?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)!
Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF!
hja... getza ne grem tjunat ker vem da 1.1 bo zgledal debilno...
Cekine na kup?ek devat, pa bo? ?ez kako leto lahko kupil nekaj kar ti bo bolj v?e?, tegale pa ker ne bo nakrancljan bo? ?e vedno za pameten denar prodal!
Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.
S tole 2.3i (odkar se vozim na LPG gorivo), te?ko pridem izpod 10litrov, ?e ne ?krtarim je raj?i blizu enajst, je pa res da mi javlja napako "luftmesser", torej lahko da malo napa?no me?anico zraka in goriva dela, pa da je zaradi tega poraba ve?ja. Dvomim pa da bi se uspel (npr. na benzu) na mojih vo?njah voziti s cca. 8 litri. Je pa le 8 let stara, tono in pol te?ka ?katla, s 17colkami in kar nekaj preko 200.000km prevo?enimi.
Nek znanec (kar poznavalec avtomobilizma) mi je rekel, da spredaj distan?niki lahko precej "spremenijo" zavijanje, saj je zadeva precej zamaknjena in je zavijanje ?isto druga?no, no obraba materiala pa je sigurno ve?ja (zglobi, stabilizatorji, le?aji itd.).
Upam da ti bojo ve? povedali tisti ki so maherji na tem podro?ju! Predajam besedo!
Kamnik - Banja Luka in nazaj, ter z nekaj lokalne vo?nje, par uric je na mestu laufal (muzika sekala na povhn na havba party-ju), potem pa jasno cel cajt konkretno pri?gana klima in pa vo?nja nekaj malega nad omejitvami, povpre?na poraba 11,6!
Tale ?rn zmaj je ?ejen k zmaj, ampak drugo kot LPG mu ne dam zapit (cena v BIH za liter 1,02Marke, torej cca. 51 ? Centov)!
?e malo pazim z nogo in vozim po omejitvah mi ?re cca 9-9,3 plina, ?e jo pa vozim 150 in ve? po AC , potem pa liter ve?! Prera?unano v dizel: poceni he he
Ugotovitev: plin je najcenej?i
Ja in ne, se pravi ?e ti ?re npr. 10 litrov, to znese nekih 7,6 ? na 100 prevo?enih km, se pravi nekje isto kot ?e nekomu pije neki preko 6 litrov (ne vem to?no kok je liter nafte, verjamem da je nekje okrog 1,2?).
Potem je treba ?e upo?tevati, da nam ve?ini LPG ?oferjem izpije ?e par litrov benza (na mesec recimo), oz. pri meni odvisno od zunanje temp., ker mi pre?alta na LPG pri ogretosti na 45C. Se prav tle je spet neki (morda zanemarljivega stro?ka). Vsekakor je velika prednost, da ti npr. pri tem tvojem 1.8 (ali pa mojem 2.3) ne more krepnit turbina, kot se ti lahko zgodi v primeru tistega motorja ki ?re cca. 6 litrov, ampak to je ?e druga zgodba.
V prid dizla pa vsekakor lahko povem, da vo?nja s 120KM "Traktorjem" nikakor ni tako zaspana kot z 1.8 16v benz motorjem s 120KM!
Zaklju?ek: kar je komu ljub?e, ker pri 10 litrih na 100 prevo?enih si nekje "poravnan" z dizela?i, no ne tistimi, ki jim nekaterim ?re okrog 8 ali ?ez litrov, ker to potem ni ve? dizel, pa? pa Po?iralnik (kra?ki pojav).
U?eri mi je majstr Simon priklopil Mazdojklo na tester, da vidmo kaj izpi?e ob tisti rumeni "?ek enđin" lu?ki vklopljeni, no in izpi?e da so te?ave z merilcem pretoka zraka oz. "Luftmesser" oz. "Air flow meter". Domnevam, da imam tudi iz tega razloga tako visoko porabo, zmogljivosti vozila pa tudi ne morejo biti ravno izbolj?ane zaradi te motnje!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani