Glede Bridgestone... Na CX-5 so bile prva vgradnja ... ne vem tocno, kateri model... in so bile na zacetku se kar OK, po treh letih pa so imele sicer se dovolj profila, le na morki cesti se z njimi nisem pocutil OK... zato sem jih takrat menjal... Sedaj imam na CX-60 tudi Bridgestone, model pa je Alenza in se zaenkrat obnasajo dobro... bomo videli, ce bo podobno po dveh, treh letih, kot je bilo na CX-5 ... Zimske sem pa dobil zraven avta... in ce se prav spomnim, so Goodyear Ultragrip Performance ... Z GY sem v preteklosti imel dobre izkusnje... tako kot recimo tudi z zimskimi Continental WinterContact TS850p, s katerimi sem bil izredno zadovoljen ...
Razlika v cm pove bore malo... Sam polozaj za sedenje je v CX-5 precej visji in vstopanje/izstopanje je veliko lazje... sploh ce imas probleme s hrbtom ... Sestica je precej nizka... trojka pa recimo se nizja ...
Saj jaz tudi vecinoma uproabljam Google Maps ... Je pa fajn, da je posodobljena kartografija, da prikazuje omejitve na zaslonu in na HUD-u ... Ceprav veckrat ne kaze prav in je se vedno bolje se zanasati na lastne oci ...
Sem pa pred nekaj dnevi opazil, ko sem sel v Bukovico pri Vodicah, da recimo obvoznica v Vodicah, ki je bila odprta pred kaksnim mesecem, je sicer na satelitskem posnetku ze vidna, me je pa navigacija vodila se po "stari" cesti ... Sedajle vidim, da Apple Maps bi me prav peljal ... Nisem pa probal z Mazdino navigacijo ...
To z "limiterjem" oz. opozarjanjem naj bi ze bilo v teku in od 07/2024 obvezno pri vseh novih vozilih... Je @Bini ue dal v drugi temi link do enega videa, kjer je to razlozeno...
Zadnja verzija Mazde 3 in CX-30 (modelno leto 2024) ze imajo menda to aktivno ...
Noja... videlo se ni ravno, kaj bo naredil... Lahko bi bil samo "mečkač", ki ne upa speljat... Žal se ne vidi, kakšna je dejanska situacija ... Jaz zase vem, da bi samo pohupal ali poblendal... nikakor pa ne bi izstopil iz avta sredi ceste in ne bi šel do njega, da mu povem, da nekaj ne dela prav... Nekako verjamem, da bi večina naredila tako... ker pač nismo policaji, da bi lahko prižgali modre lučke na strehi in zapustili svoj avto sredi cestišča ... Drugače, kot to, da mu daš nek signal, da nekaj ne dela prav, si ne znam predstavljati situacije ...
Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?
Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...
Torej, čigavega porekla so?
Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili.
Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...
Se vedno je znamka Ford ameriska... ker za njo stoji ameriska korporacija, kjer ima tudi sedez... Kje jih sestavljajo tukaj niti ni pomembno... Proizvajalci se zdruzujejo in recimo manj zanimive modele razvijajo skupno ali pa kupijo en od drugega... ker se jim ne splaca odkrivati tople vode in investirati v razvoj... ker so enostavno prodajne stevilke premajhne ... Pac optimizacija proizvodnje ... Kako pa je s kakovostjo pa je drugo vprasanje... Vseeno so to nisni modeli, ki jih skupaj razvijajo zgolj zato, da jih lahko imajo v ponudbi ... Kupec pa je tisti, ki se bo odlocil za to, kaksno znacko bo imel njegov avto
Saj si si ze sam odgovoril… Osel, ki se skoti v Lipici ni Lipicanec… tako kot tudi Ford, ki je narejen recimo v tovarni v Nemciji ni nemskega porekla … Ford je ameriska korporacija s sedezem v Michiganu… Ustanovitelj Henry Ford je bil american…
Na Triglavu se lahko “poigras” z razlicnimi opcijami na https://skleni.triglav.si … Moras pa vpisat VIN in podatke… Lahko pa malo preklikas, kaj bi imel in kaj ne… Cisto posameznih zadev se ponavadi ne da izlocit, ker je sestavljeno paketno…
Jaz sem letos malo poklikal in sem si ceno znizal za cca. 180€… Ven sem vrgel asistenco Comfort in vzel samo Plus… Potem sva pa z agentom se malo optimizirala… in sem znizal se za cca. 50€ s tem, da sem se zeni ustvaril i.triglav.si racun in se je paketni popust dvignil…
Podobno ima recimo tudi spletna poslovalnica Generalija https://www.wiz.si … Pa verjetno se kaksna…
Ob obveznem zavarovanju avtomobilske odgovornosti lahko svoj avtomobil dodatno zavarujete še z različnimi paketi kasko zavarovanja.
Seveda lahko koristis tudi iz "polnega kaska"... samo v tem primeru imas ponavadi samoudelezbo in se izgubis tri razrede pri uveljavljanju skode... Pri uveljavljanju iz kombinacij delnega kaska pa tega ponavadi ni ...
Teli paneli na strehi avtomobila so premajhni, da bi kaj pripomogli k dosegu EV... Ce ze, je dovolj za krakrotrajno napajanje raznih porabnikov v avtomobilu (infotainment, prezracevanje,... ) ... So ze v preteklosti bili podobni poskusi, da bi se to uporabilo za polnjenje visokonapetostne baterije, pa se ocitno nekako ni obneslo ... Ce samo pogledas soncne elektrarne, kjer je povrsina precej vecja pa se postavljene so ponavadi dokaj idealno ... pa kar nekaj casa traja, da se nabere nekaj kWh ...
pred 1 minuto je NevLado napisal:
Nimam dostopa, ampak ideja je dobra.
Kako bo pa v praksi, bomo pa videli
Vsebina:
Avtomobilske sončne strehe tik pred velikim razmahom
Jan Henning Mehlfeldt, član upravnega odbora podjetja Webasto, je razkril trende in novosti, ki jih bodo uvedli v prihodnjih letih
Velik del novosti bodo pri nemškem podjetju razstavili na bližajočem se avtomobilskem salonu v Münchnu, načrti največjega podjetja na tem področju na svetu pa so ambiciozni. Napovedujejo namreč, da bo imelo med 80 in 90 odstotki vseh novih avtomobilov, ki bodo v prihodosti zapeljali na ceste, nameščene panoramske steklene strehe, opremljene s funkcijo ambientalne osvetlitve kabine in možnostjo zatemnitve po posameznih segmentih.
Gre za funkcije, ki so trenutno še vedno bolj ali manj rezervirane za avtomobile višjega in visokega cenovega razreda (sami smo jo med drugim preizkusili v BMW-jevem modelu i7), v prihodnje pa bi jih lahko razširili tudi v cenovno dostopnejše. Hkrati naj bi prej omenjeni funkciji lahko vključili tudi v sončne strehe z možnostjo odpiranja, res pa je, da gre za funkcijo, ki vgradnjo strehe podraži za približno 20 odstotkov.
A možnosti, ki jih bodo po besedah vodstva Webasta lahko ponujale sončne strehe, so precej večje. Tako bodo na salonu v bavarski prestolnici predstavili svojo največjo streho z vgrajenimi 50 sončnimi celicami z največjo močjo 300 vatov, ki naj bi po podatkih enega izmed uporabnikov te rešitve v enem letu zagotovila za do tri tisoč kilometrov dodatnega dosega baterije brez polnjenja na polnilnici.
Foto: Webasto
Solarne strehe so idealno mesto tudi za namestitev senzorjev avtonomne vožnje, ki jih je tam, ko se nabere umazanija, mogoče po besedah Webasta očistiti že z močnim pišem zraka.
»Ne gre zgolj za doseg. S to rešitvijo lahko podpremo ambicije o zelenem prehodu. Ne gre zgolj za razstavni rekvizit, temveč za delujoč element, ki prinaša koristi,« je za portal Automotive News Europe Europe dejal Mehlfeldt, ki je ob tem povedal, da je takšna streha od klasične dražja za 20 odstotkov.
Hkrati imajo pri Webastu v mislih tudi avtonomne avtomobile. Rešitev, poimenovana Roof Sensor Module, je namenjena samovozečim avtomobilom četrte generacije, zajema pa skupek 14 senzorjev, med njimi tudi lidar. Pri Webastu namreč menijo, da je prav streha najboljše mesto za vgradnjo tovrstnih sistemov, res pa je, da bodo morali v prihodnje rešiti še številne izzive, predvsem povezane z velikostjo senzorjev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je ...
null
https://www.24ur.com/video/63130536
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani