DA bi pa potem ?e 1X premezal steklo pa se ti ni posvetilo ?
Jaz zadevo uporabljam ?e 8-9 let in nikoli mi ni pri?lo na misel da bi prenehal, ja zakon se pelje? 50+ km/h, pada de? brisalci pa ugasnjeni. Druga?e pa je ob nanosu na steklo priporo?livo parkrat potegnit po gumici od brisalcev u?inek je neverjeten.
Uklopko, upam da dobim, druga? bom pa mogu eno diverzijo izvest.
A lahko prosim ?e zame enega? Tudi jaz prinesem denar v CE.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
A ste u teh de?evnih dneh kej testiral X rejn? :ne vem:
No jz sm ga ful, pa kok je to nor ob?utk, ko od Kamnka do Lublane pozabim, ?emu naj bi brisalci sploh slu?il in bi z njimi komot naredu weight reduction!
?e je kdo ?e vedno skepti?en (al pa mu gre te?ko iz to?la cca. 2 smuka) glede efekta preparat, mu ga rade volje posodm za kak?na 2 nanosa!
Devil, kaj ve? kje se to dobi na na?em koncu?
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Truge na ?tirih kolah, pojma nimam nisem se ?e zavzel da sploh umirajo... no recimo ce pogledamo kako zgleda Honda Accord v caravan izvedbi meni osebno slabo postane, 6-ka pa je ql
Kdor je oblikoval Hondo Accord je res mimo usekal. Dobro, sprednji del je OK, zadek je pa tema. Vedno ko jo vidim, imam ob?utek, da ji je odbija? dol padel, skratka kr neki Bljak.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Jaz sem mojo nateral do 210 po ?tevcu, ampak bi ?lo ?e ve?. Kadar na ravnih delih preverjam hitrost ?e na GPS-u, ka?e ?tevec do 10 preve?.
Takih prilik je ?al bolj malo, saj mora biti izpolnjenih kar precej pogojev: AC mora biti ravna, ne sme biti prometa pa ?e ?ene ne sme biti zraven (ali pa mora spati ).
Moje najve?je hitrostno do?ivetje pa je bila vo?nja 160 na uro s temle vozilom po zasne?eni cesti. Na koncu me je po?teno treslo, ?ele pozneje sem izvedel, da je to od prevelike koli?ine adrenalina.
Kapo dol, 160 po zasne?enem...
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Tudi jaz ?e nisem pritisnil svoje 6-ke do konca. Najve? do sedaj sva ?la 225 po ravnem (po ?tevcu), je bila pa ?e zaloga tako na pedalu za plin kot pri obratih, tako, da ne vem :ne vem:
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Ma jaz ni? ve? ne razumem. Rezultati enakih gum se zelo razlikujejo med seboj ko gre za dimenzijo. V dim. 205/55/16 (upam, da sem prav napisal) je bila GY UG7 pred vsemi. Vidim, da je tudi tukaj vrhunska, le na mokrem naj bi bila slab?a. Na prej omenjenem testu so jo pa ravno na mokrem hvalili, tako, da... :ne vem:
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Bi pa ?e nekaj vpra?al. Ko sem pri prej?njem avtu kupil nova alu plati??a, mi je prodajalec v trgovini takoj in brez besed zraven ra?una izro?il ?e homologacijo za njih, ?eprav so bile popolnoma standardnih dimenzij. Pri teh pa mi je prodajalec na moje vpra?anje zatrjeval, da homologacije ni? ne rabim, ker imam name??eno predpisano dimenzijo gum, plati??a pa so nova, standardna in nepredelana. Govoril je, da bi lahko imel te?ave samo, ?e bi imel name??eno neustrezno dimenzijo gum, oziroma, ?e bi bila plati??a predelana oz. ?irjena. Sedaj pa me zanima, ali dejansko rabim homologacijo za kupljena nova lita plati??a ali ne.
Hvala za odgovor.
Lp, Boj?
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Vse skupaj sem nabavil pri La?i?u v Bre?icah, kjer so cene res UGODNE. V planu je bil najprej komplet jeklenih plati?? in zimskih gum. Pri gumah sem mo?no kolebal med Dunlopom Winter sport 3D in Good Year Ultra grip 7. Na koncu sem vzel GY UG 7, ker je Dunlopa pri La?i?u zmanjkalo, tako, da je dilema odpadla.
No in ?e cene. ?e bi vzel 4 jeklena plati??a in gume GY UG 7 195/65/15 z monta?o, centriranjem in zamenjavo koles, bi bila cena za vse skupaj 106.000,00 SIT.
So mi pa ponudili zelo ugodno varianto alu plati?? Allessio (5 kraka) in GY UG 7 z monta?o, centriranjem in zamenjavo koles, vse skupaj za 129.000,00 SIT. Cena se mi je zdela zelo ugodna in sem zadevo kupil. Sedaj bo moja ljubica tudi pozimi zgledala tako kot je treba .
Fotke bom prilepil jutri ko dobim nazaj doma?i ra?unalnik.
@Boss in @Labi, ?e enkrat obema hvala za nasvet.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
bojc, pred dunlopom sem mel Michelin Alpin A2...na testih je razturala, prvo sezono pri meni, je tudi razturala (se posebej- za zimsko gumo- na suhem je bila odlicna), problem se je pojavil pa naslednjo sezono, ker je ratala trda in skoraj neuporabna!
Dunlop je pa po snegu neverjetna guma..po mokrem je tisja kot michelin (michelin je hecno piskal) po suhem pa ne.
Ce je prvi pogoj sneg potem v primerjavi z michelinom definitivno dunlop, lahko bi pogledal se za Good Year UG 7
(na testih se mo zdi, da Good year tudi raztura, sam ne vem kako je z obrabo in podobno)
?e pri meni bolj?i od : BMW 320i; Ranault Megane; Opel Astra; ?koda Octavia; Honda Civic VTi(ne me kregat); Ford Mondeo; Fiat Stilo; Chewrolet Captiva; Chewrolet Epica;...ne ljubi se mi ve? na?tevat
Kako pa se kaj pelje CAPTIVA??? :ne vem: Je zadeva OK?
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Kupujem jeklena plati??a in zimske gume za mojo 6-ko (195/65/15).
Boss in Labi sta mi ?e pred ?asom svetovala Dunlop Wintersport 3D. Ker jima zelo zaupam sem se odlo?il, da jih absolutno kupim, sedaj pa sem pri?el do info, da je Michelin Alpine A3 ?e bolj?a varianta, ker je guma novej?a, razred zase, na testih baje vrhunska in ima lamele po celi globini gume, Dunlopke pa jih imajo baje samo do dolo?ene globine in ko je guma do tja zrabljena, se njene vozne lastnosti ob?utno pokvarijo, ?eprav je profil ?e ok.
Ker se vsak dan vozim z Rakitne v Lj in nazaj, sem zelo veliko na snegu, brozgi, ledu in pa seveda na klancih. Ker bi rad ?imbolj varno gumo spra?ujem, ?e kdo kaj ve o teh gumah, ?e posebno vesel bi bil mnenja Bossa in Labija.
:ne vem: :ne vem: :ne vem:
Hvala.
P.S.: V ceni ni bistvene razlike.
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani