Meni je vsecna. Plug-in hibrid je zelo zanimiva opcija (recimo ko na sihtu peljas na malco, doma samo skocis v trgovino, ...), samo me pa skrbi da bo to 40k +
S takim hibridom bi jaz jurja letno pr?paral samo za na ?iht.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?akam na prvi sneg ;-) V de?ju mi ga pa ?e ni uspelo spravit "s tira"... Druga?e pa je AWD povsem avtomatski in ni nobene indikacije o razporeditvi navora. Se pa res dobro dr?i ceste... Sporo?im kako bo v snegu ;-)
Ma kak?en sneg dej no nehi. Za priklopljiv 4kolesen pogon so pravi zaresni pogoji testiranja tisti mejni pogoji, ko se koeficient trenja v trenutku spremeni ko zapelje? v kravji drek. ?e to po?ne? v zares strmem klancu in ker to ponavadi samo z enim kolesom, takrat se v resnici poka?e koliko so vredne razne elektronske zapore in priklopljivi pogoni. Torej za resno testiranje bo? moral po?akat do naslednje pa?ne sezone.
Pa dobro vozi ta?as.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kdaj vi stare gume zamenjate z novimi, ko se obrabijo ali ko so kao stare?
Avto moje najdra?je ima trenutno zimske gume conti TS 850 - skoraj 6mm profila, so pa vo?ene ?e 6 sezon. A bi bilo to ?e za zamenjat glede na leta ali glede na profil vozit ?e eno zimo. Tako "na otip" ne delujejo pretrde.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Cvetka je npr. ?koda Kodiaq: brezkompromisno vozilo. Ko smo stopili v salon, se je ?e za?elo s kompromisi. Ali to ali pa tisto, oboje hkrati ne gre. ?e bi to, potem nujno ?e tisto, eno brez drugega ne gre. Ko so mi dali na izbiro ali sedem sede?ev ali pa vle?no kljuko, sem samo vstal in ?el. Niti "adijo"
Enako se je meni zgodilo pri nakupu Mazde. V Gama centru sem kupoval ?estico pa so rekli: ali vle?na kljuka ali park senzorji, nikakor oboje. Mislim, adijo pamet.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
hmmmm nazadnje ko je nekdo tebi po avtu butal si ga z poper sprejem.....a ti pa to lahko po?ne?????
Ko bo Nejc neko? tako star in brez refleksov za volanom z o?mi kot ogabna krasta?a, v avtu s seboj ne bo vozil sprej s solzilcem, ker z njim nebi ve? zadel tar?e. Bo imel raje kar kak?no kilsko bombo solzilca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja s ?em pa vi drgnete ?ajbe? S ?raufencigerji? :ne vem:
kaj pa ima kot materjal ve?jo trdoto, tvoj ?raufencigar ali mmineralni delci ki jih je najve? ob robovih vetrobrana. Ti se potem s strgalom s ?imbolj ostrim robom da je pritisk na povr?ino ?im ve?ji, utirajo v povr?ino stekla. Ima Alex ?ist prav o mikrorazah na vetrobranu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ni dobro tega gretja ?ipe uporabljat takoj, ker lahko po?i.
Pa saj ravno zato imajo npr letala elektri?no gretje prednje ?ipe da ne po?i, ker ostane bolj elasti?na ?e je topla, ker ?e v ohlajeno kaj prileti je katastrofa.
@Boss, poizkusi enkrat opazovati oba merilnika - za hladilno teko?ino in za olje isto?asno. ?e pri avtu brez webasta je fazni zamik ko je voda na 90? je olje ?ele na ?voh 50? C pri webastu je ta zamik ?e ve?ji. Ho?em samo re?i da topla voda ?e ne pomeni vro?e ma?ine.
Koliko da od sebe gretje na webasto pa vem, dokler ne "poprime" vro?ina od ma?ine je zrak samo topel in ne vro?. In je premalo da bi v primeru najbolj gnile megle s 120% vlago ko se kondenz neprestano tvori na zunanji strani vetrobrana, toliko ogrel ?ipo, da nebi rabil brisalcev. Bi pa jaz vsseno imel webasto, je pa mal draga re?.
Za znotraj odrosit je hitro dost, vendar pa s klimo ne vem ?e gre v vseh primerih - precej avtov kompresorja ne zalaufa ko temperatura pade pod dolo?eno (?e vedno pozitivno) vrednost. Kako je to pri mazdah ne vem.
Odstranjevanje ledu s pomo?jo drgnjenja pa tudi baje ne deluje zelo blagodejno na vetrobransko steklo na dolgi rok.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bo treba zimake gor montirat... ?eprav ne bo lep avto. Kaj ?mo. Ne moremo imeti vsega hkrati-lepote in varnosti.
Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume.
Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni pa ogrevanje ?ajbe ne pomeni kaj dosti saj samo priklopim pihanje na ?ipo in je v 30 sekundah Ok, pol pa ?tartamo.
Meni je pri mazdi navkljub webastu, kar trajalo. sedaj je bistveno hitreje ko je grelec kabine elektri?en, pa ?e tu traja nekaj minut da res vro?e piha. Kak?en sistem ima tvoj avto, da v 30sek dobi? vro? zrak?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih.
Vsak ima svoje prepri?anje in tudi jaz mislim da sem dojel.
HUD v letalih v megli je namenjen tisti manj ko sekundi ?asa med trenutkom, ko pilot zagleda lu?i steze in ko se s kolesi dotakne le te. Tam ni nobenih numeri?nih znakov, samo grafi?ni, ker numeri?ne ni ?asa sprocesirat. Ni? bat, ve?ja potni?ka letala imajo itak autoland in ne potrebujejo tega.
Merilnik hitrosti opazim samo na za?etku prve vasi, potem stisnem tempomat in ?e v naslednji vasi me prav malo briga kazalec hitrosti, ker je taprava itak shranjena v memoriji tempomata.
Obstaja znatna verjetnost, da je HUD v avtih bolj za novoletno jelko, le te pa se v avtomobilski industriji dobro prodajajo.
Boss ne vem ?e si dojel poanto, samo to sem rekel, da ?e bi bila izbira med el. ogrevanim vetrobranskim steklom in HUD, bi zanesljivo izbral prvo. El ogrevanje vetrobrana je primerljivo pomemben faktor varnosti kot npr zaviranje v sili.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Osnovni je definitivno ceneje, ko pa ga gre? opremljati z varnostnimi pripomo?ki, pa mu cena konkretno zraste in lahko prese?e mazdino z lahkoto.
Sem ?el mal konfigurirat nekaj za 25jurjev in avtomatskim menjalnikom pa primerljivih zmogljivosti. Primerjava ni enostavna, ampak ?kodilak je malenkost cenej?i. Res pa da nima HUD. Meni osebno slednji ne pomeni ni?, imam raje el gretje prednje ?ipe, ker menim da nismo piloti in da avte ?e vedno vozimo vizualno in ne in?trumentalno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, ti razmi?lja? z napa?nega konca, se pravi s strani uporabnika. Da je kupec kralj ki lahko izbira pomeni manj?i dobi?ek za kapitalista. Zakaj pa nebi bil raje kapitalist kralj, kupca pa ko j... Pa kaj nam je sedaj to tako te?ko padlo? Pa saj smo navajeni svin?enih ?asov ko ni bilo izbire.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?akaj, kamiq je 15cm kraj?i pa ima enako prostora? Ja logi?no da potem nekje drugje zmanjka?
Ne nima enako prostora. Kamiq ima pri isti medosni v kabini mnogo ve? postora. Razlika v dol?ini karoserije- Kamiq je za dobrih 15cm kraj?i, razlika v prtlja?niku je pa 430l mazda cx30 vs 400l Kamiq. Mazda je zadnje ?ase znana po tem, da dela na zunaj velike na znotraj pa majhne avte, ?eprav je bilo neko? ravno obratno.
Pa ?e razlika v pospe?kih od 0-100: cx30 - 11,2; Kamiq 8,3.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zan? smo debatiral, da naj bi se v CX-30 sedelo zadaj bolje kot v Mazdi 3. In seveda sem ?el to ?e enkrat sprobat. Sem nastavil enako prednja sede?a za mojo vi?ino in zadaj je bilo natanko isto placa pri obeh - beri "kurckej". Se pravi je dejansko CX-30 samo povi?ana Mazda 3 z nekoliko ve? placa v prtlja?niku. Kdor seveda zadaj preva?a le ali ve?inoma otroke je to OK, za ve?je ljudi pa to ni glih.
?e bi v segmentu gajbic (malih SUV) v kabini rad imel dovolj prostora, potem je Kamiq s cca 15 cm kraj?o karoserijo pa pribli?no isto medosno pravi odgovor. Pa ?e cenej je. A so zavesce serijsko ne vem, ni glih lepotec tako kot tudi cx30 s temi ogromnimi blatniki ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
In ja, ?asi preglednih avtov, velikih stranskih stekel so ?e zdavnaj mimo. Bolje, da te ob trku varuje kos oja?anega pleha, kakor pa velika steklena povr?ina.
Bu?ke trgovcev nepodkrepljene z analizo crash testov.
Bo?no je najvarnej?i O?KO?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
S takim hibridom bi jaz jurja letno pr?paral samo za na ?iht.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani