Dajmo poizkusit predvidet za neko dalj?e obdobje kaj bomo vozili v prihodnje. Recimo ?ez 30 - 40 let. Prepri?an sem da se bom takrat vozil na elektri?ni pogon. Pa joystick bo namesto volana.
Za vas ne vem,jaz bom pa kje v starostnem domu ali pa kar doma ?e bom ?e na tem svetu.....
Ko sem poleti imel na moji"stari" trojki 1 servis sem testiral novo M3g122 in ?e nebi na grafiki videl kdaj izklopita dva valja sploh nebi opazil,tako se malo ?uti! Re?i? tako,da se vozi? v 4 prestavi pod ve?jimi obrati,druga ti ne preostane. Pojdi na test s trojko pa bo? videl razliko,mogo?e ima druga?ne bla?ilce na motorju.
Ja no, se kr pozna, da je napredek. Vo?nja se mi je zdela za odtenek bol udobna. Izklop valjev se rahlo ?uti ampak me ni ni? motilo. Dobro se mi zdi, da se pri brisalcih, ko so na auto vklju?i lu?ka, da to jasno ve?, ker pri moji nisi vedno siguren. Pa da vitrex ?prica direkto iz brisalcev je tudi zanimivo( ne vem pa, ?e je bolje). Zavore je treba pa kr zelo mo?no pritisnit, da primejo. Res da je imel avto slaba dva jurja prevo?enih ampak pri moji so ?e na za?etku bolje. Kyles je bolj?i. Samo roko da? na kljuko in se odpre ni potrebe po pritisku gumba na sami kljuki. Mogo?e je malo bolj?a vzratna kamera. Odklep pokrova za dolivanje goriva je mogo?e tudi bolj enostaven ( odvisno od posameznika) ga samo pritisne? in se odpre pri moji je gumb v avtu. Je pa ?e bolj nepregledna kot moja( zadnje ?ipe skoraj ni). Toliko zaenkrat iz moje strani.
Dober opis ampak ni? o vo?nji in pospe?kih, porabi itd.....
Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1.
Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).
To je normalno saj meri porabo energije v aku.in zato pri veliko porabniki ne ugasne ali pa hitro pri?ge nazaj, tudi hladnega nikoli ne ugasne kar je tako razumljivo.
No pa da ne bo sam ?koda na udaru V soboto smo se fural z mer?om CLA AT in sorry za 56k ? je pa prava ?ala. Najbolj sm pri?akval kolk bo to bolj izoliran pa udobno v vo?nji, pol so me pa zici v rebre ti??al, komfort na AC pa ni? ve?ji kot pri moji M6, piha tu piha tam, motor se dere k ga prtisne?.
Kar pa nism pri?akoval je pa:
* da je njihov Hi Mercedes prava ?ala. Ni? se nismo mogl z njim zmenit. To?no dolo?ene ukaze pozna in tam se zadeva kon?a
* oblika infotainmenta in ?tevcev mi tak al tak niso v?e?, sm mislu, da majo vsaj en velik monitor, sta pa dva notri lo?eno, no fun
* gadgeti/widgeti polno "cukr?kov" k ji sproba? na testu, med vsakdanjo uporabo je pa ve? kot odve?, aja pa ta model ko smo ga mel je biu brez DAB radia, yay
* upravlanje infotainmenta ... omg, zakaj v to tla?jo touch pad, al je preob?utljiv al pa ne prime pa ?e probleme sm meu razbrat kje na infotainmentu je "kurzor" in nism vedu ka klikam
* motor je biu 2.0d, ok 150 dizelskih konjev, od kterih sm vseen pri?akoval ve?, aja pa niti neupam vpra?at kolk bi bla cena za mal bolj resne motorje
* ?rn strop notranjosti, je fajn, ?e ho?e? sred belega dneva spat, drga? je pa pretemn. Hkrati majo zlo velik ?rne plastike v sijaju, bljak.
Na kratko je to za vsaj 20k dra?ji ?pas kot na?e M6 pa ni? ve? ne dobi?, juhu Aja ... dobi? ?isto zadnjo kamero, to je pa res, ker je skrita v logotipu
Kaj pa ni?an na prednji havbi ma? ?e pa teganima potem pa je res......
Danes vozi ?kodilaka Kodijaka. ?ist novega, 100km na ?tevcu, dizl, samo 150 kojn, 7stopenjski DSG, 4WD. Uglavnem zelo udobna vo?nja, dobri sede?i, zelo dobra zvo?na izolacija - glede na ki?tasto obliko ni sli?at vetra, ogledala ne vibrirajo. Sedi se skoraj tako visoko kot pri Toyoti LC, te?i??e seveda visoko in vo?nja v ovinkih temu primerna. Pospe?kov s ?ist novo ma?ino nisem preizku?al, ampak ob?utek je bil, da za take sorte avto in za 4WD bi pa res lahko imel kak?nega kojna ve?.
Kar je fascinantno pri tem avtu je Prostor, in to z veliko za?etnico. Med naslonjali prednjih sede?ev in zadnjo klopjo je 1/2 metra. Ko odpre? prtlja?nik, je do naslonjal zadnjih zicev zeelo dale?.
Na terenu - ?e se blaten in res ne raven travnik lahko tako imenjuje, me je pa presenetil, se je kar zakopal, se mi zdi da bi moj scout zadevo bolje zvozil. Ampak to je moja subjektivna ocena. ?eprav, moj Scout je res dober.
U?ivaj v ?kodi, vsake o?i imajo svojega malarija...
Bolj ko spremlja? promet za sabo bolj si varn in ne prihaja do takih situacij, je pa res da te ?ena pri tem ne moti, ker potem prihaja do teh situacij....
Mogo?e je problem sedaj ko je mrzlo,meni na citron?ku ne dela i.stop,?e je zunaj pod-2. Na M3 pa mi vse dela kot je treba. Lepo po vrsti se mi obarva vse po vrsti,najprej aku.petem motor in na koncu gumbi za reg.temperature v kabini.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Taki so najhuj?i, ko ne ve? kdaj te presenetijo, saj se vidi da nimajo pojma o kro?i??ih!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani