Pa kaj vas boli kurac za koliko drugi prodajajo avte?
Prva plat medalje je, ?e bi vi kupovali, bi pametovali kako je predrago ("toliko pa roka" mi je sploh v?e?, kar sekiro bi vzel pa vpra?al kateri del roke odsekam). Saj ni panike ?e bo prodajalec spustil bo, ?e mu ni nujno prodati pa ne bo.
Druga plat medalje je pa, da ko bi pa prodajali bi pa ti isti jamrali, da avto je res mogo?e star pa ma ve? kilometrov ampak je super duper ohranjen in vam sploh vreden ful. Sicer pa tudi povpre?en Janez, ki prodaja svoj avto ni strokovnjak za cenitev avtomobilov in je pa? ocenil glede na ceno ostalih ali pa po nasvetih "strokovnjakov", za koliko bo prodal je pa njegova stvar.
In naslov teme je sicer zanimivi oglasi ne pa "dajmo ?tudirati koliko so tile avti ta mesec vredni".
Mal sta v ?lahti avta ja, podobna, ne pa ista ker je polno razlik. Za za?etek ima prva Mazda 3 podvozje od Focusa 2 (kar je glede na izzid enega ali drugega avta logi?no), na isti platformi je ?e polno Volvov itd.... Focusa RS je Ford namensko prodajal z izgubo 4000 funtov na komad saj je bil narejen ro?no, in imel same high performanse dele. ?e samo motor je predimenzioniran in dosti v ?lahti z unim iz WRC, Mazda je bila bolj previdna in pa? dala svoj motor v ve? avtov. Tudi podvozje je seveda prirejeno za vsak avto posebej. Focus 2 RS je imel pa ?e revo knuckle podvozje (v bistvu kopija tistega iz Megana 2 RS in Clia 3 RS) tako, da avta nista tako podobna kot bi kdo to mislil/?elel. Je isto kot bi rekel, da sta VW Golf in Audi TT ista ker sta na isti platformi.
No ampak roko na srce, zadeva je verjetno OK za enega konkretnega hribovca, ki se fura 15km dolino, ?e pa rabi? ?e malo udobja, novej?i avto in si pripravljen imeti za odtenek slab?e terenske sposobnosti (ker roko na srce, Patrola, Nivo, Land Cruiser in podobne zadeve rabi zelo malo ljudi do zadnje zmogljivosti) je pa za par jurjev ve? ?e Dacia Duster.
Focus RS? Jup, blokada diferenciala je skoraj vedno dobrodo?la. Edino pri teh zverinah je fajn vedeti, da lahko odleti? v notranjo stran ovinka ker dif lahk tako mo?no zagrabi notranje kolo.
No saj doma smo imeli Sunnya, zato sem malo bolj poznal Nissane in sem kupil NXa. Sunnyev GTi je bilo pri nas premalo. Sem pa ?el gledati rde?ega sedana GTi, kasneje se je s ful manj kilometrov spet prodajal enkrat v Sloveniji, kasneje v Avstriji. Lahko bi bil celo tale ker so sedani ?e bolj redki kot HB. Je pa ?el lepo, no tam nekje kot 100NX, saj je isti motor, pa razlika v kila?i ni opazna.
Dva sta bila baje uvo?ena pri Nissan Adria v tistih ?asih, moj in bel. Prvi lastnik mi je rekel, da je bil prodan v tiste konce in je o?itno res ?e vedno tam. ?koda ker je kot ve?ina japoncev tudi ta videti lepo rjav. Je pa poceni in zanimiv projekt.
Initiale Pariz je najbolj luksuzna oprema pri Renaultu. Nekaj takega kot pri prvem Cliu Baccara. Zato ima maksimalno opremo, skoraj kot RS, le notranjost je v "presti?nih" barvah in materialih, no pa GPSa tudi RSi ve? ali manj niso imeli, tale ima. Skratka notranjost je serijska, zunanjost je pa res pretiravanje lastnika.
Kaj je danes "nujno"? ABS, ESP (roko na srce, ve?ini pomaga), ?im ve? airbagov, klima (?e je avtomatska pa? ?e bolje), elektri?ne ?ipe, ogledala, dalinjsko centralno, klasi?en mehanski servo volan itak (ne pa elektro, ti so ?e kurac od ovce!).
Keyless entry je ?e preseravanje, avto brisalci isto, parkirni senzorji so super ampak niso nuja (kako je folk sploh lahko prej parkiral? )... Tempomat je fajn, ?e se dosti fura?. Se kar navadi?, je pa ?e potuha. Iz ringa do Slovenije nisem niti opazil, da ga imam, ?ele v Sloveniji sem se spomnil, da bi ga lahko vklopil. Skratka ve?ino opreme ki nima veze z varnostjo in pogojno udobjem (klima - odrosi steklo, poleti te pa? ne rukne kap, ima pa slabosti).
Pri RSu sem imel polno opreme, pri bingotu res skrajno nujna in sem se kar hitro navadil. Namesto da imam obvolanske komande se pa? stegnem do radia. Brisalce sam vklapljam, "katastrofa2. Senzor za de? na RSu je bil pa nastavljiv in je delal sicer dobro. Ugotovil sem, da se celo da pre?iveti brez klime. V bistvu je tale sveta prepro??ina super ko se navadi?.
Skrakta, ljudje smo itak nastavljeni tako, da rabimo zelo malo ampak ko dobimo nekaj kar pove?a udobje pa ne znamo ve? brez tega. Pa naj bo to klima, polno opreme, mobiteli, ra?unalniki.. Brez vsega tega se je dalo pre?iveti, zdaj se pa skoraj ne da ve? ker smo postali odvisni od tega.
So ?e na gume-direkt, kdo vse jih ?e uva?a pa ne vem. Pri prijatelju sem jih ?e videl v ?ivo in so res mehke na otip.
Ima? zelo bedno/drago dimenzijo. Kaka druga dimenzija ne pride v po?tev? Na gume direkt ima? kar nekaj izbire (uporabljam jo bolj za referenco kaj je na trgu ker je dosti izbire). Bo Labi povedal kaj bi on dal.
-Eagle F1 GSD3 (na tyrereviews ni nekaj ful visoko ocenjena)
-P Zero Nero GT (ne poznam)
-ContiSport Contact 2 (mislim, da je serijska guma na dosti avtih)
-ene s katerimi imam zelo dobre izku?nje (serijska vgradnja na mojem RSu in razvita posebej za Clia RS, ki je po te?i relativno blizu Miati), Pilot Exalto 2 ampak njihova cena je pa
-Pilot Sport 3 ti pa isto iz izku?enj odsvetujem. Ne razumi me narobe, dr?ijo se dobro, sploh po de?ju ampak ob?utek je bil pa vedno smotan. Po ob?utku bi rekel, da imajo Pilot Exalto enkrat tr?e bo?nice kar v praksi pomeni da so gume odzivnej?e ne pa, da zavije? in se zvijajo kot ?igumi. So pa sicer ?isto super gume za normanega uporabnika, ki se rad pelje malo hitreje. Za kako vo?njo na meji zmogljivosti pa te niso narejene.
?e ne pride kaka druga dimenzija v po?tev, bi izbral ContiSport Contact3. Preprosto ker PE2 so predrage, PS3 so po izku?njah preslabe, ostalih pa ne poznam dovolj.
Za vse, ki imajo svoj avto tudi za na progo, imajo dirkalnik ali pa rabijo pa? ene gume samo za na Raceland, Grobnik, ali pa malo hitrej?o vo?njo. Od letos (v bistvu ?e od lani) je nov hit v rangu skoraj-semi-slick-gum. Do sedaj sta bila (poleg bistveno mehkej?e, glasnej?e a tudi dra?je R888) zelo popularni gumi
Prijatelj jih je ?e lani spremljal vendar na tujih forumih ?e ni bilo dovolj odziva. S?asoma pa je bilo vedno ve? pohval na ve?ih forumih. So pa v dveh trdotah, treadwear 120 in 180, razlika v ceni pa je minimalna. Med drugim jo ljudje hvalijo zaradi lege v de?ju, da je bolj?a kot pri Federalkah. Sam sem imel na RSu Federalke in lahko re?em, da so dr?ale zelo dobro, glasne so bile pa tudi obupno. No pa v de?ju je treba zelo paziti na lu?e. Toyo R1R se ravno tako dr?ijo vrhunsko, v de?ju so bolj?e. Kake so NS2R pa ?e ne vem, letos nimam v planu menjave gum saj so R1R od lani ?e nekje na polovici profila (pa imam le cca 100 konjev in 8000km za njimi, za ob?utek kako gre po takih gumah).
PS: Vse omenjene gume nimajo veliko skupnega z njihovimi bolj "plebejskimi" modeli gum in so zato primerjave v stilu "xy znamka ima itak same slabe gume" neprimerne. Tule gre za bistveno mehkej?e in namenske gume.
To je itak kretenizem. Edina pozitivna lastnost je, da policija od Darsa ne more zahtevati posnetke spisek prehitrih voznikov v tunelih. Vsaj po besedah nekoga, ki je bil v DARSovi centrali, imajo svoje interne radarje, za lastno uporabo, policiji pa ne posredujejo tega ?eprav so imeli baje policaji ?e take ideje.
Pa poglejmo. Tule je ugibam uporabno, da boste la?je videli kaj kdo rabi: -komplet vrata, ?ipe in tapete (to pride prav v primeru kakih parkingov, ?e te kdo malo butne...) -zadnja hauba (?e te kdo od zadaj ku?ne, to?a?) -sprednja hauba deluje malo zategnjena (ni cviklna), deluje presenetljivo OK, mogo?e se jo le malo "pohodi"? Druga?e je aluminijasta se (verjetno?) ne popravlja. -streha deluje zelo lepa (velik plus, pomoje se spla?a) -?al le leva zadnja lu? -zadnji odbija? bi kak poliester majster ?e popravil? Ni neki ful vredno ampak bolje kot ni? je. -notranjost, sede?i (volan in armatura ?al ne, spro?ena airbaga) -motor in menjalnik na zalogi ali pa za swap ?e je va?a ma?ina bolj uboga (Roky?) -a je prednja ?ipa cela? ?eprav ne vem ?e se to daje ven ker je kar te?ko opravilo, ?e po?i ko jo daje? ven pa nisi naredil ni?. -mogo?e zavore, ?eljusti, to vedno prav pride ?e za?nejo stare kaj rustati. Neuporaben je na ?alost verjetno hladilnik, celotno podvozje (spredaj in zadaj desno), feltne (vsaj desni sta udarjeni) in celotna ?koljka. Potem pa se?tejte kaj kdo rabi.
Fantje zmenite se kdo ima prostor, kdo bi kak del, date denar na kup in kupite, simpl. ?e pa ne gre druga?e jo lahko k meni zapeljete samo ostanek pleha bom jaz obdr?al za staro ?eljezo namesto provizije.
Da ta zgodba ni ravno iz trte zvita sem se prepri?al tudi sam, ko so mi na nekem servisu v Novem Mestu iz Clarusa pobrali aftermarket diske bolj?e kakovosti in jih zamenjali s slabimi rabljenimi originalnimi. Seveda to nisem pogruntal skoraj 10kkm, ko so se diski ?ude?no spet zvili in ko smo jih dali dol - glej ga hudi?a ... original KIA diski. In komu se gre? po tolkem ?asu lahko sploh prito?evat oziroma jih terjat? Nikomur, ker svoje zgodbe pa? ne more? dokazat brez kakr?nihkoli dvomov.
Ne ga srat, dobesedno so ti brez tvoje vednosti dali druge diske? Kaj vse se dogaja.
Mi je bilo pa sme?no enkrat brati en avtomagazin ko so imeli en dolgi test. Mislim da je bila Toyota Corolla Verso. Na koncu o premerili ma?ino in napisali, da je bila kot nova in se (avtomagazinovci!) spra?evali ?e se ji to spla?a, da na ta ra?un ljudje redkeje menjajo avte.
Tale tema je pa uporabna. Ker je res zanimivo, da cene so pa res enkrat pri enem, drugi? pri drugem bolj?e. Gume direkt pa ?e dolgo niso ve? najcenej?e pa zdi se mi, da imajo vedno manj?o izbiro kvalitetnih gum (ali pa vedno gledam ?udne dimenzije).
Pa si vsaj tele "stare" potem preizkusil pri ga?enju ognja, ?e je res kaj na tem da niso ve? dobri po petih letih.
Ati je zadnji? 20 let starega na prah za foro probal in je delal brez te?av. V avtu imam mislim 3kg velikega, iz preventive. Rabi ga ?e nisem, ?e takrat ko sem naletel na gore? avto je bilo za ga?enje s tako malim aparatom ?e prepozno.
po moje je na vseh avtih... lahko pa kdo na carglasu vpra?a, ?e je kak?en avto imun na lomljene stekla
Odvisno. V 10ih letih vozni?ke kariere lahko re?em, da se mi je to dogajalo samo pri enem avtu. Konec koncev sem se z vsemi fural po istih relacijah, kamen?ki so vedno bili in bodo ampak ravno pri RSu je bilo steklo o?itno tudi bolj krhko. Ne vem kako je z navadnimi, tole je bilo atermi?no. Pri ostalih avtih sem v?asih oreng cvikal in ni po?ilo. RSa sem pa kupil z luknjico in k sre?i se ni ?irila, sem (takti?no - spomladi, ko so kamen?ki spucani) preko zavarovalnice menjal. In glej ga zlomka kmalu zatem spet isto sranje. S tem, da jo je enkrat ?e menjal prej?nji lastnik iz istega razloga tako, da sem imel jaz ?e tretjo, pa zelo verjetno ni zadnja. Sam je potem nisem ve? menjal, verjetno naslednji lastnik pa.
In kot sem napisal, pri ostalih avtih sem imel pa ?e prve ?i?e pa so bili bistveno starej?i. pomoje so dolo?ene nove ?ipe pa? bolj krhke. Oziroma odvisno, od modela do modela.
Tale Cougar je tudi en zanimiv avto, za moje pojme celo malo precenjen glede na to kaj ponuja ampak ok. Bi pa verjel, da ima grozen torque steer.
R25 turbo ima pa en prijatelj s katerim smo bili lani na ringu. Avto je ?e taka legenda, da ko je bil parkiran na ringu ljudje niso gledali Porscheje in ostale avte ampak njegovo v nulo ohranjeno R25 turbo. Nisem si pa mislil, da imajo ?e take cene.
PS: in ?e vedno ima original konjenico in brez te?av sledi RSu na avtocesti. Da skoraj primerljive opreme novim avtom ne omenjam. Avtomatska klima, BC, vse na ?trom...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa kaj vas boli kurac za koliko drugi prodajajo avte?
Prva plat medalje je, ?e bi vi kupovali, bi pametovali kako je predrago ("toliko pa roka" mi je sploh v?e?, kar sekiro bi vzel pa vpra?al kateri del roke odsekam). Saj ni panike ?e bo prodajalec spustil bo, ?e mu ni nujno prodati pa ne bo.
Druga plat medalje je pa, da ko bi pa prodajali bi pa ti isti jamrali, da avto je res mogo?e star pa ma ve? kilometrov ampak je super duper ohranjen in vam sploh vreden ful. Sicer pa tudi povpre?en Janez, ki prodaja svoj avto ni strokovnjak za cenitev avtomobilov in je pa? ocenil glede na ceno ostalih ali pa po nasvetih "strokovnjakov", za koliko bo prodal je pa njegova stvar.
In naslov teme je sicer zanimivi oglasi ne pa "dajmo ?tudirati koliko so tile avti ta mesec vredni".
Povezava za deljenje
Deli na druge strani