Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.
Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).
Blizam se 300.000km (297.500) in ocitno se moj DPF poslavlja. Sedaj se mi je DPF lucka ze drugic prizgala
Trenutno se najbol nagibam k desjtvu, da bi ga lepo odstranil in bi imel mir. Konec koncev, ce se cez nekaj let odlocijo izvajat meritve se vedno lahko zamenjam satovje z univerzalnim (stajnar). Samo ne vem kako je v tem primeru z programiranjem racunalnika.
Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....
Ker je zadnje case ves guzve na AC, se mi ocitno filter ni dobro spucal. Med voznjo domov se je prizgala DPF lucka (in svetila). Cca 5km sem vozil nad 2k RPM in lucka je ugasnila. Sedaj grem na malo daljso voznjo (Ziri -> Kranj) pa bom vozil malo bolj v obratih in upam da se spuca do konca.
Ker pa ima avto 295.000 km vem da bo DPF pocasi za na odpad. Ali ste ga vsi odstrani ali se je kdo odlocil za kako drugo opcijo:
1. Ciscenje obstojecega
2. Menjavo za original
3. Menjavo za nov tipski filter
4. Menjavo za kak sporten filter (to kar ima strajnar)
No pocasi bo zima.....moje 4 leta stare continental 830p pa nekako niso vec ok (profila je se dovolj, toda na mokrem ni NIC oprijema).
Nekako so me continental malo razocarale tako, da bi sedaj nekaj drugega. Razmislam o Goodyear Ultragrip 8 ali pa Dunlop Winter Sport 5. Bi jih pa ze kar sedaj narocil ker nekako pri letnih sem se nategnil in malo zamudil ter je cena skocila za 20eur/kom.
Celo na cesti vrhnika -> smre?je -> ?iri (natan?no podlipa -> smre?je), kjer je res gladka cesta so se dobro dr?ale (kdor pozna to cesto ve o ?em govorim ).
Jaz bi se verjetno ?e enkrat odlo?il za njih, oz. bi imel te?ave izbrati druge. Ne vem zakaj bi izbral drugo ?e sem s temi zadovoljen.
Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.
Dobro vedet....potem o?itno na servisu malo napa?no vedo. Hvala za info potem bom pa res obrnil
tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....
pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza
me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno
Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih
Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.
Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.
?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje
Na?eloma ko berem tole temo me kar mine da bi kadarkoli prodal avto.
Avto mora delat vsaj 50k km na leto druga?e je motor fu?. Toda 5 let star avto mora biti slo porekla in ne sme imeti ve? kot 50k km druga?e ga ne kupim! Seveda mora biti nujno servisiran na rednem servisu, ......
OK priznam, ko sem sam kupoval sem bil dokaj isti dokler pa? nisem ugotovil, da tako ne gre in kaj sam potem delam.
Torej kaj se naredi po nakupu? Hitro ugotovi?, da so uradni servisi "dragi", v primerjavi z neuradnimi. Pa ?e pri Pelkotu hitru ugotovi?, da ve za kaj se gre. In sedaj ne bom zaradi tega mogel prodat vozila, ?eprav zanj skrbim bolje kot kdo, ki ga vozi na uradni servis (in to je tudi to).
Je pa tudi res da tile dilerji v slo prodajajo jajca od jajc. Sam sem ?el gledat 3 in me je zelo (beri na prvi pogled) odbilo. Ena je imela v prtla?njiku vse polmljeno, druga je bila tko cca. 3 odtenke bele ?eprav so trdili, da ni bila zaletena, ....
Uglavnem veliko sre?e pri nakupu, ne pa take ki nimajo vse oh in sploh prec odpisat...mogo?e so ravno taki skriti biseri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.
Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani