Ja, sem se pri Mazdi dr?al navodil in imel originalne gume napolnjene spredaj 2,2 in mi jih je pobralo po robovih pa nisem divjak in lo??ilec ovinkov. Potem sem pa drugo leto zamenjal spredaj zadaj in polnil s tlakom 2,6 pa je gumo pobiralo veliko bolj enakomerno.
Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI
........
?alo na stran, po moji prosti presoji je potrebno uop?tevati tudi stil vo?nje. ?e ga rad po?teno potegne? v ovinek, je obremenitev zunanjih koles pove?ana in na kolesih se tak pritisk zazna kot pove?ana te?a vozila. Zato je potrebno pri takem na?inu vo?nje nekoliko pove?ati pritisk v gumah. Ocenjujem, da bi nekoliko temperamentne?i vozniki morali pove?ati pritisk v gumah za okoli 0,3at. Polega tega pa pritisk v gumah varira v odvisnosti od zunanje temperature, zato je potrebno pozimi, ko pritisne - , pogosteje kontrolirati pritisk, enako velja za vro?e poletje. O?itno je dolo?iti pravo razmerje preitska ?e "mala znanost". Proizvajalec dolo?i neko srednjo vrednost pritiska za idealne razmere (MSA)
Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Men pa je kon?no (spet) uspela poraba pod 9 litrov, kar je pravi mali uspeh! - v letnem ?asu seveda!
?koda da ne morem 100 % re?t kok mi kaj pomaga Megalene od Siriusa, ker stroja cev cajt prganjam do njegovih limitov!
Mal mi gre edinole na psiho, ko se velik dru?im s kolegom, ki ima G IV SDI, pa nardi z manj kot 50 litri prek 1000 km, no to pomen da glih ?e enkat ve? od mene!
Verjetno ve? special, kot megalene, oziroma njihova sinergija.
Ta z SDI-jem pa prav gotovo ne vozi tako kot ti. Ti bi SDI-ja prav gotovo spravil na 7-8 litrov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zelo vredu sirius..... torej bo poskus hmal vreden za preizku?njo na pravem avtu..... ?eprav sem ?e vedno malo skepti?en glede tega....
Kakorkoli..... :respect:
Gre samo za to, ali aceton res zmanj?uje povr?insko napetost goriva, ki je vzrok, da se kapljice goriva ne uparijo popolnoma, kar ima za posledico njegovo nepopolno izgorevanje. ?e navedena teza dr?i, potem je z acetonom izkoristek goriva bolj?i, ?e pa ne, je pa? "bla?ev ?egen". To pa lahko ugotovi? le z lastni preizkusom. ?e njegova formula C3H6O ka?e na to, da pri lahko nastane ogljikov dioksid in voda (?e ima kdo bolj sve?e znanje iz kemije, naj me popravi). Zaradi male koncentracije, pa jo je tako malo, da ne more narediti ne vem kak?ne ?kode.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Moja formula 1 za zelenice je degustirala aceton. Pri tem ni ?utila nobenih prebavnih motenj. Dobila je 1,5 ml acetona na liter dizla. Njen motor Yanmar 20KS je v 3 urni preizku?nji deloval brez te?av. Pri takem preizkusu lahko govorimo samo o vtisih, saj porabo goriva ni mogo?e precizno izmeriti in jo primerjati z prej?njo. Torej vtis je, da motor dobro deluje in, da mogo?e celo malo manj dimi. Pri tem traktor?ku lahko govorimo o opaznem dimljenju zgolj pri nagli pove?ani obremenitvi, ko malo pokadi iz auspuha. Taka obremenitev se pojavlja pri zagonu rotacijske kose. Ker gre za nianse pri razlikah "pred in po" uporabi, lahko zgolj navedem vtis, da mogo?e malo manj zadimi in, da je motor (mogo?e) nekoliko bolj ?ivahen, kot pri tisti pija?i, ki "ti da krila", pa ne ve? ali je to zaradi tega, ker ti se tako zdi, ali je res.
Preizkusil bom tudi na starem Briksu na spo?tljivo stari husqvarni, prav tako za trate. Ne pri?akujem nobenih te?av z delovanjem motorja, saj so bencinci manj ob?utljivi od dizlov (v pogledu mazalnih lastnosti goriva).
Koncentracije pa so nekoliko druga?ne od tistih, ki jih je nekdo navedel zgoraj. Izra?unal sem jih na podlagi priporo?il ameri?kih uporabnikov acetona. Tam so navedene, kot najbolj priporo?ljive koncentracije 2 oz(un?e) za dizel in 3 oz za bencin na 10 galon, kar znese pribli?no 1,5 ml/l za dizel in 2,3 ml/l za bencin. Tam uporabniki priporo?ajo testiranje razli?nih koncentracij, tako, da se pride do najugodnej?ega razmerja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
nekaj tega goriva ostane tudi na batu in prav to neuparjeno gorivo hladi bat, razen seveda pri turbo motorjih, ki imajo ?e dodatno prisilno hlajenje batov.
Teko?e gorivo, ki se na neki povr?ini upari ima bolj?i u?inek hlajenja, kot pa da ostane uteko?injeno, saj pri prehajanju iz teko?ine v paro oduzema okolici temperaturo. Na podobnem principu delujejo hladilni sistemi. Zato nimam pomislekov, da bi zaradi tega pri?lo do kake ?kode.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e nekaj o tem kar sem prebral o acetonu in ob predpostavki, da ne gre za dobro premi?ljeno prevaro, oziroma »nateg«, mi daje misliti, da mogo?e le malo pomaga pri izbolj?anju izgorevanja v motorjih gnanih z dizlom in bencinom, ob predpostavki, da dr?ijo navedbe avtorja. Ta zatrjuje da je eden od vzrokov za slab?i izkoristek teh motorjev slabo uparjevanje (evaporizacija) goriva v cilindrih, katere vzrok je pove?ana povr?inska napetost teh goriv. (Navaja tudi podatek, da je v dolo?enih pogojih prav zaradi povr?inske napetosti vode potrebno pove?ati vodi temperaturo celo do 300°C za uparjevanje.) Zaradi tega dolo?ena koli?ina goriva ostaja uteko?injena na stenah cilindrov in ne izgori, kar poleg tega, da pove?uje porabo, negativno vpliva tudi na kvaliteto mazanja, saj dolo?ena koli?ina tega goriva po izpiranju cilindrov prodira v karter in poslab?uje kakovost mazalnega olja. Aceton deluje na gorivo tako, da v malih koncentracijah vpliva na zmanj?anje povr?inske napetosti goriva in je zaradi tega uparjanje goriva v cilindrih popolno. Posledi?no je zaradi ve?je u?inkovitosti izgorevanja manj?a poraba goriva, bolj?a kakovost mazanja, dalj?a ?ivljenjska doba motornega olja in motorja samega.
?e to dr?i, je uporaba acetona upravi?ena. Avtor opozarja na oprezno ravnaje za acetonom. Po?koduje barvo, topi manj odporne plastike, vnetljiv je, skratka pri rokovanju z njim je potrebno upo?tevati navodil o ravnanju z nevarnimi proizvodi.
Glede na to, da neke velike ?kode v tako malih koncentracijah (osebno mnenje) ne more biti, sem se odlo?il za preizkus, najprej na dizel traktor?ku za ko?enje zelenic in bencinski kosilnici. Preizkus se bo za?el, ko bo trava dovolj narasla.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Tako hud pa aceton ne more biti, da bi v razmerju 11,5 ml na 50 litrov goriva(velja za bencin) in 7,5 ml na isto koli?ino dizla, povzro?il kako veliko ?kodo. Druga?e je zelo agresivno topilo. Z njim so v?asih stare uplinja?e o?istili, da zo izgledali kot novi.
Druga? pa ... pri puncah poglejte, ?e imajo ?e nohte gor po odstranjevanju laka, potem ni tako stra?en....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Imel sem malce preve? ?asa in sem naredil zanimiv, ?eprav precej nepotreben, preizkus saj me konstantno jezi nakladanje nekaterih lastnikov dieselskih golfov, ki trdijo da jim avto kuri 4litre/100km.
In glej ga vraga tudi meni je uspelo z Mazdo 6 dose?i porabo 3,4l/100km po BC oz. realno je to nekje 4,1l/100km In to na relaciji 215km od Ljubljane do Kr?kega in nazaj.
Evo zdajle vas je ve?ina sko?ila pokonci, da si zmi?ljujem.
No zdaj pa ?e postopek za doseganje takega rezultata: Na avtocesti sem se enostavno vozil cca 20 metrov za tovornjakom v njegovem zaveterju s hitrostjo 90km/h. Na drugih cestah pa je bila itak kolona in smo se vozili med 70-80km/h.
To je bila moja do danes najbolj dolgo?asna in brezvezna vo?nja, a kot ka?e enaka kot pri vseh tistih, ki jim TDI kurijo 4 litre
Imam idejo kako spustiti porabo na "nulo".
Zakaj bi vozil 20 m za kamionom, ?e pa bi se lahko na njem peljal ... nalo?en.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No pa si preberite ?e to novi?ko o neverjetnem dizlu za dirke. ?asi, ko je dizel motor bil primeren za kamion, ali traktorje so ?e z davnaj za nami. Kliknite TU
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
...jaz bi samo dodal eno malenkost kar se ti?e teh aditivov za olja... to je vse za en skret... ker sem 3 sorte sprobal, pa bi ni? pametnega ven padlo... ?e posebej QMI sumim da mi je kar poslab?al stanje...
Jaz pa bi ti predlagal, da preizkusi? ?e mojo teko?in za vzdr?evanje sekretov. Ni? te ne bo stalo, ?e ne bo u?inkovita...., ?e pa bo bo? pa? poravnal zapitek. Ti bo? nabolj?i preizku?evalec (glede na izku?nje). Tako bomo lahko ugotovili, ali nadaljujemo samo s sekreti, ali pa lahko to teko?ino ?e kje drugje.
Pa ?e eno vpra?anje imam.
Ali kdo ve kaj pomeni, ?e je na nekem izdelku (vezano za temo) oznaka TuV???
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Te malo popravim, pretok zraka je enakali celo ve?ji, ker zrak vstopa v sredini in izstopa po obodu, kjer pa se za "hribi" ustvari podtlak, kar povzro?i ve?ji pretok zraka kot je originalno. Tako da je to, kot se meni zdi samo +.Tako ali tako pa je pod in za avtom zmeraj podtlak, ki pa smo pove?a hlajenje zavor, ?e le seveda niso plati??a preve? "zaprta"
Te?ko me bo? prepri?al, da ta sistem ne bi bil ?e u?inkovitej?i, ?e bi bila pozicija rebra kanala to?no na vrhu brega in ne 1,5cm prej, samo za to razliko gre in ne dvomim, da je tudi ob konstrukciji kakr?na je, hlajenje bolj?e. Dopu??am pa tudi, da se motim.
Zanimivo je, kako si isti tekst razli?ni ljudje razli?no razlagamo, mislim na tisti del, ki je omenjal naslov teme in ganjenost. Mojo, skorajda bi rekel, zahvalo za izbor imena teme, je nekdo razumel kot ?pikanje, drugi kot J....., tretji kot S in kdo ve kako so jo razumeli tisti, ki se niso javili.
?e najbolj pa me veseli, ?e so moje "razlage" koga neznansko zabavale tako, da se je po?teno nasmejal. ?al je tudi takih, ki jim je to razglabanje o aditivih malo pokr?ilo jetra. Tem se ne bi opravi?eval, ker bi lahko s preprostim klikom presko?ili na drugo temo, njim bolj zanimivo... :ne vem: :ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Vse lepo in prav KDO PRODAJA DISKE ? Jz jih samo predelam in to izklju?no SAMO ZASE, ker pri predelavi ne povem vseh postopkov katere opravim, ?e ne pomeni da jih NE naredim. Tako da mi prosin napi?i ko le te prodaja ???
To sem napisal po (izgleda ope?anem ) spominu, zato vzamem besedo nazaj. Mi pa je ta predelava "padla v oko" zaradi manj?e pomanjkljivosti, ki vpliva na slab?o preto?nost zraka v notranjosti diska. Gre za pozicijo bregov v odnosu na notranji kanal (aerodinamoka).
Glede naslova teme se pri?akoval spremembo v smeri neutranega naslova (npr. Aditivi za motorna olja). Tako, da sem bil prijetno presene?en z sedanjo izbiro, celo malo ganjen (?e sem iskren).
Lp
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Kaj re?i na take reakcije moderatorjev in na besednjak. Bom kar v prispodobi naredil primerjavo. Ko se na petardo odgovori s topovi, nekateri celo z udi., se vpra?am o smiselnosti mojega bivanja na tem forumu. Nobenemu nisem vsiljeval ni?. Od kar me je Bosti opomnil, da preve? reklamiram neke x zadeve sem pazil, da ne bi kdo razumel moj predlog za pomo? pri odpravljanju nekaterih te?av, kot vsiljevanje. Obna?al sem se kot vsi ostali, ki komu kaj svetujejo in pazil, da to ne bi bilo zato, da bi jaz imel neke velike koristi, nasprotno prej sem razmi?ljal o tem, da bi tisti, ki ima te?avo le-to ?im ceneje saniral.
Ko smo se zapletli v debato in ste nekateri zatrjevali, da zavajam z meglo, sem ponudil testni vzorec. Testni vzorec je dal neke rezultate, vendar ne take kot sem si jaz ?elel, saj sem zgre?il varianto glede na ?tevilo prevo?enih km, katero mi je bilo prikrito, oz. neto?no navedeno. Poraba olja ni bila sanirana. ?e ste pristali na to, da se vzorec ponudi preko foruma, morate dopustiti, da se omenijo tudi rezultati. Pa tudi pravica do popravka neto?nih navedb posameznikov (po analogiji zakona o medijih ?pravica do popravka). Nekateri ste celo pri testiranju izmi?ljali toplo vodo in ne lo?ite pojma me?ati se in emulgirati in tako posku?ali najti potrdilo o tem, da la?em. Vedite, da mi moj ponos in status tega ne dovoljuje .
Pa ?e nekaj na temo reklame. Od mene ste zahtevali dokaze u?inkovitosti tistega, kar se vam razlagal. Kaj, ko bi ?e jaz zahteval dokaz u?inkovitosti va?e reklame, kaj ko bi le-ta bila odvisna od prodanega kosa in ne od megle. Do sedanja statistika vam ne govori v prid. Do sedaj smo pri tej temi imeli 4322 obiskov. V testiranje sem dal 3 kose, prodal pa enega. Tako, da se ?ez nekaj dni odpravljam na Maldive zapraviti zaslu?ek. Ne spomnim se katere ?tevilka se je vrtela, ko sem se oglasil, vendar se boste morali strinjati, da sem za 80% obiskov zaslu?en jaz. Obiskovalci te teme (ne vem zakaj se ?e zmeraj imenuje MOTOR UP, ?e ni? ne reklamirate) niso prihajali zaradi reklame, marve? zaradi mojih mini predavanj, od katerih so se tudi nekaj nau?ili. Od va?ih nasprotnih mnenj pa so bore malo odnesli.
Ko sta DaVid in Violet »odkrila« moje ogla?evalske »prijeme«, sem slednji podal odgovor, ki je bil namenjen tudi moderatorjem. Hotel sem vama povedati, da tudi moje znanje ne more biti zastonj in, da ?e me boste hoteli zadr?ati na forumu, boste morali presli?ati tudi kak "ogla?evalski prijem", ki ne bo ni? bolj »grob« od ostalih, ki venomer nekaj reklamirate. Od tega niste imuni niti moderatorji. Eden je celo propagiral predelane nehomologirane zavorne diske, ki jih na »?rno« prodaja.
Zato fantje, ne se toliko ?ivcirati (?kodi lepoti in srcu) in ne uporabljajte poudarjenih ?rk, ker to v prenesenem smislu pomeni, da se derete. Zakaj, ?e obstaja enostavnej?i na?in ? ozna?i-bri?i.
Lepo vas pozdravlja Va? Sirius
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To zdej je blo tko subjektivno in samohvalno, da mi gre kr na kozlanje.
Sej smo vsi razumeli, da bos hvalil do nezavesti produkte, ki jih prodajas, ma ni nam treba razbivat jajc s tem konstantno....dio bono...zdej se napisi, da je dosegel zmago samo v zahvalo rubi, ki jo prodajas, ceprav ni mel benza not.
Zmeni se z bostijem, da ti nardi banner, zmeni se za placilo, ma jeni ze enx s tem dei, ki bom zacel brisat vse taksne poste....
RedDevil tebi pa cestitke za rezultat!
Kar se mene ti?e lahko zbri?e? vse, kar sem na forumu napisal v zvezi z omenjeno zadevo, samo potem bo? moral zbrisati tudi vse nasvete in tehni?na pojasnila, ki sem jih forumovcem podal, enastavno vse, kar je povezano Siriusem izbri?i, ker ti lahko IZBRI?E?, ker ti ima? MO?, ali ima? zanje in izku?nje ravne mojim, je pa veliko vpra?anje???!!!.
Pred tem pa povpra?aj tudi ostale forumovce, ali so za to.
Kak?na reklama je to, ?e govorimo v ?ifrah in ?e samo par forumovcev ve za kaj se gre?
?e si ?e MODERATOR in ima? MO? mora? biti tudi dorasel tej vlogi in po?teno reagirati vsakokrat, ko se na forumu dejansko reklamirajo stvari...
Lep pozdrav od Suriusa, ki te tako nervira, da ga bo?, kar IZBRISAL!!!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Po nekaterih neuradnih novicah je RedDevil na Drag Race v SG dosegel visoko uvrstitev (ali celo zmagal). Ne glede na razveljavitev, je to za avtomobil s tako velikim ?tevilom mtevo?enih km izjemen rezultat. Ne dvomim v Devilove sposobnosti, ampak, z avtomobilom take starosti in s toloko poti pod kolesi je doseg takega rezultata bolj izjema, kot pravilo. Kateri aditiv smo ?e v tem avtomobilu testirali? ?e me spomin ne vara je to bil META007 OLD. Glede na to, da 007 ni prvi? pomagal k visokim uvrstitvam, oziroma zmagam, lahko zaklju?im, da je delno priponmogel tudi tokrat. Njegova veljavnost ?e posebej pride do izraza pri skrajnnjih zmogljivostih.
Rabimo ?e kaj ve? za dokaz uspe?nosti 007????
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Da poskusim zaklju?iti to temo (kar pa ni obvezno).
Violet je (?e se ne motim) pri prvem pojasnilu opominov naredila povzetek iz ZVCP s komentarjem, drugi? pa je glede na dvome, ki so bili izre?eni, prekopirala komentar zakona.
Zakon je druga?e precej zamotan in predstavlja probleme tudi strokovnjakom za to podro?je, pred kratkim je , ?e ne, da bi po?teno za?ivel, do?ivel 60 spremb.
Zato, Madmax, ni ?udno, da ga na ni?jih ravneh niste ?e popolnoma osvojili in pravilno uporabljate. Tvoji kolegi so verjetno v marsikateri situaciji v dvomih, kaj storiti, v?asih pa tudi naredijo napako.
Glede tolma?enja zakonov v dr?avni upravi (ne v policiji) imam zelo slabe izku?nje. :mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Torej.... sestri je nekje po?il lonec al ne vem kaj na avspuhu... pa me zanima kje v ljubljani je kaki majster ki to popravlja.... rabi pa nujno danes!"!!!
LP daVid
Verjetno bo potrebna zamenjava, ker se krpanje ne izpla?a. Probaj TU
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sorry- ni mi?ljeno osebno nate maki, ampak kot da je to nekje v ?love?ki podzavesti..
parkplac total prazen, pustim avto nekje na sredini, naslednji ki se parkira gor si od vseh prostih mest zbere glih tistega zraven mene in to tako na knap da mi z vrati butne avto
... mislim halooo??
Gre za sindrom mr. Been-a, ki je v dalnjem sorodstvu z gospdom Newtnom, ki je pogruntal zakon gravitacije, kateri poenostavljeno pomeni, da je sila privla?enja dveh teles produkt njihove mase in obratno sorazmerna s kvadratom oddaljenosti (tu je ?e neka konstanta), kar ?e bolj enostavno pomeni, da ?e si sam na ogromnem parkingu in se na njega pripelje ?e urejena gospa (ali gospod, da ne bo spet kdo v luft skakal), ni ?ans, da se ne bo parkirala(l) zraven tebe na ravno pravi oddaljenosti, da njena vrata lepo pristanejo na tvojih. I glej ga zlomka, ?e se ne bo? takoj odpeljal, bo prvi naslednji avtomobil, ki se bo pripeljal parkiral s tvoje druge strani in butnil ?e tista vrata (zaradi simetrije).
Kdo bi rekel, da je gravitacija tako zaj.... stvar.
Zato drugi? parkiraj tako, da bo? ti prvi naslanjal vrata na soseda..... in zaj... gravitacijo
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede novih mer me je ?as ?e malo pohodil
1 at (standardna) = 1,0132501 bar .....Razlika v korist bar je 1,325%
1 at (tehni?na) = 0,980665 bar .....Razlika v pritisku je slaba 2% v korist bar
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani