Tihi mogo?e te lahko potola?i dejstvo da imajo grooozno velike probleme tudi avti ki so vredni 10mio + sit.....
DEjstvo je da so avti postali potro?ni materjal.... in jih ne delajo ve? tako kot so jih enkrat.... ker ?e nebi bilo problemom z njimi, bi lahko avtomobilska industrija propadla....
To je moje prvo pisanje na forumu kot lastnik M6 TE l. 2002. Ta avto sem kupil pred tremi meseci pa me dragi mazda?i zanima nekaj stvari, ki jih ne pogruntam-skapiram sam, ?eprav nisem ve? ravno fri?n voznik.
Najbolj me moti sklopka ne vem ali imate tudi vi take izku?nje kot bi bila ?e skurjena, avto pa ima prev?enih 60
Je pri moji 3ki podobna zadeva... in sem mislu da je ?la sklopka..... sam o?itno imajo te mazde tako na?timano.... n? skbet.... sam pelji naprej...
JAz sem stestiral ?e 3 druge 3ke pa je zadeva ista.... tako da mislim da ni razloga za preplah...
Moja formula 1 za zelenice je degustirala aceton. Pri tem ni ?utila nobenih prebavnih motenj. Dobila je 1,5 ml acetona na liter dizla. Njen motor Yanmar 20KS je v 3 urni preizku?nji deloval brez te?av. Pri takem preizkusu lahko govorimo samo o vtisih, saj porabo goriva ni mogo?e precizno izmeriti in jo primerjati z prej?njo. Torej vtis je, da motor dobro deluje in, da mogo?e celo malo manj dimi. Pri tem traktor?ku lahko govorimo o opaznem dimljenju zgolj pri nagli pove?ani obremenitvi, ko malo pokadi iz auspuha. Taka obremenitev se pojavlja pri zagonu rotacijske kose. Ker gre za nianse pri razlikah "pred in po" uporabi, lahko zgolj navedem vtis, da mogo?e malo manj zadimi in, da je motor (mogo?e) nekoliko bolj ?ivahen, kot pri tisti pija?i, ki "ti da krila", pa ne ve? ali je to zaradi tega, ker ti se tako zdi, ali je res.
Preizkusil bom tudi na starem Briksu na spo?tljivo stari husqvarni, prav tako za trate. Ne pri?akujem nobenih te?av z delovanjem motorja, saj so bencinci manj ob?utljivi od dizlov (v pogledu mazalnih lastnosti goriva).
Koncentracije pa so nekoliko druga?ne od tistih, ki jih je nekdo navedel zgoraj. Izra?unal sem jih na podlagi priporo?il ameri?kih uporabnikov acetona. Tam so navedene, kot najbolj priporo?ljive koncentracije 2 oz(un?e) za dizel in 3 oz za bencin na 10 galon, kar znese pribli?no 1,5 ml/l za dizel in 2,3 ml/l za bencin. Tam uporabniki priporo?ajo testiranje razli?nih koncentracij, tako, da se pride do najugodnej?ega razmerja.
Zelo vredu sirius..... torej bo poskus hmal vreden za preizku?njo na pravem avtu..... ?eprav sem ?e vedno malo skepti?en glede tega....
Sej to?no ta serija Alf... torej 33 in 75 je nardila ?talo temu koncernu... in zarati teh ima DANES alfa tak status kot ga ima... ?eprav so se precej izbolj?ali od takrat....
Glede na to, da neke velike ?kode v tako malih koncentracijah (osebno mnenje) ne more biti, sem se odlo?il za preizkus, najprej na dizel traktor?ku za ko?enje zelenic in bencinski kosilnici. Preizkus se bo za?el, ko bo trava dovolj narasla.
to sem tudi sam razmi?ljal da bi naredil na 2 taktni kosilnici..... no ker si se pa ?e ti spravil.... in ker vem da malo bolj?e pozna? to podro?je od mene... in ker vem da bo? podal "pravo" mnenje... ti prepustim preiskus....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo lihkar se vrnil iz nove gorice.... morem re?t da me AC Vipava- Gorica vedno "prepri?a" da morem stisnit... in ?e preden za zavedam letim 200....
Kakorkoli.... danes mi je za?elo trest bremze.... sem precej konkretno mogu stisnit bremzo iz 210km/h na 80km/h......
So mogo?e plo??ice fu? al so se sam pregrele????
Feel free....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani