A si skopiral vse datoteke in jo sformatiral v FAT32? (Ne pozabi vklopit prikaz skritih datotek, ene licence so mal poskrite). Vedeti je treba tudi da to dela samo po tem ko se ti je kartica zaklenila na tvoj avto (po pribl. 50km prevo?enih se na kartico skopira licenca ki jo ve?e na tvojo vozilo).
Meni namre? dela bp na najnovej?em EU firmwaru. Le Mazda Toolbox zahteva da vstavim original za update.
Pa? skrekati mora? navigacijo na CMUju da neha preverjati licenco na SD kartici (kar se ti spla?a paziti, nekateri drugi hacki kot AA so bricknili CMU vsem ki so poskusili narediti factory reset).
Postopek je dost jasen ?e zna? uporabljati SSH, ne bi pa po tistem ve? posodabljal CMU softwara ali vtikal kartice v ra?unalnik za posodobitev. ?e tega ne zna? sam, daj poi??i nekoga ko se zna s SSH priklopiti na CMU preko Wifija ali USB mre?nega adapterja.
(Ti je pa verjetno bolje na Androidu/iOSu pla?ati 30EUR za Sygic navigacijo, ki ima novej?e karte, se hitreje posodablja in ti je ni treba piratizirati.)
Verjamem, da je tudi nakup novega avta svojevrstno do?ivetje ampak, da bi me prodajalec odvrnil od nakupa ?eljenega avta, bi pa pri sebi ob?util tudi svojevrstno poni?anje, da sem se spustil na tak nivo. Konec koncev ne kupujem prodajalca ampak avto. Vem, da je veliko denarja, ki ga ?lovek odkarta ampak ga ne odkarta za sprejem, rde?o preprogo, paparace in pla?ane ploska?e ampak izklju?no za avto. In gre se samo za avto, vse ostalo je obrobna epizoda in takrat sam vidim samo avto, ostalo mi pa kratko malo dol visi.
?e pa si malce zvit in prika?e? resni interes se bodo vrteli tudi prodajalci. ?e pa pride? na plano takoj s tem, kolk dajo popusta in ?e ga ne bodo dali dovolj, da gre? pa takoj drugam, je pa to prirojena ?love?ka lastnost, da tak nastop odbije. Jebat ga za kontro pa? fa?e? hladen odnos prodajalca, kar marsikoga preseneti saj pri?akuje, da v kolikor zagrozijo, da bo ?el prodajalec na kolena in malodane poljubil ?evlje.
Mal se je treba iti psihologije in taktike pa se zavrtijo okol tebe tudi, ?e si v pono?enih kratkih hla?ah in razvle?eni majici (tako sem kupoval Clarusa). Dva, tri prava vpra?anja, pa je prodajalec takoj spremenil odnos in razkazal od A do ?. In na koncu ko se dela? da si prijel, je v bistvu na trnku prodajalec - takrat pa malo potarna?, da je avto skoraj tvoj sam, da si mal prekratek z denarjem. Pa ne zdaj na neke bajne popuste cilat - da pa se zni?at ceno pa ?e kake zimske gume in feltne lahko nabaranta?, pa kake parkirne senzorje pa si skozi.
Zakaj dafuq bi dal par jurjev provizije od nakupa 30k vrednega avta ?e se mu ne da potruditi niti toliko kot prodajalki v ?paru?! Salonov v Sloveniji je veliko, znamk avtov z odli?no ponudbo pa tudi. Ne vem zakaj bi trpel nesposobnost in nespo?tljivost ?e je pa toliko dobre konkurence. ?e ?e malo pomisli?... ?e znamka ni sposobna na cesto vre?i prodajalce, ki ji direktno delajo izgubo z odganjanjem kupcev... kak?ni so ?e le potem serviserji?
Mja mazda je pa? vozni?ko usmerjen avto, brez teh oh in sploh fi?erjev. Tako je.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Kar ne pomeni da jih ne bi morali meti. ?e se gremo vozni?ko usmerjen avto - ja razumljivo je da not ni fi?rjev ki ga delajo po?asnej?ega, te?jega in nestabilnej?ega. Samo ve?inoma tega pa je software, ki (razen na pove?ano udobje) pa? nima vpliva na "vozni?ko usmerjenost".
samo ne pozabit, da francozom pol teh stvari v par letih pocrka
Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...
Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...
Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.
Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...
A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?
Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..
Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...
Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...
Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..
Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...
Joj, moj prej?nji Peugeot je pa mel tko genialno narejeno, da si za avtomatsko odpiranje/zapiranje voznikovega okna moral tipko pritisniti na kratko, za sovoznikovo pa dr?ati kako sekundo. Ker je bilo glih obratno je to jasno pomenilo da se v 6+ letih nisem nikoli pravilno navadil kontrol Se mi pa vseeno zdi da znajo francozi take majhne malenkosti bolj porihtati - recimo stvari kot to da Mazda ne zna pospraviti brisalcev pri izklopu motorja, 16 let stari Peugeot pa je to znal.
Priznam, da sem se kar oddahnil saj sem se ?e spra?eval, ali je z menoj kaj narobe, da sem bil v A-Cosmos tako razo?aran. Res tile, vsaj kar se prodaje ti?e bolje, da s svojo dejavnostjo zaklju?ijo ker delajo samo ?kodo Mazdi.
Tudi pri meni je bila izku?nja pri A-Cosmos totalno porazna. V ?i?ki itak niso niti dvigali telefonov ali odgovarjali na emaile, v BTCju pa so zmagali z:
- Oba testna avta (M6 in M3) sta bila popolnoma brez goriva.
- En prodajalec mi ni hotel niti pripraviti ponudbe (oz. dati ra?una).
- Omenjeni prodajalec me je ob vpra?anju o memory stolih v trojkih vpra?al a ne bi raje kupil audija.
- Do kakih popustov ali dodatni opreme nismo pri?li ker se prodajalcu preprosto ni dalo ve? z mano pogovarjati.
- Drugi poskus, testna Mazda 3 je bila na voljo samo v Challenge opremi z G100 ma?ino. Glede na profil avta, ki sem ga iskal, je vozilo s prakti?no ni? opreme in ma?ino ki je komaj potegnila mimo tovornjaka na avtocesti, naredilo zelo slab vtis.
- Po vrnitvi avta ob dogovorjeni sva morala ?akati prodajalca 35 minut ker je kar nekam od?el. Na servisu niso meli pojma kam in niso ga morali priklicati.
- Ta prodajalec je celo pokazal cenik in uspel povedati kdaj bi bila dobava. "Popust" se je ustavil pri zimskih gumah.
Za primerjavo, v MS:
- So mi takoj brez naro?ila dali M3 Revolution za cel dan (vs. za eno uro kot v LJ). Ko sem podpisoval prevzem so poslali nekoga da je avto natankal.
- "Popust" je bil v zimskih gumah ( + 16" alu feltnah), navigaciji ter "zastonj" barvi. Denarnega popusta se na ta model ni dalo dobiti (delan po naro?ilu :/ )
V kolikor ne bi ?el za foro v MS pogledat v salon bi zdaj verjetno vozil ?kodo, tako zani? so bili v LJ. Dobre izku?nje sem ?e mel tudi pri Avtotehni Vis / Peugeot, kjer so se tudi zelo potrudili da bi mi prodali avto. Ostali saloni pa so bili ve?inoma crap.
Zavedaj se da so verjetno delavci, ki so delali Sylverjevo trojko, verjetno glih bili pijani, ker ima res nadpovpre?no koli?ino problemov. Fail je tule predvsem v nesposobnih mehanikih (ki jih je pri nas res nadpovre?no, ?e posebej ko pride? nad nivo fergazerja), ki mu zadeve ne znajo zrihtat. Druge trojke ki jih mamo tule pa? toliko problemov nimajo.
(Recimo moj CMU ne zmrzuje, niti ni zmrzoval noben v trojkah in ?estkah ki sem jih vozil in ki jih imajo drugi, navigacija dela brez te?av, bluetooth povezava tudi, ipd.)
O, hvala Mene v bistvu moti obratno, da se v slabem vremenu (de?, megla) ne pri?gejo zadnje LED lu?i, kar je na avtocesti v?asih mal problem :/
Vsak ima svoje preference in finance, ter koliko je ?e pripravljen dati za nujno zlo na?ega ?asa. V kolikor z avtom ne slu?imo denarja je itak ?ista zguba (nakup, registracije in zavarovanje, gorivo, redno vzdr?evanje, popravila, cestnine, zavarovanje, amortizacija ..). Tudi sam sem po 16 letih v nabavi novega. Od opreme mi je poleg standardnih asisten?nih funkcij, ki jih ima ?e vsako vozilo najbolj zanimiv radarski tempomat, ki za sabo potegne tudi funkcijo samodejnega zaviranja v sili (SBS). Ne potrebujem gretja sede?ev, elektri?nega nastavljivega sede?a, usnja in ?e ?esa, vendar bom o?itno moral vzeti revo top opremo, ?e bom hotel imeti SBS. To pa za sabo potegne denar, za katerega ne vem ali sem pripravljen dati. Govorim o Mazdi 3 CD150 revolution top. Poleg tega bodo potrebne ?e zimske gume, 16" felge, kasko. Pri tak?nem multi displeju bi ?e bil greh ne imeti navigacije in smo ?e pri 28k evrov. Iz to?ke A v B se pripelje? z vsakim je pa razlika v udobju .. Po drugi strani se pa samo enkrat ?ivi. Dileme, dileme ..
Ko sem jaz za?el govoriti o Revolution Top opremi, so meni kar takoj prakti?no vsi ponudili 16" feltne z zimskimi gumami gratis. Po malo dreganja sem v MS dobil gratis ?e navigacijo in barvo, tako da je cena avta kon?ala pri 25.000. Se ti spla?a malo iti pogledat.
Kar se pa ti?e opreme - ogrevanje sede?ev je zelo kul pozimi, MRCC vreden vsakega centa, SBS se pa kar pozna So pa tudi usnjeni sede?i nekoliko bolj udobni, tako da se ti ni treba sekirati preve? da bo? brezveze denar dal
Je pa Mazda 3 verjetno ?e vedno najcenej?i avto s spodobno opremo in radarskim tempomatom. VAG grupa je bila z opremo ekvivalentno Revolution + MRCC okoli 28-30k, Peugeotov (308) radarski tempomat je crap, drugi pa niti opcije nimajo.
Attraction ne ka?e slike na displayu in tudi senzorji niso zvezani na na?in da bi to omogo?ali (sam en "kanal" gre do head unita za vse senzorje, pri Revo in Revo Top pa je vsaka smer ekstra).
Hmm, druga?e pa sem precej prepri?an da ima avtomatsko nastavljanje vi?ine ter sledenje smeri (AFS) samo Revo Top model, kar je ?koda.
Sem danes gledal v avtu, pa moram priznati, da bi lahko le ugibal. Ce bi ugibal, bi rekel, da "high" oz. "visoka" prej prizge. Sanse so 50:50.
Lahko stestiras, zdaj, ko je sonce. Zvecer na isti lokaciji pocakas, da ti prizge luci in zabelezis uro. Ce je velika razlika med zgornjo in spodnjo nastavitvijo, bos drugi dan vedel.
Ali pa, ce imas garazo, pocasi zapeljes v garazo in vidis, na kateri tocki ti prizge luci. To lahko sprobas v enem dnevu.
Hmnja, bom probal ko se mi bo dalo zajebavati v gara?i
Lu?i so v vseh teh modelih iste (bi-ksenon z LED dnevnimi lu?mi) v vseh teh paketih. V Revolution Top edino dobijo ?e samodejno sledenje ovinkom / nastavljanje vi?ine.
Kar se pa ostalega ti?e:
- 18" plati??a zgledajo hudo sam so precej manj udobna od 16"k. Grbine pa slabe ceste na njih kar ?uti? na riti.
- HUD ti prikazuje na teh paketih hitrost in ?e ima? vgrajeno navigacijo pa? pu??ice. Edino v Revolution Top opremi dobi ve? vsebine, tako da se jaz na tvojem mestu ne bi sekiral ?e ga ne bo.
- Smart Key je kar udobje, sam ni pa katastrofa ?e tega ni.
- Sprednji senzorji in vzvratna kamera so hudo uporabni pri parkiranju v kake luknje, ?e posebej ker M3 ni preve? pregleden avto in ima dolg gobec. Se pa da kamera brez te?av vgraditi kasneje.
- Bose ozvo?enje se kar pozna, sam je odvisno od tega koliko da? na zvok in kaj poslu?a?. Za Rock radio je vse dobro
Btw, a se komu sanja kako pove?ati ob?utljivost senzorja za vklop lu?i (da se prej vklopijo v slabem vremenu)? Nastavitve pod "Settings" niso nikjer razlo?ene kaj po?nejo :/
Elektri?nih sede?ev s spominom nima (uporabno ?e vozi ?e kdo drug), radarski tempomat (fi?r brez katerega jaz ne bi ve? avta kupoval), ogrevanje zadnjih sede?ev ter se mi zdi da aktivno dr?anje pasu (volan sam zavija ko pride? na ?rto).
Meni je bilo jo voziti super, sam pa nisem glih hotel vre? 35k za avto - zato sem pa? vzel trojko s top opremo.
Octavia z opremo primerljivo z Revolution Top je nova tudi preko 30k, Superb pa preko 40.
Kar se mene ti?e je razlika v notranjosti ogormna - ima nov CMU infotainment sistem ki je (kljub ob?asnim hro??em) bistveno bolj?i od starega sistema s TomTom navigacijo. Prav tako je armaturka precej manj nametana in bolj "upscale".
Druga?e pa tudi sam pri iskanju za budged 35k nisem na?el bolj?ega avta, BMWji in podobne stvari so za tak dnar oskubljene ko?are bolj ali manj, medtem ko se M6 vozi skoraj sama
Mi je pa ?udno to pri A-Cosmosu, saj sem jaz pri BTC izpostavi vozil testno (belo) ?estko z Revolution Top opremo in novo notranjostjo. Vpra?aj ?e jo ?e majo (in ?e ti jo lahko clo natankajo malo pred vo?njo )?
govorim za povpre?je, od kar sem kupil avto (cca 11 mesecev nazaj in 31k prevo?enih).... pa ne vozim vedno 160+ km/h, ko imam dalj?e relacije, (npr Munchen) se dr?im omejetive, sploh v tujini...
ok pri max hitrosti je kar po?re?en, ampak ?e vedno manj kot prej?ni avto
Hehe, res je. To je sicer ?e vedno kakih 5L/100km manj kot pa G120 kuri tam okoli
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A si skopiral vse datoteke in jo sformatiral v FAT32? (Ne pozabi vklopit prikaz skritih datotek, ene licence so mal poskrite). Vedeti je treba tudi da to dela samo po tem ko se ti je kartica zaklenila na tvoj avto (po pribl. 50km prevo?enih se na kartico skopira licenca ki jo ve?e na tvojo vozilo).
Meni namre? dela bp na najnovej?em EU firmwaru. Le Mazda Toolbox zahteva da vstavim original za update.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani