Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4.
Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo.
pred 10 urami je godlike napisal:
Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.
Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?
Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.
Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....
Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.
Evo povzetek:
The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.
Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.
Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje.
Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.
Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?
Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.
Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....
Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.
Evo povzetek:
The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.
Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.
Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje.
Za normalno vožnjo je navaden čist ok. Če imaš 4x4, te že misel premami, da greš lahko hitreje v ovinek, kar fizika prepreči. Zakaj vsi 4x4 nudijo? Ker kupci zagrabijo nepotrebne stvari. Ne mešaj rally z navadno vsakdanjo vožnjo. Drugače pa, vsak se sam odloči. Jaz osebno NE potrebujem 4x4. Slavko ga pa potrebuje.
Sem tud jaz že marsikaj vozil... Od 4x4, 6x6 4x8, 6x8, 8x8...
pred 9 urami je godlike napisal:
Če je pa AWD opevan za ovinke....
Tudi pospeški so boljši, pri močnejših mašinah, ker gre na 4 gume. Pri fwd pa 2 že spuščata.
In to rabiš pri vožnji v trgovino po mleko in kruh, pa ko pelješ otroke v vrtec in šolo, pa da pravi čas v službo prideš.
No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...
Čaki čaki. 4 km v eno stran se vozi žena že ohoho let. Mazda5 diesel je imela probleme z regeneracijo in bila poraba 8 litrov. Mazda6 bencinar 2.0 letnik 08 na isti relaciji poraba 8 litrov, problemov z regeneracijo ni. Ne moreš tople vode odkrit in ne vem kako vozit, da ne prekinjaš regeneracijo.
09 letnik diesel problem z regeneracijo. 6 km v eno stran. Iščem pol varjanto, da vsakih par dni en krog naredim 30 km v eno stran...
Previdno tudi tu, menda so pri novejših precejšne težave s pokanjem blokov motorja. Kitajci preveč šparali in so pretanke stene...nevem pa točno povedat kateri motorji.
Kolega, ki ureja uvoze, pravi da jih je cela evropa polna s to napako in se jim posledično raje izogiba..če nima kdo res izrecne želje.
Odvisno, kakšnega vulkanizerja imaš. Če imaš takega, ki te rad vidi v delavnici ali za šankom. Vedi, da je dober vulkanizer tisti, ki dela zase in za stranko. Tisti, ki dela za šefa in plačo NI pravi vulkanizer.
Če ti hrani gume je vesel, ker ima korist od tega. Večkrat montira, več kasira.
Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača. Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo.
Vedi, da je guma narejena za čim manjkrat montirat. Jaz 5x montirane nočem. Gumo enkrat montiraš na platišče in to je to. Zimsko gumo vozim 5 do 7 let. Jo ne znucam. To je 5 do 7x montaža in centriranje zimske gume. Pol pa še letna guma...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4.
Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo.
Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani