Utopija je samo v jutranjih in popoldanskih konicah. Druga? ni ve?jih te?av se peljat s to hitrostjo izven teh konic oziroma v ?asu, ko ni selitve narodov tekom po?itnic in dopustov.
Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000
Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.
porabila v povpre?ju kar 11,5 litra, pri malce te?ji nogi pa ta poraba zlahka prileze do 12,3 litra.
?e omenimo, da ima dober ?eststopenjski menjalnik, moramo ?e pristaviti, da bi lahko bila ?esta prestava ?dalj?a?. Sicer predvidevamo, da je ?esta prestava ?kraj?a? zaradi slabokrvnosti motorja v vi?jih vrtljajih, vendar pa se pri avtocestni hitrostni omejitvi kazalec na merilniku vrtljajev ustavi nad ?tevilko tri tiso?. In tamje hrup motorja ?e malce mote?.
147KM 2.0 je stra?no anemi?en motor... ne vem zakaj ampak verjetno zaradi ekologije so ga zauzdali. Nisem vozil naslednjega v FL verziji s 155KM ampak baje je precej bolj?i. Ne samo za tistih 8KM razlike ampak po ob?utku naj bi bil veliko bolj odziven. ?e pa dobi? 2.5 litrskega je pa sigurno najbolj?a izbira.
tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)
do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.
Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.
Jaz sem tudi na Asym2 in ve? kot zadovoljen.. guma je naravnost super. So me stra?ili z obrabo ampak pri 15.000 prevo?enih se sploh ?e ne pozna tako, da ra?unam, da vsaj 60.000 mora zdr?at.
Po?akaj na prve teste Asym 3 pa bo? videl kje je.. ampak vseeno mislim, da zajebat ne more?, ?e jo vzame? je pa res, da 80? prihranka pa ima? preizku?ene gume pa tudi ni slaba izbira.
A v Makedoniji lahko pla?a? z evri na bencinski? Bom zjutri prede ?ihtom en krog naredu....hehe.
Ok ne resno... neki se mi obeta, da bom ?el tja dol (pa ne zarad pocen goriv ) pa me zanima a se da v Srbiji in Mkd poravnat z EUR ali je treba kartice oziroma lokalno valuto?
Za po klancu ni panike, ker zavira z elektromotorjem, ki v tistem trenutku deluje kot generator. Se pravi, ?e pravilno ti??i? bremzo zavira tako, da generira elektriko iz potencialne energije. Leaf ima tudi avtomatski na?in B menjalnika, ki je namenjen ravno za take primere in po klancu navzdol, ker precej samodejno zavira z uporabo elektromotorja kot generatorja.
Gretje deluje solidno, klime pa nisem testiral tako, da ne vem kolk zale?e... je pa res, da vsak tak porabnik zmanj?uje domet.
Danes imel prilo?nost se vozit dobro uro in pol z elektri?nim Nissanom Leafom. Milo re?eno sem navdu?en in ?e bodo spravili skupaj ?e domet nekje na 600km sploh ni ve? vpra?anja, da bo en od mojih naslednjih avtomobilov sigurno elektri?ni.
Avto ima deklariranih 109KM in 280Nm ampak, ker ima ta navor iz nule te dobesedno izstreli iz mesta. ?e sam nisem verjel kako je to agilna ?valca v mestnem prometu - sem se v trenutku prelevil v divjaka - od nula do 60km/h je res ?ista poezija in ta ob?utek bistveno ne pojenja tudi do hitrosti 150km/h. Usta do u?es in se mi ?e zdajle smeji ko to pomislim. Ob?utek ima? pri navoru, kot da ima? vsaj 150KM dizla, hrupa skoraj ni, kultiviranost je bolj?a kot pri bencinarju.
Ampak ?al vse ostalo je pa bolj polomija kot uspeh:
- en najgr?ih avtov ever - zadaj izgleda, kot bi imel plenico al pa polne gate.
- sedi se za en drek, sede? je previsok, volana se ne da nastavljat in je ?isto preve? prenizek
- avto ima dobrih 30kkm pa se oreng ?uti zra?nost v volanu - hehe mogo?e ima preve? navora
- glede na ?portnost motorja bi pri?akoval, da podvozje temu sledi ampak ?al ne - ?e je samo mal ovinka se preve? nagne in takoj izgubi dober stik s podlago pa se notranje kolo zavrti v prazno - no good.
- vsak porabnik, ?e posebej gretje kar lepo zmanj?uje domet tako, da sem se ve? ali manj vozil brez gretja. ?e dobro, da je sijalo sonce, ker me je kar malo zeblo.
- domet je vsaj dvojni minus, ker ?eprav obljubljajo 150km dosega je verjetno realnost nekje 90km, ?e malo pazi?. Imel sem v planu narest dobrih 80km in je na za?etku procent polnosti baterije tako silovito padal, da sem bil kr malo na trnih in ves ?as v skrbeh ali bo zneslo ali ne. To je tud svoje vrste adrenalin, ?eprav je za zadnjih 15km ostalo ?e 35% energije, da sem si dal lahko malo du?ka predno sem ga priklopil na polnilno postajo.
Kaj naj re?em - imel bi ga za v slu?bo in po opravkih, za kaj ve? pa tole odpade ampak gre se pa v pravo smer - samo ?e domet pove?at in brzino polnjenja pa smo na konju.
Sicer sem za pove?anje preto?nosti ampak kaj, ko 50% ljudi ne ve, da se da gas pritisnit tudi ve? kot za en cm ter posledi?no pospe?ujejo slab?e od fi?aka , spa?ka al pa bolhce izpred 30 let. Posledica bodo morali zavirat tisti, ki so na prednostni (zeleni lu?i) oziroma bo prihajalo do raznih naletov.
V vsakem primeru se da tukaj uveljavljat stvarno napako... zadeva ne deluje tako kot bi morala in se od nje pri?akuje. Urad za varstvo potro?nikov je naslednji korak, lahko pa tudi to?ba. Samo vseeno mislim, da se bo dalo vse urediti. Majes naj pa samo naprej sporo?i, da bo? ?el preko in?titucij pa bodo uvoznik in tisti na severu hitro ugotovili, da ni ve? heca.
Jaz sem originalne diske menjal pri 190.000km in niso ?isto ni? tresli. Se da pa skoraj vsake diske "zviti" oziroma se na njih nanese plast, ki povzro?a razli?en torni koeficient in tudi zaradi tega trese - zvije? jih pa tako, da se recimo spusti? malo bolj ?portno iz kakega hriba ali pa zavira? na polno iz kak?nih 160km/h proti nuli ter zapelje? v globoko lu?o. Ko hladna voda zalije pregret disk izgleda koraj tako kot kaljenje jekla.
Zavorna pot ni odvisna samo od samih zavor ampak je ve?ino odvisno od gum. ?e se da tako mo?no zavirat, da se oglasi ABS je na?eloma odvisno samo ?e od gum kolk dejansko dr?ijo.
Cviljenje zavor je pa predvsem odvisno od plo??ic - originalne, ki jih dajejo gor na Mazda servisih cvilijo kot hudi?. Nima? kej kot zamenjat za kaj drugega bolj kvalitetnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja zdej si najdu eno cesto... jaz sem recimo danes bil na gorenjski AC pa na ?tajerki in je lepo ?lo kljub de?ju - kej dost gne?e ni bilo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani