Jaz imam novo M6 194 G SPC, se lahko zmeniva ce zelis probat... pred tem sem imel 2.2.diesel rocni menjalnik in sem z tem bencinarjem bilj zadovoljen. Avto se obnasa drugace, bolj prefinjeno, po mestu misli vecina ki se pelje z mano da je avto elektricen.
Sem probal obe in tudi ta benzinarka me ni prepri?ala.
Lepo napisano, Boss. V bistvu se z benzinarko vozi? z malo ve? konji kot v?asih z malo navitim Yugotom. S tem, da je recimo mazda 6 skoraj duplo te?ja...
Moja stoenka z 90 konjskim motorjem je bila v bistvu ?e skoraj dirkalnik glede na te?o avta.
Mislim, ker jaz z BTjkinimi 140-timi konji vozim tja do 3400 kg tovora - poleg lastne te?e vozil! Ti bi pa v enem malo ve?jem kalimerotu rad 250 konjev? A to zato, da pri Vrhniki pohodi? gas, pri Logatcu te pa v zrak odnese in preleti? vse do ?rnega Kala, kjer pristane? in v Kopru lepo ustavi? al kako?
:ne vem:
Ti govori? o dizlu on pa o benzinarju... 250KM benzinar bi imel pribli?no enak navor kot tvoj.On govori o ?portnem avtu, ti Slivka pa o delovnem stroju.
Pozdravljeni, tudi sam premi?ljujem o menjavi avtomobila. Sedaj imam Toyoto Avensis in je brez najmanj?ih problemov pri?la do 460k km. Avto deluje in zato se mi z nakupom drugega ne mudi, bi ga pa ?elel v pol leta vseeno zamenjati. Trenutno mi je najlep?i avto ravno Mazda 6. Zanima me kako je s podvozjem pri Mazdah? So kak?ni motorji znani po problemih? Oziroma za kater motor bi se odlo?ili vi? Gledam pa letnik 2016 in 2017.
Hvala
Lepo, da si se odlo?il za M 6,ki je res trenutno najlep?i avto(pustimo razne ?portne eksote). Najlep?a ti je verjetno soul rde?a barva, nato predvidevam ?rna in nato mogo?e kaka bela? Kar se ti?e motorja bi ti sam predlagal dizel, ali 150 ali 175 konjskega odvisno od tvojih potreb. Jaz imam 150 konji?ev in verjemi, da si med hitrej?imi na avtocesti ?e sctem motorjem. Rje naj ne bi bilo ve?, sicer je moja "nem?ka", kjer so dodatno za??itene ampak po FL naj bi bilo tudi to re?eno. Z dvigovanjem olja naj bi z FL tudi zadevo odpravili.
Mogo?e edino barva je malo bolj ob?utljiva na kamenje in so pa? pikice na havbi... kot na vseh avtih pa? novej?ih.Lahko pa si omisli? tudi benzinarja za take le?erne izlete okoli Blejskega jezera, tako, da si lepo v miru ogleda? panoramo.Tudi tej ne pijejo dosti, seveda ga mora? malo ?parati z gasom in potem je v redu.
Ti govori? o prvem A5 tukaj pa je govora o zadnjem modelu..... pa me res zanima ?e bi skupaj parkirala Alex z njogovo soul red oh in sploh Mazdo pa tele Audi S5 koga bi folk pogledal???? Aja za Alexa je odgovor ve? kot o?iten .....njegovo Mazdo itak
Ne vem kateri avto bi gledali, vem samo to, da bi bil soul red barve.
Zadnje cajte, ko koga vozim v red soul mazdi se ?udi, kaj tako vsi gledajo v nas. Eno je zaradi avta, samo mora? it mimo 10 na uro, da se ma?ina niti ne sli?i, drugo je pa to, da prepoznajo najbr? mojo malenkost, ker smo zadnji mesec aktivni z bandom(?asopisi, intervjuji, slikanja, snemanja).Skupek vsega je, da je ljudem, ki se vozijo z rde?o pu??ico nerodno bit v centru pozornosti.
Audi A5 je eden lep?ih Audijev ampak, da ti dve leti star avto s 60kkm posku?ajo prodat za 52k EUR je pa uffff... noro.
Boss niti ne ?e ve? da je novi 85.000
Overpriced firma.Avto je lep a je ?e malo v letih. Pri audiju je glavni problem ta, da ko kupi? avto je par mesecev v redu, nato se hitro za?ne "starati" in ?ez kako leto jih nih?e ve? ne pogleda. A5 je mogo?e izjema in to traja 2 leti in pol.
Omg kaksne cene. Jest vem da ga nebi kupil na uradnemu. Je ze res da so teli AGM drazji, ampak tako kot je 323 BA napisal to so realne cene. Kr 300e za en posran akumulator. Jest sem dal 80e pa je zdrzal 8 let. Ja je res ni AGM... Ah teli novi avti...
Kaj ?mo... tudi telefoni so v?asih stali par sto evrov sedaj pa ?e ?ez jurja. A realna vrednost je mogo?e 150.
Kaj sem pa prej do?ivel... ho?em zavit v stransko ulico, a avti stojijo in ne morem zavit. Grem en krog okoli in ?e vedbo kolona.
Pa parkiram avto in grem pogledat, kaj se dogaja. ?e ne bi videl na lastne o?i ne bi verjel. V glavnem, ena stara bakica v corsi ni mogla necnoter ne ven iz parkiri??a(bila je nekako bo?no parkirana pol noter pol na cesti. Pa ne samo to, so rekli o?ividci, da je ?e prej enega pe?oja po celi strani podrajsala, pa avto, ki je bil parkiran pred njo... ne vem, alo je bila nabasana ali kaj. Potem je en mo?akar sko?il v njen avto in ga parkiral, da sno sploh lahko ?li ostali mimo. Kaj oz. kdo vse vozi po na?ih cestah!!
Avstrijski autodoc najde za 150 dizla v M6 GJ celo to opcijo: https://www.auto-doc.at/bosch/1145189 Torej steroidna varianta s celo 110 Ah, cena pa je ?e vedno prijazna. Ne vem sicer ali taka dimenzija sploh pa?e v predviden prostor... 39 cm dol?ine namre?, vi?ina in ?irina sta standardni.
Torej ima mazdin twinturbo uporabno obmo?je od 1000 do 5000? Mo?no dvomim.
Probaj pa bo? videl... vozi? ga lahko kot benzinarja, tudi v obrate gre rad in zvok tudi ni ?voh. Marsikdo, ki ga vozi? sploh ne porajta, da je dizel.
Pustimo prvo gen. mazdo 6, ki je bila do 1700 obratov kot kak benzinar, nato se ji je utrgalo, ko je prijela turbina, da te je zalepilo in te je izstrelilo po cesti.
Pri ta novi skyactiv dizelci tega ni v bistvu sploh ni turbo luknje in komot lahko vrti? ma?ino na 4 ali celo 5 jurjev in ne bo tulila v prazno.
Vpra?ajte Gelipterja, ko smo se najprej vozili v njegovi 165 konjski benzinarki nato v moji mazdi, kak?na razlika je.
Na pamet bi rekel, da je ve?jinpospe?ek v benzinarki a ni.Dizelca je trgala asfalt.
Toliko o realnih cenah. Nova mazda 6 z vso opremo bi morala biti v SLO po ceniku toliko kot v Avstriji (49.200 EUR 184D AWD avtomatik), potem pa bi dali recimo 12k popusta. Zagotovo se bi jih prodalo ve?, saj ljudje kupujejo popuste, a o?itno tega marketing oddelek v Sloveniji ?e ni doumel. Politika "damo ti nekaj stotakov EUR" popusta ne deluje ravno.
Pa kje najdete te cifre?... za tak denar dobi? ?e por?a druge roke iz Nem?ije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem probal obe in tudi ta benzinarka me ni prepri?ala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani