?e bi imela tako dolg menjalnik kot 2.0, potem zagotovo, saj ima samo 30 konjev ve?.
Sicer pa gre v vrhni?kega tudi G145 200 km/h, ampak seveda v 4. prestavi. 5. in 6. sta pa? za var?evanje z gorivom 110 km/h z 2.000 obrati za ?leparji.
Sej tudi fi?ko gre 200/uro v prostem padu.Ne verjamem, da potegne 145 konjska do 200.Res,da je tam kar strm klanec navzdol.Mogo?e, samo s tem, da ima? zalet od Postojne.
Je pa druga pesem po istem klancu v obratno smer, kjer se hitro premakne? na odstavni pas.
Nikoli, tudi pri neoptimirani si vedno lahko hitrej?i od 95 % vozil na cesti. Vse je odvisno od voznika. ?e je nekomu naporno ob ogretem motorju pri prehitevanjih, pospe?evanjih, vklju?evanjih prestaviti za dve prestavi ni?je ali ob?asno stisniti skoraj do blokade, je to njegov problem. Meni je bilo v u?itek. Zdaj s 175 dizlom u?esa bolj trpijo, ?eprav je krivulja baje 90-60-90.
Z dizelco pa si res med najhitrej?imi na avtocesti... ?e posebej si vesel, ko na klancih benzinski junaki po?asi ostajajo zadaj. Pa pride klanec navzdol, pa so spet hitri, pa pride klanec navzgor, pa je spet kriza,zopet so nalepljeni na ?ipo in sprednja havba vibrira od obratov.
Dizel pa... lagano,brez ?altanja dveh brzin navzdol in lepo potiho poslu?a? band Alter bridge in u?iva? v lepoti pokrajine.
Ma dobro, ali je to avto forum ali govorimo o lakiranju nohtov?
Govorimo o lakiranju Mazd z specialnimi laki. Lahko pa si tudi nohte tako nalakira? in bodo tudi izpadli cool. Sej dan danes si tudi veliko mo?kih lakira nohte.
To je tako normalno za metal barve, rde?a in ma?in siva so pa poglavje zase. Imajo ?e nek dodaten lak-barvo tako da dobijo ?e neko globino in take neke fore, na netu je ve? o teh barvah, zato so tudi malo dra?je od obi?ajnih metali barv.
Barvane so najprej z temeljno, nato 1. roka temeljna metalna barva, ?ez svetlej?a metalik barva in na vrh ?e prozoren lak. Zato tak ob?utek globine pri teh barvah.
Se strinjam.Tja vse do 9 l je realna poraba za tako normalno vo?njo, da ga v?asih tudi stisne?, kot se za tak avto in motor spodobi. ?e pa se cijazi?, je bolje vzeti 145 konjsko pa vsaj ve?, zakaj ima? kolono za sabo.
Ve se kaj je najbolj?e za ta denar ampak se tudi ve da bo na repu ker ljudje Mazdo bolj slabo poznajo, ?al! Jaz vem da bi glasoval in kupil Mazdo. Ker je najmanj SUV med vsemi.
Itak, da bo clio. Ta avto kupuje ve?ina voznikov. To ni glasovanje o najbolj?em avtu ampak o avtu, ki ga najve? folka pozna.Veliko ljudi za Mazdo ?e sli?alo ni, ne pa da bi glasovali zanjo.
Tudi meni so produkti od chemical guys vsec razen leather conditioner kot ta na sliki en post visji me je razocaral. Je res, da mazda nima pravo usnje, ampak vseeno. Potem sem kupil conditioner od gliptona in je super zadeva. Kar se pa tice notranjosti imam pa za usnje Gyeon cleaner in glipton conditioner. Za vse plastike pa uporabljam Angelwax AnGEL. Tudi jaz za izpuh in vse ostale kovinske, kromaste dele uporabljam autosol metal polish in mislim, da tezko dobis boljsi produkt. Cenovno je pa itq djabe . Voske pa malo menjam in sicer tiste bolj "debele" in imajo malo manj leska (obstojnost cca. 3 mesece) namazem za cez zimo, poleti pa drugacen vosek z vec sijaja (soft 99 the king of gloss dark). Kar se pa tice platisc pa iron x in pa vosek poorboys wheel sealant . Imam tudi srednje grobo polirno pasto Menzerna medium cut za rahle praske. Je pa vedro z dvojnim dnom OBVEZNO ce mislite prati z gobo. Sicer imajo pa se do danes na operi-avto black friday popuste tako da se splaca kaj kupiti
Tudi sam uporabljam Menzerna polirna paste (groba, fina, kombinacija medium + polish v eni). To uporabljam tudi za poliranje kitar, ker se mi zdi, da najla?je dose?e? deep gloss.
Za rde?o red soul barvo je pa zakon ta vosek:Chemical Guys Cherry Wet Wax.Izredno poudari globino barve.Priporo?am za rde?e barve.
No tako, pa sem se preselil v bazo bencinarjev, po prvih 400 km z novo M6 G194 poraba 7.8 l/100km z me?ano vo?njo, me prav zanima, kak se bom odrezal potem, ko bom nogo odklenu po par tiso? kilometrih
Jaz uporabljam kar nekaj proizvodov od chemical guys. Res dobra firma. Tudi ostalo, kar si zbral je super.Pazi le, da vedno pere? v senci in ohlajen avto.
Tocno tako, kot je aless napisal. In tocno tako so tudi delali v rocni avtopralnici. Edina razlika je, da ga niso voskali ampak so imeli tisti sampon in vosek v enem. Sedaj ko ga sam perem ga tocno tako perem s tem, da z iron x se naspricam feltne za leteco rjo.
Na sliki sicer nov izdelek od K2, ampak je isto ucinkovit, kot iron x.
V?eraj sem se vrnil z Dunaja.Povpre?na poraba 5,8.Res,da je precej ceste 110 a je tudi precej avtoceste.V avtu ?tirje odrasli in poln prtlja?nik kufrov.Res lepa poraba in to z vo?njo, ki ni bila benzinarska z oviranjem prometa po avtocestah in klancih.
Sem pa do?ivel na poti domov prvo sne?enje letos in sem ugotovil, da so zimske gume, ki jih uporabljam trenutno, odli?ne. Sicer je bilo snega le za vzorec a sem vseeno lahko vozil po avtocesti normalno z mo?kimi hitrostmi.
Dokler ji ne pokazes slike svoje nove mazdi in rece, da bi bila mogoce v beli barvi lepsa
Ne, v resnici je bila tako navdu?ena nad to rde?o barvo, v bistvu sta bila oba s tastom, da sta kupila takoj za nami novega clia- v rde?i metalni barvi. Sicer ta njihova rde?a ni niti blizu mazdini a vseeno.Moram priznati, da tudi clio lepo izgleda v rde?i barvi.
hehe, nizka....
Niti ne... v nobenem primeru in nikoli se ni vtikala v na?e odlo?itve. To je res za pohvalit. Pa tudi ?e bi se, bi rekel, ja v redu in na koncu naredil itak po svoje, kot naredim vse.Mnenja ostalih poslu?am, a ve?ino stvari naredim tako, kot sem si zamislil.
Neko? pred mnogimi leti sem avto zapeljal v ro?no avtopralnico in imel prilo?nost videt, kako profesionalci tej zadevi stre?ejo. Uglavnem avta se ni niti dotaknil z gobo - samo spral, na?rical z detergentom in ponovno spral in avto je bil opran. Takrat sem se odlo?il da tak?no sranje od kemije lak mojega avta ne vidi ve? ker vpra?anje koliko tak?nih pranj bi prenesel.
Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.
In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. .
S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.
Nato cel avto od vrha proti tlem
po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.
Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.
Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.
Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.
Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.
Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj to lahko vsak kupi ali je v kompletu z menjavo-popravilom ?ipe?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani