Vsa štiri vozila delajo v isti tovarni. Kaj so zdaj: osli, lipicanci, mule ali mezgi? So Japonci, Francozi, Nemci ali Italijani?
Za dodatek: vsi štirje prihajajo s tekočega traku v mestu Luton v Angliji...
Torej, čigavega porekla so?
Henry Ford je bil Američan, temu ne oporekam. Ampak v njegovem času so sestavljali Ford T. In če si ga kupil, si točno vedel, kdo ga je konstruiral, kje so ga naredili in kje so ga sestavili.
Zdaj pa nimaš pojma, kje je bil konstruiran, narejen je na Balkanu, v vzhodni Evropi, v Aziji, v Mehiki in drugod, koder je poceni delovna sila (ki je do včeraj kovala podkve za konje, danes pa delajo visokokakovostne sestavne dele vrhunskih vozil), sestavljen pa nekje, kjer ima lastnik (konkretno v tem primeru je to Stellantis) kakšno tovarno, pa ne ve, kaj z njo in tam naredijo linijo za sestavljanje vozil...
Se vedno je znamka Ford ameriska... ker za njo stoji ameriska korporacija, kjer ima tudi sedez... Kje jih sestavljajo tukaj niti ni pomembno... Proizvajalci se zdruzujejo in recimo manj zanimive modele razvijajo skupno ali pa kupijo en od drugega... ker se jim ne splaca odkrivati tople vode in investirati v razvoj... ker so enostavno prodajne stevilke premajhne ... Pac optimizacija proizvodnje ... Kako pa je s kakovostjo pa je drugo vprasanje... Vseeno so to nisni modeli, ki jih skupaj razvijajo zgolj zato, da jih lahko imajo v ponudbi ... Kupec pa je tisti, ki se bo odlocil za to, kaksno znacko bo imel njegov avto
Saj si si ze sam odgovoril… Osel, ki se skoti v Lipici ni Lipicanec… tako kot tudi Ford, ki je narejen recimo v tovarni v Nemciji ni nemskega porekla … Ford je ameriska korporacija s sedezem v Michiganu… Ustanovitelj Henry Ford je bil american…
Na Triglavu se lahko “poigras” z razlicnimi opcijami na https://skleni.triglav.si … Moras pa vpisat VIN in podatke… Lahko pa malo preklikas, kaj bi imel in kaj ne… Cisto posameznih zadev se ponavadi ne da izlocit, ker je sestavljeno paketno…
Jaz sem letos malo poklikal in sem si ceno znizal za cca. 180€… Ven sem vrgel asistenco Comfort in vzel samo Plus… Potem sva pa z agentom se malo optimizirala… in sem znizal se za cca. 50€ s tem, da sem se zeni ustvaril i.triglav.si racun in se je paketni popust dvignil…
Podobno ima recimo tudi spletna poslovalnica Generalija https://www.wiz.si … Pa verjetno se kaksna…
Ob obveznem zavarovanju avtomobilske odgovornosti lahko svoj avtomobil dodatno zavarujete še z različnimi paketi kasko zavarovanja.
Seveda lahko koristis tudi iz "polnega kaska"... samo v tem primeru imas ponavadi samoudelezbo in se izgubis tri razrede pri uveljavljanju skode... Pri uveljavljanju iz kombinacij delnega kaska pa tega ponavadi ni ...
Teli paneli na strehi avtomobila so premajhni, da bi kaj pripomogli k dosegu EV... Ce ze, je dovolj za krakrotrajno napajanje raznih porabnikov v avtomobilu (infotainment, prezracevanje,... ) ... So ze v preteklosti bili podobni poskusi, da bi se to uporabilo za polnjenje visokonapetostne baterije, pa se ocitno nekako ni obneslo ... Ce samo pogledas soncne elektrarne, kjer je povrsina precej vecja pa se postavljene so ponavadi dokaj idealno ... pa kar nekaj casa traja, da se nabere nekaj kWh ...
pred 1 minuto je NevLado napisal:
Nimam dostopa, ampak ideja je dobra.
Kako bo pa v praksi, bomo pa videli
Vsebina:
Avtomobilske sončne strehe tik pred velikim razmahom
Jan Henning Mehlfeldt, član upravnega odbora podjetja Webasto, je razkril trende in novosti, ki jih bodo uvedli v prihodnjih letih
Velik del novosti bodo pri nemškem podjetju razstavili na bližajočem se avtomobilskem salonu v Münchnu, načrti največjega podjetja na tem področju na svetu pa so ambiciozni. Napovedujejo namreč, da bo imelo med 80 in 90 odstotki vseh novih avtomobilov, ki bodo v prihodosti zapeljali na ceste, nameščene panoramske steklene strehe, opremljene s funkcijo ambientalne osvetlitve kabine in možnostjo zatemnitve po posameznih segmentih.
Gre za funkcije, ki so trenutno še vedno bolj ali manj rezervirane za avtomobile višjega in visokega cenovega razreda (sami smo jo med drugim preizkusili v BMW-jevem modelu i7), v prihodnje pa bi jih lahko razširili tudi v cenovno dostopnejše. Hkrati naj bi prej omenjeni funkciji lahko vključili tudi v sončne strehe z možnostjo odpiranja, res pa je, da gre za funkcijo, ki vgradnjo strehe podraži za približno 20 odstotkov.
A možnosti, ki jih bodo po besedah vodstva Webasta lahko ponujale sončne strehe, so precej večje. Tako bodo na salonu v bavarski prestolnici predstavili svojo največjo streho z vgrajenimi 50 sončnimi celicami z največjo močjo 300 vatov, ki naj bi po podatkih enega izmed uporabnikov te rešitve v enem letu zagotovila za do tri tisoč kilometrov dodatnega dosega baterije brez polnjenja na polnilnici.
Foto: Webasto
Solarne strehe so idealno mesto tudi za namestitev senzorjev avtonomne vožnje, ki jih je tam, ko se nabere umazanija, mogoče po besedah Webasta očistiti že z močnim pišem zraka.
»Ne gre zgolj za doseg. S to rešitvijo lahko podpremo ambicije o zelenem prehodu. Ne gre zgolj za razstavni rekvizit, temveč za delujoč element, ki prinaša koristi,« je za portal Automotive News Europe Europe dejal Mehlfeldt, ki je ob tem povedal, da je takšna streha od klasične dražja za 20 odstotkov.
Hkrati imajo pri Webastu v mislih tudi avtonomne avtomobile. Rešitev, poimenovana Roof Sensor Module, je namenjena samovozečim avtomobilom četrte generacije, zajema pa skupek 14 senzorjev, med njimi tudi lidar. Pri Webastu namreč menijo, da je prav streha najboljše mesto za vgradnjo tovrstnih sistemov, res pa je, da bodo morali v prihodnje rešiti še številne izzive, predvsem povezane z velikostjo senzorjev.
Eno polnjenje baterije je okoli 1€ (sedaj, ko imam nizjo tarifo zaradi soncne elektrarne) in je povrecno za okoli 50 - 60 km elektricne voznje ...
Skupna povprecna poraba je po spritmonitorju dobre 3 litre goriva in slabih 21 kWh elektrike na 100 km ...
pred 11 minutami je DonFelipe napisal:
A razmišljaš da bi hibrida nabavil?
Tam pa računaj na še dražje vzdrževanje in odpoved elektro komponent.
Zakaj bi bilo drazje vzdrzevanje? Bencinski motor je prakticno tak, kot ze prej v CX-5 ... torej nekje okoli 250€ na servis (1x letno ali na 15-20 K km) ... elektro komponente pa tudi ne odpovedujejo tako pogosto, kot bi nekateri radi prikazali ... Dodatnega vzdrzevanja prakticno ni ...
Menda se izgovarjajo na druge... Podhod je v pristojnosti zeleznice in ne obcine ... Ampak to je itak klasika...
Glede mosta pri knjiznici pa so vsaj za pesce in kolesarje odprli... In tisti most bi itak lahko zaprli za promet in bi bil komot lahko samo "pescona" ... Tako kot cesta mimo banke, ki je sedaj zaprta en mesec za promet... kao teden mobilnosti ... Tisto lahko zaradi mene tudi trajno zaprejo za promet...
Lokalne novice in dogodki občine Medvode za vse, ki vas zanima, kaj je aktualno in kaj lahko počnete. Bodite na tekočem z lokalnimi novicami občine Medvode!
Končno so po dobrem mesecu od poplav pred nekaj dnevi zasilno odprli podvoz pod zelesniko progo iz Goričan proti Medvodam...
Je bilo treba kot kaže sitnarit po FB, da so dali tja en semafor in uredili signalizacijo ... Sicer ne vem, zakaj s tem materialom, ki ga je voda tam pustila, ne zasujejo luknjo in bi bilo vsaj zasilno urejeno... čeprav po makadamu. Obvoz za nas, ki stanujemo tam blizu je bil nekaj km ... pa še gneča je bila na prehodu čez železnico na začetku Medvod (iz LJ) ...
Cena 95-oktanskega bencina na servisih zunaj avtocest se bo opolnoči zvišala za 0,7 centa na 1,551 evra, dizelskega goriva pa za 2,8 centa na 1,600 evra za liter. Podražilo se bo tudi...
Akumulator pomoje zdrzi cel dan racunalnika in sistemov v standby-ju… Tako da to pomoje ni problematicno… Edino ce je akumulator ze pri koncu… Takrat bi se znali pojaviti problemi… Ampak spet ne taki, da tisto urco, kot traja nadgradnja, ne bi zdrzal… Edino bi mogoce tezje vzgal …
Take posnetke, ki škodujejo ugledu električnih vozil, moraš posneti in shraniti na drugačen način, ker sicer so izgubljeni - tako kot ta, ki ni več na voljo...
Niso igubljeni ... izgleda je v videu uporabil nekaj, s cimer je krsil avtorske pravice ...
Ne, manual. V brošuri slovenski pa izgleda kot da je v revolution bil g165 na voljo le kot avtomatik.
Kolikor vem, je le G194 bil na voljo le z usnjem in avtomatskim menjalnikom... G165 pa je v ceniku iz 2020 in 2022 na voljo vecinoma samo z rocnim menjalnikom, le pri opremi Attraction je bil na voljo s samodejnim menjalnikom ...
Izsek iz cenika , ki je veljal od 12.11.2020 dalje:
Sm kmet an s hribu doma, pa se na tole ne zastopm prou preuč, ma kolkr zastopm, so učas usaj luči mal drgač naredl pa masko mal drgač, pa je bla to "posodobitev". A zdej pa sam en programčk pošlejo, pa je že "posodobitev"?
Temu, kar ti omenjas, da so vcasih naredili... se rece "Facelift"
Seveda. Pri šipi vedno cenilec slika logotip. Ker je velika razlika original vs. nachbau.
Zelo radi tišijo Carglass, kjer ti, če nisi pozoren uturijo neoriginal šajbo.
Jaz sem mislil bolj to, če imaš zavarovane 18" in si dal 19" gor, pa ti sunejo felne na parkingu, dobiš 18"....
To drzi... vendar pa imajo nekatere ceneje, ce se odlocis za popravilo z OEM (neoriginalnimi) deli ... Tega pa pri sklepanju police nihce ne omeni... pogleda pa tudi verjetno vecinoma ne ...
Kaksna je pa razlika med zimskimi in letnimi feltnami? Feltna je feltna …
Sicer pa pri skodnem primeru dobis tisto, kar je poskodovano… tudi ce je slabse kot je zavarovano…
Sin je imel pred kratkim tako izkusnjo. Je na AC priletel kamencek v prednje steklo in je pocila… Pri zavarovanju noben ni vorasal, ce je steklo originalno ali ne… Cenilec je videl, da je sipa neka OEM… in taksno tudi dobi… Nima oravice do originalnega stekla. Poleg tega so mu hoteli dati takega brez gretja… ceprav je bila prej montirana taksna sipa z gretjem… No… to so mu upostevali pri reklamaciji… ne pa tega, da bi dobil originalno. Avto je bil kupljen rabljen in do tega primera ni vedel, da je bilo steklo menjano z neoriginalnim…
Meni pa niti ni tako napacen… Je pa res, da so mi SUVi vsec… Sicer ni nic posebnega, verjamem pa, da glede na ceno, da bo nasel marsikaterega kupca…
Je pa zanimiv tudi MG4 EV... Menda bo sedajle v jeseni na voljo verzija z vecjo baterijo (MG4 Luxury) in toplotno crpalko ... za slabih 40 jurjev ... Ceprav za nekaj drobiza vec dobis tudi ze Teslo 3 SR ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se vedno je znamka Ford ameriska... ker za njo stoji ameriska korporacija, kjer ima tudi sedez... Kje jih sestavljajo tukaj niti ni pomembno... Proizvajalci se zdruzujejo in recimo manj zanimive modele razvijajo skupno ali pa kupijo en od drugega... ker se jim ne splaca odkrivati tople vode in investirati v razvoj... ker so enostavno prodajne stevilke premajhne ... Pac optimizacija proizvodnje ... Kako pa je s kakovostjo pa je drugo vprasanje... Vseeno so to nisni modeli, ki jih skupaj razvijajo zgolj zato, da jih lahko imajo v ponudbi ... Kupec pa je tisti, ki se bo odlocil za to, kaksno znacko bo imel njegov avto
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani