Mojster imam M6 MPS, ?e 10 let in prakti?no ne vem za druge probleme kot so gume in preredko postavljene ?rpalke.
? avta nisi imel ne modruj, je pa res da je VSAK avto treba vzdr?evati ne glede a je MPS ali ne.
PS. moja ima 350 KM na serijskem motorju samo turbo sem "izbolj?al" in vse laufa?e cca 100 kkm BP, od kar jo imam sem naredil ?e preko 135 kkm.
Moj post ni bil namenjen modrovanju, ampak podat informacije ki sem jih sam dobil, ko sem se ?e zanimal za M3MPS. Te informacije sem dobil od nemcev iz mps foruma: https://mazda-mps.de/
Nemci priporo?ajo redno kontrolo injektorjev in verige, pa? zaradi mo?nih te?av, turbo in sklopka pa kot sem napisal da je itak odvisna od vo?nje.
?e pravi? da to ni potrebno ti verjamem, saj si lastnik MPSke in verjetno lepo skrbi? za njo.
Ventili se nastavijo SAMI s pomo?jo hidravlike, je pa res da rad zvoni in ro?lja pri zagonu sistem za zamik odmi?nih gredi in pa veriga, kar sicer NI narobe je pa mogo?e kako sekundo mote?e. Meni to v?asih dela ?e od prvega dne in ni te?av.
Od kje tebi take cene?
Cene so iz https://mazda-mps.de/, mo?no da so cene v Nem?iji mal ve?je, sem jih napisal informativno kolk lahko kaj pride, lahko je manj lahko je ve?.
No to glede nastavitve ventilov pa mi ni jasno, pravi? da se hidravli?no nastavlajo.
Sem ?el gledat v EPC in MPSka nima dro?nikov ampak podlo?ke (?alce po na?e) razli?nih debelin??
Pravtako service manualu je opisan postopek nastavitve ventilov z menjavo podlo?k.
Hmh, odvisno kaj je za koga brez problemov ?e je poraba olja 1L/1000km ni glih brez problema. Je pa res da druge stvari okrog motorja redkokdaj crknejo. Sem iz avtomehani?ne stroke in mene take stvari motijo ?e porabi avto preve? olja. Zape?eni batni obro?ki ne tesnijo tko kot je treba, ?e ?e pri?teje? trde teflone ventilov, ima? lahko ogromno porabo olja. Re?i te samo mala generalka, kar pa je spet velik ???.
Tak da tudi Mazdini bencinarji niso glih nek pojem vzdr?ljivosti.
Glede same zasnove motorjev in vzdr?ljivosti bolj zaupam Hondi, od nemcev pa VW Golf 2gen, hehehe.
Novej?i avti imajo skor vsi kake hibe, proizvajalci ?parajo z materialom, plus tega zeleni zahtevajo nevemkako ?iste izpu?ne pline, zato motorji v?asih ne delajo optimalno in se pozna na obrabi motorja.
Kvaliteta je ?al vsem padla tako nemcem kot japoncem, no francozi je ?e prej niso imeli, heheh.
P.s.: v slu?benem voznem parku je par 100Renaultov in vzdr?ljivost jim glih ni vrlina.
tukaj se vidijo zape?eni obro?ki M3 2.0 bencinar, prevo?enih cca250kkm,tisto ?rno so zape?ene saje
Tko da jst ponavadi ?e me kdo vpra?a, svetujem kupi avto ki ti je v?e? in ki si ga lahko privo??i?, pa pejt k ma?i zmolit da ti ne bo ni? crknilo.
Ker za noben avto ne more? te?t da se ne bo ni? pokvarilo.
No ja tudi Mazdini bencinarji niso glih nek prese?ek vzdr?ljivosti, zape?eni batni obro?ki in posledi?no poraba olja, 2.3turbo in wankel pa sta itak poglavje zase.
Ko mrzlega v?ge? se a sli?i tako (tkttkktktkt)?? Ko se segreje pa neha?
?e se tko sli?i so verjetno ventili, jih je treba nastavit, verjetno ?e niso bli nastavljeni. Je pa nastavljanje ventilov malo zapleteno, ker mora? menjat podlo?ke razli?nih debelin(1=20? jih nimajo na zalogi). Prvo se preveri kak je razmik ventilov in kolk je razlika od predpisanega razmika, nato se naro?i podlo?ke ustrezne debeline, da pride? znotraj predpisanih toleranc.
Dela je mal ve? ker mora? demontirat odmi?ne.
Glede tresenja bi prvo posumil na dvomasni vztrajnik, ?e se ga menja je bolje vzet enomasnega kako Fidanzo npr.
Lahko pa je tudi sklopka ?e mal drsi, samo tisto se lep?e vidi ker obrati mal posko?ijo.
Aja kak pa je z verigo?? Nisi vpra?al ?e ?e ni bila menjana, bi jo zdaj moral, ker so teli motorji do l.2010 imeli slabe verige, ki so se raztegovale kar posledi?no pripelje do okvare motorja.
Verigo lahko za silo enostavno sam preveri?, ko je motor topel, malo po?aka? da se ne ope?e?, in pol odpre? pokrov za nalivanje olja in pol s prstom proba? med zobniki dvignit gor-dol, ?e gre gor-dol je verjetno raztegnjena veriga ali pa slab ?paner, vendar glede na znane slabe verige je 99%raztegnjena.
Tudi injektorje bi blo potrebno preverit pri teh kilometrih, samo jih je potrebno demontirat in dat testirat.
Tak da ?e se odlo?i? za tak avto si mora? malo prera?unat kolk ? ?e mora? vlo?it da se lahko pol brezskrbi vozi?.
Tak da na tem avtu recimo bi jst naredil:
-menjava sklopke in vztrajnika 500-800?+delo
-preverit in po potrebi nastavit ventile 320? podlo?ke+delo
-menjava verige ?e je raztegnjena material 350?+delo
-kontrola in ?i??enje injketorjev cca150?+delo +pri tem je potrebno ?e menjat oringe na injektorjih cca30?/kom=120?
To je cca 1500-1800? samo material pol pa ?e delo.
Potem bi bil avto recimo v stanju za brezskrbno vo?njo.
Lahko pa ne vlo?i? ni? in se enostavno vozi? dokler kaj ne crkne, pa? ima? tudi take ljudi.
Mora? pa se zavedat da MPS zahteva nekaj ve? vzdr?evanja in tudi deli so mal dra?ji.
No, predvideval sem da je bolj ljubiteljsko, ker se na slikah vjdi da se je nekaj vlagalo v avto.
Se strinjam, ?e je voznica ?enska je za nekatere stvari dobro, za nekatere pa ne. Goni ga ziher ne tkk kot kak mlad mulo, zna pa res sklopka bolj trpet, ?e posebej ?e ?enska vozi v petkah.
Saj pri takem avto je itak fajn pridobit ?imve? info o zgodovini kaj se je delalo, menjalo...kak je lastnik...pa pol ?e preverit tehni?no plat avta.
No pa ti bom jst odgovoril, sem imel tudi sam idejo kupit M3 MPS in sem se malo bolj pozanimal o tem kaj lahko pri?akujem, kupil pa je nisem ker so vmes pri?le druge stvari (otroci, hi?a...) .
Prvo preveri rjo (spodnji robovi vrat, pragi, zadnji robovi blatnikov) - po letniku 2006 so to izbolj?ali, vendar je vseeno fajn preverit kak?no je stanje.
Glede motorja pa so pri teh MPS 2.3 turbo motorjih problemati?ni injektorji, veriga,turbo, sklopka, rad popapa olje, pa ?e se ?ipa in goni, pol serijske ojnice ne zdr?ijo dolgo.
?e injektorji delejo pravilno zna bit velik problem, ker lahko motor zariba. Preverijo pa se lahko samo na napravah za testiranje injektorjev. Kolikor se spomnim se priporo?a na vsakih 80kkm preverit injektorje.
Veriga se rada raztegne, to so izbolj?ali v novej?ih M3 BL MPSkah po l.2010.
Turbo na?eloma ni problemati?en je pa? odvisno kako je bil vo?en lahko zdr?i 300kkm lahko pa samo 30kkm.
Sklopka isto kot turbo, ?e je bil avto vo?en po mestu od semaforja do semaforja z polnim gasom, je bolj obremenjena. Sicer ima v 1.prestavi malo omejen navor prav zaradi ?uvanja sklopke, ampak ?e je ?ipan se ta blokada ponavadi odpravi, posledi?no avto bolj gre in bolj trpi sklopka.
Rad popije olje, odvisno od ma?ine in vo?nje, ?e ga na polno ?ge? je normalno da popije nekaj olja, pri lepi vo?nji na?eloma ne bi smel.
Glede ?ipanja pa gre brezproblema na 300hp, vendar ob kvalitetnem ?ipanju in pod pogojem da ga tako ?ipanega ne goni? cel ?as, ker so serijske ojnice bolj ?voh.
?e si ?e ?eli? ve? mo?i kot serijsko, bi svetoval ?ipanje do 280km ali pa menjavo ojnic, pol zdr?i tuning ?ez 300hp.
Drga?e pa gre M3 MPS ?e v original stanju zelo dobro.
Tale na avto.netu mi zgleda ljubiteljsko vozilo, kar je vredu, samo vseeno je pa za preverit kaj in kako je dejansko stanje.
Ampak to si sedaj na?tel stvari ki so ?e 10-15 let standard v vseh avtih (pustimo 5let stare osnovne mal?ke), edino ksenon in led sta novej?i zadevi , oziroma se ?ele sedaj prebijata tudi v bolj dostopna vozila.
Verjetno je alex bolj mislil na novodobne stvari kot so npr.360stopinjska kamera, avtomatske lu?i (preklop med kratkimi in dolgimi), aktivni tempomat, samodejno parkiranje....
Moj post se je nana?al na za?etek debate o fi?otih in Yugotih ki niso imeli nobenih pripomo?kov in da so novej?i pripomo?ki kao neumni!
Meni se pa? ne zdi neumno da so od ?asa Yugotov razvili razne pripomo?ke ki nam vo?njo naredijo bolj udobno in varno.
Upravljanje temperature, radia itd prek sredinskega zaslona na dotik je ?e ena izmed neumnosti, ki so jo vgradili v avto. Kako je to nevarno za vo?njo.
Dobre stvari so recimo tempomat, opozorilo v ogledalu za avto za tabo, ki te prehiteva, opozorilo, ko gre? rikverc iz parkiri??a in navigacija. Tukaj se nekje to ustavi. Drugo je nepotrebna navlaka, pri kateri je veliko mo?nosti, da se kaj pokvari in ne pripomore kaj dosti pri vo?nji.Prej moti zbranost.
Glede upravljanja klime s touch zaslonom na sredini je res neumnnost.
Ampak dosti tehnolo?kih re?itev je dobrih in uporabnih, npr ABS, EBD, ESP, elektri?ni pomik stekel, ogledal,servo volan, klima, ogrevanje ogledal, daljinsko centralno zaklepanje,Airbag, Isofix, navigacija, prostoro?no telefoniranje, zra?no ali hidravli?no vzmetenje, xenon ali led lu?i.... ma bi lahko na?teval ?e pa ?e uporabnih re?itev ki so jih izumili od ?asa Yugotov in Fi?otov.
Bi rad videl junaka ki bi se vsak dan raje vozil 100km na ?iht z Yugotom, kot pa z nekim normalno opremljenim avtom.
Mah, barve so stvar okusa, tko kot pr ?enskah enim so v?e? ?rne, enim blond... Tak da je brezveze re?t katera barva je lep?a na Mazdi, vsak ma svoj okus.
Kar govori? je kar nekaj. Olje zleze povsod, tudi tam kjer bitumen ali vosek ne more.
Luknje so na notranjem delu vrat, tako da niso izpostavljene. Itak pa morajo luknje v pragu bit, da voda odteka...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Eno so tovarni?ke luknje eno pa so izvrtane luknje. V pragih na?eloma ne rabi bit lukenj in joh tovarni?ko ponavadi ni, v vratih ja ker itak ste?e voda ob steklu skozi vrat. Plus tega olje ne nudi za??ite pred kamen?ki, ki ranijo plo?evino, bitumen za??iti. Bitumen ko ga ?prica? pride enako kot olje vsepovsod kjer ga pa? na?prica?.
Delam z avti ?e cca.15let in mam izku?nje s tem tudi s te?jimi terenskimi pogoji za avte, kjer se takoj vidi ?e je ranjena plo?evina, kako je za??iteno in kako napreduje rja pod temi pogoji.
Ne pravim da je za??ita z olji od 3krone slaba, menim pa da je bitumen bolj?a za??ita za manj denarja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zgleda se nismo razumeli, nisem mislil da to mora imeti osnovna oprema, ampak da ponudijo tovarni?ki uradni brez?i?ni carplay.
Vsaj kot opcijo za dopla?ilo, da se kulcem ni treba ukvarjat z aftermarket zadevami.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani