Kamot se peljem v 6ti prstavi v ta sloviti Vrhniški klanec 160 km/h😉
Ja verjamem, ampak da bi bil zapis povsem korekten😉👍, ko imaš zalet in tudi prideš na začetku že z visoko hitrostjo....če se pa sredi klanca hitrost ustavi in zmanjšaš na recimo 110/120 potem pa težko verjemem da boš v 6.prestavi šel bp prehitevat v klanec, ampak boš moral dati v nižjo prestavo....pri dizlu pa to kljub temu ne rabis (pohodiš in gre....), jaz sem to želel napisati, se nisem povsem pravilno izrazil😉....
V bistvu je prtljažnik, ko dvigneš dno še kar v redu. Saj ni slabo, le malo sem razočaran nad motorjem, ker ne vem, kje so skriti vsi konjički. 🤔
To šaltanje v peto pri prehitevanju mi malo žre živce. Zakaj ne naredijo benzinarja, da se vozi kot dizel?
Bojim se, kako bo v kakem dolgem klancu??
V vrhniškem klancu ali pa na dolenjki boš žal šaltal v 4 in vozil z 5rpm, če boš želel biti hiter....nimaš kaj...., pozabi 6prestavo v tak klanec, sicer pa kot so že napisali, če bi štopal velike razlike ni, samo občutek in ja, šaltanje😉👍
@Alex si mogoce pogledal hondo hrv? Danes sem sel s firbca na test s hondo hrv 1,5 hybrid. Presenetil me je njihov zaporedni hybridni siatem torej motor z notranjim izgorevanjem sluzi v vecini za polnjenje baterije torej za poganjanje generatorja. Notranjost zelo vsecna, udobnost super, prostornoat odlicna, vglavnem pod crto avto vrhunski. Kaj me je pa najbolj presenetilo je bila pa poraba 4 litre na relaciji Maribor Race Kidricevo Ptuj Maribor (malo vsega avtoceste, regionalk in naselja).
Sem bral malo mnenja ljudi, ki so to vozili in niso bili najbolj zadovoljni oz.pod črto je to avto za do 100km/h...AC ga ubija (in pol se ta ecvt, se dere kot da gres vsaj 200😉😄), in tudi za moje pojme je taka konjenica za Hondo žalost....(pol pa še cena, in prekrižaš, razen ce si res fan do onemoglosti...)
Vem, da ni težav. A AT prinese večjo porabo in tudi manj konjičkov na cesto.
V večini testov cx30 priporočajo ročni menjalnik, kjer se strinjajo vsi, da je eden izmed najboljših na svetu ne glede na ceno avta. Tako, da če že je najboljši, je potrebno to izkoristiti. 😊
Nič ni lepšega, kot, ko ima menjalnik kratke, natančne hode...
@Alexsi izvedel testiranja, boš lahko podal ugotovitve👍, predvidevam 2wd in x186 motor (o menjalniku ne bom spraševal😉😄).
Za poznavalce, kakšna oprema je ta "homura"? 🤔 Meni se zdi, kot da je to nekaj vmes?
mislim da je nekje vmes med GT in GT Plus (Homura nima bose), glavni varnostni dodatki so enaki kot pri GT Plus, je pa bolj stilsko oblikovana, imaš pa na mazda strani primerjalnik opreme, si lahko izbereš homura/gt/gt plus in vidiš.....-> Oblikovanje Kodo dopolnjujejo črni pokrovi ogledal in 18-palčna aluminijasta platišča,, za moje pojme je ta opcija TOP ->
Takole bi to izgledalo. Za kako tovorjenje glasbene opreme bo še vedno na voljo mazda 6, pač jo bom "sunil "sinu. Tudi do Ljubljane si bom včasih" sposodil" 6-ko,da,si bom dal duška po klancih. 😄
Malo šale, da ne bodo benzinarji užaljeni, ker izgleda, da bom postal kmalu njihov glasnik.
Za krujzanje v dveh pa bo super ta cx 30. Baje, da popije kar malo benzinčka. Pa, še cenejši je kot nafta. 😊
V bistvu si nisem mislil, da bom kdaj kaj takega naredil, a sem videl sedaj, ko sem bil v Munchnu, kakšen lov na dizelaše imajo v posameznih okrožjih,kjer so že prepovedani, čeprav imaš eko nalepko 4 prilimano na šipi.
Ali ni cupra samo elektro oz.hybrid? Ali obstaja tudi samo bencin turbo motor?
Kar sem jaz zase razskoval (nisem pa lastnik, še....) bi verjetno ogledoval gt paket (ima bose), nisem pa zasledil ogrevnega volana in el.pomika sedeže in usnja (meni osebno to ni pomembno)
debata je v smislu +/- bencin/dizel, kar pa je kot alternativa tema dvema opcijama je pa še veliko slabše :), tole je zadnji model od Toyote, cena pa najmanj 52k €, res ne vem kdo od večine SLO bi si to (oz. si bo to) lahko privoščil....če to primerjamo z bencin/dizel motorji je bil to včasih rang že res premium avtomobilov, tukaj pri elektriki pa dobiš....nekako ne razumem te logike/politike EU. V USA pa veselo V8 motorji in bencin/nafta skoraj zastonj :).
V primeru prednjega pogona je na delu le en električni motor z močjo 150 kilovatov (204 KM), pri štirikolesnem pa dva, vsak premore 80 kilovatov (109 KM). Pri obeh je maksimalna hitrost omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek prve različice do stotice je 7,5 in druge 6,9 sekunde. Nekaj posebnega je gumb za upravljanje samodejnega menjalnika namesto običajne ročice, na merilnike pa gledamo nad volanskim obročem, podobno kot pri peugeotih. Zmogljivost baterije je 71,4 kWh, hitro polnjenje do 80 odstotkov je mogoče v pol ure, na navadni polnilnici dobrih devet ur, obljubljajo pa, da bodo konec leta vsi bZ4X izdelani z enoto z močjo 11 kW za hitrejše polnjenje. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov, doplačilo za štirikolesni pogon je slabe tri tisočake.
Športni terenec bZ4X je prva toyota s povsem električnim pogonom. Prepriča s prostornostjo in dosegom. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov.
Sem ravno danes poslal, ampak na to niti malo ne računam...
Če boš hotel kaj uveljaviti, jim boš moral s kakim pravnim / odvetniškim dopisom zagroziti, sicer je pa to žal mantra vseh zavarovalnic...na tak način verjetno odpikajo 95% ljudi...dobički pa v nebo...
Jest nimam nic popikano od kamenckov… to je izgleda rdeca barva bolj obcutljiva, ker na sestici je bilo tega kar nekaj…
To je predvsem odvisno kako kratko razdaljo imaš na AC....svoje čase nazaj sem imel havbo popokano na veliko, sedaj nič....sem pa 10.let starejši kot pred tem😉👍
Jaz imam strešne nosilce thule, 3 bike gredo gor bp, zdaj vzame mi cca.30min vse skupi, ali je to veliko ali ne, ne znam oceniti...in tistih 130 po AC peljem brez problema....za spravit jih gor/dol pa tudi ni neka znanost. Res pa je, da uporabljam to do 5x letno...
super avto, kar si dobil zraven grafis je zagotovo vredno vsaj 500€, glede na to da so ti dali thule kufer in verjetno original strešne nosilce 👍, tako da za moje pojme dober deal. (popustov pa mislim da že dolgo ne dajejo, enako kot če želiš kupiti z gotovino, te pride dražje, kot če na lizing, itd...oz.ni gotovinskega popusta :)).
Pri nas je pa včeraj žena vzela avto z novimi gumami. Ko pride nazaj po prevoženih 50 km jo vprašam, če ji je vožnja z novimi gumami všeč, odgovor "niti opazila nisem, da so nove gume" .... Prej so bile zimske GY 225/55 R17, sedaj letne Michelin 225/45 R19. 🤪 Mogoče bi opazila, če bi kakšna počila. 🤣
Čehi že dolgo ne vlačijo takih prikolic ampak so ponavadi zadaj kaki čolni.
za moje pojme, ko pogledaš vozni park Čehov in Slovakov je kar nad SLO, vsaj folk ki se vozi v CRO na morje, govorim iz izkušenj ko čakaš v Splitu na trajekt za Brač ali Hvar.....avti za 40k € plus.....redko katera škoda, če pa že RS Kodiak in RS octavie
Enega znucanega in zanemarjenega za delo, drugega pa za hvaljenje pred kafiči...
Za to rabiš sveto trojico ali pa kakega porša ali pa "predelanega" golfa :), JAP avti niso za to....🤣
pred 9 urami je g.Wankel napisal:
In ipak so nad vsemi vedno slovenceljni, ki se obremenjujete s tem kaj ljudje delajo s svojimi avtomobili.
👍ne samo avtomobili, tudi kaj sosedje delajo/imajo, kdo ima večjo hišo, več denarja, lepšo okolico/travo, itd....to je pač nacionalni šport Slovncec na splošno/v generalnem 🤣
Ja, piše sicer da stranke ne naredijo toliko kilometrov v enem letu, in da jim je pač vseeno - ni neke razlike. Vedno več je pa ljudi, ki se z dizlom vozijo po mestu - itak dizel ni za to.
Pol so pa težave. A ni čudno, nekateri pa nobenih težav nimajo s tem - poglej Labi-ja
jaz osebno mislim da če ne delaš na leto več kot 30k km nima smisla razmišljati o dizlu (to pa pomeni kar nekaj km na mesečni ravni :)...., razen če ti je pač dizel toliko bolj všeč
Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu.
👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.
Ja pa avto na lizing, tako, da naj bi moral biti servisiran samo na uradnem servisu? Saj lahko, da ima racune, jaz sem samo v MyMazda preveril zgodovino glede na vin.
To prvič slišim, da če je avto na lizing da bi ga moral servisirati na uradnem servisu, v primeru lizinga rabiš imeti kasko....kje ga servisiraš je tvoja stvar (oz. tudi če ga ne) in kar je edino važno da plačuješ obroke
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja verjamem, ampak da bi bil zapis povsem korekten😉👍, ko imaš zalet in tudi prideš na začetku že z visoko hitrostjo....če se pa sredi klanca hitrost ustavi in zmanjšaš na recimo 110/120 potem pa težko verjemem da boš v 6.prestavi šel bp prehitevat v klanec, ampak boš moral dati v nižjo prestavo....pri dizlu pa to kljub temu ne rabis (pohodiš in gre....), jaz sem to želel napisati, se nisem povsem pravilno izrazil😉....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani