Uff sem se nasmejal tej debati na forumu strojni?tva - strojniki so zakon
V realnih razmerah vo?nja v prestavi po klancu navzdol je najbolj var?na in ?e ne rabi? vmes pritisnit na gas lahko pride? do dna prakti?no brez porabljenega mililitra goriva. To se da ?ist enostavno sprobat pelje? v prestavi navzdol brez gasa in ugasne? motor. Ob?utek pojemka zaradi trenja v motorju je enak pri pri?ganem motorju kot pri ugasnjenem torej v obeh primerih porabe ni.
Kdor bo to res probal naj pazi, da se mu ne zaklene volan in da servo bremze ne izgubijo pritiska, da ne bo kaj narobe.
Zdej pa drugi del zgodbe in sicer ?isto matemati?no fizikalen, ki ga v realnosti na cesti prakti?no ne najdemo.
Idealen klanec brez ovinkov, ki nato preide v idealno ravnino.
1.) Najprej se spustimo z avtom s pri?ganim motorjem v leru. Ker je avto v leru avto zavira le zaradi trenja na kolesih in oseh ter zaradi upora zraka. Na?eloma v bistvu pospe?uje do konca klanca (?e seveda ni prej dosegel terminalne hitrosti) nato pa v ravnini zaradi hitrosti in majhnega pojemka se odpelej zelo dale? predno se ustavi. Poraba je ves ?as vo?nje le poraba samega motorja v prostem teku.
2.) Nato se spustimo po istem klancu z avtom v prestavi. Ker je vklju?en ?e motor in na njega vsi porabniki (alternator, pumpe) je zaviranje bistveno ve?je kot v prej?njem primeru, tako da na dnu klanca pride s precej manj?o hitrostjo v ravnino, kjer se hitrost ?e dodatno hitreje manj?a z ve?jim negativnim pospe?kom kot v prej?njem primeru zato je zelo kmalu potrebno pritisniti pedalko za gas, da pridemo v istem ?asu na isto razdaljo kot v prej?njem primeru.
Kljub porabi 0 po klancu in na za?etku ravnine potem po pritisku na gas ta poraba bistveno naraste na precej ve?jo vrednost kot motor v leru.
?e bi ?li prera?unavat vse te energije in izgube bi na koncu presene?eno ugotovili, da je verjetno poraba enaka ali pa zelo zelo podobna v obeh primerih.
Ampak ?e enkrat tole drugo je res idealen primer, ki velja le v primeru, da je klanec tak, da ne rabi? tikat bremze, kar pa v praksi prakti?no ni nikjer tako, da v vsakem primeru, v realnem svetu, za bolj ugodno porabo, je treba vozit tudi po klancu navzdol v prestavi.
Na cesti kljub klancu dol je pomembno ohraniti hitrost, zaradi razdalj, drugace stalno zlajfas, ali celo kak pacient pred teboj zlavfa za vsak drek in si na veliko slabsem kot da vozis v prestavi konstantno.
Plus omejitev hitrosti, v leru po klancu dol je lahko poraba takoj 100 evrov nehote
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?
stalno pod petrolom pozimi....tudi jaz :ne vem:
Ampak na OMV pa ne
Sicer to ne gre za ne vem kak?no cukanje - rahlo poka?ljevanje ki je ?ist za pre?iveti. pri 1200-1300 nikoli ne vozi? konstantno.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tule lahko le napi?em x2! Michelin Pilot Sport ima mehkej?e bo?nice kot Exalto 2 (ki ga bojda ?al ukinjajo). Dr?ijo se pomoje isto le slab ob?utek je ko se bok na meji zvija preve?. Trenutno so pomoje Bridgestone RE050a ene najbolj?ih namensko so jih dali na Megana RS Trophy, da je dobil najbolj?i ?as na ringu med FWD avti, prej?nji rekorder Megane je imel Toyo R888!
Mimogred Labi a slu?ajno ve? ?e za kake nove gume v stilu Federal RS-R, Toyo R1R, Yokohama AD08? Nekaj v tem rangu pa?, ?e je slu?ajno letos kaka nova ponudba, ki je ?e nisem zasledil. Ravno zaradi premehkih bo?nic in potreb po gumah za dirkali??e razmi?ljam o dveh novih sprednjih tokrat kar 16 col pa se pripeljem na dirkali??e pa odpeljem pa ?e jih znucam dam nazaj Michelinke. Da ne bi cvikal s 15kami v pritlja?niku ?ez mejo na Grobnik.
kupi? dol ceneje pa ?e ddv nazaj dobi?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
slikice raj ne dajem...udrto je uzadi pac,upam da ni havba zadna se zamaknla se....barva se lusci...sej bom popravu,samo jst bi dodav zdej se zadni prag...da mal podalsan odbijac pride...zadn...ja drgac pa,hahah cist preprosto...telefon,povne roke,avto povn folka,zatemnjene sipe...rikverc...booom!!! v deblo najvecje!
ajoj, jaz sem mislu da si vsaj letu s ceste..... , to ti vsak klepar, li?ar popravi brez novega odbija?a ?lovek...
cifro enega ti enega dam jaz uhka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Upam, da nisem te?en vendar se ?e vedno nisem odlo?il. Zakaj? Rad bi vgradil tak sistem ki najmanj posega v originalno konstrukcijo in vpliva na delovanje in ?ivljenjsko dobo vitalnih delov motorja. Ali pa bom ostal pri bencinu.
Po pregledu ?e ene ponudbe. posredovano telefonsko od g, Toma?a iz Avtoplin - monta?a in servis avtoplina.
Spodnji Rudnik V/17, 1000 Ljubljana. Ponudil je sistem:
ICOM JTG
ICOM je v sodelovanju s tovarnami Bosch in Siemens razvil JTG Common Rail Sistem, kjer se elektronika vozila ne spreminja in zagotavlja enake ali celo bolj?e lastnosti motorja (mo?, navor), z vbrizgom v realnem ?asu. Zaradi tega se lahko sistem JTG uspe?no vgradi v ve?ino vozil ne glede na mo? in tehnolo?ko razvitost.
Zakaj teko?a faza vbrizga plina?
Sistem je izdelan tako kot bencinski, z elektri?no ?rpalko v rezervoarju in pravimi injektorji pri motorju, ki so enakovredni bencinskim (Izdeluje jih SIEMENS). Ne potrebuje svojega ra?unalnika, ker uporablja ra?unalnik direktno od vozila, zato kar bencinski ra?unalnik nastavlja parametre vbrizga plina. Ker je direktno vbrizgana teko?a faza v kolektor pod enakim kotom kot bencin, se hladen plin, ki se raz?irja zagotavlja hitrej?e polnjenje valja kot plinasta faza. Sistem deluje ali samo na plin ali samo bencin. Tudi v?iga kar na plin. Sistem minimalno vpliva na osnovno konstrucijo in naravo delovanja. Ima tudi dve referenci o vgradnji v CX-7 in kar nekaj s podobnim motorjrm z direktnim vbrizgom. Malo je ?ge?kljiva cena je kar visoka. Suma sumarum 2800 ? . Sistem je hermeti?no zaprt. Zelo bom vesel in hvale?en za komentarje in pomo? .
Lep pozdrav in konec tedna,
Tupamaros
pelji na SIGAS vzami Tartarinija, ki je delan samo za CX7 za 1600-1700? in mir.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani