Za vse te asistenčne zadeve bi rad točno vedel kaj počnejo in kak efekt majo. Tako bom avto najprej po parkirišču/pisti dobro premetal, da vem kako se obnaša in kje so meje. Potem pa ja, na cesti med ljudmi naj mi pa pomaga.
Me prav zanima. Mislim, da jih je preveč, da bi bilo v praksi izvedljivo. 😄
Wow... Fer, ampak nisem ziher, da je to pozitivno, da so tako velike razlike. Glede vodljivosti kot praviš, seveda, priznam, različen setup in par krogov po asfaltu nemore biti dovolj, da se navadiš... A v tem primeru sem bolj udrihal čez sam volan, ki je čisto premehek in nekako izoliran od samega podvozja. Pred nekaj leti sem vozil par čisto novih showroom mazd (CX5 itd.) in sem opazil enak problem. Sem pač upal, da šestice te težave nimajo (driver focused design pa to). Kot berem in se pogovarjam je pa na žalost očitno to težava večine novih avtov.
Ah glede oblike ni kaj komentirat. Zakaj bi pa prava bila avtomatik? A ni selling point mazd ravno short shifter in odziven volan (prvo ja, drugo debatable :D) - relativno športna vožnja za dobro ceno.
Avtomatik zato, ker sta G192 in G194 z 2,5 litrskim motorjem na voljo samo z AT.
Kar nekaj časa sem vozil 3 različne M6 karavan: CD175 MT, G165 MT in G194 AT. Med sabo tako različne po občutku vožnje, da si ne bi nikoli mislil, če ne bi doživel.
Velika razlika v vodljivosti je tudi med različnimi gumami (sploh med 17 in 19") in koliko so napumpane.
Novega avta se je potrebno tudi navaditi, prvi občutki so lahko tudi zavajajoči. Sam sem rabil kar nekaj časa, da sem se navadil na M6 G165, da mi je postala všeč. Mislim na občutek vožnje, oblika je itak 👌. 🙂
Bi pa vprašal kako je z rjavenjem in obstojnostjo laka novih mazd (2015+). Trenutno še živim v bloku brez garaže, tako da bo raketa stala na kronično premajhnem parkirišču. Sol, nihanje temperature, pijan sosed... Imam spisek opcij za nakup in bom prosil za mnenje, ampak najprej, ali ima smisel se stegnit za 2018+? So kaj bolj obstojne kot stare, ki sem jo dobil kot novo, v roku dveh let je bila pa tetanus?
Bolje za avto, če je ves čas na prostem na dežju in prepihu, kot v zaprti garaži.
Sicer pa niso to laki po vzdržljivosti primerljivi tistim izpred 30 let. Cel avto je potrošna roba. 😀
Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate.
No, danes ponoči pa je mojo M3 ujelo nekaj toče... Imam poln kasko, največ luknjic je na strehi, skupno jih je kakšnih 20. Vse so približno enakih velikosti. Kaj priporočate? Bi vi peljali k avtokleparju, da jih povleče ven?
V ponedeljek sem imel redni servis na mazdi 6. Našel sem obalnega "pelkota", mehanika, ki je bil edini strokovnjak za mazde na avto plus Koper.. Prišel je po avto, servis naredil v eni uri in mi ga pripeljal domov. Jaz sem prispeval Motul olje, on vse ostale filtre. Cena?
100€ za delo +material.
Vozi pa drugače tudi relly (mitsubishi Evo 😎 in avto tudi sam pripravlja za dirke. Pravi, da je moja 6-ka v top formi, kolektor sploh ni nič zabit, vse tip top.
Zelo sem zadovoljen, da imava z Gelipterjem tako super mehanika po novem. 👍
Se spomnim enega še pravega usnjenega volana Mazde Xedos,slabih 30 let nazaj - bil je kar fino popraskan od številnih prstanov voznice.
Ti novi so res iz nekakšnega plastifiiciranega papirja-kartona. Ta material nima nobene zveze z naravnim usnjem, zato ga pripravki za usnje lahko uničijo (notri so topila). Sem enkrat poskusil narahlo očistiti z 95% alkoholom na vati - samo malo sem podrsal in je bila vata črna od barve volana. Alkohol torej topi barvo Mazdinega volana!
Si predstavljate v času korone, ko smo si razkuževali roke z alkoholnimi razkužili in z neposušenimi prijemali volan. 🙃
Imas prav. Ne mores soditi po posameznih primerih.
Moj statisticni vzorec sta 2 Mazdi 6 CD150, ena med njimi tudi ocitno "problematicna" l.2015:
- skupaj 150.000 km in
- nic okvar/napak kljub dokaj vellikemu stevilu tudi mestnih vozenj po Lj (10+km vkljucno z obvoznico)
- res pa da vedno garaziran avto "na toplem", tj brez hladnih startov
Kaksna pa je tvoja osebna izkusnja oz statisticni vir za nezanesljivost tega konkretnega dizla?
(Res me zanima, ker se vedno trdim, da ce normalno skrbis, ne bos imel tezav)
Najbolj zoprna zadeva je, da ni pravila, zakaj pri določenih avtih crknejo turbine, injektorji, ...Tako so primeri, da nekaterim, ki zelo slabo servisirajo, ne crkne, drugim, ki preveč skrbijo za servise pa crknejo pri 70.000 prevoženih.
Torej govorim o okvarah, ki niso posledica vzdrževanja.
No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba
Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.
Ne želim strašiti, ampak tole šolo z dizli nas je dalo že nekaj tukaj skozi. Zadevo bolje poznaš od mene. Prijatelju bi si upal priporočiti Mazdo bencinarko, dizla pa ne. Čeprav je po zmogljivosti dizel bistveno boljši.
Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.
Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.
Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.
Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂
O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.
Mazdi 6 se je včeraj spet zmešalo 🙃 Omejitev po navigaciji 110 km/h ... ne glede koliko sem vozil, je nekaj minut nabijal "reduce your speed" dokler nisem iztaknil SD kartice ... 😂
Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.
Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.
Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃
Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.
Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)?
Avtomobili v Nemčiji, ki gredo na jug imajo prevrtene kilometre vsaj v tretjini do polovici primerov. Torej, kaj pol? A rečeš, da si raje previden in preveriš, al si heroj in adrenalinski odvisnik pa greš na riziko? Ne vem, jaz sem raj pameten kot pa tak heroj.
Drugač pa nisem rekel, da ima ziher prevrtene. Rekel sem samo, da je potrebno preverit.
Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.
Sem bil v dobrih odnosih s sprejemniki na Mazdi, pa teh njihovih spiskov izrednih popravil nisem mogel dobiti niti za svoje avte.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me prav zanima. Mislim, da jih je preveč, da bi bilo v praksi izvedljivo. 😄
Povezava za deljenje
Deli na druge strani