Celo na cesti vrhnika -> smre?je -> ?iri (natan?no podlipa -> smre?je), kjer je res gladka cesta so se dobro dr?ale (kdor pozna to cesto ve o ?em govorim ).
Jaz bi se verjetno ?e enkrat odlo?il za njih, oz. bi imel te?ave izbrati druge. Ne vem zakaj bi izbral drugo ?e sem s temi zadovoljen.
Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.
Dobro vedet....potem o?itno na servisu malo napa?no vedo. Hvala za info potem bom pa res obrnil
tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....
pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza
me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno
Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih
Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.
Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.
?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje
Na?eloma ko berem tole temo me kar mine da bi kadarkoli prodal avto.
Avto mora delat vsaj 50k km na leto druga?e je motor fu?. Toda 5 let star avto mora biti slo porekla in ne sme imeti ve? kot 50k km druga?e ga ne kupim! Seveda mora biti nujno servisiran na rednem servisu, ......
OK priznam, ko sem sam kupoval sem bil dokaj isti dokler pa? nisem ugotovil, da tako ne gre in kaj sam potem delam.
Torej kaj se naredi po nakupu? Hitro ugotovi?, da so uradni servisi "dragi", v primerjavi z neuradnimi. Pa ?e pri Pelkotu hitru ugotovi?, da ve za kaj se gre. In sedaj ne bom zaradi tega mogel prodat vozila, ?eprav zanj skrbim bolje kot kdo, ki ga vozi na uradni servis (in to je tudi to).
Je pa tudi res da tile dilerji v slo prodajajo jajca od jajc. Sam sem ?el gledat 3 in me je zelo (beri na prvi pogled) odbilo. Ena je imela v prtla?njiku vse polmljeno, druga je bila tko cca. 3 odtenke bele ?eprav so trdili, da ni bila zaletena, ....
Uglavnem veliko sre?e pri nakupu, ne pa take ki nimajo vse oh in sploh prec odpisat...mogo?e so ravno taki skriti biseri.
Glede tega, da pride? s kov?kom (notr seveda dnar) v salon in misle? da bo? avto kupil ti lahko povem, da je sedaj logika malo druga?na. No vsaj pri nas je bla ko je fotr kupoval kombi (furgon).
Vleti? v salon z dnarom bi avto....ja gospod tole bo pa cena (dam primer) 18k EUR. Kej pa popust na gotovino itd. NOP ni popusta. Lahko pa vzamete lizing pa pride cena vozila 12k EUR. OK se pravi dam maksimalno kar lahko za lizing, vzamem minimalen lizing (2 leti) in avto bo 6k EUR cenej?i. Jah prov ane
No tako je bilo pri nas s Citroenom. Tako izku?njo ima tudi kolega pri Renaultu pa ?e ve? sem jih sli?al. Tako, da o?itno logika, da bo z gotovino cenej?i ni lih najbolj?a.
+ kolikor sem sli?al ter bral na tem forumu, japonci (predvsem Mazda) ne dajejo lih popustov. Dali ti bodo kake gume zraven, tepihe, kak?no drugo dodatno opremo, avto pa ostane cena taka kot je ne ceniku
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)
do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.
Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani