Brake se ocitno da izklopit... ker jaz ga se nisem videl... oz. enkrat sem, ko sem vozil za enim, ki je naglo obvozil kolesarja, pa je meni zaznalo potem kolesarja in je zasvetilo rdece BRAKE ter zapiskalo... Je pa pomoje v to Settings na displeju med stevci... in sicer se mi zdi, da je SBS ali nekaj takega (pisem na pamet, ker se mine ljubi izi sedajle dol pogledat ) ... Tam je za nastavljat ON/OFF in glasnost piska...) ...
Pri radarskem tempomatu pa tudi zaenkrat se nisem imel take situacije, da bi v zavoju kaj cudno delovalo ...
Sicer bo pa itak Jest napisal, ko bo primerjal prej?njo s to, kolk je dejansko razlike. Ampak rezultat bo definitivno slab?i kot je bil pri prej?nji. Samo o porabi govorim - o ni?emer drugem.
Pri tanovi pa sem sele enkrat tankal odkar jo imam (dobil sem jo s skoraj polnim rezervoarjem) ... To, da ima avtomatik visjo porabo sem itak vzel v zakup... To, da je pa razlika pri 4 vratni ali karavanu zaradi aerodinamike pa pomoje ni ravno omembe vredno ... Mogoce je res... ampak je pomoje odstotek tako majhen, da je zanemarljiv ...
Nisem nek "EKO fanatik" ali tip cloveka, da bi zaradi tega, da bi bila nizja poraba, bil ovira na cesti... Niti nimam prakticno nikoli prizgane trenutne ali povprecne porabe na zasloncku ... Tankat grem, ko je prazen rezervoar...
Vsaka stvar rabi mal casa. Ja s temi dnevnimi lucmi, ki sem jih montiral tudi sam je na avtocesti v prsu dezja velik problem! Da ne omenimo sivih avtov, jih ne mores videti.
Pa je danes ko imamo Led tehnoligijo problem enostavno resiti da tudi zadnje luci das v led in delajo cez dan...pa buh ne daj da komu poblendas ker si idiot, on ima sedaj avto ki sam uravnava luci a ves.
Nekateri proizvajalci (bolj premium razred - Mecke, BMW,...) imajo tako, da uposteva tudi brisalce oz. senzor za dez... Tako da ko se recimo vklopijo brisalci na polno, se prizgejo tudi luci, tudi ce je ura 2 popoldne, ko naj bi bil svetel dan ... ... Ce ne drugega, bi vsaj se zadaj lahko nekam namontirali rdece LED trakove, ki bi bili vkljuceni stalno oz. takrat, kot prve LED luci ...
Imam enak motor (CD175 AT Revolution) ... in je res poraba po racunalniku ponavadi tam nekje med 7,2 do 7,5 ... bom videl po parih rezervoarjih, koliko dejansko odstopa... Sem pa pri CD150 (sem imel kaksen teden 4 vratno Revolution in kaksen teden karavan Attraction) z rocnim menjalnikom opazil, da je poraba po racunalniku nizja za cel liter... pri podobni voznji je bila tam po BCju okoli 6,5 ...
Pogresam pa par zadev, ki so bile pri prejsnji sestici... recimo odpiranje vseh sip preko daljinca ... tega ocitno pri tanovi ni vec... pride pa kar prav sedaj, ko je vroce... Ponavadi sem, ko sem sel domov iz sihta, odprl vsa okna in potem se enega prizgal, da se malo prezraci ... Sedaj moram odpret avto in dati kontakt, ter potem rocno odpreti...
Moti me tudi to, da se parkirni senzorji prizgejo samo takrat, ko zalaufas avto... Recimo ko pridem domov, moram za v garazo senzorje prizgati rocno ... da mi potem piska spredaj. Pri prejsnji so bili prednji senzorji aktivni vedno, ko je avto stal ali ko je bila hitrost pod nekje okoli 20 ali 30 km/h ... Sicer je bilo vcasih motece, ce sem bil prvi pri semaforju in je potem piskalo, ce je kaksen pesec sel preblizu avta... ampak na to se da navaditi ...
Motijo me tudi dnevne luci, kjer zadaj nic ne gori. Ce je recimo podnevi kaksen naliv, je potrebno luci prizgati rocno, ker drugace si od zadaj prakticno neviden za ostale udelezence ...
Pri ostalih zadevah pa lahko samo potrdim prej napisano ... Z navigacijo sem (vsaj kolikor sem jo sedaj uporabljal) zadovoljen... Najde celo moj domaci naslov in celo cesta je vrisana do tja. Tega recimo niti Garmin z AR nima... ceprav sem ze nekajkrat sporocil popravek... Radarski tempomat je odlicen in ga sedaj veliko vec uproabljam, kot prej... tudi na lokalnih cestah... sploh za voznjo v koloni je super ...
Je pa to sedaj moja tretja sestica (imel sem 2003 CD120, 2008 CD140 in sedaj 2013 CD175) ... in kar se glasnosti v kabini tice, je pri vsaki generaciji malo bolje ... edino pesek v kolotekih je se vedno glasen...
?e posebej k se v tej fakn slo praske kar kopi?ijo, in kopi?ijo......
Ce mislis, da se praske kopicijo samo v Sloveniji se motis ... Malo poglej recimo v Italiji... je ogromno avtomobilov pobuskanih... Prav tako ce gres proti severu ... se bolj pa proti jugu ...
Koliko je pa sok obstojen v mehu (ko je enkrat odprt)?
Jest sem dal pakirat svoja jabolka v 5 litrske balone ... in tudi, ko je enkrat odprt, je se vedno dober lahko tudi en mesec... ce je v hladilniku recimo... Itak zrak ne pride notri, tudi, ko ga odpres ...
matr ste na?tudiral te regeneracije pa DPF. Jst sm naredu 120tkm pa nism biu zihr kdaj se mi puca. Je pa res, da nism bil pozoren na to. Poraba pa 5,8-6,8 na 143km
Jest tudi nikoli nisem videl lucke DPF (razen ob zagonu, ko se kontrolno prizgejo vse lucke), odkar imam to sestico... Tudi nikoli se nisem obremenjeval, kdaj se dela regeneracija...
Mo?nost take in podobne okvare pri novej?ih avtih je pa? o?itno dokaj velika.
V bistvu moznost sicer je... ni pa prav velika... saj je tole prvi tak primer, o katerem beremo tukaj na forumu... ali pa sem jaz kaksnega spregledal ...
P.s. Hvala Dejan za izpostavitev dobrih in slabih strani Mazde. Po pravici povedano bi me motlo samo rjavenje in nastavitve sede?a. Ostalo mi ni bitno.
Glede teh dveh zadev sam nimam problemov... Glede sedeza je verjetno zato, ker imam max. opremljeno in ima sedez dovolj moznosti nastavljanja ... rje pa tudi se nisem opazil... ampak ne trdim pa, da je ni... Pod avtom se nikoli ne potikam ... na blatnikih, pragovih in karoseriji pa rje nisem opazil ...
Glede tega, da je enako opremljena Insignia 10K cenejsa od Mazde 6 se pa ne bi strinjal ... Ko sem kupoval sedanjo sestico, sem sel malo pogledat tudi Opel... Takrat sem gledal Zafiro... osnovna cena je bila res nizja... vendar pa sem dobil seznam opreme in naj naredim kljukice pri tistem, kar bi rad imel... in se je cena potem skoraj podvojila ... Res pa je, da se da dobiti veliko popusta... To je fino za tiste, ki ne kupujejo avtomobila ampak popuste .... Ko pa potem na zavarovalnici upostevajo tisto ceno po ceniku, ki je lahko 30% in tudi do skoraj 50% visja, je pa jok in stok
Pri zadnjem nakupu sem se zanimal tudi za Opla. Za mnenje sem vpra?al tudi nekaj znancev, ki se s takimi re?mi ukvarjajo (mehaniki, prevoz oseb, ...). Vsi so mi odgovorili, da Ople sicer delajo v Nem?iji, a da z nem?kimi avti nimajo ?isto nobene veze.
Adam Opel, ustanovitelj podjetja, je rojen v Nemciji ... Res da je zacel s proizvodnjo sivalnih strojev, nato nadaljeval kot izdelovalec koles in sele kasneje postal eden izmed vecjih proizvajalcev avtomobilov ... Ampak vseeno se steje kot nemski proizvajalec avtomobilov ...
Clanek o Oplu na Wikipediji se zacne z naslednjim stavkom: Opel je nem?ki proizvajalec avtomobilov. >> http://sl.wikipedia.org/wiki/Opel
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Brake se ocitno da izklopit... ker jaz ga se nisem videl... oz. enkrat sem, ko sem vozil za enim, ki je naglo obvozil kolesarja, pa je meni zaznalo potem kolesarja in je zasvetilo rdece BRAKE ter zapiskalo... Je pa pomoje v to Settings na displeju med stevci... in sicer se mi zdi, da je SBS ali nekaj takega (pisem na pamet, ker se mine ljubi izi sedajle dol pogledat ) ... Tam je za nastavljat ON/OFF in glasnost piska...) ...
Pri radarskem tempomatu pa tudi zaenkrat se nisem imel take situacije, da bi v zavoju kaj cudno delovalo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani