Skoči na vsebino
Mazda 6 nakup
Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6218304&show=1

Tega ?el tudi gledat, preverjena znana zgodovila, prvi slo lastnik, motor pod garancijo menjan pri 32.000km, zato ?e nima glavnega servisa narejenega. To me ?e en moti preve?, najve?ja te?ava je rja pod lakom, ki na pokrovu motorja in najve? na strehi udarja ven. Naj bi sicer garancija krila popravilo tega, samo to je lahk nikoli kon?an boj.

 

Lp, Matej

 

Ne pozabi, da bo to tvoj ?as, ki ga bo? vlagal v popravila. Moje mnenje je, da se ga izogne?.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Leasing? Ne vem. Zdi se mi, da tisti, ki jemljejo na leasing, avto zjebejo do konca, potem jim ga pa hi?a vzame zaradi neodpla?evanja obrokov. Seveda ne govorim, da je to pravilo, pa? pa samo moje mnenje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

sej mlin?ki tud grejo 150....sam pa tud pijejo ob tem 8 :D

 

Grejo, grejo. Problem je samo ta zaloga mo?i, ko pred/za ?leperjem, ki se spravi prehitevat zavre?, potem pa spet konkretno po gasu, ko bi rad pri?el do 150km/h in za tabo se vsi spra?ujejo, kdaj se bo to zgodilo. Sem imel P307 2.0 HDi (90KM) in se takih situacij ?e predobro spomnim. Mislim, da je na ravnini dosegel po GPS-u okoli 160km/h (po ?tevcu pa kakih 10 ve?). ?e ve? je bilo situacij, ko sem se tistim za sabo umikal na vozni pas, nakar sem moral spet ?akat, da sem dobil dovolj velik zalet, da prehitim "oviro" pred sabo. Naporno :wacko:

 

Tomozuki... ?udno da ti sedaj ve? pije (ok.. tudi sam sem zagnal paniko, ko je avto prvih 50km pil 9l :D )... sedaj po ca. mesecu dni je poraba manj?a za 0,3l! Sicer ta mesec ni bilo nobene relacije, pa sem vseeno po BC-ju na 6,7l :) Pa vsekakor sedaj ve?krat pohodim plin do konca, ker je filing dost bolj?i :aaaaa:

 

Nisem napisal, da dejansko ve? pije, ker ?e nisem ?el dolivat. Bom pa sporo?il, ko bom. Ampak ra?unam na 7,5l. Sem imel tudi 6,8l porabe, ampak s tako penzionisti?no vo?njo, da se mi je avto smilil.

 

govori? o motornem dodatku ?

 

Powerboxu ja. ?e ima? v mislih Megasel, je odgovor isto "ja".

 

Heheh ,ste se pa zdej utaknili v mojih 120 na uro. :-)

 

1. Zjutraj za na ?iht, ve? kot 120 gre? itak te?ko. Mogo?e kak kilometer.

2. Za nazaj je podobna zgodba, mogo?e je mal bolj?.

 

Ne vidim pa nobenega pametnega razloga, da se bi vedno vozil 150 po AC? So bolj kot ne sami minusi. Edino minuta, dve pri?paranega ?asa je mogo?e plus, ampak spet za kak?no ceno...

 

Tako pa lepo 120, kruzam v miru, brez pretiranega hrupa, mo?i je dovolj, ?e ga zahodi? da se nekam premakne avto..v nasprotju s kakimi mlin?ki...

 

Sicer pa vsak po svoje...

 

Eh, pelje? se, kolikor ti pa?e. Vsak ima svoj prav. Pri 150km/h res ne pridobi? veliko, ?e ne gre? na dalj?o pot. Ampak jaz se vozim med 150 in 170 samo zato, ker mi je la?je in bolj udobno, poraba je pa ?e vedno tu~tu (kake 0,2 - 0,3 litra razlike kot ?e bi se peljal 120km/h). Hrupa sem bil navajen bistveno ve? in se mi v tem avtu zdi, da lahko opravim ?e jutranjo meditacijo.

 

Jaz sem danes ?el tankat po prvem izpraznjenem rezervoarju, odkar sem si nabavil Mazdo, in sem si na roke izra?unal porabo 5,88l/100km...

 

?zmeden?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

zakaj meni pije 7.2-7.5?? :angry2: Ker ima DPF in 120KS?

 

Ja, sva ?e dva. Glede na to, da moj nima DPF-ja, pomoje ni od tega odvisno. Sem imel ?e manj?o porabo okoli 6.5l, potem so mi ga pa softwaresko nadgradili in evo rezultat :glare: Zadnji? sem imel celo 7.8 :pepsi: Res je, da nimam ravno lahke noge, po drugi strani pa tudi mestne vo?nje nimam ni? (ki naj bi bila najbolj potratna). Zdaj sem dal noter powerbox in izgleda ?e bolj ?ejen. Kazalec je na predzadnji ?rtici, naredil sem pa 500 kilometrov :(

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Poglej kakega, ki ima 120.000km in opravljen veliki servis. Jaz sem kupil svojega, ko je imel 124.000km, servis pa je bil narejen na 114.000km. In to celo pri Mazdi, ?eprav je bil avto ?e izven garancije :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Jaz sem svojega kupil pri Adria Plus v Novem mestu. Ni delal elektri?en pomik zadnje ?ipe pa je prodajalec rekel, da ni problema in so mi zamenjali motor?ek. Tudi sicer se mi je zdel odnos povsem korekten.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

?e mi najde? mazdo 3,6,5,7 in stara cca 3+ let in NI popolnoma ni? rjava ?astim :cheers:

 

Da bi ti iskal nezarjavelo Mazdo za pir? :hohoho: Sej nisem rekel, da ni rje, jo je pa vsaj pri slovenskih bilo bistveno manj. Tudi, ko sem kupoval motor; ni primerjave med uvo?enim iz Italije in Nem?ije recimo. Ne re?em, da je to vedno pravilo (recimo ta Avensis je na?eloma bil ?isto kul), se ti pa zna dostikrat zgodit.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Bolje ta kot tisti srebrn. Ko sem kupoval svojega sem pregledal precej 6-tk in ti lahko skoraj zagotovo povem, da so primerjalno isti letniki slovenskih in tujih (beri: makaronarskih), slednji mnogo slab?e ohranjeni. Celo pri samem ogledu avtomobila je kak?na stvar odpovedala kot npr. vzvod za odpiranje motornega pokrova. Potem recimo avto ni imel antene in komentar trgovca je bil, da mi jo bo vzel iz enega drugega avta, ki ga tudi prodaja. Kolega je gledal enega Yarisa in ko je izvedel, da je italijanski rekel, da ga ne bo vzel. Komentar prodajalca je bil: "A poŁ, ?e je iz ItaŁije pa nima ?tirih koŁes?" ?e jim je to merilo, potem so res kompetentni za razpravo. Drugi faktor je pa rja. Ker je Italija dr?ava z veliko morja, je precej avtomobilov iz obmorskih krajev in tam jih sol tako lepo jé, da se lahko samo ?udi?. Zakaj pri na?ih primorcih ni tako zarjavelih vozov? Ker lep?e skrbijo za njih pa tudi malo parkiri?? je neposredno ob morju. Sosedje pa kupujejo avto, da ga zvozijo v 2-3 letih in dajo naprej. ?el sem gledat 3 6-tke k enemu prodajalcu in vse tri so imele jeklena plati??a identi?no rjasta - tam, kjer so luknje v okrasnem pokrovu. Ko smo odprli pokrov motorja, se je videlo, da so tudi nosilci rjasti. Je pa res, da vsi niso taki. Foter ima Avensisa Verso, ki je pravtako makaronarski, ampak rje pa nima. So pa lepili odbija?e recimo, na katerih je silikon odstopil, ko smo ga ?e imeli 2-3 leta. Kupljen je imel 130.000km, zdaj jih ima 230.000km in ?e gre. So pa pri cca 200.000km ?le ?obe, zadnji? pa ?e filter za gorivo. Ampak mislim, da je to bolj vzrok "dobrega" slovenskega dizla.

Na tvojem mestu bi gledal izklju?no slovenske. Pojdi jih malo pogledat in se prepri?aj sam. Preko avtoneta sem imel nagledanih vsaj 10 komadov, v po?tev sta pri?la samo 2. ?e se ti ne mudi, si vzami ?as vsaj kak?en mesec in preglej vse, kar ti bo padlo v o?i ?zmeden? ?ele potem bo? dobil ob?utek, kdo te ?eli "nategnit". Je pa na?eloma tak, da ve? kot stane, bolj ga lastnik ceni. Se pa da tudi visoke cene fajn zbit. Tak, da kar pogumno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Zadnja poraba do Bratislave in nazaj 6,1l/100km. ?eprav se mi zdi, da sem se nekje zakalkuliral, ker tak malo ?e nikoli nisem imel pa nisem spreminjal stila vo?nje :ne vem: Mogo?e se je avto sam vstra?il cen na Slova?kem in se odlo?il, da se ne bo nacejal z dizlom kot obi?ajno :vino: Ali so pa krive nove Inter?par radkape, ki so iz la?je plastike...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Meni moj ?e vedno pije 7,2l :pepsi: Poraba je nespremenjena, ?e vozim 130km/h ali 170km/h. Tak, da sem se odlo?il, da ne bom ve? upo?asnjeval prometa in delal kolon... Radar detektor na vetrobran pa "pedal to the metal" :policaj:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Hja, sej to je problem nemcev. ?e cena osnovnega modela te na rit vr?e, kaj?ele dodatki, ki so v drugih avtomobilih ?e serijsko. Takoj pride? na podvojeno vrednost vozila.

 

Slika modela brez dodatne "opreme":

post-6662-1331022066_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Moja skoraj konstantno pije 7,3l. Enkrat sem dosegel 6,8l, ampak ne vem, ?e me niso pol?i prehitevali. Je pa res, da ko ga peglam 160km/h, spet ni velike razlike v porabi glede na 130km/h. Mogo?e za 2 deci. BC pa itak take izra?une ven me?e, da sem raje na uro preklopil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zimske gume 2011
Napisano

Ma po regionalkah nisem nek divjak, je pa vmes kar precej avtoceste (hitrost cca. 140 km/h) ker uporabljam avto za delo na terenu.

 

Tovarni?ki tlak pi?e ob normalno obte?enem avtu 2.1 se mi zdi, bom preveril, samo to se meni zdi res malo.

 

Tovarni?ki tlak na pnevmatiki ali v user manualu? Ker na?eloma naj bi pri taki dimenziji (verjetno so 15-ke?) imel cca 2.5 bara za neobte?en avto, sicer ti za?ne gumo po robovih pobirat, ker se notranji del oziroma tekalna povr?ina uslo?i. Itak tudi stabilnost trpi, ker se stene preve? premikajo sem in tja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jankovičevi raubarji
Napisano

Verjetno je mislu da ne menja? pasa. Saj ?e se prav spomnem naj bi se na?eloma vedno umikal na notranji pas in potem nazaj proti zunanjemu ko ?eli? ven. Seveda v praksi pol to ni glih ve? isto vsaj v sloveniji kjer te nekdo takoj zare?e mimo po desni in potem so v kro?enju :danzoman: ,?e nima? 2 izvozov tko kot na toma?evskemu

 

No, no, to ;) Zadeva ni ve? sestavljena po starem sistemu, ampak se zunanji pasovi za?nejo izklju?evati. Prvi gre na en odcep, drugi na naslednjega, tretji... skratka, zato so verjetno tudi postavljene table, da se po njih razvrsti? ?e takoj pri vstopu in ne ovira? prometa z menjavanjem pasov. In recimo tabla za ?ale te vodi od za?etka do konca in ne rabi? spreminjati pasu (verjetno je bilo mi?ljeno tako, ne?). Torej, ?e bi se ?elel tukaj voziti okrog in okrog (brez kaki drifterskih namenov, ampak zgolj, da bi odkril pravi odcep), bi se moral za vsak odcep pomikat en pas noter. In ?elel sem povedat le to, da sem zna biti zadeva rahlo zmedena. ?e vsi ?tartajo ob zeleni, te?ko na kratki razdalji do naslednjega semaforja menja? pas, razen, ?e se res pomika? na skrajnega notranjega. Ampak spet mora? spremljati table ?e takoj na vstopu, da ne pristane? na napa?nem odcepu. Skratka, mogo?e sem malo pretirano odreagiral, ampak zadevo se verjetno res mora? navadit. Zdaj sicer vem, kako se moram prebit skozi, za kakega pri?leka pa zna bit naporno. Oziroma je, po pri?evanju tistih, ki so obiskovalci.

 

Kar se pa Jankovi?a ti?e, pa ga nisem povezoval z nobenimi semaforskimi "aferami" (sploh pa ne z utripajo?o zeleno), vendar ?e vedno mislim, da pri na?rtovanju prometa sodeluje z projektanti. Torej, nikoli nisem trdil, da je on izumil rondoje in kri?i??a, verjetno pa po?egna zadevo, da jo ob?ina financira. Ni res? Torej, ?e bi kdo lahko situacijo spremenil oziroma za?el spreminjat, je to verjetno ?upan mesta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jankovičevi raubarji
Napisano

Klele si pa udaril ?isto mimo. Ta rondo je ratal eden najbolj varnih in urejenih sploh glede na koli?ino vozil, ki gre tu skozi. Tole s semaforji je ob za?etnem skepticizmu ratala prava re?itev in bistveno zmanj?ala gne?e. Danes prakti?no v konicah skoraj ne ?aka? oziroma, ?e ?e je ?akanje znosno hitro, kar sigurno ni bil primer pred semaforji, ki pa definitivno niso na?a pogruntav??ina in jih uporabljajo tudi drugod, kjer je koli?ina prometa skozi rondo velika.

 

?e se nahaja? na skrajnem notranjem (levem) robu rondoja lahko BREZ prekr?ka ostaja? na njegovem notranjem pasu, vendar mora? to narediti takoj, ko se ta odcepi (se pravi brez ?akanja in potem sekanja polne ?rte). Prakti?no se tako lahko vozi? cel rondo okrog in okrog - o?itno bo treba malo preverit znanje CPP-ja. :blush:

 

Ampak si pa takoj izgubil vso kredibilnost, ko si za?el me?ati Jankovića in semforje na rondoju. ?e resno misli?, da je to ukazal on potem ti ?al ni pomo?i in ?e resno misli?, da je Mariborski promet bolje urejen kot Ljubljanski nimam kej ve? pripomnit. Sem vsak mesec vsaj enkrat v MB in me takrat mine vse, ko stojimo v neprehodnih kolonah. Sploh na Tr?a?ki ali pa na Pobre?ki pa ?e marsikje drugje.

 

O?itno je potem samo meni in mojim kolegom ?uden in se mi je zdel precej bolj?i, ko ni bilo nobenih semaforjev. Tudi takrat nikoli nisem naletel na gne?o. Edina pomanjkljivost je bila napa?na nagnjenost cesti??a pri ?emer so ljudje zapu??ali rondo tudi bo?no. Posebno pri obvoznici proti ?rnu?am, kjer je bil za name?ek ?e malo bolj gladek asfalt. Druga stvar je bila nepreglednost s tisto visoko ograjo.

 

In, ne, ne gre brez prekr?ka oziroma po tablah obvoziti rondoja. Lahko zavija? na notranji pas, vendar se potem ne dr?i? tabel, ki te od za?etka vodijo do cilja (kao). ?e bo? pozoren, poglej, kako so zarisane ?rte. Notranji pas je dejansko namenjen tistim, ki se vklju?ujejo v rondo (nelogi?no, ampak razvrstilni pas pred semaforji ka?e tako). Na?eloma ni mi?ljeno, da bi menjaval pasove in zavijal na notranji pas (ravno to bi naj bila tista prednost, da je ?tevilo nesre? manj?e, ne?). Isto napako delajo vozniki tudi po "turbo" rondojih. Tako, da tisto preverjanje CPP zase obdr?i :rolleyes: Pa ?e, ko to omenja?, semaforiziranih rondojev v knjigi ni bilo.

 

Lahko, da imajo zadevo v Franciji. Pred leti sem bil v Parizu pa tega nisem opazil (mogo?e res zato, ker se nisem vozil po njihovih cestah, ?eprav sem bil pozoren na promet), sem pa v Veliki Britaniji prevozil kar nekaj kilometrov in ogromno rondojev pa noben ni bil semaforiziran. Pa niso bili samo majhni obro?ki, temve? tudi tak?ni z velikostjo Toma?evega. Vsekakor pa nisem nikjer, ko sem se odcepil iz obvoznice naletel na semafor (kot je recimo pri Ljubljana - Center in je popolnoma nepotreben). No, ko sem ravno pri tem, tu se Tr?a?ka pred MB tudi zaba?e. In nisem rekel, da je promet v Mariboru za zgled, je pa bistveno bolj napredoval kot v Ljubljani, ko se semaforji pojavljajo kot gobe po de?ju, klasi?na kri?i??a se spreminjajo v rondoje in potem spet obratno (recimo med Trnovim in Prulami). ?e se odpravim iz Ljubljane ali v njo, ko je ura 8 oziroma 16, lahko vzamem ?e ?otor in sudoku s sabo. Sploh, ?e pade ?e de?. Sem se pa na delo vozil v obe mesti, tako da poznam obe situaciji. In glede na to, da se je ?e enkrat zgodila mahinacija glede signalizacije in utripajo?e zelene lu?i, ne verjamem nikomur ve?. Najprej se je na?el nekdo, ki je rekel, da tega v EU ni, potem ko so ugotovili, da to ni res, so policaji rekli, da je tako bolj?e, ker prej so bile hitrosti pri utripajo?i zeleni vi?je, zdaj so pa spet ugotovili, da jih veliko ve? vozi ?ez rde?o in sem ?e bral, da bi jih naj "neko?" postavili nazaj. Verjetno isti izvajalci. Res, ko kme?ka nevesta pred poroko. Bi pa nebi. Svadbo pa pla?ujemo vsi ostali. :ne vem: No?em dol?iti Jankota za ume??anje vedno ve?ih semaforjev, dejstvo pa je, da je ?upan in kot tak ima verjetno nadzor nad vsemi projetki v MOL-u. Vseeno mi te semaforski posli smrdijo, ker jih je odlo?no preve? in so nepotrebni na marsikaterih lokacijah (recimo Poljanska od Ro?ke naprej ?e rahlo spominja na zabavi??ni park).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jankovičevi raubarji
Napisano

Hint hint vinjete: barosso, evropska sredstva.

 

Kako naj resi promet ce ma vsak svoj avto? Podzemno garazo je zgradil.

Kako bi resevali elektriko in promet ce vedno bolj trosimo?

Izprevrzeni in perverzni smo

 

To je res, ampak lahko bi ?e vedno rekel, da jih ne bo... ?e druga?e gleda?, je DARS bistveno ve? zaslu?il s ABC in klasi?nim cestninjenjem. Vseeno je korak naprej za ostale uporabnike.

 

Z dragimi urami parkiranja ne dose?e? ni? pa ima? lahko 10 gara?. Zato, ker se folk raje 20 min mrzli?no vozi med bloki in i??e prosto parkirno mesto med grmovjem in telegraf?tango. In tako seveda ostane dalj ?asa na cesti in dela zastoje.

 

Druga zadeva je, da je zaprl premalo centra. Ta bi se moral zapreti vzdol? cele Slovenske, na za?etku in koncu bi se iz vozne povr?ine spet lahko uredila parkiri??a. Naprej pa pe?, s kavalirjem, kolesom itd.

 

Tretja zadeva so rondoji. Mislim, katero tele si spomni postavit semaforje na rondo? :vskalo: To ?e samo v Romuniji vidi?. Da ne govorim o tem, da ?e se razvr??a? po tablah (v mislih imam seveda Toma?evo), ga ne more? obvoziti okoli. Npr. pridem iz Jar?ke strani in bi rad ?el na obvoznico proti Mariboru. Brez prekr?ka ne gre. A ni glavna funkcija rondoja, da je sklenjen oziroma omogo?a vo?njo okoli? Ljubljanković bi si lahko pogledal, kako je to drugje urejeno, mogo?e pri rivalu Kanglerju (s katerim ne simpatiziram, da ne bo pomote, vendar promet bistveno bolj?e re?uje). Tudi, ko se izklju?uje? iz obvoznice vedno naleti? na semafor, ?e preden uspe? zaviti na pre?no cesto. Za?el sem ?e resno sumiti, da Đanković sklepa posle z nekom iz semaforskega oddelka prometa, ker ti se postavljajo res na nevmestna mesta, kje niti kri?anja cest ni, pa? pa mogo?e kake zebre (cestne, ne iz safarija), ki je noben niti ne povoha. V mesto dnevno vdre 500.000 vozil, njemu pa je ultra pomembno, da nobenega turista ne motijo smeti v kesonih.

 

Propagiranje Park&Ride sistemov. ?e jih Ljubljan?ani ne poznajo, kako jih bo ?ele kdo drugi? To bi lahko nadgradil ?e z nalepko za vstop v center, o ?emer je ?e bilo dosti govora, ampak prioritete so bile spet drugje. Tako bi se pa? stimulirala uporaba drugih prevoznih sredstev.

 

Dosti bi se dalo re?iti tudi z uvedbo A kategorije do 12kW, za katero ne bi bilo potrebno opravljati posebnega izpita, ?e bi ?e imel B. Italijani in ?panci lepo dokazujejo, da z enoslednimi vozili la?je dostopajo, la?je parkirajo in porabijo manj stro?kov za vzdr?evanje. Ker roko na srce, podnebje pri nas je precej ugodno tudi za to. Sicer to ni direktno Đankova krivda, vendar upam, da bo sedaj v parlamentu posvetil nekaj minut tudi temu (glede na to, da se vedno zgledujemo po Nemcih, bi se lahko ?e tokrat).

 

Skratka, idej je malo morje, samo interesa o?itno ni nobenega... :huh:

 

P.S.: Elektriko pa ne moremo re?it, ker vedno ve? stvari deluje nanjo. Edina re?itev je novi reaktor, kotel... nekaj izdatnega skratka. In s tem dodatna delovna mesta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jankovičevi raubarji
Napisano

Vse to je res in oba imata prav, ker nobena mandatarska zgodba ni samo ?rna in samo bela. Kljub temu, da se je Pahor zna?el v kriznih letih pa mislim, da se z zadevo ni znal spopadat. Bil je kot en mali osnovno?olski piflar, ki svoje so?olce prepri?uje, da je v razredu edino on najbolj pameten, nakar se vsi za?nejo iz njega norca delat in mu stvari stran jemat, on pa samo zmedeno pogleduje naokoli. In za Pahorja resni?no ne vem, kaj je naredil pozitivnega v svojem mandatu. Tuhtam in tuhtam pa se nikakor ne morem spomnit. Se pa spomnim ?e nekaterih iz Jan?eve vladavine, ki nimajo veze recesijo:

 

- konec nalepk za tehni?no izpravnost

- overjanje dokumentov na UE, kar se je izkazalo za bistveno ceneje kot pri notarjih

- prepre?ili so rubljenje dr?avljanov z ni?anjem notarskih storitev za polovico

- poenostavljena dav?na napoved

- vinjete

- podjetnikom so ukinili davek na parkiri??a in mobilno telefonijo

 

Pa verjetno bi se ?e kaj spomnil. Seveda nisem njegov simpatizer, ampak vseeno se mi zdi, da se preve? poudarja samo, kar je bilo storjeno slabega, ne pa tudi pozitivnih stvari. Ne re?em, da bo Jankovi? slab, vendar nimam prevelikega zaupanja vanj. Kot ?upan je mesto zelo zadol?il, re?il pa ni skoraj nobenega pere?ega problema - npr. prometa in parkiranja, kar bi morala biti prioriteta pred stadioni in vkopanimi smetnjaki. Lahko bi za?el kar z odstranjevanjem semaforjev, ki jih je odlo?no preve? in zavirajo promet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.