@Alex: ja se na manj se da spravit, kot pravis, moja je zle na 5,7 l/km s tem da mam regen na 150 km in manj. Mam pa to samo regionalne izlete do drugega doma: 50% 90 pa 50% mesta.
Je pa res tudi, da men ze noga trza k se nazaj drzim xD Morm konstantno met screen s porabo pa zapacanjosto filtra pred ocmi, da ne prtisnem, k je treba iz 50 na 90.
Sej sem napisal, da se da tudi manj. Samo potem se mora? umikati traktorjem skrajno na desni rob, da teclahko obidejo.
Tudi jaz sem mislil, da je tolk razlike pa ni, saj je na tank povpre?je cca 2-3 deci na 100km ve? zaradi regeneracij.
Mislim, da sem bral nekje, da gre za komplet regen. okoli 0,5 l. nafte. ?e veno, da se le ta povpre?no izvaja na vsakih 250 km je to pribl. 1,5 litra na rezervoar.
Ja ?al je tako... karavan je tisti kompromis, ki sem ga ?e pripravljen sprejet. Sej bi vzel limo, ampak ?e ga ?elim letos, da se izognem ekoteroristi?nim obdav?itvam, ki bodo ?estko podra?ile nekje med 1500 in 3000 EUR, ?al ne morem ?akat na limo. Upam samo, da se tiste grde stre?ne sanke dajo nekako odstranit.
Aja pa zdilano imam kar lepo ceno, kar pomeni popolnoma nov avto z revolution opremo in 150 KM dizlom za manj kot 30kEUR. Pa ?e nekaj bombon?kov bo zraven, tako da "they made me an offer, i couldn't refuse" - ?e malo parafriziram Marlona Branda iz filma Boter.
Te sani nisem prepri?an, da se dajo odstraniti. Pri 6-ki mk1 se je to dalo. Sicer pa, sej ti ne bo pilo toliko ve? zaradi njih.
Ja, Zmaj, na ?alost ratuje nakup osebnega vozila nekaj takega, kot da bi kupoval vesoljsko ladjo...
Cvetka je npr. ?koda Kodiaq: brezkompromisno vozilo. Ko smo stopili v salon, se je ?e za?elo s kompromisi. Ali to ali pa tisto, oboje hkrati ne gre. ?e bi to, potem nujno ?e tisto, eno brez drugega ne gre. Ko so mi dali na izbiro ali sedem sede?ev ali pa vle?no kljuko, sem samo vstal in ?el. Niti "adijo" nisem ve? rekel. Ker ?e bi odprl usta...
Cena pa 35.000? za pribli?no tako vozilo, kot bi ga rad...
Smeh... 35.000 za ?kodo. Kam smo pri?li. V?asih je bila nekak?en nizkocenovnik in so jo pa? kupovali ljudje z manj cvenka pod palcem, sedaj pa ima cene kot kaka premium znamka.
Boss, ti ga samo kupi. Potem pa bodo stali v vrsti, da jih pelje? en krog. Takrat jim razdeli listke s ?tevilkami kot pri zdravniku in vsakega pelji kve?emu 5 min.
Bencinarka je meni pila v povpre?ju pod 7, ob 120 km/h na AC in druag?e vo?nji po omejitvah (praviloma vozim kakih 10 km/h ve?) pa 6 kak deci manj. Ampak to je zame mu?enje.
Tebi ja... meni je na testu pila benzinarkac 7,5 ali mogo?e ?e ve?.Tako, da je realno poraba kak liter in pol manj?a pri dizlu za enak avto in enak na?in vo?nje.
V?eraj sem si rekel, da vidimo koliko pije ta moja rde?a pu??ica, ?e jo ne?no vozim strogo po predpisih.Izkoristil sem vo?njo od Kp do Ilirske Bistrice.Malo AC, malo regionalka.
Stara poraba ob ?tartu je bila 7 l/100.Resetiral sem zadevo.
Vo?nja je bila kar stresna, ker sem se skozi moral brzdati na avtocesti, ?e bolj pa na regionalki. Da ne govorimo za vo?njo 40/uro skozi ne?teto vasi, ker je skoraj v vsaki stacionarni radar.
Ko sem prispel domov se je poraba ustavila na presenetljivih 5,9/100,?eprav sem na poti proti domu postal nervozen na avtocesti in sem malo pogoljufal z vi?jo hitrostjo.Ugotovil sem, da ?e bi bil ovira na avtocesti (120/uro,),?e bi recimo vozil kot nekateri benzinarji, bi komot pristal pri kakih 5,5/100.
Tako nekateri prilezejo do ?udovite povpre?ne porabe.
Jaz seveda tega ne bi zmogel, ker postanem "malce" ?iv?en.
Sem sedel notri in moram re?i, da je fenomenalna... ne vem pa kako je z vzdr?evanjem, al se pozna barva od obla?il in podobno.
Belo ali be? usnje je za vzdr?evanje bolj zahtevno kot recimo temno. Postane pa z leti ne prrve? privla?no, saj nastanejo razpoke, ki se jih vidi veliko bolj kot na ?rnem usnju. Pa sedalni del postane umazan, tak zlizan.Za poleti pa definitivno bolj?a opcija.
Imel si torej bencinarje razen enega. To pove dosti Jaz sem imel te?ave edino z rabljenim dizlom (1. lastnik, redno servisiran), bencinarji so bili bp.
?e zdaj mi ni jasno, kako sem lahko nekaj ?asa vozil peugeot 306, benzinar, z 75 poniji pod havbo.Resda zelo kratek ?as a vseeno. Spomnim se, da smo ?li neko? na dopust z njo. Kolega je imel takrat neko opel vectro dizel, mislim da je bila 100 konjska. Vedno, ko je pri?el kak klanec na avtocesti, mi je pobegnil naprej, da me je moral ?akati. Takrat sem si rekel, da v bodo?e ho?em imet vedno avto, ki v vse avtocestne klance gre z lahkoto v 6 brzini in to polno nalo?en. To je nuja. In to je seveda mo?an dizel z velikim navorom.
... dovolj, da se premika?. Za vo?njo bo treba kaj ve?.
Ravno danes smo debatirali v slu?bi o avtih. Sodelavka ima sedaj golfa 6,dizel.Ga prodaja in je malo gledala okoli. Tudi na mazdo sem jo napotil. Bila je sicer navdu?ena nad njimi a so zanjo predrage. Pa mi pride z idejo, da bo vzela citroen c3, pazi to, benzinar 75 konj. Vpra?al sem jo, ali je sigurna glede tega avta. Ali bo pre?ivela ta prehod v to nepremi?nino? Tudi sama je podvomila potem, ko sem ji malo razlo?il, kako bo to izgledalo, ko bo vozila v klance.
Fantje, vsako stvar, ki jo kupite preverite osebno, ?e se le da.Dobro je, da malo pre?ekira? kak forum, ta je ponavadi ?e najbolj realen.
Tej razni modeli, ki testirajo avte so po navadi polni samih sebe, za njih ni dobro ni?. Vse je povpre?no, obvezno morajo najtinpovsod napake.. razen... za znamke, ki jih preferirajo. Vsak voznik ima svojo najljub?o znamko, ki ji nehote spregleda kako pomanjkljivost (ali ve? njih)Potem pa se dogaja, da je pri eni znamki poraba 6 odli?en dose?ek, pri drugi je to zgolj povpre?en,?eprav sta avta v istem razredu in po pomo?nosti podoben motor.
Zatorej, vsedite se sami v avto, ga dobro izprobajte,ugotovite, ali VAM ustreza. ?e ustreza drugemu ni re?eno, da bo tudi vam.In to je glede motorja, opteme, lege na cesti, prostornosti. Glede prostornosti... Za par, ki ne hodi veliko na razna potovanja, nima bicikla, ali ne smu?ajo je nova mazda 3 ve? kot dovolj.Za take namene je tudi narejena. ?e ima? dva majhna otroka je jasno, da ne bo ta avto pravi zate, saj ne spravi? dveh vozi?kov v prtlja?nik.Cx 30 je tudi vpra?ljiva, ko je govora o dveh otrocih.
Tokrat se strinjam z pisanjem zgoraj, da potrebuje? kakih 200 benzinskih konji?ev, daxse z ve?jimi avti(tip mazda 6,bmw,audi) premika? kolikorvtoliko normalno.
3k motor in turbo BREZ vgradnje. Turbo je ca. 800 EUR, seveda obnovljen ne nov. Tudi nov motor je bistveno ve?, jaz sem napisal rabljen s pol manj kilometri.
Alex: dovolj je takih, ki izven garancije ne servisirajo ve? na uradnem. Ali pa ?e hitreje ne ve?, ?e te recimo v tujini mali servis pride 400 EUR+ (olje, 2 filtra), mnogokrat tudi skoraj novi avti uradnega vidijo samo enkrat. Neuradni pa ne vna?ajo v servisno knjigo (ki je pri mazdi itak ni), ?e manj pa ne v Mazdino bazo. Tu je potem prilo?nost za diler?ke prevrtevalce.
Sej zato se takih sumljivih avtov izogiba?. Sej je dovolj drugih avtov, ki imajo vse po?telano in zabele?eno. Res pa je, da se bo vedno na?el kak po?tenjak, ki bo nasedel tem prevarantom. Zato pa jaz osebno nikoli ne kupim avta od teh na?ih prekup?evalcev, ki uva?ajo in prodajajo tudi doma?e avte. Tam je res vsega.
Koliko kilometrov in ceno bi imela taka po morebitnem uvozu v SLO? Stavim na 112.000 in 17.980 EUR
Ne ve? dan danes.Preveri? vin na prvem mazda servisu, tam ti izpi?e vse servise na koliko kilometrov so bili delani in kdaj. ?e pa ga preteku garancije vozi h kakemu privatniku ga pa? ne kupi?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja 6-ka l. 2016 nima teh senzorjev.?e dobro...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani