Na ?tajerki je bolj?a fora... nikjer nobenega dela na cesti ali delovi??a niti zo?anja in nikogar nikjer okoli samo par sto metrov za znakom 60!!!!!!!!! je postavljen radar. Druga?e je omejitev 130km/h. ?ur zagotovljen, ker morajo nadoknadit za pol leta izpadlega dohodka.
sam ti bi mogu unga spustit, ki se je vkljuceval, policist v tem primeru je bolj pametno naredil
(poznam ta odsek zelo dobro in je bolje biti na levem pasu zaradi padalcev iz stajerske avtoceste)
aja, a res, da se zaletim ali pa izsilim tega, ki je malo za mano skoraj ?e v?tric pripeljal po prehitevalnem in tudi ni mogel naprej, ker je policaj veselo dr?al levi pas?
Al smo mogo?e tudi malo pozabili pravila CPP? Vklju?evanje se po?enja v zadnji tretjini vklju?evalnega pasu in nikoli takoj na za?etku (verjetno je jasno zakaj). Pri izklju?evanju pa to naredi? v prvi tretjini, da je ?e dovolj zaviralnega pasu in da ne zavire? ?e na voznem pasu. Tukaj imajo pa na u? vsaj 700m ?asa za vklju?itev lepo po pravilih.
prednosti nima, ampak se ne gleda tako, tudi na avtosoli te ucijo, da moras tem, ki se vkljucijo na avtocesto to omogocat (seveda pred tem pogledas, ce mas prazno)
pri nas smo dalec zadi glede tega...mi je vsec po zahodni evropi, tudi po tropasovnicah kako to avtomatsko funkcionira
Seveda je po bontonu, da se umakne?, ampak nikakor pri tem ne sme? izsilit tistega na levi, a ne? In ?e ne more? iti na levo, kaj ti po tvojem samo ?e preostane? Da bremza?, da dela? nore manevre ali pa? nadaljuje? in si malo bolj pozoren na tega z desne, da ne naredi budala?tine. Jaz ne poznam druge opcije.
a ve?, da sem mel to idejo, sam sva bila ?ez hitrostno omejitev pa raje nisem izival.
model je na ravnem namre? potegnil do 130km/h (omejitev je pa 110km/h)
A tele besedice pa namenoma nisi prebral? Oba sva bila ?ez speed limit pa to mu niti ne o?itam, ker hitrost je ?isto administrativno dolo?ena in marsikje je ?e vedno ?isto varno tudi, ?e prekora?i? (seveda z glavo in varno).
V tej zgodbi gre samo za nepravilno uporabo prehitevalnega pasu in s tem dajanjem napa?ne zgleda ostalim udele?encem. Ker ?e kaj dela gne?e in nervozo na AC je v 50% neprimerna uporaba voznega in prehitevalnega pasu.
Se je za?elo poletno trpljenje na cestah. O?itno so jodlarji za?eli s po?itnicami in vsi kot eden s hitrostjo okoli 100km/h na prehitevalnem pasu v koloni, ko ne prehitevajo nikogar. Se ?e ?lovek vpra?a kje so se to nau?ili in kako, da policija takega po?enjanja ne sankcionira.
In odgovor sledi v temle dogodku, ki sem ga ujel pred nekaj dnevi. O?itno bi ravno tisti, ki imajo mo? sankcionirat druge dejansko rabili obnoviti vozni?ko znanje in spet predelati CPP in ZPrCP pa ?e kaj zraven
Jaz imam enako samo, da je ?tiri mesece starej?a in ima ?e 22kkm ve?. Pripomb nimam, bi bilo pa dobro, da pri tem letniku preveri? stanje DPF filtra, mogo?e zra?nost podvozja, nekateri pravijo, da zavore tresejo pri zaviranju potem je pa ve?a li manj to to.
Na slikah vidim, da nima originalnih 18" felten in gum ampak kot ke?e so 16" tako, da povpra?aj kaj je s tem oziroma zakaj so jih menjali.
V opisu pa je navedeno, da ima avto cel kup zadev, ki jih dejansko v tem modelu ni
- samodejno upravljanje dolgih lu?i
- Adaptive light / dinami?no prilagodljivi ?arometi (?arometi se ne obra?ajo v smeri vo?nje, res pa da pri po?asni vo?nji in malo bolj ostrih ovinkih pri?iga dodatne lu?i za vo?njo v ovinek)
- alarmna naprava (serijsko je ni, lahko pa da so jo dodali naknadno)
- sistem za ohranjanje voznega pasu
- sistem za samodejno zaviranje v sili
- Keyless Go
Upam, da sem kej pomagal pri izboru in nakupu. Avto zgleda pa lep in ?e je tak v ?ivo je tudi vreden tega denarja.
Problem je namre? ta, da od leta 2010 je izginil samostojni pojem ceste rezervirane za motorna vozila ampak pozna le izraze za ceste izven naselja in sicer Avtoceste, Hitre ceste in ostale ceste.
Do tukaj je vse v redu samo ne vem od kod in kdaj se je zasidralo med ljudmi, da je hitra cesta enaka avtocesti z lo?enimi smernimi vozi??i le da nima odstavnega pasu. To namre? ni res saj je lahko hitra cesta tudi navadna regionalka, ki pa mora imeti ustrezne priklju?ke, kar pomeni zaviralni in pospe?evalni pas. Se pravi take je recimo stara regionalka mimo Trebnjega, ki je opremljena s takimi vrstami priklju?kov in tukaj je omejitev 110km/h. In hitro cesto dolo?a moder pravokoten znak z belim avtomobilom v sredini. O tem govori 14. ?len ZJC (zakon o javnih cestah)
Potem je pa dobro ?e pogledat pravilnik o prometni signalizaciji in opremi, kjer je med drugim zapisano tudi tole
22. ?len:
12) znak "cesta, rezervirana za motorna vozila" (III-12), ki ozna?uje mesto, od koder se za?enja cesta, ki je rezervirana za motorna vozila;
74) znak "?tevilka hitre ceste" (III-81), ki ozna?uje ?tevilko hitre ceste;
sedaj pa znak pod 12 odstavkom je le na vhodih na hitre ceste, znak 74, je pa oznaka vseh teh cest.
Po novem pa bo takole, ?e bo moder znak (kvadraten z belo AC notri) bo hitrost 110km/h. ?e pa bo namesto ceste na tem znaku bel avto pa bo ?lo za navadno regionalko, kjer bo dovoljen le promet motornim vozilom a omejitev bo enaka kot je splo?na omejitev na cestah izven naselja, ki niso AC ali HC. Se pravi 90km/h. Torej, ?e se je danes peljal nekdo lahko mimo Trebnjega 110km/h, bo po 6.7. (?e ne bodo menjali znaka) to po?el le z 90km/h. In ker je vse tako konfuzno in se mora? dobesedno poglobiti v pravila in pregledati razli?ne zakone (ZPrCP, ZJC, Pravilnik o signalizaciji ,...) si upam trditi, da 99% voznikov sploh ne bo vedelo kolk sme? vozit po kak?ni cesti in marsikdo bi si lahko nakopal 80EUR kazni ne da bi sploh vedel, da po?ne nekaj narobe.
Sicer se v medijih najbolj vrtijo okoli nepomembnih znakov, ki so bolj eksoti?ne narave, pozabljajo pa na tale paradoks, ki bo lahko marsikomu izbezljal kar precej eurov iz denarnice, ?e ne bo seznanjen z novimi pravili.
?tos je v tem, da danes ta znak belega avtomobila na modri podlagi v bistvu dolo?a hitro cesto in omejitev 110km/h, od 6.7. bo hitro cesto dolo?al le ?e znak avtoceste na modri podlagi in seveda omejitev 110km/h.
Vsepovsod tam, kjer bo ostal stari znak belega avta na modri podlagi pa bo omejitev le 90km/h, kot to velja za ceste izven naselja s to razliko, da bo ?lo za cesto rezervirano za motorna vozila.
?e upravljalci ne bodo menjali znakov pravo?asno vas lahko "iznajdljivi" policaj oglobi ?e takoj 6.7 za 20km/h prekora?itve (recimo na LJ severni obvoznici) in vse tiste, ki recimo vozijo po stari cesti mimo Trebnjega al pa od AC proti Tr?i?u, da ?e ne bodo upo?tevali spremembe v pomenu znaka se bodo lahko v hipu poslovili od kup?ka evr?kov.
Ja glej, hvala bogu, da so tud budale na tem svetu... razen, da pol nisi sam budala, ko ga kupi? in ugotovi?, da je nekaj hudo narobe z njim, avto pa izven garancije.
Zakaj ne bi bil za resno delo? Ima fizi?no zaporo zadnjega diferenciala pa ?e reduktor. 23cm oddaljenosti od tal, 30 stopinjski vstopni kot, 174KM, 405Nm. Pri teh podatkih in s priklopljenim samo zadnjim pogonom se pa lahko ?e celo driftat u?i?.
Mislim, da ima znani receptor pred golom bolj?i oziroma novej?i avto. Lahko pa da se motim in je res njegov... pol se ga spla?a kupit, ker ?ez 10 let bo to avto legendarnega Jana Oblaka in vreden ogromno.
Jaz sem originale menjal pri 120.000km naslednje pa po 80.000km. Tresli niso nikoli je pa res, da mal pazim pri zaviranju, ?e se seveda da. Predvsem takrat, ko je de? pazim, da ne bremzam do konca in da nato s pregretimi diski ne zapeljem direkt v lu?o. Pazim tudi na to, da po huj?em zaviranju, ko avto stoji pred semaforjem, ne stiskam bremzo. Raje potegnem ro?no, ?e je potrebno. Tako na?eloma nimam ve? te?av z diski.
Boss, ce je tole mocan avto (tok da deformira gume), kaj potem kaksen Porsche ali pa magari nek A8 4.0tdi z miljon NM navora in vsesplosnevsesplosne moci?
Mazdam se kot kaze tezave z zavoram pri 6ki vlecejo iz serije v serijo. Ne morem pozabit razocaranja glede zavor, ko sem sel z Lagune 2 l.02 na macdo 6 l.03 in to znatno mocnejsim motorjem. Pa sem lahko cca 3 leta uzival v tresenju! Res neverjetno, ampak zalostno!
sej ne gre za deformiranje gum... gre za obrabo (bru?enje) v "stopnico" zaradi pospe?evanja . Avto ima kar dosti navora, da to ni glih neko presene?enje. Ampak Tadej pravi, da se mu to dogaja pri razli?nih gumah tako, da gume odpadejo.
@Tadej7ad a si nove gume kupil tudi Turanzo? V?asih je namre? mo?no, da dolo?en model gum se ne obnese najbolje na dolo?enem avtomobilu. Lahko da je zaradi mo?nega motorja obremenitev na gume prevelika in ti hitro za?nejo stopni?iti.
A pri menjavi si dal nove gume spredaj ali zadaj? ?e si jih dal spredaj a je tudi kaj treslo? Ker ?e je takoj spet treslo pol sigurno niso krive gume.
A imas originalna plati??a? ?e nima? je mo?no, da je luknja na plati??u ve?ja in ne sede dobro na pesto. V takem primeru bo? rabil centrirne obro?ke sicer bo treslo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
bom pogledal, ?e mi ni posnetka ?e prepisalo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani