@NevLado, daj kaj povej o vtisu vožnje z M6 G165 MT - v primerjavi z M6 G192 AT, po tem, ko si zadevo prespal. 😃
Sem prav slišal, da se ti zdi M6 G165 MT bolj poskočna, kot CX-30 G150 MT? 🙂
Jah čim sem speljal, se je poznala razlika
Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji:
1. M6 G192 AT
2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD)
3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni
4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni
5. CX-30 G150 Ročni
6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni
Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT.
Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).
Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5.
No, pa ga imam tudi jaz. Posodabljali smo direktno iz verzije 59.00.443 na verzijo 74.00.324, vse ok, edino traja kar precej časa. "Stari" Mazda vmesnik se mi zdi malenkost bolj odziven kot prej.
Glede razdiranja pa: do @Janez007 sem imel cca 45 minut vožnje, tik pred prihodom sem pa še dvignil klimo na 28 stopinj in do konca ventilatorje, da se je plastika malo otoplila. Potem pa samo z občutkom in gre vse narazen kot lego kocke. Janez je še večji picajzel kot jaz, tako da če bi midva delala na servisu, dvomim da bi bili kdaj časovno v profitu. 😅 Je pa res, da ko enkrat veš kje prijet da gre stvar narazen je mačji kašelj.
Tudi jaz razmišljam da bo naslednji avto prav tako mazda 6 enake barve titanium flash g194, napa leder, s kilometri do 20000km max in nekje leto dni stara, seveda iz uvoza, če bi sedaj zbiral bi zbiral med tema dvema:
Find your Mazda € 32,180.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.
Nujno šibedah, men je amazing, res naredi svetel avto
pred 2 urama je Jaka32 napisal:
Povejte mi, kateri avti in mašine so še tako bulletproof kot Mazdini bencinarji? Bolj kot berem tu komentarje, bolj imam občutek da je samo Mazda avto kot se šika. Verjetno je pristransko, jemljem z rezervo ker smo na Mazda forumu, pa vseeno...
Sicer še ne bi menjal, sem letos naredil velik servis na 175.000 km, ampak mislim da do 250.000 km bo pa treba nekaj drugega kupiti. Do sedaj nisem imel problema s kakšnim presenečenjem ali dodatnim servisom ki ni napisan v knjižici.
Oblika seveda podobna Mazdi 3 ali Mazdi 6 limo. Mogoče tudi kakšen karavan lahko pade.
Meni so všeč Audi A4 in A5, Škoda Octavia, Alfa Romeo Giulia, BMW 3/4, Jaguar XE/XF...
Ampak ti vsi imajo turbo mlinčke, kot pravite nekateri.
Iz vidika motorja in same vožnje so pri vrhu. Izdelava določenih materialov in določenih komponent pa malo šepa (slabe barve in laki, špegli, obraba materialov v notranjosti,...).
Pred eno uro je ignacij napisal:
Katera znamka pa sploh še nudi atmosferca brez turbine poleg Mazde?
Clio 1.0
Drugače pa ni popolnoma nič narobe s Toyotinimi 1.2 Turbo 4 cilindri! Samo pač moč je omejena.
Jaz sem s svojim 2.5l motorjem v M6 izjemo zadovoljen, niti enega problema nisem imel v štirih letih. Povprecna poraba 6,9l, se pa vozim ene 20% v mestu, 50% primestna in 30% avtocesta.
Jajaja, sam mi mamo še G192.
Sem peljal CX-5 G194 od kolega in se mi zdi, da ima v nizkih obratih MALENKOST VEČ NAVORA VSAJ PO FILINGU, ko ga nažgeš do podna ima pa pospešek slabši - verjetno na račun upora. M6 z G194 pa še nisem vozil. Jo je pa @Janez007, on te verjetno šišne v porabi, ker je še bolj šparoven od tebe. Stari dedi pač 😅
Ja, tale poraba me malo moti. Na AC nisem veliko. Večinoma vozim po Vukojebinah, mestih, med mesti in po klancih. Sicer bi imel seveda nižjo porabo od 6,9 Mogoče človek teh 500 EUR pridobi pri servisih, kaj pa vem.
Saj sicer bi verjetno že pred časom vzel bencinarko. Mi je pa všeč, da deluje bolj zanesljivo. Sicer za sedaj dela kot urca tudi moja dizelca - mogoče tudi zato, ker sem naredil večino kritičnih stvari tudi preventivno (oljna veriga, olje v menjalniku, čiščenje kolektorjev ...). Kaj pa vem. Pa zelo pazim, da praktično nobene regeneracije ne prekinem.
Načeloma sem gledal hibridno Toyoto RAV4, vendar so novejši modeli še vedno kar dragi. Starejših modelov pa ne maram, ker so notri obupno zastareli. Sicer imam v okolici kar nekaj teh hibridov in so res top. V notranjosti pa Toyota ni na nivoju Mazde.
Pa narediš 30k na leto, da ti bo teh 500 eur problem?
Pri bencinarki se ne rabiš sekirat z oljno verigo in regeneracijami. Čiščenje kolektorjev ni mus, se pa vseeno nekaj nabira (to se na vsakem motorju z direktnim vbrizgom). Razen @scania ki je picajzel se na tem forumu s tem ni ubadal še nihče. Edini večji servis so svečke na 125kkm, ostalo je vse menjava olja/filtrov.
Jaz ti predlagam da greš na probno vožnjo in se potem odločiš. Meni je ta 2.5 motor majka, lahko se voziš uglajeno na 1200 obratih ali pa tiščiš kot norec. Sem prevozil že skoraj 60kkm z njim sedaj v 2 letih in dejansko razmišlam da bo moj naslednji avto spet M6 s tem motorjem.
Fantje, da ne berem preveč nazaj ... ker je bilo vmes veliko plemenskih vojn.
Zanima me, koliko mislite, da bi imel jaz porabo na bencinski CX-5 s 194 konjički?
Na dizelski (AWD, avtomatik, 175) imam 6,9. Še rajši manj.
Kaj pridobim z bencinarjem? Pač malo pomladim avto z manj kilometri. Upam, da manj potencialnih težav. Kako se sicer obnesejo bencinarji, kakšne so njihove glavne hibe?
Vnaprej hvala.
Ali si veliko na AC?
Pričakuj 8-8,5 AMPAK ODVISNO OD VOŽNJE. @skritikrt ti bo najbolj v pomoč
Bencinar? Tankaš in vozi. Pri 30kkm na leto boš imel razlike pecto eur. Hib ni.
To je se najmanj, ker gre avto na temeljito čiščenje. Bolj me skrbijo podatki, ki jih imam sedaj kjer je pri ene letu bilo več pločevinasti delov zamenjanih drugače pa zelo vzorčno delano na servisu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Moja prva misel pri taki umazaniji je bila "mogoče je bil poplavljen"
Če mi govoriš da so še kar nekaj delov zamenjali....bi znalo bit kej v tej smeri. Preveri na googlu če so bile kake poplave v okolišu
Trenutno imam ze 6 let mazdo 3, 2.0d, 2008l, 250k prevozenih, kot prvi avto in mi je zelo pri srcu. Zanimam se za nakup nove stare Mazde 3 ali 6. Delam 15-20k na leto.
Zanima me vase mnenje in mogoce kaksne izkusnje s temi preprodajalci?
Hvala!
Med 3ko in 6ko je preceeej razlike. Pelji obe in se odloči za tisto, ki ti bolj odgovarja, potem pa na ožji izbor.
Glede na izkušnje iz tega foruma, priporočam da kupiš dizel skyactiv motor zgolj v primeru, da se gre za prvega lastnika, ker znajo bit ti motorji pri visokih kilometrih precej delikatni in je boljše imeti več informacij.
V ponedeljek je bila zaradi hude prometne nesreče skoraj štiri ure zaprta podravska avtocesta. Policisti so ugotovili, da je 61-letna voznica po avtocesti peljala vzvratno, ko je v njeno vozilo od zadaj s svojim...
Tako ta mercedes je bil takoj rezerviran in ni več na voljo. Drugi so ali privat osebe ali ročni menjalnik ali predragi.
Sem pa sedaj predaltal nazaj na Californio gledam enega z 110 kW motorjem in dsg.
Za motorje berem da so velike težave z močnejšim biturbo 150 kW motorjem, tukaj pa pač klasika kot pri vseh dieslih.
Carvertical ni našel nič pametnega so mi še denar so vrnili ker niso dali pametnega poročila.
CarDNA je pa imel tudi slike in dva datuma vpisana.
Dajmo še komentarje slike prilepim, ko bodo dobili avto v Avtohisa predvidoma konec tedna.
Zelo zelo mi je všeč Corolla z GR paketom in to mašino, sem jo dodal v ožji izbor, ko se bom v bližnji prihodnosti odločal za nakup novega avta (vidim, vsaj po slikah, so tudi izboljšali/polepšali tido v prejšnjih verzijah "grozno" prestavno ročico....je sedaj malo bolj estetska)....in tudi karavan je še vedno na voljo. Ali ima kdo izkušnje (brati se mi drobnega tiska trenutno še ne da :)) s temi Toyota garancijami, torej 10.let baterija in mislim da je sedaj 185k prevoženih km....kaj to pomeni, če redno servisiraš na uradnem servisu, v primeru okvare/težave menjajo baterijo free of charge, itd.....
Meni je pri Toyoti všeč da imaš objavljen PDF s servisi, kaj vse je treba menjat in tudi okvirno ceno.
Kolikor spremljam so te Corolle BP, to so že tako uveljavljeni hibridni sistemi da nimaš kaj, baterije zdržijo med 300-500 kkm. Nemoreš verjet ko bereš.
Jaz bi šel takole (čim ena točka pade bi opustil ta avto in šel gledat drugega),
1. pošlji mail če je pripravljen da avto eksporta + naj ti pošlje številko šasije
2. pokliči MB servis pri nas v SLO naj ti nardijo izpis iz servisne knjige + garancijska popravila
3. ker avto nima oznake kot nekaramboliran, vprašaj kaj je bilo menjano in kje je bil razbit - glede na to da ni uradni servis, bodi pazljiv - jaz se tega da ni pooblaščenec sploh ne bi šel (čeprav so lahko vsepovsod površni)
4. plačaj carvertical poizvedbo za tistih par eur
5. prosi za dodatne slike varnostnih pasov in etikete na njih (tako ugotoviš če je bil hud karambol, verjetno ko so popravljali in menjali varnostne pasove na etiketi več ne piše izdelava pasa pred 2017 ampak je novejši letnik) + slike vseh šajb in etiket na njih (tega jaz nisem počel ampak hvala bogu nimam kaj rečt, sem pa potem ugotovil da itak nič ne košta in si lahko res ziher ziher)
6. pokliči na naroči avto okvirno ceno transporta ker je kombi bo cena ziher višja + vedno imaš potem referenco če iščeš privat prevoznika
Velikokrat vidim na tej strani enako pnevmatiko, pa različno nalepko.
Eto primer, pa ima ena C/B in 68 dB, druga pa D/B in 72 dB.
Zakaj razlika v glasnosti, če je enak profil? In razliki v porabi goriva, če je enaka pnevmatika? Seveda je potem tudi razlika v ceni, za 4 pnevmatike 88 €.
Pnevmatike Dunlop Winter Sport 5 215/45 R18 93V XL, MFS, 3PMSF (D B 72 0) na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.
Pnevmatike Dunlop Winter Sport 5 215/45 R18 93V XL, MFS, 3PMSF (C B 69 1) na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.
Ta stran je borza, očitno 2 različna dobavitelja ponujata isto gumo z drugo specifikacijo - jaz se ne bi obremenjeval in bi vzel cenejšo od teh 2
Zelo podobno kot pravi predhodnik Scania.
Tudi pri naši hiši je (poleg dveh Mazd) Toyota Yaris hibrid (letnik 2021). To je res odličen avto za tiste, ki se radi vozijo umirjeno. Toyotini hibridi (sploh te zadnje generacije) so odlični, vožnja uživaška. RAZEN - če nisi eden tistih, ki grobo pritiskajo na pedalko za plin in sovražijo skuterski glas. Avto seveda čisto konkretno potegne, ampak za tistega to preprosto ni. Če pa voziš normalno, boš s takim avtom res užival. Poraba je res nizka (mislim, da mi je žena pred dnevi rekla, da ima porabe na rezervoar tam med 2,6 in 3,6), poleg triletne garancije je še desetletno jamstvo (ki pokriva večino stvari, ki jih pač pričakuješ od jamstva/garancije).
Je pa dejstvo, da se mi zdijo materiali občutno slabši in se občuti, da Toyota varčuje na vseh koncih. Infotainment so v zadnjih letih vsaj nekoliko uredili, seveda pa bi bil lahko boljši. Skratka - avto (predvsem vožnja po mestih, med mesti in po vaških koncih) je vsem voznikom v hiši tako všeč, da tudi za očeta gledamo, da bi vzeli Yaris Cross. Po kakovosti izdelave pa ne dosega Mazde, to si upam trditi. Kot tudi Toyota RAV4 ni tako kakovostno narejena v notranjosti kot Mazda CX-5.
Mene pri vseh teh mini avtkih jezi kratka medosna razdalja - se potem pelješ po avtocesti in skače kot neka zgonjena kobila. Verjamem pa, da se lahko vsak pelje s 4 litri na 100kmh. Dokler ne greš na AC....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja ne, vprašam, tako za feeling, koliko setov boš imel
Povezava za deljenje
Deli na druge strani