Nastavek je samo na desno ja..sm tud js takoj povpra?u zakaj je tko narjen in baje vse lonce nardijo univerzalno, potem pa se naredijo custom nastavki, neuporabljen izhod iz lonca se pa pokrije.
Sicer ?e mogo?e bol? tko, ?e si kdaj premislim in dodam ?e na levo en ror, ampak mi je zaenkrat ?e najlep? en ve?ji na desni
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Tam kjer se da v kovinske dele (pragove,vrata..) vlijejo neko me?anico olja in parafina, dele podvozja pa pre?pricajo z dimitrolom in ?e neko me?anico za??itnih sredstev. Tko nekak se mi zdi da gre, bolj to?en postopek majo pa napisan na njihovi strani - http://www.tri-krone.si/
Trajal je vse skup eno uro, naj bi blo pa za kake 2-3 zimske sezone, potem pa je priporo?ljivo obnovit, kar pa je pri taki ceni definitivno cenej, kot pa ?akat da za?ne cvetet. Najbolj se seveda spla?a, ?e sta podvozje in pleh ?e zdrava, ?e pa je ?e kaj rjavo, se vsaj upo?asni nadaljne rjavenje..
Baje da kr u?inkuje, kar neki foruma?ev ?e ma to nekaj ?asa, tud na rde?i mx5 sem lani imel, ker pa letos za razliko od lan ne menjam avta ampak samo gum, se je spla?al spotoma ?e to zrihtat
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To pa res,vsakemu svoje.. No,moje cifre stro?kov raj ne povem,re?em pa sam da so se mi traktorji zamerli in jih ne mislim hvalit, da me na koncu ne bi kdo preganju, ker se je spustil v to.
Kupcu vsekakor ?elim vso sre?o pri nakupu, karkoli ?e bo, stro?ek je v vsakem primeru, tko da ?e ?e more bit naj bo ?im manj?i
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Kaj te bo ?mego v rt brcnil, k mu takole v skledo pljuva?...
Sej je govora o 6ki a ni?
Pri trojkah kokr vem ni nekih problemati?nih vztrajnikov, podlo?k, karterjev, ?ob.. (z vsem kar sm na?tel sem imel sam izku?nje in to ne edini, na sre?o pa vsaj nisem imel dpfja)
No,da ne bo pomote,avto se mi zdi ?e zmer ?pica in zato tud trenutno sam ogledujem bencinske 3ke ali 6ke
Z LPG-jem ali tudi brez?
Men je to ?e samoumevno postal,da je ?e kr ki?ast to vsaki? ponavlat
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e je govora o stro?kovni plati, lahko iz lastnih izku?enj 1,5 letnega lastni?tva dizla povem, da se ceneje skoz pride z bencinarjem..?koda edino,da je dost manj?a ponudba v primerjavi z dizlom.
ps.vidim,da me je strela za mal prehitu pri priporo?anju bencinarja
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Glede na moj primer, bi rekel, da je kr malo odvisno od merilnih naprav; juresu v Kranju res niso namerili nobenih razlik med bencinom in LPGjem, ko pa sem eno leto kasneje ?el v Podgorje, so po 10ih minutah 'merjenja in za?udenih pogledov' majstri obupal in samo ?ez spustil. Zdj, al jim je senzor kej ?tekal, je bil kriv kak?en starej?i software/naprava al pa kej drugega..neki bi znal bit na tem. :ne vem:
Govora je seveda o istem avtu.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Eni tok dobr za mazdice skrbimo, da kr na 10.000 delamo servise in sm lih dva tedna nazaj ?e tretjiga letos ?ez dal..hvalabogu za pelkota in klubske popuste
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani