To je za to,ker so ljudje pokvarjeni,in jim je bolj zase,kot pa za druge.
Kot npr. nekdo k na veliko razglaša kako je ta in ta delnica super in oh in sploh...,in po tem tudi kupi to delnico,za katero po tem izve,da bo padla...bo še vedno priporočal isto delnico,da bi še kdo drug v drek stopil,samo za to,da se bo on pri sebi z svojo odločitvijo bolje počutil.
Sodelavec k je imel Leafa še zmeraj prbija "tesla,tesla...",vozi se pa z ICE-Formentorjem...mož od ženine sestrične k je imel prvo generacijo Golfa-EV...prodal,sedaj pa vozi prastarega Hyundaya Acenta...pravi,da je sedaj trg EVjev v preobratu,in da "čaka"...,a po moje nima cvenka😂
In oba seveda še kar naprej pribijata....stara pesem.
Redki so taki,ki ti odkrito in dobronamerno svetujejo...npr. en moj sodelavec,ko sem ga povprašal o nakupu ene zelo drage cirkularke (DeWalt DWE7491😍 takrat za 910€😬🥺)...in mi je odkrito svetoval...rekel,da ima eno Einhell-ovo za 130€,"drek od dreka",k se od vibracij sama "spušča",neprecizna itd,itd...in je brez nevoščljivosti rekel-"daj denar,ne bo ti žal"....in nikoli mi ni bilo žal.
To,da nekdo kaj boljšega drugemu privošči-tega ne boš našel-to je zelo redko!!!...prej boš našel,da ti kdo želi slabo,samo,da sebe opraviči.
Toyota že 10+ let govori, kako bo naredila oh in sploh baterije, s katerimi bo doseg 1000 km. Pa nič.
Tako da - kar se mene tiče, nisem ravno optimističen glede prihodnosti japonskih EV.
Pa povej,koliko so tukaj na boljšem ostali,oz. kdo pa je dal kaj omembe vrednega v proizvodnjo pri baterijah?
Kolikor jaz vem še nihče...nekaj pribijajo okoli solnih,nekaj Citroen meče pesek v oči z LiFe...še najdlje je tukaj tesla z svojimi 4680 celicami...pa poglej,kam vse jihcdejansko vgrajujejo.
Vse skupaj samo nakladanje kot cela zgodba okoli EVjev....solid state baterije pričakujemo v roku dveh-treh let naslednjih dvajset let....
Če tako "na uč" pogledam...pri Mazdi niso neumni-Toyota ne bo šla kar tako po gobe,Mazda pa je pod njenim okriljem,in glede na to,da je Mazda majhen prizvajalec,je pametno,da ne zapravlja denar za razvoj baterij,ampak za tisto,kar se prodaja,kar so trenutno ICEji...finance bodo pa marsikaterega proizvajalca EVjev pokopale...na kitajskem že "cepajo kot muhe"...bodo na koncu ostali mogoče dva-trije...mogoče...kaj bo pa z Stelantisom-oni imajo pod sabo same znamke k so finančno v dreku...vprašanje kako dolgo bodo to zdržali...VW je že "zategnil ročno"...premijski BMW,Mercedes za rajo nista reprezentativna.itd,itd...
Je bil velik vik in krik okoli digitalnega zajema...in nihče ni prepovedal klasičen zajem na film...
Seveda je imel digitalni zajem pri nekaterih na začetku grenak priokus,ko so ugotovili,da ti nič ne pomaga "trilijaužent" pikslov,če nimaš tudi dobre optike,stabilizacije itd...a ko so proizvajalci potegnili,imamo na koncu to kar imamo sedaj.
ič subvencij,nič prepovedi,le kvaliteta,praktičnost,performance in cenovna sprejemljivost,in trg sam poskrbi...dejansko bolj silijo in subvencionirajo bolj "medvedjo uslugo" delajo uveljavitvi EVjev.
Ker dokler pomanjkljivosti ne bodo odpravljene,folk ne bo kupoval "mačke v žaklju".
Tisti,ki pa sedaj niso dovolj informirani,in kupujejo iz naivnosti....in recimo,da se bodo opekli...kaj misliš,kakšno navdušenje bodo še imeli do EVjev?
@kacnje porabo boš imel okoli po moje 8 - 9l, če boš mel kratke vožnje. Js pri sebi opažam, predvsem dva dejavnika:
1. če delaš kratke relacije torej dosti pretečenga je z hladnim motorjem
2. če greš na AC pa voziš več ko 130
Kadarkoli pa grem na daljše vožnje pridem pa v 7l ali bog ne daj še manj, če se je treba cijazit.
Drži kot pribito👍
Največ ti bo požrlo skoz gas-bremza.
Sem ugotovil tudi,da če si rad hiter na AC,da če pelješ ponoči,ko ni skor nikogar,in lahko voziš konstantno,ni neke razlike med konstantno 130 in npr. 170 na uro. Najbolje za porabo na AC seveda cca. 100,sam kdo bo skoz cincal🤔
Vsaj jaz zase,sem vzel v zakup porabo,ker pač cca. 95% furam samo po Ljubljani-tu ne boš nič čaral-po moje,če sam po mestu drgneš,nima niti neke veze,kak motor imaš...tu znajo velikokubikažni biti celo v prednosti...pač odvisno kak voznik si...meni živci ne dajo-nekaj časa že zdržim po šparavno,samo,ko vidim ene,k so dejansko za na avtobus...pa jih je veliko...mi kar "žila stopi"...se ne znajo uvrščati,pol bi se pa v kolono rinli,ne vedo,kaj je smerokaz,ne gledajo levo-desno,izsiljujejo ne da bi se tega sploh zavedali,omejitev 60,pa cjazi 50,daaaleč od tega,da bi tekoče-v naprej gledajoče vozili itd,itd...mislim,da ne rabim več naštevati🤨
@skritikrt kako ti je bila pa notr udobna? Vprašam ker sem ne dolgo nazaj imel kamiqa 1.5 turbomlinček, in kot prvo, moja 3ka ga pelje scat na pospeških. V notranjosti mi je bil pa avto kot da je sestavljen iz tiste plastike ki jo v ostalih fabrikah po tleh pometejo. O sedežih pa rajš ne bi ... me začne hrbet bolet samo da pomislim da bi se spet usedu v ta avto (pa nisem še niti 40)
Nič kaj preveč...je po moje pr vseh škodah tako...k sem se peljal tudi v kolegovem Kodiaq-u...ne bomo o tisti plastiki👎-jo rinejo kamor le lahko-se vidi,da bi radi na vsak način naredili cenejši avto za proizvodnjo...sicer sem bil tiho,ko sem poizkusil litersko Dano (1L flaša-kvadratnega preseka) poriniti v prostor v vratih-ni šanse-gre not le 0,5L😲👎-pa Kodiaq🙄...pr CX-5 npr. z lahkoto gre not 1,5L.
Za to se pa kupci tako oddaljujejo od VAG-samo "šparanje" kamor pogledaš...pa kolikor berem nemške forume tud pri Mercedesu ni nič drugače.
Forum so pred kratkim zaprli,tako da mojih slik ni več pripetih,k sem jih izbrisal...je pa vseeno zanimivo brati reakcije,ko sem objavil prispevek o nakupu Mazde....
Sem že pisal,da smo na dopusti na Kosu imeli Kia Stonic z atmosfercem,je kar "letela",sam seveda-moraš vozit k atmosferca...in vseeno ni imela visoke porabe,kljub temu,da smo skoraj zmeraj bili "nabasani" (trije+poln kufer)in da je motor veliko švohnejši od škodinega.
Sedeži pr Stonic-u veliko mehkejši...je pa res,da je škoda bila čist nova-se zna malce omehčati z časom.
Notranjost moraš upoštevati,da je Kia bila malce starejša-lih še z starim logotipom...sta pa oba "rad bi bil SUV,pa nisem"-torej sediš bolj pri tleh...
Kar se pa vožnje tiče-Kia mehkejša,a vseeno tako dobro leži v ovinku,da ni šanse,da bi te ritka presenetila-nisem mogel verjeti...škodo sem pa premalo vozil,da bi lahko podal bolj kompetenten zaključek-na grobo bolj trd-tresenje,črički itd...👎
Če upoštevam tudi ženino mnenje-novega Stonic-a bi za drugi avto prec kupili,pač mazda je tu veliko dražja...Škodo-ni šanse-me žena za jajca obesi😬
Jaz bom tako rekel...jaz imam normalno okoli 10L porabe,sam skoz samo po Ljubljani...od semaforja do semaforja,in z dokaj težko nogo...tudi redno dam na "sport" in "sam dal"😁...k ga je treba tudi kdaj ogreti,ker večinoma laufa 15 min. in ga že ugasnem.
Zame poraba ni tak problem,ker delam zelo malo km.
Bom pa rekel še to-sem lih kar imel za tri dni Škodo Kamiq 1.0L turbomlinček z 109 konji in 7-stopenjskim DSGjem.
Naredil sem le 63km po Lj. +obvoznica,in pahko rečem,da ga nisem niti približno tako teral kot Mazdo,in je čez mesto bila povprečna poraba cca.7,5-8L, kakor sem pa sel na obvoznico pa prec 10L+...z tem,da avto nenormalno teži k temu,da bi ugasnil motor,skoz šalta tako,da vozi v zelooo nizkih obratih,razen če ga "pokaš" seveda...šalta ok,razen ko lezeš je "živčen" in čisto spusti v ler,ugasne motor čepeav še lezeš komu za rit...pol pa apet vžge,potegne..."drek" v mojih očeh...pač DSG.
Mi je bilo zanimivo v primerjavi z Mazdo...ker jaz nisem lih referenca med "šparavci",pa se mi je zdelo,da je v porabi v primerjavi "tam-tam"...
Se zavedam,da je 2,5motor lahko tudi sparoven...po moje čez mesto je mogoče doseči tudi 8L ali manj...sam ga moraš pač tako voziti,kar pa jaz "nočem znati"😁
Bo pa za "mojo sorto"voznikov zanimiv naslednji podatek z vožnje od semaforja do semaforja...kaj mislite,kateri bolj "potegne"?,Mazda CX-5 2,5 (na Sport) ali Fiat 500 Abarth.....po moje tipu ni bilo čist nič jasno😂🤣
Marinič v BTCju mi je ob prevzemu rekel..."so taki kot vi,k se pozanimate in veste o avtu praktično več kot jaz,so pa tudi takšni primeri,ko pride ženska,in hoče imeti točno ta avto,ker ji je lepa barva...ne ve niti kaj Mazda je,keri tip,motor...nič...jo zanima nakup samo zaradi barve.."
Bolj točno-interna oznaka IPM4 je bila ta,k se je marsikomu zdela...malo pretrda.
Moram pa tudi omeniti,da pri mojem prijatelju,k ima zena 2019 letnik Homuro tudi z usnjem...da se žena pritožuje,da so sedeži malo pretrdi...se je vsedla v mojega,in pravi,da se ji zdi drugače...ok,moj je sorazmerno nov,in ima črno klasično goveje usnje,njen pa Napa...je pa tudi res,da je Mazda tudi za moj IPM5 navedla "izboljšanje" sedežev...kaj to pomeni ve samo mazda,k meni se ni zdelo lih neka razlika...je pa res,da imam jaz dobrih 110kg,ona pa je "drobčkana"
Aja,če koga zanima razlika med navadnim in Napa usnjem...Napa je od mladih živali...goveje od teleta,ovčje,kozje itd...navadno pa od odrasle živali....da ne bo kdo mislil,kaj je tukaj posebnega...
Katere CX5 točno so pretrde? Facelift mislim, da je bil septembra 2021. Ali so facelift modeli (torej od septembra 2021) že mehkejši? Kaj pa 2019?
Ne-Septembra 2021 so bile zadnje,k decembra so začeli z proizvodnjo facelifta 2022.
Gre za 2020-2021 modele k imajo že vecji infotainment zaslon kot prejsnji letniki.
Ne razumeti kot "pretrdi"...pač za normalne smrtnike k bi radi vozili klasični SUV moteče,k ne morejo več k pol ure "zdržati"...za "športne duše" pa lih prav😃👍
Sem pred nakupom "požrl" vse teste-čisto vse,kar o CX-5 obstaja...resno....več kot eno leto sem jo "študiral.
Celo-sem že pisal o temu,da so pri Mazdi šli celo tako daleč,da (predvsem v nemških medijih je bilo to zaslediti),so pisali,da je zaradi trše,športnejše nastavitve podvozja 2020-2021 letnik "ungeeignet für Langstreckenfahrer" (neprimeren za voznike na dolge proge),in veliko kupcev se je po forumih pritoževalo.
So pa nato pri Mazdi izrecno povdarili kot izboljšavo pri nastavitvi podvozja pri redesignu za 2022letnik-da je kljub zelo podobni-športni nastavitvi izboljšano "požiranje" krajših grbin ipd....
Tudi sam vsakemu,ki se za ta avto zanima izrecno povdarim,da zna biti za večino okusov ta avto "pretrd". Res moraš biti malce "športna duša",da ga ljubiš.
Tukaj ne rabim dost testirat, ker so čiste osnove fizike (daljša ročica (višja višina težišča od tal) pomeni sorazmerno večji navor, ki potem bolj nagiba avto) ... Tisti, ki ne verjame, naj vzame 2 popolnoma enaki CX-5 in na eno priveže 2 žaklja cementa na vrh strehe, pri drugem pa naj 2 žaklja vrže na tla pred zadnje sedeže. Če v ovinkih ne čuti razlike, naj doda še kakšen žakelj, ker danes ne dobiš več 50 kilogramskih, ampak so če se ne motim samo še 25 kilogramski.
V primerjavi identičnih avtomobilov-drži.
Ti pa si primerjal različne-6ka vs. CX5 oz 3ka vs. CX-3
Ne generalizirati,ker odvisno od tehnične opreme vozila (naravnanost podvozja,torzijske povezave,amortizerji,kolesa,gume itd,itd...)je lahko tudi obratno,in je lahko občutek pri "polaganju ovinka" čisto drugačen. Tako npr. CX-5 v testih doseže oz. preseže večino "limuzin" pri legi na cesti.
Samo pravim,da je napak generalizirati,ker je lahko tudi drugače,kot si si mislil....in dokler nisi peljal ne moreš zagotovo vedeti.
Zato tudi vozim Mazdo 6 in Mazdo 3, ne pa CX-5 in CX-3. 😁 Občutek v ovinkih je opazno boljši.
Ne vem katere CX-5 in CX-3 si ti vozil...zadeva (občutek v ovinkih) je zelo subjektivna,in je odvisna od veliko dejavnikov.
Ni pa slučaj,za kaj imajo večji,zmogljivejši SUV-ji praviloma tudi večja (po premeru in širini) kolesa.
Obstajajo razlike med vstopnimi modeli in dražje opremljenimi..."običajnimi" in športnejšimi edicijami...npr. moj CX-5 pri nas Revolution TOP je bil takrat identični v nemčiji Sport-line in seveda glede na opremo tudi naravnanost podvozja,amortizerjev,torzijskih elementov itd...in tu so še seveda vrsta pnevmatik (mehkejše,trše itd...)...
Kaj mislim povedati-ne moreš kar tako posploševati-avto moraš peljati!!!
En primer od sodelavca,k ima Kodiaka...in mu njegov stric skoz pribijal,SUVji so drek,nikamor ne gre,se ne drži,samo poskakovanje in nagibanje....dokler mu ni enkrat dal za peljati....od takrat nič več "pribijanja"😄
In podobno pri meni...ko sem kolegu-sodelavcu (Jeseniškem strojevodju) rekel,kakšno Mazdo sem naročil,in za koliko cvenka...in tip vozi Mazdo 6 Diesel-a...nekdaj imel tudi "športne avte" npr. Fiat Tipo Sedicivalvole...in k ve,da sem bolj "športna duša"...je pribijal skoz,naj vzamem rabljenega Kodiaka RS...jaz sem se pa samo smejal...
In sem tega sodelavca pred kratkim po šihtu malce zapeljal po Lj...tudo "na oštro" čez ovinke😁....od takrat ne pribija več,in se zmeraj ko se srečava samo smeje....😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Že dolgo ni bilo francoske revolucije...na vsakem trgu ena giljotina...ah-dobri stari časi🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani