Problem je otrok na sede?u II. kategorije (9-18 kg), tam je bilo pri mazdi 6 3.gen karavan komaj dovolj prostora, da ni ves ?as brcal v voznikov sede? (pa imam samo 179 cm). Pri limuzinski M6 je recimo prostora ve?, ker ima dalj?o medosno. Pri mazdi 3 pa je pomanjkanje prostora zadaj kar problem. In ja, enoprostorci ni?jega-srednjega razreda so kraj?i kot mazda 3 (recimo scenic 3), ?e espace 4 (tako reko? kombi) je centimeter kraj?i... Saj ni te?ava, za samski par ali par z odraslimi otroci je mazda 3 idealen avto, ?e le ni potrebe po trendy SUV. Za take je pa? CX-30 ali CX-5.
Utesnjen ob?utek, verjetno zaradi manj?ih stekel. Itak ni noben od teh avtov BMW 3,6 mazda 6 pojem prostornosti. Za to so drugi avtomobilski razredi (enoprostorci, kolikor jih je ?e ostalo) oziroma starej?i avti (mazda 6 prve in druge generacije).
6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.
Meni se ne zdi, da nujno preferira nemce. Tam kjer mazda res blesti (ro?ni menjalnik, haptika notranosti pri novih modelih), avto vsekakor upravi?eno pohvali.
Mazda ima v Slovenji za razliko ve?ine proizvajalcev realne cene, zato popusti v smislu do 8k EUR kot recimo pri Citroenu ali Oplu niso potrebni.
Mazda6 G145 attraction v Avstriji recimo stane ca. 36.000 EUR, ko ti dajo na testno dobro leto staro z 9.000 kilometri 9k popusta, se to sli?i izjemno velikodu?no, a kaj ko tudi na nov avto dobi? ca. 5k popusta. Vsekakor pa so avti gor ca. ca. 15 % dra?ji. Boss: da malo postavim malo v kontekst, zakaj sem za svojo 3 leta staro ?e vedno dobil 19k, pri nas bi bilo ca. 17k realno.
Za Sarah nekateri pi?ejo, da je transgender.. meni se sicer ne zdi. Druga?e je ex US army mehani?arka.
Sicer pa dr?i, 2.5 bi bila super motorizacija, ?e je zadosti za CX-5, bi bila v 3 ?e pravi warm hatch. Nenazadnje ima nekih 7s 0-100, bolje od ve?ine mazd ever made, kaj ?ele teh, ki so se prodajale oz. se ?e prodajajo v Evropi. Edino MPS so bile hitrej?e. Ja, nima dizelskega navora, ampak ni to point warm hatchew NA poleg dobre lege na cesti je tudi u?ivanje v vi?jih vrtljajih, ?e je voznik ustrezno razpolo?en.
X porabi verjetno liter ali ali liter in pol manj, a gre slab?e, ima manj navora od 2.5. Who cares... tak avto je za u?ivat, ni to dizelska octavia trgovskega potnika, da je prvi kriterij nizka poraba.
emmm ... avto je star skoraj 5 let pa kilometrov ima tudi ?e nekaj za sabo. Cena je primerna vsemu temu, ?e lahko recimo za cca 25 jurjev dobi? testno s cca 5kkm, letnik 2019, nov model.
V glavi imam svojo 2016 s 60.000 kilometri, ki sem jo prodal za 19k. Prav tako sem dobil 16,3k za 2013, ko je bila stara 6 let... obe G145 attraction, torej naj?ibkej?a motorizacija in srednja oprema. Diler je to na linku verjetno dobil za max. 14k. O?itno so dizli bistveno cenej?i, verjetno ne brez razloga. Alexnetegabrat.
Je pa velika razlika med Garancijo in Jamstvom kot je ?e Boss napisal renault da samo jamstvo!!!
In kaj je krito??? Zakaj 7 let uradnih servisov???? Vsak servis , ki lahko uradno po?igosa servisno knji?ico zadostuje za garancijo.
Ali so kak?ni deli, ki jih garancija ne krije?
ODGOVOR:
Nekateri deli vozila imajo naravno dobo trajanja in jih garancija krije kraj?i ?as. To so: zagonski akumulator (12 mesecev brez omejitve kilometrov), naknadno vgrajena Kiina dodatna oprema (24 mesecev brez omejitve kilometrov), avdio sistem, navigacija in ostali povezani audio priklju?ki (36 mesecev oz. 100.000 km). Garancija na barvo velja 60 mesecev ali 150.000 km, garancija na anti-perforacijo pa 84 mesecev brez omejitve kilometrov. Garancija na visokonapetostno (HV) baterijo velja 7 let ali 150.000 kilometov (za izgubo zmogljivosti na manj kot 70 % prvotne kapacitete).
Chill.
Poizkusi vozit nov avto ne ne-kia servis in pojdi na kio uveljavljat garancijo. Me prav zanima kaj bi ti rekli. Hint: vzdr?evanje mora biti opravljeno to?no po kiinih predpisih, kaj to to?no je, vedo verjetno samo oni. Nepoobla??eni servis lahko ?templja kar ho?e, na koncu pa je kia tista, ki odlo?a kaj prizna in kaj ne.
In ja, ravno audionaprave pri kiah crkujejo, tega nisem sli?al ?e za nobeno drugo znamko. Kolega je pri ceedu menjal audio enoto pri 3 leta starem avtu. 700 EUR in drobi? z vgadnjo na poobla??enem servisu. Kako naklju?je, da tega gaancija ne krije...
Glede renojev: samo dobre izku?nje iz moje in o?etove strani, ?eprav tudi EDC 1.5 dci 2014, 1.5 dci 2007... kao problemati?ni motorji. Nikoli nobenega izrednega stro?ka. Res pa da so bili avti kupljeni novi ali skoraj novi ter redno vzdr?evani.
Malo poglej, kaj je pri kii dejansko krito in kaj ne in seveda kot bonbon 7 let uradnih servisov. Prav ni? ti ni podarjenega dandanes. Proceed GT pa je kljub temu ?e vedno top. Avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Problem je otrok na sede?u II. kategorije (9-18 kg), tam je bilo pri mazdi 6 3.gen karavan komaj dovolj prostora, da ni ves ?as brcal v voznikov sede? (pa imam samo 179 cm). Pri limuzinski M6 je recimo prostora ve?, ker ima dalj?o medosno. Pri mazdi 3 pa je pomanjkanje prostora zadaj kar problem. In ja, enoprostorci ni?jega-srednjega razreda so kraj?i kot mazda 3 (recimo scenic 3), ?e espace 4 (tako reko? kombi) je centimeter kraj?i... Saj ni te?ava, za samski par ali par z odraslimi otroci je mazda 3 idealen avto, ?e le ni potrebe po trendy SUV. Za take je pa? CX-30 ali CX-5.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani