Nekako nisem prepri?an, da vsi veste, kaj pomeni povpre?na hitrost oz. odvisno kdaj se jo ra?una (kak?na relacija), a ne? Npr. ?e vozi? neki cajta po AC (re?mo razdalja 50 km) po omejitvah, potem pa 10 km po mestu, uleti? na nesre?ni rde?i val (momentalna hitrost NULA), no koliko mislite da bo povpre?na hitrost?
Sam sedaj ?e kar nekaj ?asa nisem resetiral BC-ja, ki mi med drugim ka?e tudi povpre?no hitrost, no in jo imam nekje 51 ali 52 kmh. Ta neverjetno visoka povpre?na hitrost pa izhaja iz tega, da imam kar nekaj mestne (guncanje po "velemestu" LJ in primestne vo?nje, nekaj tudi po AC, ampak povpre?je je pa? povpre?je in dejansko kak?ni maherji na biciklih uspejo vozit 52 kmh povpre?no!
@Uklopko, ?e bi imel tempomat bi imel ?e par dcl ni?jo porabo, ampak za kej tacga bi moral neki ve?jega kupit!
Sve?ke lahko ohrani? identi?ne kot jih ima? ?e fura? na benz (tisti ki ti bo vgrajeval ti bo verjetno ?elel prodati neke super duper, ki so prav za vozila na LPG itd., drage pa ko svinja)!
Cena cca. 1500 ? se mi zdi odlo?no previsoka in mislim, da bi ti "na?i" naredili za precej ugodnej?e denarce. Pod te na?e (preverjene majstre) smatram tole kot je Jure napisal!
LPG sistem imam vgrajen ?e v svojem 3.avtu (T Celica, R Galuna in zdaj 6-ka), poleg tega sem ?e biv?i ?enski pla?al vgradnjo bencinsko mazdo FBA 323 1.5 16v. Torej recimo da sem kar poznavalec tega goriva.
Zadeva se v mojem trenutnem vozilu (motor 2.3i 16v 166 KM) dobro obnese, potro?nja je seveda nekaj procentov ve?ja od tiste na bencinskem gorivu, zmogljivosti se prav tako nekaj zmanj?ajo, je pa res, da ?e zdale? nimam vgrajanega najsodobnej?ega sistema, saj je ta v avtu ?e kar kak?nih 6 ali 7 let, v tem ?asu pa je ?la tehnika ohoho naprej.
Zdaj odvisno koliko km prevozi? na leto oz. koliko jih ?e misli? prevozit, predno menja? aktualno vozilo (obstaja sicer tudi mo?nost demonta?e oz. prenosa v naslednje vozilo). ?e dela? samo npr. 10.000km na leto, mislim da zadeva ni smiselna, odlo?i se pa sam.
Cena vgradnje je nekje cca. 1100 - 1200 ?, vklju?uje pa strokovno vgradnjo, garancijo in pa izdelavo a testa (vpisano v homologacijski karton?ek).
Kak?en Pe?o ali pa AR, to sta pomoje firmi, ki najhitreje zgubljata od novega, pa do npr. 5 let starega vozila. Se prav ?e kupi? enega ali drugega od teh dveh, se smatra da si razmeroma bogat in si lahko privo??i? tak?en nenaden padec vrednosti!
@Tomozuki, se v celoti strinjam s teboj, tudi sam namre? nisem za totalno sivino med plehovjem!
Predhodna oblika mi je bila simpati?na, no aktualni model pa je Passata spet postavil tja kjer se ?e od nekdaj nahaja - kvadratasta ?katla, brez nekega zna?aja, ki v nobenem pogledu (oblikovno) ne izstopa med mno?ico (po mo?nosti sivih ali srebrnih) vozil. Hvala za tak avto, zlasti tam nekje za 30.000 ?
Meni je tistile Lexus kar simpati?en, ima pa ?e lepih 12 let starosti in nimam pojma v ?em bi bil lahko bolj?i (razen da so deli krepko bolj zasoljeni), kakor moja aktualno Mazda6 GT, ki sem jo dobil za podoben denar, s tem da je 4 leta mlaj?a!
?e gre za starej?e kupce, ki jim ponavadi dizajn ni ve? nekaj bistvenega, pa ?e avto bo par let mlaj?i, tako da verjetno BJ generacija ne bo slab nakup!
Rjaveti bi znale na zadnjih blatnikih, pa podvozje dobro preveri, japonski pleh pa? (tudi ?estke prve generacije rjavijo ko svinja).
Kateri letniki (generacije 323) ti pridejo v po?tev, samo tale ali tudi predhodnjica, ki traja do vklju?no 1998. leta (verjetno po mnenju velike ve?ine bistveno bolj atraktivno vozilo)? :ne vem:
Hehe, zdele ko sem tole primerjavo poslu?al, je moja tamala (20 mescov in 2 dni) pri?la pogledat kaj se to dogaja. Garant bo divja voznica, ?e zdej se ful rada hitro pelje v svojem kole??ku!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e mal, pa bo? tok var?en, da ti bo "?upca" za?ela nazaj noter te?t in se koli?ina pove?evat, kakor olje v motorju (DPF pa to)!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani