.... Za 4 leta star avto dajat 4k ? manj kot je nov pa ni lih logike. Kilometrina se pa kar ?opa na teh avtih vidim.
Kje si pa nasel 4 leta star avto za 4K? manj, kot je nov? Mogoce edino, ce primerjas jabolka s hruskami... oz. na ceniku novih gledas tiste najcenejse, rabljenega pa gledas takega, ki je s top opremo in najmocnejsim motorjem
Nove sestice se zacnejo ze pri dobrih dvajsetih tisocakih ... najdrazji modeli pa se ze blizajo stevilki 40.000
Opel ni nem?ki avto!
Kaj pa je potem? Ce ima (ali je imel) GM lastniski delez, se ne pomeni, da je to potem ameriski avto ...
Po avto.net-u vidim da je precej 2.0 140 ki se prodaja tako da bo verjetno tudi tole na koncu izbrano. ?e nima nekih tovarni?kih hib, slabih to?k, potem je to to.
Kje pa se sestavljajo Mazde? Imajo kako tovarno tuki v EU?
Poraba omenjenega motorja torej 2.0 kak?na je?
Mazde se vec ali manj vse proizvajajo na japonskem... Bili so neki poskusi, predvsem v navezi s Fordom, ko so nekaj manjsih modelov sestavljali v Evropi (se mi zdi, da so Demio sestavljali v Spaniji) ... Mazda5, 6 CX7, CX5,... se vse sestavljajo na japonskem..
Glede porabe pa je takole... Ni ravno med najvarcnejsimi... je pa odvisno, kako ga vozis... poraba 2.0 dizla je nekje od 6 do slabih 8 litrov ... Pobrskaj malo po www.poraba.com ali www.spritmonitor.de ...
Pardon za moje neznanje na podro?ju in morebitna neumna vpra?anja ampak... Zakaj pa je mo?nej?i motor manj?e kubature kot tisti ?vohej?i?
Motor 2.0 140KM je bil do letnika 2009, potem pa je prisla faceliftana sestica, ki je imela 2,2 motor s 129, 163 in 180 KM ... Tukaj se se najde brosura s podatki >> http://goo.gl/FFP5M ... Posebna serija Mirai in Takumi sta bili pri dizelski razlicici na voljo samo s 129 KM ...
?ez vikend sem gledal malo na avtonet in na?el eno zanimivo ponudbo, oglasa pa ni ve?, ?e kdo pozna zadevo naj tule napi?e kak?en info ali pa ?e se javi sam lastnik, mogo?e bere tale forum, po spominu gre pa za tele skope info:
1. lastnik
2010 letnik
2.2 129 TE
redno servisirana na a-cosmos BTC (mislim da)
nekaj po?kodb, predvsem parkiri??a, ki pa so bile vse sanirane
prodaja pa se ?ele z julijem, ker ?ele takrat dobi naro?eno novo mazdo6
Verjetno je slo je za mojo... Sicer letnik in moc ter oprema ne ustreza... ostalo pa ...
to ja, a 2008 letnik je, kok se pa ta prej?nji motor 140KM obnese, glede na prebrano mi priporo?ajo 2.2 z 129KM, a ta je le od 2010 naprej, ima pa potem ceno nekaj k? ve?
Naslednica nima vec jermena ampak verigo ... tako, da veliki servis odpade ... Po mojih izkusnjah je naslednica malo tisja (malo bolje izolirana kabina)... drugace pa ni neke bistvene razlike ... Sicer sem novejso vozil le enkrat, ko sem imel svojo na servisu...
Moja serijsko nima mre?e...so pa slike super in je razvidna notranjost... ?e delam primerjavo med petico in 626(ki je enaka kot 6), je pri petici o?ji in vi?ji prtlja?nik... ?e so sede?i normalno, je pa petica dosti manj?a... LP
A je ?e kdo vozil model Revolution z radarskim tempomatom?
Da... odlicna zadeva ... ki je tudi eden izmed razlogov, da sem se raje odlocil za novo sestico... prej je bila v igri CX-5 ... Poleti bo zamenjala sedanjo sestico ...
Aha ?tekam ja. Ma primerjam s ?estko, sploh prtla?nik :-). Tukaj zgleda manj?i, ga je pa ve? v vi?ino. A elektricna vrata majo vse petke? Najbr? ne?
Prtljaznik je manjsi kot pri sestici... elektricna drsna vrata pa nimajo vse... ampak le tiste bolj opremljene ... Tukaj so slike ene s TX Plus opremo, ki smo jo imeli enkrat za na CeBIT >> http://album.mobile.si/showgallery.php?cat=1738
Ja po?asi mi bodo stvari jasne, tiste stre?ne sani kakor jim re?ejo potrebujejo le karavani so mi rekli v Avtotehni in tudi Mazdinem servisu...torej samo dve pre?ni palici potrebujem in nosilca...za nosilca sem se ?e odlo?il, za pre?ne palice pa ne vem katere naj vzamem, da bodo tudi dobre?
Hvala.
Najbolje je pomoje, da je vse od istega proizvajalca... Vprasaj na Mazdinem servisu, koliko stane komplet... Vcasih se res zna zgoditi, da bo tam oroginalni prtljaznik cenejesi od Thule... ceprav menda je tudi Mazdin prtljaznik brandan Thule ...
Generalno spucal notranjost (sipe, tepihe, prtljaznik, spucal in namazal usnje,...) verjetno zadnjic na tej Mazdi... Zunaj nisem pral, ker sem itak pricakoval dez ...
Prav veliko popusta pa ni bilo... razen posebnih serij Takumi ali Mirai ... Samo te so bile na voljo samo s tasvoh motorjem, ce se ne motim ... Pa se pri tej ceni je treba pristeti se doplacilo za barvo in morebiti navigacijo ...
Moja (prva generacija nove) s 140KM je bila po ceniku takrat okoli 33K ? ...
Podobna (vsaj po moci motorja in letniku) je pri nas dobrih 23K ? >> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7012025&show=1 ... Seveda bo pa tale iz uvoza potem tudi verjetno blizu te cifre, ce je ze sedaj cena dobrih 20K ? ...
Tako je ... Najprej smo imeli rezervacijo preko AirOne (placal 16.12.2012) ... pa so v zacetku januarja poslali mail, da je let skenslan ... pa sem potem nasel Vueling, ki je bil se cenejsi in vec prtljage dovoljujejo (AirOne = 20kg, Vueling = 23kg)... Pri AirOne je bila cena na osebo 120? za povratno karto, Vueling pa potem okoli 96? ...
Jaz imam po robu sipe, nato ob strani pod armaturo in za sovoznikovim predalom do sredinske konzole in prikljuceno v vticnici v predalu pod naslonom za roko...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kje si pa nasel 4 leta star avto za 4K? manj, kot je nov? Mogoce edino, ce primerjas jabolka s hruskami... oz. na ceniku novih gledas tiste najcenejse, rabljenega pa gledas takega, ki je s top opremo in najmocnejsim motorjem
Nove sestice se zacnejo ze pri dobrih dvajsetih tisocakih ... najdrazji modeli pa se ze blizajo stevilki 40.000
Kaj pa je potem? Ce ima (ali je imel) GM lastniski delez, se ne pomeni, da je to potem ameriski avto ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani