ne ne, tr?no gospodarstvo in deregulacija zni?ujeta cene
to?no tako, mi vsi se motimo, samo neoliberalisti imajo prav - seveda za svoj in kapitalisti?ni ?ep. Sicer pa neko? je bilo reklo "vse ?e to narod pozlatit" ampak od takrat se o?itno s spremembo sistema ni kaj dosti spremenilo - velike korporacije bodo pove?ale dobi?ke in dividente ?e tako bogatim, obi?ajen folk jim bo pa to pla?al. Pa ?e vedno se najdejo pla?niki, ki so stra?no zadovoljni z liberalizacijo in deregulacijo trga - tem pa? ni pomo?i.
To je vse taka bedarija, ker itak ob samo dveh ponudnikih goriv na AC se pa? ne more? iti konkurence, ker se bosta Petrol in OMV tako ali tako zmenila. Ampak bedakom na ministrstvu pa? tolk dale? pamet ?al ne se?e. Raje bodo zdaj izgubili nekaj milijonov evrov iz nepobranih dajatev - pa razumi ?e more?.
moja groba ocena, da bo do januarja dizel na AC okoli 1,4?, bencin pa blizu 1,6?.
pa prebere? tole in ti je takoj jasno, da nimajo pojma kaj je to ekonomija in da so se odlo?ili takole malo ?ez palec.
Da ima morebiten dvig mar?e le majhen vpliv na kon?no ceno naftnih derivatov, je prej?nji teden na odboru DZ za gospodarstvo, ki je razpravljal o deregulaciji cen naftnih derivatov, pojasnila predsednica Trgovinske zbornice Slovenije Mari?a Lah. Mar?a namre? v strukturi maloprodajne cene predstavlja le pet do ?est odstotkov.
Mar?o imajo zdaj 6 odstotkov, z liberalizacijo si jo pa lahko dvignejo tudi na 20 ali pa 30 odstotkov, ?e se bo distributer tako odlo?il. Nih?e mu to ne more ve? prepre?it in ker sta na AC kri?u zastopana ve? ali manj samo Petrol in OMV (mislim, da je celo en ali dva MOL-a) je tole recept za pohlep in stanovsko dogovarjanje. NA AC kri?u sploh ni zdrave konkurence, ki bi prepre?ila ogromen dvig mar?.
Seveda, ?e bi se zgodila nesre?a, bi bil ti kriv, ker si videl napaka in je nisi niti poskusil prepre?iti.
ah no lepo te prosim - sej ne govorimo o tem. Ja valda se ne gre? zanala?? zaletavat pa ?etudi nekdo dela debilizme po cesti. Ampak, da bi pa namensko vanjga skakal in ga zapiral ali blokiral bi izzival ravno to - nesre?o. Poglej ?e enkrat video, ?e bi bil ravno v postopku menjave pasu bi po?ilo, ker bi te?ko oba zavrla ovolj hitro.
stari so bili pri nas homologirani in so se normalno prodajali preko uvoznika. Tud kitajcev danes nima? pri nas, niti uvoznika ni, ker ne pridejo ?ez homolomo.
So pa neke fore za?asne registracije zato pa pi?e, da je naslednji TP ?e 10/2017, v bistvu bi pa moral biti ?ele leta 2020 kot pri vseh normalno homologiranih. Mal je treba brat med vrsticami.
Jures, ne tako osebno... pogovarjamo se na splo?no in ne o tvojem primeru. Si pa? v prvem mailu napisal nerodno kako si si privo??il nekega BMW-ja?a. Sej ve? kako je klele na forumu. Poka?e? na napako in situacijo pol si pa sam kriv, ker se raje od o?itne napake i??e ?e vse tisto kar si sam morebiti naredil malce narobe ali da nisi izbral bolj?e re?itve. Tudi pri mojih posnetkih vsi i??ejo dlako v jajcu, kaj sem naredil jaz narobe - od nepri?ganih brisalcev, odmikanju na prehitevalni pas, neprilagojeni hitrosti razmeram (strokovnjaki iz posnetka vidijo ve? kot sam izza volana), itd itd.
Ne, ni prav da pogledamo stran. Prav je, da to obsojamo. Tudi jaz obsojam kretene na cesti, pa verjemi, da jih pri svojih 45.000-50.000 letnih kilometrih vsak dan vidim nekaj. Na organ pa mi gre narod, ki ob kretenih na cesti tudi sami postanejo kreteni. Zakaj to mislim? Recimo, da se nekdo lepi na rit, blenda, gestikulira, se dere itd... Potem ga pa ?erif iz principa ne spusti naprej ali pa celo upo?asnuje, ?e?..."saj ne sme? naprej, ker se jaz peljem po omejitvi in nih?e ne sme peljati hitreje od mene". Kaj s tem povzro?i?? Tisti za tabo se ne bo umiril zaradi tega. ?e je bil kreten do takrat, bo ob tak?nem dejanju ?erifa njegov kretenizem kve?jemu dobil krila. Posledica? Namesto, da ima? na cesti kretena ranga 9/10, ima? naenkrat superkretena ranga 12/10. Na koncu te bo itak prehitel, le da se bo od takrat naprej obna?al ?e huj?e...
poleg superkretena ranga 12/10 ima? ?e dodatnega kretena v obliki ?erifa, ki je ranga tam nekje 3/10
Sam vseeno je meni ?udno nekaj in sicer kolk je enih problemov na AC z raznimi blenda?i. Meni se to ne dogaja pa sem skos na AC. ?e je prosto vozim 140km/h po ?tevcu, kar je realno kak?en km/h ali dva nad omejitvijo 130km/h. Obvezno pa se umikam na vozni pas tudi, ?e za mano ni nikogar in uporabljam prehitevalni pas zgolj in samo za prehitevanje. Se pravi nobenih tupoglavosti tipa ja sej vozim 130km/h kot je omejitev in itak ne sme nih?e hitreje torej posledi?no lahko vozim samo po prehitevalnem.
Nejc1986, ?e vozi? 125km/h po ?tevcu je to realno nekje okoli 117km/h in ?e je cesta prosta verjamem, da se ti nekdo priprlje zadaj. ?e pa? v takem tempu vstraja? in se ne umakne? tudi tam, kjer se lahko (pa ?eprav samo za 100-200m - dovolj, da nekdo gre mimo) potem lahko "upravi?eno" pri?akuje? tudi kak?en lightshow za sabo. Sicer to ni po bontonu ampak je za razumet, ker en "me?ka?" ne dvigne pokrova ampak, ?e se taki pojavljajo konstantno pa verjamem, da nekdo na koncu popizdi in fa?e blendanje tisti, ki je mogo?e v tej zgodbi ?e najmanj kriv.
?e enkrat vsaka posledica ima svoj vzrok in ?e bi vsak voznik ravnal v prometu tako kot ?eli, da ravnajo drugi do njega bi bila vo?nja mnogo manj stresna in "road rage" bi bila besedna zveza brez pomena.
Sej hermelin je hotel povedati nekaj drugege - tista zgodba je bila samo kot primer (resni?en ali pa? ne, ni to point).
Gre zato, da se res nima smisla igrat ?erifa, ker takega ne bo izu?ilo ni?, ?e najmanj pa bo dojel "lekcijo". Da ne bo pomote, mene taki tudi razpizdijo in prvo kar mi gre skozi glavo je tist prvinski nagon, da bi mu pokazal in ga zajebal, ampak po parih sekundah mi zdrava pamet prepove, da bi se spu??al na njegov nivo. Pomislim "ko ga jebe" pa pustim, da gre mimo in naj nadaljuje pot.
pravilno je naredil s tem,ko ga ni spustil mimo .mogoce je pa s tem resil zivljenje otroku,ki bi ga debil v bmwju zbil na naslednjem prehodu za pesece... nikol ne ves.
S temle se pa res ne morem strinjat, ker "kaj pa ?e" ali "mogo?e" deluje v razli?ne smeri. Lahko ga z blokiranjem ?e dodatno razpizdi? in dvigne? adrenalin, da bo naredil ?e ve?jo neumnost. Nikoli ne ve?, ker lahko s svojim dejanjem "pravi?nika" samo poslab?a? situacijo, dvomim, da jo lahko izbolj?a?. Kaj te bo bolj prizadelo, ?e pride do nesre?e v primeru, ko se nisi vme?al ali takrat, ko si se in je ravno tako pri?lo do nesre?e?
Prekletim idiotom res ni jasno, da rde?a lu? pomeni stoj in ne pre?kaj ceste... za povrh pa ?e izza ?leperje. Mal je manjkal, da bi ga nalo?il, kljub reakcijskemu ?asu ene sekunde bi bilo prepozno.
Ampak na splo?no so celoletne bolj crap kot ne... ?e teli dve s tremi zvezdicami sta jih dobili za mi?jega - 3.5 je meja potem so pa ?e tiste z dvema zvezdicama, kot pogojno priporo?ljive.
0:03 Voznik je najprej presene?en, da ima tudi to dodatno opremo. Nakar sledi 13 sekund ?udenja nad me?ikajo?o lu?ko v ?tevcih.
0:16 Naslednjih 13 sekund iskanje kje na armaturi se ugasne to me?ikajo?o lu?ko, tako da med iskanje pozabi na katerem pasu je treba vozit - najbolj po sredini med obema, ker bo najbolj varno.
0:26 Hura, ro?ica za izklop najdena, lahko se posvetimo vo?nji in izberemo dirka?ko linijo po desni strani, ker gre ovinek v desno.
0:30 Kje je zdaj ro?ka ?e za levi smerokaz? Eh zajebi, zavijmo na levo pa kar bo pa bo. Glej ogledalo, a to mam tud - o pizda S-max!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nejc, premlad si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani