Pa sj to je vsak dan ... biciklisti se v mestu sploh ne ustavijo, ko pripeljejo iz neprednostne, po mo?nosti brez lu?i pre?kajo cesto, da ga ja ne vidi?. Popolni manjko samoohranitvenega nagona oziroma resno kandidiranje za Darwin awards.
Tole na sliki je najbolj idealen in osnoven primer kro?i??a ampak princip pa je enak kot na medvo?kem, ki je ?e toliko bolj opremljen s ?rtami, da bi ja folk razumel kako naj ga uporablja. Mislim pa da je najve?ji problem v tem, da je vsako kro?i??e druga?e oblikovano. Nekje je vse odprto, nekje so linije, nekje so robniki, nekje pravijo, da mora? pohodit po gasu, ker gre za turbo kro?i??e, nekje ima? semaforje v kro?i??u... itd itd.
Tako, da edina re?itev je, kot ?e ni?kolikokrat povedano, obnavljanje znanja vo?nje in CPP na vsakih 10let - pa da vidmo kdo bo ?e obdr?al izpit.
Hehe, naj Stroker pove, kako je zgledalo v soboto, k je model najprej zavil levo na nasprotni pas potem pa brez ?migavca desno tik pred njim na izvoz. Ni dosti manjkalo pa bi ga nabil.
?e si bil pa ?e v datumu tako natan?en... sem mislil, da ima? tud ure in minute pod nadzorom... ok za sekunde vem, da bi bilo preve? pikolovsko
In ker smo ?e glih pri ?arnicah in menjavi sva se v?eraj z bratom trudila dve uri (brez zajebancije), dva sva uspela na Stilotu zamenjat levo ?arnico kratkih lu?i. Preklela sva vse Italijane po vrsti, ker to kar so naredili je ?isto namensko, da si obvezen it na servis in pla?at 38,50? za menjavo.
Pizdarija se o?itno menja tako, da je treba snet prevleko odbija?a skupaj z masko hladilnika. Potem od?raufa? lu? in jo izvle?e? ter zamenja?. Ampak za to rabi? dvigalo ali pa vsaj kanal.
?e tega nima? poskusi? od znotraj, ker skozi kolotek tudi ne gre. Odstranit je pa treba pokrov elektronike in akumulatorja, izvle?t akumulator.... nekje vmes popizdi? in s spajkalnikom odre?e? plasti?no ?katlo/za??ito, ki je tam iz neznanega razloga, Tako pride? do pokrova ?arnic, ki ga seveda na more? odstranit saj ga dr?i kovinski nosilec akumulatorja. Prekolne? vse italijane po spisku, Po 15 minutah kot po nekem ?ude?u uspe? izvle?i pokrov ?arnic.
Ker je seveda malo prostora ti vmes odleti kovinski zati?, ki dr?i ?arnico. Najde? ga s pomo?jo magneta. Zamenja? ?arnico in poskusi? sestaviti v obratnem vrstnem redu...?as in koli?ina kletvic se pomno?i s faktorjem 3. Ker si seveda brez akumulatorja je treba sestavit vse nazaj in dr?at pesti na rokah in nogah da bo delovalo. No vsaj to... deluje.
Zdaj mi je jasno zakaj taka cena na servisu. In na tem primeru je jasno zakaj je EU zahtevala, da ne bo homologacije, ?e se ne bo dalo enostavno zamenjat ?arnice, ker kak?en je point da so zahtevane v dodatni opremi, ?e jih ne more? menjat - to je kot bi se delali norca.
Zapiranje ogledal je pri meni nujno zlo, zaradi ozkih parkirisc. Vcasih imam obcutek, da bodo mimoidoci pobrali s sabo moja ogledala, tudi ko so zlozena
Tako je. Pac pogresal sem to funkcijo in sedaj je ne vec. Je pa zanimivo, da je vsak avto, ki sem ga imel do sedaj, imel to funkcijo, samo Mazda ne. Ampak ok, ima pa druge pozitivne lastnosti, katerih ostali nimajo
?aki mal... a te?ko ti je pritisnit tisti gumbek za zlaganje ogledal? Men je pa ravno to v?e?, da se ogledala zlo?ijo le takrat, ko jaz ho?em in ne vsaki?, saj ve?ino ?asa to ne potrebujem.
haha, ko so na udaru zaslu?ki se tudi vsi standardi, pravilniki in ekologija neha.
Tolk o tem kapitalizmu, ki ?re samega sebe.
Sicer pa so takrat, ko so postavljali tako stroge standarde EURO 5 in 6 marsikateri podvomili ali se da v nekih normalnih cenovnih okvirih to sploh dose?i. Ampak zaradi v?e?nosti in politi?nih to?k je bilo to vseeno sprejeto ?eprav se je vedelo, da bo to te?ko ali celo nemogo?e. Danes pa imamo to kar imamo in da industrija ne propade bodo raje norme spreminjali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a so bli etni?ni?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani