Ta bo verjetn ve?ino cajta pr mehankarju, no lohk pa da ti da nadomestnega - isto Kenguruja oz. Kanglo!
ni res,mi imamo kangoja pa ima skoraj 300.000 narejenih pa brez vecjih tezav,pa servis je bil narejen ene 8krat..pa se kr gre..pa sploh nihce ga ni merkal..
zici so taki tekstilni, nikakvi, razmisljam, da bi poklical mal kakega avtotapetnika, pa mi naredi usnjene...
Najbol potem da to kr pri nas naredis potem. Ker tukaj je pomojem kr fajn drago. Drugac pa vem za enega v sencurju rekli so mi da je dobr. Nisem pa se imel opravka z njim. Hotu sem volan preoblect.
ne ne jaz bom mel TE opremo...
zici so taki tekstilni, nikakvi, razmisljam, da bi poklical mal kakega avtotapetnika, pa mi naredi usnjene...
Najbol potem da to kr pri nas naredis potem. Ker tukaj je pomojem kr fajn drago. Drugac pa vem za enega v sencurju rekli so mi da je dobr. Nisem pa se imel opravka z njim. Hotu sem volan preoblect.
Matr, tole je o?itno kar komplikacija, v va?ih komentarjih pa je ena skupna to?ka - da mora tale majstr pridet v RS!
Res je. Najlazje je da pride majster gor in ti odpje avto z zacasnimi tabkicami mislim da so nekej rumene. Vsaj v mak jih je blo polno s takimi. Pac avto reg. Na tujega drzavljana.
Pred leti sem se ukvarjal z izvozi in uvozi tovora, predvsem nevarnega blaga. O avtomobilih in njihovih izvozih ne vem dosti, vseeno pa nekaj nasvetov:
- PAZI! Z preizkusnimi tablicami ne sme? pre?kat dr?avne meje. Preizkusne tablice so samo za to, da vozilo pelje? na najbli?ji tehni?ni pregled. ?e se prav spomnim, obstajajo nekak?ne posebne tablice za izvoz vozila.
- ?e se prav spomnim, vozila ne more? prepisati v tujini, razen v primeru prometne nesre?e ali huj?e okvare vozila, pa ?e to lahko samo v centru za uni?enje vozil ali avtoodpadu. Kupec vozila iz tujine mora pred prepisom imeti potrdilo o opravljenih carinskih postopkih in pla?anih carinskih dajatvah - ?e toliko bolj, ?e ne gre za "notranji" promet (znotraj evropske unije).
- ?e se prav spomnim, gre postopek nekako takole:
- mo?akar mora priti sem, ker brez njega ne more? narediti prepisa. ?e ti uspe dobiti njegovo osebno in pooblastilo, bi mogo?e ?lo tudi brez njega
- na upravni enoti odjavi? vozilo in vrne? svoje tablice
- na zavarovalnici uredi? posebno zavarovanje za izvoz (za?asno zavarovanje)
- na upravni enoti dobi? za?asne tablice in mislim da tudi novo prometno dovoljenje
- na SLO-CRO meji uredi? tranzitne dokumente (ECL)
- ravno tako na CRO-SCG meji za prevoz v carinsko skladi??e, ki je najbli?je kupcu
- pred za?etkom uvoznega carinjenja pregled ?tevilk ?asije in motorja pri poobla??eni organizaciji (najve?krat tehni?ni pregledi)
- prevoz vozila v carinsko skladi??e in predaja deklaracij za uvozno carinjenje
- ?akanje
- miritev ?ivcev
- ?akanje
- bruhanje zaradi slabe hrane iz avtomatov
- ?akanje
- iskanje preno?i??a
- spanje
- ?akanje
- ko dobi? vse papirje, pri?aka? ?e kupca, da dokumente odpelje na upravno enoto, kjer dobi preizkusne tablice
- vozilo odpelje na tehni?ni pregled in ga registrira
Sli?i se sicer grozno komplicirano, zato je mogo?e bolje, da se pove?e? s kakim ?oferjem, ki vozi tovornjak v Srbijo, pa ti pomaga, ker to po?nejo (za tovor, ki ga preva?ajo) na vsaki vo?nji. Ja, to, kar je napisano modro, traja od 2 do 6 ur, odvisno od gne?e.
Je pa ?e en enostavnej?i na?in:
- avto odpelje? dol
- ?aka? pred odpadom, da pripeljejo tja enak model
- zbaranta? papirje od tistega avta, ki ga bodo uni?ili
- na svojem pretol?e? ?tevilke
- razre?e? svoje tablice
- doma prijavi? krajo vozila
Tega ti nisem jaz povedal, ?e si ?e kaj prebral, je to halucinacija, ki je posledica branja prej?njega odstavka...
to kr pise pod halucinacijo pomojem je najboljse da kr pozabis,ker potem imas pri zavarovalnicah takoj kaksno crno pikico, ki se ti lahko spremeni v veliko piko..vsaj js tako mislim..
mislim da ti je najlazje da un pride gor iskat zacasne tablice in gremo nazaj proti srbiji..to ti je najlazje..nevem pa ce lahko kr tako uzames tablice iz avta in avto dol odjavis itd..ker v makedonski carini ce te vidijo da imas tablice dobis 1000e kazen kao da jim pustis stare avtomobile in smeti dol..js vem k mi je stara mazda dol crknala in sem mogu tablice skrit da sem jih nazaj prpeljal in tukaj odjavu..
Tudi z 18kami mi bo ratalo pod 6, res pa da se je treba ?e pomatrat, prej je bilo to normalno...seveda relacija, cel tank bo okoli 7, ki je moja stalnica z vrtci in kratkimi razdaljami poleg relacij.
Eni smo skoz na 18. Tko da moje povprecje je se vedno ok.
js lahko povem da v turi 1100km js z mazdo moj kolega z BMW 525d letnik 2005 sva vozila skupaj vcasih on spredaj vcasih js tko da o zaveterju ne moremo govorit sem imel porabo 7.3l on je imel 8.9 l...
js pa odkar imam letne gume gor mam porabo 6.6l in nikakor ne pride cez vozim pa normalno kot do zdej...nevem kaj je moji mazdi zgleda da se je sele zdej ulaufala..
moja je zdrzala 250000 km,bla je zbita,nc servisa,sam dolivanje olja,no zadnji servis je bil narejen pri 120000 ko sem jo kupil..na koncu pa jo je tamau zjebal k je mrzlega tisal..pri -15 je dal gas do konca se je odmicna skrivla in en bat se je razletel...tko da ce ne bi tamal zjebal lahko recem da komot bi prsu na 300t km+..imel sem isti letnik ista masina ista oprema..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da Borut bin Pahor bil kr primeren kandidat
www.trziskisladoled.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani