?e mi lahko priporo?ite ka?nega obvlada?a s podro?ja avtomobilske muzke, pa da ni predrag. Zadevo potrebuje (ne ravno ?ivljenjsko nujno ) kolega iz okolice Kopra.
Hja, poleti prakti?no nula - ker ko ga npr. ob 15h ?tartam s parkinga, ne vem ?e rabi 30 sekund, da pre?alta na LPG, zjutraj pa seveda vsekakor nekoliko ve?!
Nikakor mi ne uspe spravit pod 10 litrov ko se vozim na LPG (ok, ne vozim se za kamioni v zavetrju, pa ne vozim 110 po AC, itd.), je pa vseeno zanimivo, da je kar ?ejna zadeva, mo?no pa tudi da je pa? moj prasistem na LPG boter ve?ji porabi, kot jo je imel npr. Bo?tjan na istem tipu vozila, ob ultramodernem Autogas sistemu!
P.S. - sicer pa 10litrov na 100 prevo?enih km, zame v ? ?e zmeri pomeni nekako 5,5 litrov nafte za kak?nega Dizlerja (Boss, govorim zelo na pamet, ne me zarad kakih Centov za u?esa potegnit).
JureS, jaz bi se (kot prodajalec) dr?al na?ela, kdor prvi prinese ?eleno vsoto, ga pelje (ok, je pa dost neugodno, ?e si un kupec posebej zate ureja papirologijo, ampak nikjer pa nima? garancije, da bo na koncu koncev ravno tvojega vzel), skratka kar te?ka odlo?itev, ampak vemo pa da pravni posel ni sklenjen, dokler nista podpisana oba podpisnika in zadeva ustrezno overjena!
Mater ste hecni - vsi tko mal cagavo prodajate... pa bi pa ne bi pa spet bi.
Ma to se mora? odlo?it... naj gre pa basta
V?asih si kdo tudi malo alibija pri?tima (ne govorim o Symonu, pa? pa splo?no), se pravi ?e ne obstaja nikakr?en interes pri kupcih, potem lahko re?e (da ne izpade pora?enc in da vozi koreto, ki je nih?e ne kupi), da sem itak dal oglas samo za hec, pa je v resnici niti nisem ?elel prodat.
Jermene pa ?ponerje in vodno pumpo menjat (?emur se ponavadi re?e velik servis) to sigurno ni generalka! :ne vem:
Sicer pa se opravi?ujem kolegu za smetenje teme (upam da ?imprej sanira? nastalo te?avo in da bo potem vo?nja naprej tak?na kot si jo pri?akoval ?e v za?etku).
Tale moja obstoje?a plati??a (ki so bila v osnovi celotna krom), bi sedaj notranji del spet ?trihnil nazaj v krom.
Kak?en postopek predlagate (peskanje me niti malo ne mika)?
Se pravi po moji logiki (ok, ne vem kako je bilo tole delano - ko so jih ?trihnil na ?rno matt), ampak sicer bi se nekako z nitrom o?istlo tole ?rno dol. Potem spodaj sem prepri?an, dani ve? krom barve, tako da verjetno bi sledil fino vodobrusni, da dobim neko solidno podlago. Sledil bi jasno "kovinski" primer (prajmer po doma?e) in kasneje finalno ?trihanje v ?eleni odtenek (ko sem videl kak?ne so bile v originalu sem se zaljubu).
Pred ?asom sem ?e zasledil v nekaterih ?tacunah "krom" sprej, pa me zanima ?e je res to za kak?no rabo ali ni, magari naj bo samo imitacija, samo da zgleda o?em prijetno in meni v?e?no!
No vem, da imate nekateri kar precej prakse oba Heliosarja, pa kak?en Sishi, Yavar itd.), pa torej z nasveti na dan.
Ne da bi hotel zagovarjati mojo najlup?o znamko (kar Reno vsekakor ni)!
Ampak na vsakih tolk in tolko avtov se naredi da so z enim ?e od tovarne dalje stalno te?ave, zdej ne vem od koga si jo kupil in koliko je on vanjo vlagal (redno servisiral itd.??), ampak mo?no je tudi da si kupil avto, ki je pri?el s proizvodnega traku na petek 13., ob 13.13 uri (no malo heca), ampak noben agregat ni nepokvarljiv.
Kaj to?no se ti je zgodilo, da je ?el motor po gobe (?e je Dizl, potem ima? varjante z nekimi podlo?kami pa zabasanimi oljnimi filtri itd.?) :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni Mazda?i!
?e mi lahko priporo?ite ka?nega obvlada?a s podro?ja avtomobilske muzke, pa da ni predrag. Zadevo potrebuje (ne ravno ?ivljenjsko nujno ) kolega iz okolice Kopra.
Hvala za kak?no pametno informacijo!
LP!
B.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani