S kamp prikolico bi šel 130 km/h? Glej, ti dovolim, ampak jaz sem imel pa celo družino v avtu. In, vsaj zaenkrat, se mi še niso toliko zamerili, da bi jih pobil. In tudi, če bi jih imel namen - ne bi tvegal, da spotoma ubijem še sebe...
Naša Mazda 5 je imela 105 kW, pa smo naredili 360.000 km - sedem potnikov in velikokrat še kamp-prikolica zadaj, pa je v Rebrnice zvleklo s 100 km/h. Taka konjenica je za ta avto nadpovprečna in povprečen uporabnik ne bo uporabil niti 3/4 tega, kar motor ponuja... Mislim, v Rebrnice zvleč sedem potnikov in kamp-prikolico s 1300 kg s hitrostjo 100 km/h - ja kaj bi pa še radi?
Čeprav, do določene mere, je pa to konec koncev edino pravilno. Pri nas je en odsek, sicer res blagi desni ovinek, kjer je na desno odcep - v kamnolom. In od tam velikokrat pridejo tovornjaki. No, tam je omejitev 40 km/h. In če se res pripelješ 40, se tovornjak spravi na cesto da niti zavore ne dotakneš. Jaz tam ponavadi pridem 50. Če ni nikogar, gre lepo mimo. Če pa se kak tovornjak spravlja na cesto, pa že malo pobremzam. Problem je, ker me praktično vsi (razen avtošole) prehitevajo in to čez polno črto. In ko pridemo okoli ovinka, jaz 50, on temu primerno več in na nasprotnem pasu, tam se pa tovornjak spravlja na cesto... Če je cesta suha, če nekako gre. Če pa je rahlo mokra, fino naprašena od kamnoloma, po malem kar penasta... Kakorkoli, rata skoraj kot vsakdan v Genovi: dva pasova, trije vštric, pa še kak kolesar se najde kje vmes...
Bistvo je to, da cena gre že danes lahko nižje, ampak ne gre, ker tankštelarji tega nočijo, bi pa v trenutku deregulacije šli vsaj za 20 centov gor al pa še več, ker je zdaj še manj konkurence. Nenasitni so.
Točno to sem imel v mislih, samo nisem znal tako dobro zapisat.
Medtem ko tukaj še kar jadikujete nad sodobno elektromobilnostjo, sem jaz ZOE zapeljal v Črno Goro. Brez kakršnihkoli težav.
Strošek polnjenja za prevoženih 800+ km je znašal 14,39€, od tega je daleč največ pobral hrvaški ELEN. #sampovem
Pa še za statistike med vami - "izguba" časa za polnjenje - 1,5h, 20 min, 1h. Pa v praksi sploh ni bilo tako - prvi postanek sem kombiniral z malce spanca, drugega za skok v pekarno, tretjega za pozno kosilo.
Jaz pa sem za 1370 km dolgo pot (tankal sem v Novi Gorici, odšel do Genove, se tam malo prevažal naokoli, se vrnil do Verone, pa se še tam malo prevažal naokoli in nato prišel nazaj v Novo Gorico na isto črpalko) porabil 266€ za nafto.
Je pa res, da sem vlekel počitniško prikolico, ki sama tehta 1300 kg. In ki je vse drugo prej kot aerodinamična...
Pa še za statistike med vami - "izguba" časa za polnjenje: 4 x 15 minut vključno z obiskom stranišča + 1 x nekaj manj kot 10 minut vključno s čakanjem, ker je bil eden pred menoj.
Smo bili za prvomajske v Italiji pa mi je ena reč padla v oči.
Ko je Janša pri nas "odprl" cene, so vsi prodajalci dvignili cene, ampak še vedno so bile enake. Mogoče je bilo 0,03€ razlike, več mislim da ne. V Italiji je ravno tako odprt trg. Ampak je razlika v cenah tudi po 0,20€... In to v istem mestu. Recimo v Genovi smo bili bolj pozorni na to. Na štirih kilometrih smo videli razlike v cenah in je bilo med najdražjo in najcenejšo po 20 centov za liter razlike...
Sm kmet an s hribu doma, pej se na matematiko ne spoznam lihtanartabl, ma se mn zdi, de sm enbot nekje slišu, de minus an minus dasta plus. Če je torej minus za baterijo in minus za vse okrog...
Skratka, @skritikrt, končno nekdo, ki je lepo po kmečko razložil vse skupaj! Torej:
Drek od baterije+drek vseokoli=kup dreka. Na kupu dreka pa zelo lepo uspevajo buče. Pa kumare tudi...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se zgodi...
Policisti imajo običajno v obravnavi prehitre voznike, ki krepko pohodijo plin. No, tokrat je bilo drugače. V soboto popoldne so pri Razdrtem 28-letnemu vozniku, državljanu Italije, izmerili hitrost 60 km/h (kjer velja omejitev 110 km/h). Globo je plačal na kraju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani