ja, v čem je pa fora, a to je tisti indikator obrabe, al kaj? A potem če je samo za eno stran, ne daš potem nikamor to, al še kje dobiš za drugo stran?
Meni je pokalo in na ploščicah spredaj ni bilo v vodilih vzmetnega jekla, oziroma je bilo samo na eni strani. Delali smo doktorat, mazali vse in svašta, menjaval sem celo puše za stabilizator štango, no na koncu sem menjaval ploščice in opazil da so v kompletu 4 ta vzmetna jekla a na ploščicah je bila samo ena, od takrat pokanja ni, lahko je to vzmetno vodilo že utrujeno pa ima več zračnosti.
A veš, da mi po menjavi diskov in ploščic spredaj res nekaj časa ni nič pokalo, kar sem nekako začasno povezoval s tem - sicer mi ni bilo logično ampak ok. No čez kak mesec je bilo pokanje spet nazaj. V čem je pa to govora, a to se kaj kupi , zamenja,..?
4 minutes ago, Janez007 said:
Pri tem ležaju amortizerja je bilo enako - pri suhem vroče vremenu je bilo pokanje pogostejše (pri počasni vožnji, obračanju volana ali čez kakšnega ležečega policaja), ker je bilo več trenja med plastiko, kot če je vlažna. Ugotoviš pa tako, da pri ugasnjenem avtu nekdo drug sede za volan in ga počasi obrača, medtem ko ti pri kolesu opazuješ zaščitno harmoniko okoli amortizerja. Sam sem naknadno preizkusil še tako, da sem z roko obračal harmoniko in ni šlo gladko - vsak premik je povzročil rahel pok, ki se ga je v kabini še mnogo bolj slišalo.
Pokanje na podvozju v suhem vremenu se je pojavljajo tudi na enem od prejšnjih avtov. Vzrok pa je bil v suhih gumicah, ki so objemale zadnji stabilizator (ukrivljeno palico, ki povezuje kolesi). Kolegu je pokalo pi Hondi CRV, okoli zadnjega amortizerja. V obeh omenjenih primerih se je v omenjene predele našprical silikon sprej in je bila zadeva rešena.
Kam si šprical v prvem primeru, tle v ta predel kjer je v koloteku fedt in amortizer ?
Sej to ni vedno, je pa Pelko že gledal enkrat in mazal ene gumice, pa ni bilo nekega haska. Bom še v torek ko grem na Interclass omenil, ampak ko so na zadnje gledali podvozje - imam tehničnega čez kak teden - je bilo vse b.p.
Kaj pavem, če lahko kar tako zaračunavajvo za stvar, za katero se ve in vidi da je slabo dizajnirana. Potem imaš tudi reklamacijo na reklamacijo? Meni niso zdržali 3 leta v prvo - daleč od tega
Ma ja to s špegli je res sramota. Jaz imam izklopljeno, vklopim samo po potrebi ali po nesreči. Sem pa potem novega takoj prešprical z nekim silicon al kakšnim že sprejem, v bistvu sem naredil na obeh, zaenkrat še delata. Notri pride svinjarija, prah, droben pesek, in potem to ruži dokler ne crkne vse skupaj....
Ma tako hudo ni no. Logično, da obstaja večja šansa da gre kaj narobe v primerjavi z bencinom. Je motor v osnovi že bolj kompliciran, sploh v zadnjih letih z raznimi 'eko' dodatki.
Ampak to ne pomeni, da ti bo vse kar crknilo. Če kupiš nov avto, itak veš pri čem si. Torej, zgledno ga vzdržuješ in je to to.
Dobro, če gleda novega potem ni neke panike. Garancija je sedaj koliko - mislim da 6 let, v tem času si pač krit. Potem imaš avto še kako leto ali dve in ga prodaš. Case closed - tudi z dizlom
Če si preizkusil oba, potem veš samo ti, kateria varianta je dovolj zmogljiva zate?
DPf filter ni težava . Težava zna bit s sistemi, ki nastopijo prej, še preden se sploh začne odvijati kaj v DPF filtru . Če ti je g165 ok, vzemi tega in roka. Ali pa mogoče g194, samo je kar preskok - finančno sploh.
Drajv ni več in, ker tisti popust ne odtehta konstantnega rokovanja s telefonom in nastavljanja vožnje in dejstva "uh spet sem pozabil snemat vožnjo,...". Vsaj tako je bilo pri ženi. Potem je pa na koncu cena na Savi bila identična ceni pri triglavu z drajv kodo - oz še malenkost cenejše.
Mogoče bo lažje , če se vprašaš kaj ni dobro Skratka, ne ga tiščat mrzlega, pa ko ga boš tiščal (če ga boš sploh), ga res ne ugasni takoj, to je primer recimo na AC če bi takoj zapeljal dol na počivališče, ali pa kje na križišče, ni ravno najvoljše da bi takoj ugasnil. Še vedno je pa slabša možnost, tiščanje mrzlega neogretega motorja.
Kot drugo pa, menjaj olje mogoče malce prej, kot je predpisano. Če boš menjal na 15 tisoč, boš za vzdržljivost motorja naredil še največ.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha, zanimivo...se pravi ti plehki imajo neko vlogo - niti ne tako nepomembno, ampak dobiš jih pa zraven samo za 1 stran
Povezava za deljenje
Deli na druge strani