Jaz resno razmi?ljam o vikend V8 USA avtu iz 80-ih ali za?etka 90-ih let, verjetno bo dobra nalo?ba, saj bo ?ez dve ali tri leta bo verjetno standard 2 cilindra, quadturbo in 0,5 litra prostornine ter menjava motorja na servisni interval.
Tu se da brez te?av varovalko, da se lahko prehiteva le z XY vi?jo hitrostjo, vkolikor seveda ta XY hitrost ne presega omejitve. To s kolesarji pa nisem niti pomislil (da se postavi na semaforju spredaj), verjetno se premalo vozim po takih lokacijah, kjer bi imel te?ave z njimi.
?Sicer pa ja, proti Juresu nimam ?etrt toliko izku?enj ampak vseeno lahko re?em, da mi v?asih postane vro?e, ko naletim na kako kolono in v ogledalu gledam, kako se mi z dokaj veliko hitrostjo pribli?uje avto zadaj.
?To o motorjih v mestih, izbolj?ani mobilnosti in manj?emu onesna?evanju sem ?e ve?krat razmi?ljal. Nekje bi rabli nekoga, ki bi dal to naprej v EU parlamentu. Da bi vozniki B kategorije le s 5-10 urami, CPPjem in glavno vo?njo dobili A1 kategorijo. Z 125 ccm bi se ?e marsikdo lahko dostojno pripeljal v slu?bo, porabil bi manj goriva in manj parkiri??. Saj dobimo z izpitom za avto tudi izpit za moped ampak roko na srce, s 50 ccm in omejitvijo do 45 km/h si ?e na Celov?ki v napoto avtom. Polna usta so jih o ekologiji in izbolj?ani mobilnosti, pa nih?e ne naredi ni? konkretnega (e-skiroji in sanjanje, da bo ?lo ?isto vse na elektriko je po mojem mnenju bedarija).
Tako je re?eno v Avstriji. Izpit za avto + 6 ur teorije in prakse, pa lahko vozi? 125 ccm. Ena prvih stvari, ki sem si jih uredil gor. Ni bolj?ega, kot z motorjem v slu?bo, zakaj bi se ?e vozil s tono in pol do dvema pleha sam v avtu?
M6 145 meni v povpre?ju nikoli porabila ve? kot 7 8povpre?ja taknov so bil med 6,3 in 6,8, niti prva (2013), niti druga (2016). AC praviloma tempomat na 130, redko na 120, z ob?asnimi preizkusi top speeda oz. 4. do redline (200 km/h) in nekajkrat tedensko do rde?ega polja v 2 in 3. prestavi ob ogretem motorju, kar precej hitrih cest s 100 ali 110 km/h in precej mestne vo?nje (mrzel motor do vrtca 1 km, ugasnit, nato 4 km do slu?be in popoldan enako).
Sam pred tem ?e nisem imel bencinarja, ki bi porabil tako malo. Morda pomembno: gume sem imel vedno napumpane na 2,6, pa ne zaradi porabe, ampak zaradi boj?ega ob?utka na volanu.
Jaz sem imel g145 2013 in 2016. Prva zelo rjava (seveda samo podvozje) pri 17k km, verjetno jo je imel prvi lastnik v ogrevani gara?i...vozil se ni kaj dosti. Druga 2016 pri 55k km ni? rjava.
145 vs 165: razlika je predvsem v pro?nosti na ra?un ca. 10 % dalj?ega menjalnika pri ?ibkej?i. Obe pa spodobno gresta. Motorji so povsem brez te?av, za verigo ne ve?, da jo ima?.
Tresenje zavor...ve?ni problem mazd, o?itno tudi pri 2018. 2016 je treslo kot hudi?, ?eprav pri ca. 35 prvi? menjano komplet vse. Pri 2013 celo ni? ni treslo, res pa da je imela ob nakupu ?ele 17k (stara 5 let), ob prodaji 33k.
Da avto z DSG v primerjavi z ro?nim pije kak deci ali dva manj, ni noben ?ude?, ampak posledica dalj?ega prestavnega razmerja, vsaj zadnja prestava je ponavadi dalj?a oz. ima menjalnik lahko prestavo ve? (6 vs 7). DSG ni bolj efektiven, razen v smislu, da je motor manj ?asa v prostem teku med prestavljanem, a je to zanemarljivo.
Niso imeli, ?e bi jih imeli, sem prepri?an, da bi se bolje prodajale. Vsaj v Evropi, kjer so kupci zahtevnej?i kot v ZDA, kjer ni nekih individualnih dopla?il, ampak vzemi paket ali pa ni?
Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...
X 25.390
X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)
X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)
X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)
G 22.290
G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)
G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)
G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)
edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.
edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).
Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz resno razmi?ljam o vikend V8 USA avtu iz 80-ih ali za?etka 90-ih let, verjetno bo dobra nalo?ba, saj bo ?ez dve ali tri leta bo verjetno standard 2 cilindra, quadturbo in 0,5 litra prostornine ter menjava motorja na servisni interval.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani