meni je blo najlazje in najhitreje pri ac stipicu (na zaloski LJ). pustil avto zjutraj in po parih urah je blo narejen (mislim da rang 30 eur po platiscu)
pa vse tri zvite...
mislim, da imas isto serijo k jaz in so izgleda zanic feltne.
tale:
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Baje, da so za sneg super. Drugo je pa bolj povpre?no proti ostalim top znamkam.Vsaj na testih je tako. Velikokrat pa save sploh ni na testih. Ne vem zakaj je tako.
Jaz sem naro?il Vredestein wintrac pro xl.Bomo videli, kako se obnesejo.
Jest tudi malo dvomim, da ima porabo 8 oz. celo pod 8. Edin ce druga generacija pije vec kot dva litra napram tretji...kar pa dvomim, da je taksna razlika. Jest bi reku da pije dobrih 8 oz. slabih 9 litrov. A nisi Alex imel ravno take na testu ?
A ni hecno, da ti tle eni govorimo iz izkusenj pa noces verjet :-)
Tudi spritmonitor kaze 8.13 v povprecju...
Druga genetacija, ki jo imam porabi vec. Moja 2.0 nekaj vec, kot nova 2.5...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sem vcasih tehtal, posebej pri gumah so kar velika odstopanja.
Ce se prav spomnim je bila razlika med Bridgestone potenza re050a (sportna guma trdi boki) in Pirelli P7 cinturato blue (touring guma), v dimenziji 215/50 17 nekje 2kg po gumi (la?ja pirellijeva guma)
Se pravi nekje 10kg guma in toliko feltna priblizno
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
1. Ce je sirina gume ista, ampak z razlicnim profilom in razli?nim platiscem , pol bo itak, tista z nizjim profilom stabilnejsa.
2. Platisce bo pri vecji colazi, tudi sirsa, tako da bo guma na vecji/sirsi feltni bolj napeta in smo spet pri 1.
3. Za po snegu pa bo verjetno tista guma z manj?o feltno boljsa vecinoma, ker so gume v tem razredu bolj 'snezne', napram nizko profilnim ki so vecinoma high performance (npr good year ultra grip 9 vs. Ultra grip performance) .
Pa tudi zaradi 1. in 2. bo guma z visjim profilom malenkost boljsa po snegu, ker bo sticna povrsina malo manjsa.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Za suho cesto so bolj?e 18tke zaradi ve?je povr?ine na tleh.
to pa sploh ni res...sticna povrsina je bolj ali manj ista, le da je porazdeljena drugace in pa praviloma nizji profil gume so ponavadi bolj "lepljive" gume (sportne), in se manj deformirajo (zaradi nizjega profila in sirse feltne)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mater to je isto kot prva generacija 6ke (limuzina)...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani