Med drugim lahko cx30 spleza zaradi oddaljenosti od tal tudi tam, kjer mx5 in mazda 6 ne more, ker nasede kot kit v nizki vodi. Vozniki le teh lahko le stokajo.
Popravljeno od Alex
RazširiKje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev, spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih?
Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja.
Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta.
Popravljeno od Alex
https://www.zurnal24.si/avto/so-pri-mazdi-znoreli-v-c-segmentu-zdaj-25-litrski-motor-433809
Še posebej pade v oči tale odstavek:.
So pri Mazdi znoreli? V C segmentu zdaj 2,5-litrski motor!
RazširiMa sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč.
Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil.
Saj tudi jaz ne gledam samo porabe.
Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen.
Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln.
Razširi
Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.
Formula je namreč
in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.
Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math
![]()
a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg 5.36 kB · 0 prenosov
Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda.
Razširi
Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.
Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.
A ni enako z mazdami in dizelskimi motorji? Baje, da je z njimi en kup težav in ko jo prodajaš, jo moraš skoraj šenkati. Tako, da ni neke razlike.
Tudi nova cx60 stane preko 50 K€, kar je občutno preveč in je tam-tam z kakim dobrim EV. Po treh letih ko boš prodal za 30 K€.
Popravljeno od Alex
Razširi
Ne bom odgovarjal a je to propaganda, ampak poglej kdo je naročil in saj veš raziskave se da naredit po želji naročnika. Bolj je treba gledat realne podatke, zakaj prodaja EV-jev ne steče oziroma se marsikje celo zmanjšuje. Če bi bilo zadovoljstvo res 92% bi morale biti prodajne številke EVjev veliko bolj ugodne.
Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.
Trajnostno pomeni, da ni panike imeti stvar tudi 20 let z relativno nizkimi stroški popravil. Glede na spremembe v razvoju, za EV-ja čez 10 let ne boš mogel dobiti rezervne baterije, četudi bi bil pripravljen jo kupit. Za ICE danes še vedno dobiš rezervni del za skoraj vsak avto iz leta 2004.
Resno vprašanje... kolk vas je pripravljeno dat za EV-ja 50k€ in po 10 letih imet EV-ja s prodajno ceno blizu 0€?
Tega, ki kupi EV ne bo bolela glava, ko bo prodajal svojega starega. Ker ga ni niti, ko je drago plačeval novega.
Pač tisti, ki je zadovoljen z EV (in teh ni malo) bo dodal razliko do novega.
Če bi imel sam hišo z sončno elektrarno bi takoj kupil EV. Vožnja z njimi je super.
RazširiBrezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...
SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.
Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃
Ha, ha, saj ni še prvi april.😄
Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile.
Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji.
Meni je pa zanimiva ta nova Cupra Terramar. Bo potrebno it na kako vožnjo.
Razširi
Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁
Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.
Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.
Na računalniku... Kaj na telefonu tudi?
Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100.
Fantastično.💪
4,5 do 5, mestana vožnja 5,lokalne ceste po predpisih 3,5. V garaži 0.
RazširiProsim prevedi.
Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.
Isto je BMW začel glumit.
Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....
Ma audiji imajo kar neki oznake, da izgledajo bol kul. Jaz sem mislil, da ima kako hudo mašino noter, na koncu pa je to 2.0 turbo benzinar, mild hybrid, 201 konjiček. Vseeno kar gre to.
Razširi
Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.
Hitro voziš tam, kjer veš, da lahko. Kot pri nas, ko veš, kje so radarji.
RazširiJa, skoraj deset, če še malo zaokrožimo navzgor ali pa 8,če smo bolj natančni.... 🤔
Je čisto dovolj za tak avto in je nadpovprečna. Večina avtov je nekje med 8 in 11 za ta razred.
Mislim pa, da nihče pri vsakodnevni vožnji tako ne vozi... Je še pa tudi kaj drugega pomembno pri vožnj
![]()
Vsak kupi kar mu paše a ne.... 🤗😉
Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa
6,8100.
Ko je govora o naših spletnih straneh so nekateri še ta luno. Ravno pred desetimi dnevi sem nekaj naročil v eni izmed naših spletnih trgovin. In čakam, in čakam in nič. Čez pet dni jim pišem in oni mrtvo hladno odgovorijo, da izdelka trenutno ni na zalogi, da pride šele po novem letu. Seveda, sem naročilo nemudoma storniral.Po po drugi strani pa sem prejšnji teden naročil nekaj v Nemčiji, popoldan, drugi dan ob 13. uri sem unel paket doma. Nikoli nisem čakal več kot dva dni. Tako, da razen na kakem Extreme vital ne naročam nič pri nas.
RazširiJa kaj zdej spet ni OK, pa sej čez Taubija udriham. Tud z besedo gologlavega ne omenjam pa spet ni OK. Kdaj hudiča boste eni zadovoljni?
Kle maš pa čist prav, če bi 1 cent prišparal bi mel na koncu leta za pol kile medu, kar pa ni za odmet. Če prišparam dva centa bo že za kilco, al pa celo šteko 12 l mleka si lahko privoščim, ker se je drugač ne bi mogel.
Če pa je deset centov je pa že cela fasunga za en teden. Pol jih moram samo še 51 plačat, da pridem skozi leto
Ja splača se sekirat za cente in iz kože skakat. Če ne trenutno pa vsaj na zalogo. Pomaga.... pa aja, Golob je kriv. Sej še smem to napisat al bo kdo užaljen, ker nisem Janšarija omenil.
Ah, če bi bil samo za dvig cen goriva kriv. Potem bi ga še nekako prebavljali. 😉
RazširiTa filozofija 2.5 motor in 140km mi še vedno ne gre v glavo, in "iščem" počasi nekaj kandidatov za nov/novejši avto, ampak mi ta kombinacija zagotovo ni v izboru, meni osebno pri CX-30 je edino X186 motor, ki je na papirju kjer je nek seznam :).... (to mi je podobno tisti ameriški filozofiji, velik motor z veliko kubaturo...ampak ok tam je bilo ponavadi tudi veliko konjenice :)).
To pony konjenico so priredili za nižjo porabo. In ni nadomestek za X 186 motor, kot nekateri zmotno mislijo, ampak za stare 2.0 - za 120 in 150 .Se pa da verjetno odpret na "normalnega" dinozavra.
P. S. Gospodična še ni pripeljala nazaj cx30 s tem motorjem. Baje, da je bila službeno odsotna pa ga še ni izprobala.
Popravljeno od Alex
Napisano
Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani