Zelo dobro sestavljeno in zanimivo branje, ?estitke za trud!
Svoje mnenje glede najnovej?e oblike Passata pa si delim z marsikaterim znancem, ko se vsi skupaj spra?ujemo, ali ni bila prej?nja oblika sodobnej?a, kot da je trenutna serija Passata - dejansko korak nazaj v oblikovanju.
Prej?nji - npr. 2008 letnik mi je oblikovno celo tako v?e?, da si lahko celo predstavljam, da bi kdaj kupil to VW makino, no s telim najnovej?im izumom pa so me krepko odgnali od tega razmi?ljanja.
@Grega, men se za 7 let star avto tega segmenta (ok je 2.0 benz sicer) ne zdi glih "?ist zastonj", je pa res da si ti tukaj malo ?ustveno vpleten in ceni? svojo ?verco, tako da te zastopim, hehe
Jaz sem imel porabo iz Nove Gorice do otoka Pag, to pomeni AC do Kozine, potem vijuganje do Jel?an, nato avtocesta do Bakarja, naprej pa magistrala..6,9 do 7,2, brez klime. V avtu imel cca 150 kil robe in sitno ?ensko
Sicer je te?ko zdej ovrednotit kok ?ivcev po?re sitno ?en??e!
@Alex, ?ista resnica. Nisem sicer nek expert za agregate in porabo, ampak mislim da je najve?ja razlika v potro?nji goriva (v prid dizla) ravno pri mestni vo?nji in pa na AC-ju, pri hitrostih npr. 150-170 (ali po ?elji tudi ve?).
Govorim seveda za primerljive motorje, npr. Mazda 6 120KM (dizel) in pa 120KM (1.8 benz).
Najbolj pa se bencinski motor (verjetno) pribli?a v ekonomi?nosti, pri relacijah, pa npr. peta oz. ?esta brzina in 90 kmh, ali pa tam nekje do 120kmh.
Boss, kiksnu si na debelo, ker jaz prov lu?tno padam v dren - zjutraj ko se je treba privle?t do Centra LJ (parkiram pri Union pivovarni) in pa potem ob 15 oz. 16h, se spet guncam proti Kamniku, k zme?an! Dale? od tega da vozim neke lu?tne relacije v najvi?ji prestavi pri 1500 obratih!
Vra?am pa se vedno potem po AC (vem naredim ve? km-jev, ampak tako pa? to je), ali preko Vodic (verjetno najbolj luknjasta in zanemarjena cesta v republiki) in Komende ali pa po ?tajerki, pa grem dol pri Tosami oz. izvoz Dom?ale, pa ?ez Vol?ji potok (cesta itak en sam le?e?i policaj - katastrofa).
Kaj bi ?ele na VW forumu potem porekli, ?e bi kdo popljuval famozni TDI (Totalni Dim Izzanjega) power.
Laguno II 1.9 DCI pa si po mojem mnenju lahko kupi samo nek (potencialni) ultrabogata?, ki se ne zaveda, da bi lahko to morda postal (?e ne bi redno investiral v Renoja, vsak mesec, hehe).
@Symon, odvisno s katerega aspekta ?lovek gleda - pri Laguni nisem prepri?an da je bila ravno moja edina izmed 1000 primerkov, s katero so bile te?ave!
@Grega, sm mislu da je tole hec, ker mi je ful ?udno, da pri tej motorizaciji nima tempomata (zadevo uporabljam zelo pogosti, zlasti po naseljih, na AC pa itaaak)!
Jaz pa se trenutno vozim z LPG-jem 9,5 na 100 prevo?enih, kar ni tolk slabo, je pa res da je ne priganjam (AC je strup za popre?no porabo pri tejle 6-ki)!
Celo pri vo?nji na LPG (Petrolov LPG) se mi ?edalje pogosteje rumena omenjena lu?ka, sama od sebe ugasne, potem se v?asih po par dneh spet pri?ge. Pri vo?nji na LPG - Verov?kova, je stalno gorela. Morda je torej nekaj razlike v obeh gorivih (razlike v kvaliteti)! :ne vem:
Ne vem zakaj se ti zdi tako nemogo?e, da so jermene dejansko menjali (saj je res veliko lopov??ine in la?i na tem svetu, ampak ?ist vsaka stvar pa tudi ni nategancija, madona).
Nekateri majstri pravijo, da se da jermen videt v kak?nem stanju je - oz. ?e bi bil ?e prvotni se absolutno mora videt razliko, gleda na tak?nega ki naj bi bil menjan.
PAZI - pri menjavi jermenov oz. kdaj je ?as zanjo niso klju?ni le prevo?eni kilometri, pa? pa tudi starost jermena (mislim da naj bi se menjalo na 5 ali 6 let)! Ampak pri tebi niti avto ?e ni toliko star!
Preberi si zlasti par zadev okrog DPF filtra, s katerim imajo nekateri te?ave, da ne bo? kasneje debelo gledal, ko ti bo lu?ka utripala ali pa gorela!
@Grega - nekako sem pri klimi imel bolj?i ob?utek, ker ima ogromno nekih varjant nastavitev (Francoz pa?), bil je sme?en ob?utek, kot da si v neki luksuzni dnevni sobi v udobnem fotelju, ob ustrezni klimatizaciji - manjka samo ?e ena maserka, ena Tajka, hehe
@Boss - ne sej ni prov tolko krize, ampak so pa mi?keni diski, tle ni debate (kot zanimivost - moja stara 323FBG GT je imela malenkost manj?e, tako da 14colke so ?le ?e gor, 13 pa ne ve?, spredaj govorim, ampak avto je bil letnik 93 in motor samo 1.8, 131KM)! :ne vem:
6-KE NE MENJAM ZA NOBENGA FRANCOZA - bi bil povzetek!
Lahko bi res ?e ti JureS kej primerju zadnja 2 tvoja stroja med seboj (me kar zanima kateri je bolj?i).
Aja, pozabu sem ?e napisat, da imam v Mazdi6 "bunkerski ob?utek", v smislu, da je tole res potujo?i neprebojni tank, ki ru?i vse pred seboj, v Renoju jasno tega ni bilo.
Bom zdejle ?e na Renold forum tole prilepil, da vidim ?e so tudi tam dovolj realni ali se bodo kaj druga?e odrezali!
Pozdravljeni avtomobilski maherji in plehnati obvlada?i!
Pri?el sem na idejo, da podam (svoje in zgolj subjektivno) mnenje o obeh vozilih, ki sta podobnih generacij, obe gnani na benz (naknadno predelani na LPG plin).
Laguna je imela (verjetno ima ?e, hehe) 1.8 16 V in 120 KM, Mazdilak pa 2.3 16V in 166 KM. Laguna je bila neki srednji rang opreme (Expression), Mazda pa s top opremo (razen usnja) - GT izvedba.
Ker velikokrat med vo?njo z mojim aktualnim vozilom, razmi?ljam (obujam spomine) in vle?em vzporednice s predhodnico (Galuno), bi tokrat napisal par stvari, ki sem jih zaznal. Ponavljam moje osebno videnje obeh vozil!
Jasno obe vozili imata v medsebojni primerjavi kar nekaj plusov in pa tudi minusov, pa jih bom nekaj na?tel;
- kar se ti?e same vo?nje (Reno je sicer imel navadno vzmetenje, 6-ka ima Eibach fedre), no sicer pa sem se kar nekaj 100km-jev ?e prevozil s 6-ko s klasi?nim vzmetenjem, tako da lahko podam neko realno mnenje. Laguna je bistveno udobnej?a (neravnine in luknjasto cesto po?ira kot za ?alo) - posledi?no sicer zelo pogosto menjava? razne zglobe, dela? optiko itd. Ampak na?eloma ?lovek bolj ?eli dobro sebi kot pa avtomobilu, a ne? Mazda se (govorim za mojo sedanjo z Eibachi), bistveno bolje prilepi na asfalt, se niti malo ne nagiba, kar se tega ti?e je super, a za dolge vo?nje nikakor ni na nivoju Renojke. Za penzioniste (tudi tak?ne mlaj?e, z njihovim na?inom vo?nje) je Laguna prava izbira, za tiste bolj "?portne" voznike, pa Mazda6, ki je znatno tr?a ?e v svoji osnovni izvedbi fedrov in amortizerjev.
- delovanje in nastavitve klima naprave (Laguna ima 2-podro?no, 6-ka ima sicer tudi digitalno klimo, ampak enopodro?no). Zadeva morda ni bistvena, ali je 2-podro?na ali ne, vendar sem imel bistveno bolj?i ob?utek pri nastavitvah in nekako se mi je zdela zadeva bolj u?inkovita. Da ne bo pomote - pri mazdi imam popolnoma nov kompresor in polnjena je bila pred dobrim tednom. Pri Laguni sem jo pa samo napolnil in vozil dalje.
- zavore vozila (nikakor mi ne gre v glavo, kaj so mislili pri mazdi, ko so na avto s 166 konji dali takoj majhne diske, da ?e vedno lahko montira? 15" kolesa, medtem ko ?e pri 120KM Laguni manj kot 16" ne uspe? spravit na vijake). Zadeva ni samo v velikost, ampak se po?teno odra?a tudi pri zaviranju. Pri mazdi imam prakti?no nove diske in plo??ice, pa se zaustavlja precej slab?e kot Laguna, katera je imela plo??ic spredaj ?e samo za kak?nih 5000km, diski pa v nekem srednje solidno debelem stanju (ni? ukrivljeni sicer).
- notranji izgled vozila (armaturna plo??a, naslon za roko) mi je nekako bistveno bolj pisan na ko?o pri Laguni. Pri mazdi6 se mi zdi precej zastarele oblike, zelo me spominja na Ford Mondea generacije od 2001 dalje. No to pa je avto, ki ga naravnost sovra?im - izgleda mi obupno tako od znotraj kot od zunaj.
- potro?nja goriva. S 120-konjsko Laguno sem se vozil nekako s 7,5 do 8 litri (prete?no plina) na prevo?enih 100km, medtem ko Mazda6 mi potro?i (vsaj) 2 litra ve?. Sicer razumem, da ima skoraj 50 dodatnih konji?ev pod motornim pokrovom, pa vseeno me je dokaj visoka poraba kar malo presenetila. Moram poudariti, da ne vozim ve? neke divja?ke varjante, sem ter tja malo pohodim, ostalo pa - po naseljih tempomat na cca. 55kmh, izven naselja tempomat na kak?nih dobrih 100kmh, itd. Dopu??am sicer tudi mo?nost, da ima Mazda bolj zastareli plinski sistem sedaj vgrajen, kot pa sem ga imel v Laguni in so tudi iz tega razloga ve?je izgube, glede na to, ?e bi se vozil na benz.
- opremljenost vozila. Mazda6 je ?e v samem ?tartu bistveno bolje opremljena kot sem pa imel Laguno (ima serijski Xenon, navigacijo, gretje sede?ev, tempomat, DSC, TCS in ?e kaj bi se na?lo, ki jih Laguna ni imela), pa vendar.... No Laguna je bila sicer karavan (Grandtour) izvedbe, ampak tudi pri tejle moji 5-vratni pogre?am nekaj dodatnih 12V priklju?kov (imam namre? samo enega), prej?nja makina je imela najmanj 4 komade, morda celo 5 (ne spomnim se to?no), pogre?am tudi hladilnik za pija?o v sovzni?kem predalu, kadar deluje klima naprava. Mislim da mazda tega nima, v Laguni sem to redno prakticiral in uporabljal. Pri Renoju so mi bili tudi zelo v?e? sen?niki zadaj, kateri se iz tapete potegnejo in zagrnejo bo?na okna. Ti sen?niki so mi pri?li zelo prav ko sem vozil h?erko, ki je bila takrat stara le nekaj mesecev. No mazda tega nima in je potrebno lepiti kak?ne samolepilne zadeve gor po steklih oz. na moji sem ?e dobil tak?no, da ima kar konkretno zatemnjena stekla, tako da ni prehudega sonca znotraj vozila. Kar se zagona vozila ti?e, pa imam tudi raj?i kartico in start gumb, kakor pa "staromodni" klju?, ampak to so ?e precej nepomembni detajli, a ne?
Za konec lahko re?em ?e, da ?e me ne bi Renojska tehnika (predvsem totalno nepredvidljivi prehod vozila v varnostni program) in raznorazne lu?ke, ki so se pri?igale kot na Novoletni jelki, totalno razo?arali, bi jo zagotovo ?e danes vozil in morda kasneje ?e kak?no leto. Tako pa sem vsak mesec vanjo vlo?il, v povpre?ju 100 do 200 ?, pa niti v fazi prodaje elektronika ni bila stabilizirana do te mere, da bi si upal na kak?no dalj?o pot - skratka katastrofa. Na dan ko sem prodal ta avto (?el je v R Srbijo) se mi je odvalil velik kamen od srca in mi je bilo vseeno, ali hodim potem 1 mesec pe?, ali si kupil Fiat Punto letnik 93 ali pa magari VW Hro??a letnik 1975, samo da tiste Lagune nikoli ve? ne vidim v svoji gara?i, kako mi ?tarta v rezervnem (varnostnem) programu in posledi?no spet debata z mehanikom in pa kaj naj se ?e menja in koliko me bo to spet udarilo po ?epu.
Glede trenutne moje 6-ke pa lahko re?em, da je po vseh mojih japonskih avtomobilih (323F GT, MX5 NA, 323F navadna, T Celica), tole spet pravi Japonski STROJ, pri katerem obrne? klju?, ko zasveti rezerva gre? tankat in samo leti? dalje in bele?i? kilometre. To pa je tudi zadeva, ki sem jo potreboval, saj sem si z Laguno pridobil lepo ?tevilo frustracij in izgubil neskon?no koli?ino ?ivcev. ?e spomnim se, ko sem ?el Laguno kupovat v Ra?e na ?tajersko, sem vzel seboj kolega, ki je v?asih delal na Reno servisu in mi je dejal da ravno motor 1.8 16v v Laguni II je "majka" in da je takoreko? neuni?ljiv. No s samim motorjem sicer nisem imel te?av, kot ?e napisano - se je pa dogajalo marsikaj. Potem se ?lovek vpra?a, kaj bi ?ele bilo ?e bi vozil DCI, majko mila, bolj?e da ne pomislim (turbina, ?obe, ojni?ni le?aji, EGR itd.).
Kdor je tole moje primerjalno poro?ilo prebral do konca, si ?e sam po sebi zaslu?i ?estitke, za?eljen pa je tudi kak?en komentar! Jaz pa se zdajle usedem v mojega ?rnega zmaja in grem na kraj?i izlet (vsaj vem da bom pri?el na cilj in ne bom v strahu celo vo?njo, ?e bo treba klicat asistenco, hehe).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In pa na koncu UGODNO - samo ni napisal zanj ali za kupca, ker ni spet tok super ugodno! :ne vem:
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani