Skoči na vsebino
Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Popravljeno od Shrek
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Se pravi, bog ne daj kupiti mazde. 

Mazda je edina, ki ima težave, ostali avti so pa BP. 

Ne ga srat, no. 

VSI avti imajo težave. Tudi mazda. Ampak bencinarji jih imajo bistveno manj, oziroma jih nimajo. Mazde diesel, ki delajo odprte kilometre so tudi ok. Mestna vožnja je problem. 

Če pa kupuješ avto za dirkanje, pa lepo 300+ lipicancev. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ne... Važna je muzika pred vsem.😉 In ja, ko bom zamenjal gume, bodo tudi premium in ne low budget. 😉

Hočem samo povedati ostalim, da naj ne kupujejo tega šita od gum. 😉

Moj učitelj, razrednik je vedno lepo rejel:" zemlja je za kmete, tehnika je za tehnike".

Šita od gum...

Sploh Kitajske.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano
pred 4 minutami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Definitivno je, da se zadnja kolesa, tudi če je vse izklopljeno, ne vrtijo enako lahko, kot če zadnjega pogona ni. So polosovine in ostale zadeve... Poleg tega, je milijon senzorjev. 

Vsak sam ve, kaj rabi. Sam si ne znam predstavljat, da bi se ob normalni vožnji varneje peljal s 4x4. 

Drugo so tekmovalne zadeve in ovinkasti klanci. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Ne kupujem premium gume, da ne bo pomote... 

In avtov ne 😋

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.