Poglej prosim katero verzijo imaš...meni res deluje slabo...kot mavadne led in ne matrične...zanimivo, da kar izklopi vse, ko se avtomobil približuje, namesto da bi samo tisti del kjer je avtomobil...prej pa je bilo ok
Hvala! Ampak sem se na koncu le slišal z njim in nebomo v soboto že zato ker ga ni tam in se bi rada spoznala. Bomo čez teden opravili. Tudi na srečo ni več razloga, da hitim.
Si predstavljam, ampak za zimo bo ok, ali vi junaki zimske na 19" furate?! Čeprav zim itaq ni več takih kot so bile... Po drugi plati pa lej poplave, teh tudi ni bilo par 100 let pa so ljudje pozidali poplavna območja.
Kar se pa 19" tiče pa fantje omg... Ta tip s kerim sem v navezi me bo opremil do amena. Zimske 17" pridejo zraven, dodal bo pa še 19" letne! Oboje z gumami, ki najbrš niso nevem kaj, ampak vseeno! Mo vidli. Bom prašal, če so lahko 19" črne (tudi z doplačilom ok).
Jap jap, je že omenil svoje dimenzije v tej temi se mi zdi! Bom najprej priloženo sprobal, potem se pa naprej pogovarjamo. Mogoče tudi kake malo bolj stiff fedre porezane itd. Bo že še čas. Hvala!
Stari... Js mam na liniji gospoda Pete-a iz Schnickers Moers in tko kot se ta trudi je men nepojmljivo. Sploh glede na videno iz naših avtosalonov. Resno. Mel je nor dan (zato se ni javljal) in me je po koncu šihta klical, da se pomeniva. Kot napisano mi bo zrihtal extra kolesa, caka je pa pri plačilu ker iz bančnega trezorja nemore dobit listin za urejanje dokumentacije in tablic itd. dokler ne dokaže, da je avto prodan (neka tretja oseba je odgovorna). Torej bi moral jaz potem kak dan ali dva tam kempirat, če nebi hotel v naprej plačat. Vseeno bo, da sem malo bolj miren, poskušal jutri zadevo z depozitom sfurat. Ampak po videnem odnosu je pomoje čisto ok tudi v naprej plačat.
-----------------
Skratka, bomo videli kako se zgodba izteče ampak so far sooooooooooooooo gooooood!
Ravno v tem jd fora, da ne more# v enem dnevu vsega rešit. Tako, da računaj oziroma za vsak slučaj rezerviraj hotel za kak dan več.
Če gre tvoja draga zraven, si boste lahko še mesto sproti ogledala.
Meni so za uvoz citirali 2200 in 1900€. To je od oka 1000 več kot bi sam plačal. To pa je že nekaj.
Nakazal bi pa uradnemu zastopniku mazde. To pa dejansko mora bit ok, ne? Bom sicer prašal, če lahko preostanek nakažem ko sem tam, in sedaj samo nek deposit, ampak pomoje nebo špilalo. Importer pa tudi nebo zalagal, tako da v vsakem primeru bi moral plačat.
Tako sem jaz nakazal uradnemu Mazdinemu zastopniku komplet znesek. S tem, da imaš bančno dokazilo, da in ko je prejel znesek. Takoj, ko dobi denar, dobiš potrdilo, da lahko prideš iskat avto.
Je oa odvisno, koliko časa te bo pripravljen prodajalec čakati, da se odločiš za nakup. Ne vem, kako je danes, a takrat, ko sem sam kupoval avto, so šli za med. Tako, da mi je dal tri dni časa, da se odločim.
Verjetno takšno delno plačilo ne bo šlo skozi.
Če se odločiš za nakup, pa mi pozneje javi, kar te zanima glede 19", morda 20" felten, dovoljenih dimenzij,homologacij..
Ja, ampak ne pozabi, da ti "prevoznik" opravi le del vsega naštetega - zgolj pripelje avto na dvorišče - plačilo DMV in homologacija, torej ukvarjanje z lokalnimi organi, je še vedno v tvoji domeni.
Ne vem, no, če ravno vsak dan ne obračaš velikih denarjev, se mi zdi, da z lastno organizacijo kar nekaj prihraniš. Pa še bogatejši si za izlet in izkušnjo. Sploh v dvoje. 😃
Sicer pa malo poglej urnike vlakov, do sredine Nemčije (Fulda ipd.) lahko prideš tudi za okoli 50€ po glavi (nekaj SuperSparPreis ponudba).
Vlake preveri na več straneh, ker imajo za iste poti lahko znatno različne cene (enkrat so cenejši DE, enkrat AT, včasih pa celo agregator):
www.bahn.de
www.oebb.at
www.trainline.com
Ne drži. Meni so vse uredili, jaz sem na koncu plačal le zavarovanje, dal gor tablice in se odpeljal domov. Ne pisati kar nekaj na pamet, če nisi prepričan.
Na koncu me je stalo vse skupaj mislim da okoli jurja. Pa nobenih problemov in zagat.
pred 19 minutami je hermelin napisal:
Heroj. Ok super, pač nisem se še igral s tem... Bicikel ok, fotoaparat kul, ampak 20 kosov za avto? Je šok za sistem.
Sliši se mega. Sedaj rihtam vse in klicarim. Punco pa prosim, da tvoje linke prečeše in najde vlake.
Jaz fizični osebi ne bi nikoli v tujino nakazoval denarja vnaprej. Edino, če si res za hazardranje. 😉
Najprej, sem na interclass klical, ker se vis gospod trenutno ne javi. Pravijo, da so narejeni vsi servisi in vsi vpoklici. Pomoje je to to.
Sedaj pa, kako naprej... Me bo v kratkem poklical nazaj iz nemčije, da dokrajčiva glede koles. Gume so kakršne so, tako ali tako bom verjetno nove continentalke vrgel gor ker na gumah se ne špara (pa takrat vas bom prosil za nasvet glede 19" felten). Glede uvoza pa, seveda bi bilo super sam to urediti, ampak me je malo strah, da bom kaj zajebal. Vem, da obstajajo neki guidi za to ampak jaz in uradne listine... 😕
Dajmo drugače reči. Za uvoz se po pelkovem nasvetu pogovarjam z maticem iz b-mat. Je to ok? Drugo vprašanje je pa, koliko prišparam, če grem sam? Ko sem na hitro računal nekje 500€. Correct?
Nam je pomagal pri uvozu g
Marko Ferlin (naročiavto.si). Res super in prijazen fant, za vsa vprašanja ti je takoj na voljo. Jaz sem na začetku sam komuniciral z prodajalcem a sem prepustil vse njemu. Marko ima svoje ljudi, ki gredo pogledati avto pred nakupom, da vse res štima. In če rabiš, ti še oni pošljejo dodatne slike. Vsaj tako je bilo pred leti, ko sem sam uvažal avto.
Na začetku sem razmišljal, da bi sam vse urejal v Nemčiji, a sem na koncu ugotovil, da nimam izkušenj, časa in volje, da bi se s tem ukvarjal sam.
Vedeti moraš, da moraš denar kupcu nakazati na njihov račun in ni mogoče plačevanje z gotovino nad 10000€.
Pri meni je ta transakcija trajala štiri dni.😬 Ne vem zakaj, a vleklo se je v nedogled.
Bolj obratno, me je hotel prepričat kako scenic drive je nemčija in naj sam nardim road trip z novim avtom od tam domov.
Čakam sedaj tistega tipa iz avtotehne vis, da mi preveri zadeve. Mi pa ena stvar ni jasna. V ameriki je g vectoring plus del enga višjega trima. V evropi imajo to vsi trimi, ne?
Ja. Na tem forumu nas je kar nekaj, ki smo uvozili svoje mazde iz Nemčije.
In vsi smo zadovoljni. V mojem primeru
so mi poslali okoli 50 slik avta in natančen opis, vse podrobnosti in celo natančne slike letnice in stanja gum.
Sam sem sicer kupil mazdo na uradnem servisu (uvozniku za Nemčijo) Mazde v Leverkusnu. Če imaš čas in voljo pojdi sam po svojega izbranega. Drugače pa nas je veliko tu gor izbralo istega posrednika, ki je to kvalitetno storil za nas.
Zanima me kakšen imate kaj software v avtomobilih? Meni so na zadnjem servisu zamenjali iz 110000 na 110001...sedaj opažam, da mi matrične luči delajo skoraj kot navadne...recimo, ko se peljem za nekom, mi skoraj ne prižiga segmentov, in pa ko mi svetijo dolge pa se nekdo pelje proti meni, se izklopijo vsi segmenti, dejansko kot bi prižigal dolge in kratke...? Na prejšnjem softweru mi je delovalo dosti boljše, je pa velikokrat predolgo bil prižgan posamezen segment in sem zaslepil mimovozečega...zato sem tudi rekel za novejši software...sedaj pa je veeeeeliko slabše...
Meni so posadabljali, a luči še vedno delajo enako dobro kot prej.
Mogoče informacija za koga, ki tega še ne ve.
Na levi ročici je na koncu gumb. Ko ga pritisneš, izklopiš avtomatiko. To pride v poštev, ko moraš na hitro prejlapljati iz ročnega načina v avtomatski, če kakega kamionista zaslepiš, recimo. 😉
Zanimivo, da je na Irskem zelo malo Mazd. Do sedaj sem videl le tri 6-ke,par 3-k in tri cx30. Ostalih ni. Prevladujejo Nemci. Vozni park zelo, zelo dober.
Taxi - ji večinoma električni,WV ID4 in razni hibridi toyote. Benzin je po 1,6 €, nafta je 1,7€. To je za njihove plače zelo poceni.
Sam imam dizelco 6ko avtomatik 184km 2019, karavan obvezno, prevozenih 140.000, avto je klasa oprema je takumi+ se pravi max....
Ampak ne vem, vlece me na bencin kaj pa vem a sem cuden?
Mel bi bencinsko sestico 194, a bi to ful brcnu u temo, mislm kasna je primerjava, pa poraba in tko. Za dizla sem sure da bo sov 400jurjev, kako pa je z bencinskim 2.5, slis se ok.
(G120, G145, G165 pomoje ne spadajo v ta okvir primerjave ali pa se motim)
A je kdo uglavnem vozil obe da loh res poda fer mnenje, tenk yu veri much 😀
Če ti je všeč dozelca ne vidim razloga, zakaj bi jo zamenjal. Zavedati se moraš, da mazdine benzinarka so vse brez turbine (razen MPS-ke) Torej, razlika v vožnji je predvsem v velikem navoru, ki ga imaš sedaj na voljo. Dogovori se s kakim tu s foruma, ki ima 2.5 benzinarko pa boš lahko primerjal.
Brez veze, da se zanašaš na mnenja drugih. Vsak svojega konja hvali. 😉
Določeni laki pohištva ob stiku z vodo pobledijo na belo, podobno kot na sliki (recimo, če položiš na omaro mokro skodelico, ali poleti mrzel kozarec).
Izgleda, da je površina na predelih porozna in se je notri ujela vlaga.
Ampak avto laki so dvokomponentni in voda ne bi smela imeti vpliva. Če bi bil avto nov, bi lahko bil problem v slabi pripravi na lakiranje. Tako pa mi res ni jasno, za kaj se gre. 🤔
Če bi bila spodaj voda pod prozornim lakom bi videl, če pritisneš gor. Sicer je res da rdeče barve prej bledijo, ampak, tole bi po moje se dalo spolirat.
Odvisno, zakaj je do tega prišlo. Lahko je bil prozoren ak res na tanko prelakiran in ga je "pobralo". Če ni laka ne moreš polirati. To je res čudno vse skupaj. 🤔
Zaenkrat naj te odstranjeni dpf ne sekira, če je odstranjen prav in je elektronika prilagojena. Ko pa bodo (če sploh kdaj) kontrolirali število delcev, pa ga boš moral nazaj montirati. Do takrat pa vsaj problemov z njim ne boš imel. 😉
Če imaš cx 30, 186,letnik od 2021 pa gor, ga imaš najbrž tudi ti. Pregledajo nekaj okoli hladilnega sistema in nadgradijo softwer motorja. Po tej nadgradnji gre cx 30 še bolj noro. 😉
G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.
Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.
Ampak hej, napisal je, da ima rad trd volan in nenehno borbo z njim.
Wow... Fer, ampak nisem ziher, da je to pozitivno, da so tako velike razlike. Glede vodljivosti kot praviš, seveda, priznam, različen setup in par krogov po asfaltu nemore biti dovolj, da se navadiš... A v tem primeru sem bolj udrihal čez sam volan, ki je čisto premehek in nekako izoliran od samega podvozja. Pred nekaj leti sem vozil par čisto novih showroom mazd (CX5 itd.) in sem opazil enak problem. Sem pač upal, da šestice te težave nimajo (driver focused design pa to). Kot berem in se pogovarjam je pa na žalost očitno to težava večine novih avtov.
Ah glede oblike ni kaj komentirat. Zakaj bi pa prava bila avtomatik? A ni selling point mazd ravno short shifter in odziven volan (prvo ja, drugo debatable :D) - relativno športna vožnja za dobro ceno.
Takole, da te potešim malo. Oziroma tvoje "dirkaške" zahteve. Do pred letom dni sem imel hkrati obe, staro mazdo 6, letnik 2004,136 konjsko dizel in "novo, 150 konjsko dizel, letnik 2017,ročni menjalnik. Temu,kat ti praviš" direktni, neposredni "volan in super občutek s cestišča, jaz pravim pretrd volan in razrahljano vzmetenje vsled starosti in prevoženih kilometrov.
S ta novo se ne more sploh primerjati, ker je ta nova veliko bolj športna, udobna za dolge poti in bolje zatesnjena in s tem je veliko manj hrupa s cestišča. Seveda moraš imeti gor 19" gume. Če ti niso original gume dovolj široke za športno vožnjo, si omisli 245/40 r19 kot jih imam sam namontirane. Garantiram ti vožnjo kot po tračnicah z veliko odzivnosti in podatkov izpod koles. 😉
Evo to je eno od vprašanj vbistvu... Sem šel v soboto na ogled dveh, da preden potegnem trigger za uvoz bencinarja vsaj sprobam dizla v živo. Moram reči, da sem bil kar malo presenečen:
po havbi 2018 je kar precej rjastih pack od odluščene barve; je to sedaj standard? po količini hecno blizu moji 2005 starini; 2018 focus zraven jih ni imel skoraj nič!
notranjost 2017 je bila povsod lepljiva! prestavna ročica je bila prav ogabna in volan ne dosti boljše.
volan je bil popolnoma elektronski, totalno premehek in brez kakršnegakoli feedbacka; sem se vsedel še v 2017 bmw 3, je malo boljše, ampak še vedno drek v primerjavi z mojo 2005 raketo - trd, odziven, čutiš feedback ceste, ne sili agresivno nazaj proti sredini... vem, da sem rekel, da me bolijo roke na dolgi vožnji, ampak to je pa sedaj druga skrajnost.
v mojem je prejšnji lastnik vgradil custom pedala, ki so izreeeeeedno simple za heel'n'toe-at; pri ta novih je globina gasa čisto mimo... bo spet treba poštimat z različno debelimi custom pedali.
Kak komentar vsaj na 1 in 2? Grem ta teden še kakega zapeljat, ampak res nevem... So vsi novejši avti taka jajca za vozit? Če niti BMW (ne-M 3, M in športni dvosedi itd. ne dvomim, da so super) nima za 5dag senfa proti 20 let starim avtom, so nekje zavozili sceno. 0o
Torej ti ostane edino porsche 911. Baje, da imajo odziven volan. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bom pogledal. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani