Tudi pri Tesli 3 bo(sta) motor(ja) in baterija še prva, nobene menjave ne bodo potrebne.
... ... ...
... ... ...
... ... ...
Čemu nas potem zanima, kolikšen bo strošek menjave?
Da bi pa baterija zdržala 13 let in 360.000 km? Zagonska v Mazdi 5 ni zdržala več kot 7, z drugo se je potem odpeljal z novim lastnikom. Lahko, da so Tesline trpežnejše... Ni mi poznano.
To so uradne Tesla in uradne Audi cene, nič ni izmišljeno. Računajte še delo za zamenjavo, potem bo šele bolela glava.
A ti res verjameš vse, kar si napisal?
Počasi postajaš kot vegetarjanci ali pa Jehove priče: nasilen in nesramen do tistih, ki se ne strinjajo s teboj.
Začnimo spet pri tisti primerjavi s prejšnje strani. Primerja se Teslo 3 in Audi A6. Model 3 je Teslin najmanjši in tudi najcenejši avto, ki je z značilno štirivratno limuzinsko podobo in 4,7-metrsko karoserijsko dolžino neposredni tekmec audi A4, ne pa Audi A6.
Usedi se v Teslo 3 in se nato presedi v Audi A6, pa boš videl, da je razlika. Že na parkirišču, če pa sediš kot sopotnik in si vozilo med vožnjo v miru ogledaš, je pa razlika še toliko večja.
Konec koncev za Audi A6 s trilitrskim motorjem in štirikolesnim pogonom hočejo 67.200 €, za Teslo 3 z dvema motorjema in največjo možno baterijo pa 52.200 €. Torej gre že v štartu za dve bistveno različni vozili.
Zdaj se pa lotimo primerjati vozne lastnosti. Audi ima 3 litrski šestvaljni motor z močjo 180 kW. To moč lahko razvija neprekinjeno okoli 2 uri - potem je rezervoar za nafto prazen in je konec veselja. Tesla 3 ima dva elektromotorja s skupno močjo 324 kW. To moč lahko razvija okoli 17 minut - potem je pa konec veselja, ker je baterija "samo" 82kWh... Če pa z vozili vozimo normalno, pa Audi, kljub temu, da ima 3 litrski šestvalnjik in da je za eno številko večje vozilo, pokuri 6,4 litra nafte na 100 km, Tesla 3 z dvema motorjema pa 18,3 kWh. Zdaj pa ostali izračunajte, koliko je razlike v ceni goriva na 100 km med njima.
Čeprav smo ugotovili, da je Tesla 3 za eno številko manjše vozilo (in za več kot 25 cm krajše!) imata približno enako težo - 1920 kg.
Sicer ima Audi A6 najvišjo hitrost za 17 km/h višjo od Tesle 3, ampak je to popolnoma nepomembno, ker po Slovenskih avtocestah itak ne smeš več kot 130 km/h...
Seveda se Audiju A6 pozna, da gre za številko večje vozilo tudi pri prostornini prtljažnega prostora, kamor pogoltne za 100 litrov več prtljage kot Tesla 3.
Torej se primerja konja in osla in stroške lastništva enega in drugega. Zakaj pa, recimo, nisi primerjal Tesle 3 z Mazdo 3? Ali pa, na primer, z Mazdo 5 dizel? Pri Mazdi 5 ni treba menjati motor vse tja do 360.000 km - potem smo jo prodali, čeprav še vedno dela. Koliko motorjev in baterij bi na Tesli 3 zamenjal do takih kilometrov?
Eno opozorilo pri nakupu v tujini, da ne bo kasneje jok...
Prijateljev brat je kupil dve leti star VW Tuareg v Nemčiji. Vsem, ki so le hoteli poslušati (in tudi tistim, ki niso...) je ponosno razlagal, kako je prišel okoli 2.000€ ceneje kot če bi vzel pri nas.
Po sedmih mesecih je crknil menjalnik. In zdaj vsem, ki le hočejo poslušati (in tudi tistim, ki nočejo...) razlaga, kako nov menjalnik košta 9.000€, VW je še v garanciji, garancije pa nihče noče priznat... Naši serviserji razlagajo, da je bil kupljen v Nemčiji in naj kar tja pelje, Nemci pravijo, da ima zdaj SLO tablice in naj kar tu ureja. On pa fehtari sorodnike, prijatelje in sodelavce, da ga vozijo naokoli, dokler se servisi ne zmenijo med seboj, kdo bo to urejal pod garancijo...
Danes se peljem, pa pred menoj še dva avta. Bližamo se semaforju in zelena začne utripat. Ta prvi (neka modra Škoda) pa se začne ustavljat. Ta drugi (pustimo stat, katere znamke je bil) pa na levo, mimo in skozi križišče, ko se je pravzaprav že prižgala rdeča. Ta prvi, ki je bil zdaj tik pred menoj, pa prižge modre lučke in za njim...
Jaz sem v tem križišču zavijal desno. In me je že imelo, da bi zviznil skozi rdečo, ker sem na lastne oči videl, da se je policaj odpeljal naravnost. Ampak sem bil z avtom, ki nima tablice Ki Požegna vsako neumnost, pa sem se moral lepo obnašat...
Use j to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn. Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma...
Vozilo, ki ima motor z notranjim izgorevanjem, ima bistveno več sestavnih delov in precej teh delov je bistveno težje izdelati in so precej občutljiva kot pa vozilo, ki ima elektromotor in baterijo. In vendar je električno vozilo dražje za nakup, dražje za vzdrževanje in več se kvari...
Danes sem v živo gledal eno tako enojno kletko za eno ščene. Vse fajn pa krasn, močni profili (kvadratne in okrogle cevi, lepo zvarjeno skupaj, spodaj pločevina za poden in malo robu okoli razen na vratih). Zanima me samo, kako se počutijo potniki na zadnji klopi, če pride do nesreče in tak avto s kletko nabijejo od zadaj?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Toliko, da se bom ob Novem letu spomnil, zakaj je povprečna poraba 16,5 litra na 100 km.
Tehtnica je pokazala 5060 kg skupne teže...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani