Skoči na vsebino
Mazda 3 (2014)
Napisano

Jz sem pa mislo da je to nekje podobna stvar oz. si nekje na istem, ker z vo?njo po mestu ni tak?nih hitrosti kot na avtocesti. Bremzanje pri vi?jih hitrosti po moje bolj obrablja ali se motim?

Sicer ti je izacus ?e odgovoril... na AC, ?e vozi? z glavo je dejansko izredno malo hudih zaviranj. Jaz od Lj do MB zve?er odpeljem brez zaviranja. Seveda se v?asih zgodi tudi kaj takega, da je treba mo?no prtisnit, samo to ne bo kaj dosti obrabilo zavor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Alternative za avtoradio
Napisano

Audiofil v avtu itak ne more? bit, ker je preve? drugega hrupa in ?umov. Je bolj ?tos digitalnega radia, da predvaja enako kvaliteten zvok tudi v primeru, ko je signal dokaj slab. ?e je preve? slab (v tunelu) bo pa samo mrknilo brez raznoraznih motenj in ?umenja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba Zakona o pravilih cestnega prometa
Napisano

Sli?al sem, da bodo po novem ?ez Trojanske tunele po?iljali globe za prehitre voznike (merjenje povpre?ne hitrosti). ?e dolgo ?asa sem se vozim tam skozi nekje 120 km/h na tempomat in je tole kar slaba novica zame.

 

Me pa zanima, ?e mogo?e kdo ve, koliko je lahko odstopanja povpre?ne hitrosti? Predvidevam, da ne bodo po?iljali kazni za 101 km/h. :D

 

Pa fora je tudi, da v?asih je kak?en izreden dogodek v tunelu oz. izven njega in omejijo hitrost na 60 km/h... Spra?ujem se, kako bodo to prera?unavali potem, ?e je skozi en tunel 60, skozi drugega pa normalnih 100...

 

V glavnem je pa dobro vedet, kako zadeve funkcionirajo, da ne bo kakega ?oka potem. :)

 

Zakonsko je tolerance nad 100km/h 5%, kar pomeni, da do 105km/h bo ?e brez kazni.

 

Sistem (?e bo za?ivel) bo nastavljen na 100km/h in tudi, ?e se bo vmes spremenilo na 60km/h to ne bo vplivalo na meritev.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup rabljenega superba - avtonet
Napisano

Aja ta motor je 99% na VW listi nox, lahko pa ga enostavno izklju?i? brez odstranjevanja - nima dpf, ima nox + adblue

 

In kako odstrani? saje iz izpuha? Brez DPF filtra to nekako po logiki ne gre. Adblu se vbrizgava pred NOx katalizatorjem za nevtralizacijo NOx-ov tako, da na izhodu iz cevi dobi? le CO2, N2 in H2O. Se pravi sta DPF in Adblu sistem dve razli?ni zadeve namenjeni za razli?na ?i??enja izpuha.

 

Sej lahko se motim ampak mi ni logi?no kako bi druga?e ?istil sistem saj - Jures a lahko na tvojem avtobusu dejanko preveri? a res nima DPF filtra.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?e bi bilo samo brez rok, bi ?e ?lo.

 

Bolj je kriti?na navada, da se prprele iz stranske ulice na glavno brez ustavljanja, rde?a lu? za kolesarje skoraj ne velja, vo?nja brez lu?i in odsevnikov po Lj je ba ?e pravi nacionalni ?port. Ulice so tolk osvetljene, da kolesar misli, da je viden v bistvu je pa ?e slab?e saj ga dostikrat opazi? ?ele zadnji trenutek.

 

Pa na kolesu ali pe? priporo?am, da tudi, ?e je prednost je vseeno zelo pametno najprej preverit, ?e se jo da uveljavit brez reskiranja - ker ni? ne pomaga napis na nagrobniku "Tukaj po?iva Janez Kolesar - imel je prednost"

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 3
Napisano

To je pa zelo dobrodo?lo, da po ?elji lahko avtomatske brisalce tudi izklopi? in ima? klasi?ne intervale. :) Sicer ne vem kako je pri CX-3 ter nasplo?no pri novej?ih Mazdah, pri stari M6 namre? znajo biti muhasti, v?asih bri?ejo prehitro, v?asih prepo?asi (odvisno od svetlobe) in bi si zato ?elel imeti kar klasi?ne intervale, katere bi uravnaval sam.

To je res, ampak ?e pa ?ipo nama?e? z Rain-X ali pa s kak?nim podobnim se tvorijo malce ve?je kapljice in takrat brisalci delujejo to?no tako kot je treba.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 sprednji diski
Napisano

Sej to da trese ni nujno daje diskfizi?no zvit. Dovolj je da se je na disku naredila ozek plast kovine, ki ima ve?ji torni koeficient pa bo treslo. Recimo pregreje? zavore pol se pa ustavi? in dr?i? nogo na bremzi. Pregreti diski in plo??ice se ti??ijo skupaj pa nekaj materiala od plo??ic ostane na disku zape?enega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

jaz bi prej rekel da je bila fov? monta?a - namre? popolnoma enako se je zgodilo sestri na Audiju....menjala na letne na uradnem servisu, vse zategnjeno, po 400km jo je prehitelo lastno kolo. Vzrok, en mulc je s pnevmatsko direktno dal vijak notri in falil navoj, ni ga prej ro?no namestil. Izgleda kot pri?ravfano ampak ko se to obremeni....poleg tega ni bila feltna do konca, posledi?no tudi ostali ne, in so ?li po?asi vsi vijaki, pa jih ima 5...

 

 

 

Fotr ni mogel po?akat pol ure,pa je sam menjal gume in seveda eno pozabil zategnit. Avto je tako tresel na AC, da je moral ustavit pa vse skupaj je bilo recimo za zategnit vsak vijakt za pribli?no tri?etrt obrata. Tako da mi ni jasno kako tvoja sestra ni opazila, ker avto tako trese, da misli? da bo razpadel, predno kolo odleti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sam se najraje, ?e sem ?e vzporedno s kamioni, ?e malo pospe?im, nato se, takoj ko je mogo?e, umaknem. Po mo?nosti dam ?e nogo iz plina, da je hitreje mimo.

 

Se znajdem v obeh vlogah. Ampak ve?krat se mi zgodi, da se mi ?erif pred menoj ne ?eli umakniti, kot da bi se mi na zadek nalepil kreten.

Ponavadi se lepljenje na zadek (kar je zelo nevarno), blendanje in nakazovanje prehitevanja za?ne ?ele, ko nepozorni voznik (ali ?erif) zamudi ?e tretjo ali ?etrto prilo?nost za umik.

 

V noben primeru ni? od na?tetega ne upravi?uje zaviranja na prehitevalnem pasu.

 

Ne vem no.

?erif na prehitevalnem pasu se ni umaknil, tudi ko je prehitel vozilo, ki se je vklju?evalo. Ne. raje je dal "lekcijo" vozniku za sabo.

Nisem prepri?an o zmagovalcu tega tekmovanja za "najve?jega kretena".

 

Se kr moram strinjati s Tadejem. Nikakr?no dejanje ne upravi?uje povra?ilnih ukrepov. V tem primeru se je ?el raje "izobra?evanje", kot pa da bi za 200m zavil na vozni pas in ga spustil mimo. Takih ?erifov je tudi na na?ih cestah ogromno in taki najbolj pijejo kri ostalim. Ritopikov je v primerjavi res zanemarljivo malo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

?e bolj ?alostno pa je da eni ne vedo da ima semafor prednost pred znaki na njem, ki so tam zgolj v primeru, ko semaforji ne delujejo. Sem recimo v Litiji ?e do?ivel, da grem na ravnost pri zeleni, model pa lepo zavije levo pred mane, da komaj oba ustaviva. Bumbar se pa nato za?ne pizdit in mi ka?e na znak, ki ka?e potek prednostne ceste. Najhuj? pri vsem temu je, da je bil prepri?an, da ima prav dokler ne bo prvi? po?ilo in to se bo ziher zgodilo.

 

njegov pogled na kri?i??e

https://www.google.si/maps/@46.0580347,14.8279655,3a,75y,335.94h,76.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMwifNCQsLNvQJiO_gfXhqg!2e0!7i13312!8i6656?hl=sl

 

moj pogled na kri?i??e

https://www.google.si/maps/@46.0583653,14.8276141,3a,75y,145.16h,73.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1svRvF8xXfvostpvm9UV2eFA!2e0!7i13312!8i6656?hl=sl

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj pomeni ta prometni znak
Napisano

Kako pa po novem barvno slepi lo?ijo prometni znak za hitro cesto od prometnega znaka za avtocesto?

 

Znaka sta tudi oblikovno druga?na - zeleni za AC je pokon?en pravokotnik, za hitro cesto pa kvadraten.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokamera (DashCam, BlackBox,...)
Napisano

?e niti namestil nisem kamere pa so ?e nastali problemi :ne vem: ?!?

Moja je pogruntala kam pes taco moli in sva se skoraj na smrt skregala.... Pravi, ti ?e ne bo? snemal moje vo?nje in kontroliral, kam se jaz vozim  :blink:  :blink:

 

Haha ... dobr te ima pre?itanega.  :lol: 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.