Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov.
Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original.
Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁
Težka bo ta, da bi tako naredil. Vse ful drži, še bolj kot original! Ne vem pa kako bi policaj sploh videl mimo mojih kolesarskih nog pedale, saj ne smeš iz avta? Če te pa povabi pihat pa zapreš vrata za sabo in ga zakleneš in je stvar rešena. A vseeno mislim, da nebo težav. 😇
Evo s servisiranjem sem zadovoljen kot lani,vse OK, le da je letis nekaj koštalo lani pa gratis(izpogajan pri nakupu avta). Narejeno kar je potrebno za drugi servis in strošek vsega materijala razen olja(moje olje)z delom in ddv je 160 €,se mi zdi vredu glede na uradni Mazda servis.
Aja pa oprali in osušili so ga kot vedno,vse pohvale!
Tako je narejeno, da ko vidiš, da te bodo ustavili policaji kar z nogo zbrcaš vse dol z originalnih pedalov.
Nič šraufanja, levo desno z nogami in je vse kot original.
Ko odpreš vrata rečeš policaju, da ne veš, kdo je ta kup aluminija dal v tvoj avto. Najbrž otroci.😁
Težka bo ta, da bi tako naredil. Vse ful drži, še bolj kot original! Ne vem pa kako bi policaj sploh videl mimo mojih kolesarskih nog pedale, saj ne smeš iz avta? Če te pa povabi pihat pa zapreš vrata za sabo in ga zakleneš in je stvar rešena. A vseeno mislim, da nebo težav. 😇
Dober zgleda 👍. Kje si nabavil, koliko te je stalo in pa ali si moral vrtati luknje?
Hoj,podi na stran,aluminasti nastavki za pedali in boš vse zvedel. One odstraniš in natakneš za sklopki in zavoro,plin pa natakneš od zgoraj navzdov in lepo zatakneš gumi zatiče. Ploščo za levo nogo samo prilepiš na tepih. Trakovi so že nalepljeni,laho dodaš še kakega,da bolje prime. NIČ VRTANJA!
Aja, ko je ravno govora o tem. Včeraj se vozim po avtocesti in zagledam darsov kamion z opozorilom na možnost naleta. Ga prehiti in kaj vidim? Pred njim vozi mazda, benzinar. Dobro, res je bil rahel vzpon in razumem, da so morali zavarovati vozilo pred naletom tovornih vozil, a vseeno. Je pa baje imel super porabo. Tudi to nekaj šteje. 😏
Ja, tega sem tudi jaz videl apak je bil dizel ,ki je bil v rezervnem programu zaradi zamašitve DPF filtra! Tudi to se zgodi..(šala mala)
Hitrejši? Iz katere pravljice si pa to izvlekel? Klanci? Kdo dela kolone po klancih?Pri vožnji 100/uro po avtocesti kdo bo imel manjšo porabo? Ko bo potrebno dati dve vrečki v prtljažnik, kdo bo klical domov ženo, da mu pride pomagati peljati "tovor" domov? Kdo boljj onesnažuje okolje? Kdo ne more vleči zadaj niti bicikla a kje šele kakšno manjšo prikolico za peljati frezo itd.. itd.. 😛😏
V večini se strinjam,ampak odvisno za kaj rabiš tak avto ? Meni je to kar imam max.pa tudi v klance proti in iz primorske ni problem peljat 140-150 kar je čisto vredu,no edini problem pa je ko ti tisti z 100 zabluzi pred tabo in moraš potem res imeti nekaj potrpljenja,da ga prehitiš in dobiš spet neko zgledno hitrost. Kaj češ tako pač je....
Mi je pa zanimivo, da tega Močnik še kar prodaja. Novembra sem bil pripravljen zanj dat 28.500 EUR pa so se mi sam smejali, da je to prenizka cena in da ga za tok ne morejo dat.
Še malo, da berem te vaše porabe, boste napisali, da ko pridete s poti domov vedno višek benzina stočite v sod. In na koncu meseca prodate sod benzina, ker ga imate viška. 🤪😅
Ja tako nekako... .....
pred 1 uro je NevLado napisal:
Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.
Saj pri meni je tu nekje kot pri tebi, ni neke razlike.
Jaz sem do sedaj vedno ponastavil ob tankanju sedaj bom pomoje kar pustil pri miru par mesecev pa da vidimo, kje se ustali.
Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....
Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?
Vse je ok kot pri 165 konjski-seveda tisto kar se meri,samo nad 4k obratov bolj potegne in to je to. Malo pobrskajte nazaj po forumu je že vse napisano......
Evo olje za M3 naročen, prav tako tudi letni servis in še zmenjen za celodnevno testno vožnjo s CX30 G 122 pa da vidimo kaj in kako? Ugotovitve in slike sledijo(9.7)
saj glih zaradi različnih prestavnih razmerij me je zanimalo. po eni strani imaš več konjev, po drugi pa krajša razmerja.... kaj bolj paše za autobahn, ker se mi tam res ne ljubi poslušat turiranja motorja ali pa kakšnih 10l/100
Za 140 kil. na uro ne rabiš 165G.Imel boš v 6.okoli 3000 obratov in ne preveliko porabo.
Alex smiri živce, jaz to doživljam vsaki dan in pride v kri pa si miren ko špricer . @SpEkTrto ni zadrga,dva z leve en z desne pa tudi znak pred zožanjem je pomemben. Za zadrgo je poseben znak, tako, da ni vedno izmenično! Jaz pred oviro vedno spustim vsakega ne glede kdo je, ali z ene ali z druge strani. (razen žabara) 😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Težka bo ta, da bi tako naredil. Vse ful drži, še bolj kot original! Ne vem pa kako bi policaj sploh videl mimo mojih kolesarskih nog pedale, saj ne smeš iz avta? Če te pa povabi pihat pa zapreš vrata za sabo in ga zakleneš in je stvar rešena. A vseeno mislim, da nebo težav. 😇
Povezava za deljenje
Deli na druge strani