Pa na radio1.si je tudi... ceprav nic ne pise, kdo je avtor ... So si ga "izposodili"?
?e pove?a? posnetek pi?e vir
Je pa nekaj zanimivo in sicer, da od trenutka, ko je po?ilo in do trenutka, ko je avto po?epnil (se pravi sem stopil na bremzo) je minila to?no sekunda. Se pravi, ker je ?lo za ?isto presene?enje in tudi glede na to, da dogodek ni bil ?isto zraven je reakcijski ?as res okoli sekunde. Tolk o tistih dveh sekundah, ki nam plozajo, da mora biti varnostne razdalje.
Je tvoj avto tudi kaj fasal? Na posnetku se slisi in vidi, da si nekaj izgleda povozil ...
Aja... Uro in datum nimas nastavljen... pa na glavo je obrnjeno ...
Vidt ni ni? so pa ko??ki dobr tolkli vse povsod pa tud na posnetku se vid, da je avto kr dobr treslo, ko sem zapeljal ?ez. Sej bi druga?e prej ustavil ampak je za mano en precej pridivjal in sem se bal, da bom fasal pozadinca.
Ura ni nastavljena, kar sem ?ele zdaj opazil (hehe skoraj eno leto ni bilo nobenega omembe vrednega dogodka, da bi preveril posnetke). Na glavo je pa obrnjena cela kamera, da gre napajalni kabel od zgoraj in da je ?im manj vidno. ?e je kamera pravilno obrnjena kabel prav grdo ?trli od spodaj in nekako ne zgleda. Pa? pol sam v aplikaciji obrnem sliko za 180 stopinj pa je to to, samo ura je pol narobe obrnjena - hehe.
Mah glej... konec koncev je bla nesre?a in zaslu?it na drugi nesre?i se mi tudi ni zdelo najbolj eti?no. Sem pa popustil, ker mogo?e pa da marsikomu mislit kaj se lahko zgodi - sploh kamionarjem, ki so vse preve?krat krivci takih pizdarij.
Kamera v avtu je posnela trenutek trka in video sem ponudil pop tv-ju. Glede na to, da tak video opremijo spredaj in zadaj s samimi reklamami bi ?lovek pri?akoval, da ti namenijo vsaj honorar, da si pokrijem ?i??enje avtomobila, ker sem med pomaganjem ponesre?encem hodil po nafti, izte?enem olju, medu, hladilni teko?ini, mazivom in nato vse to prinesel v avto.
Ampak ne, oni bi sicer bili zelo veseli videa ampak samo, ?e ga dam zastonj.
O?itno je premalo dobi?ka in lastniki Pro Plusa v dav?nih oazah na nizozemskih antilih in off shore oto?ku Curasao pa? niso zadovoljni.
Spo?tovani!
Posnetek nas zanima, vkolikor ste nam ga pripravljeni poslati brezpla?no. Za posnetke in fotografije namre? ne pla?ujemo. Vsekakor pa vas navedemo kot vir posnetka.
?e ste ?e pripravljeni poslati posnetek, bomo zelo veseli.
Saj to je to... vedno zagovarjam, da bi morali vsi brez izjem obnavljati znanje tako iz prve pomo?i kot iz ZVCP-ja, kot seveda pregled pri medicini dela na vsakih 10 let. Tu bi lahko ?e dodali ?VV. Ampak ne po zlatarskih cenah, temve? z minimalnimi stro?ki, da bi dejansko bil dan signal, da je to res v skrbi za pove?anje varnosti na cestah.
Poleg tega je prevozil dva tunela v nasprotni smeri, kjer gorijo rde?e lu?i. Se pravi je ?el ?e 2x ?ez rde?o - tud to bi morali pri?teti h kazni.
Ampak kakorkoli ?e, ?e damo na stran kretena, ki je vozil v kontra smer, me je zmotilo reagiranje te nesre?ne ?enske. Ni? ji ni zakrivalo pogleda ampak se je umaknila ?ele ?isto zadnji trenutek. Kaj je sploh gledala, na cesto verjetno ne, ker bi opazila, da ji gre nekdo nasproti. Potem pa reagiranje, ki je popolnoma napa?no - mislim, da bi res bilo potrebno pod obvezno uvest za vse voznike trening varne vo?nje in si upam trditi, da bi vsaj za 10-15% zmanj?ali ?tevilo nesre?.
Ve? ali manj je tako v vsaki firmi... bohnedej opozarjat na te?avo, ker si negativec ampak mora? takoj iz rokava stresti ?e re?itev, ker ?e ne te sploh ne poslu?ajo. ?e si pa ?e na?el re?itev si jo pa itak prilastijo kot njihovo pogruntav??ino teb pa prst v rit.
hja... to je lahko od dr?ave do dr?ave odvisno... v bistvu ti lahko homologacijo prekli?ejo in si v prekr?ku, ?e se vozi?. Sam dvomim, da bo to... po moje bodo razliko v DMV moral dopla?at teb bodo pa dali od?kodnino.
Je pa sicer celo teoreti?na mo?nost, da bi moral kupec dopla?at DMV - pravno je to mo?no ampak dvomim, da bo VW dopustil to, ker potem je pa res tole njihov propad. Sicer pa Merklca to ne bo dopustila in bo pomagala VW-ju, evropske komisije bodo pa stran gledale. Zaradi take pomo?i je Elan skoraj moral it v ste?aj, ampak pa? Elan ni VW.
Trditve, da zimska guma poleti ni primerna za vo?njo v glavnem ne dr?ijo. Govorim za normalne voznike in ne dirka?e, ?eprav tudi sam nisem najbolj po?asen voznik. Na mokri cesti je pa? treba upo?tevati nekoliko (lahko re?em zanemarljivo za normalno vo?njo) slab?i oprijem. V nalivih pa je mogo?e celo bolj?a od letne gume zaradi ve?je vi?ine profila. To potrjuje tudi izku?nja iz te?aja varne vo?nje na Vranskem, ko so se vsi s ?primernimi? gumami zaletavali v vertikalno vodno prepreko, jaz pa sem se ustavil cca 5 m pred njo. In?truktor je pri?el pogledat kake gume imam in se ?udil (bile so zimske >Fulda).
?al tisti poligon ni referenca. Tam je posebna drse?a podlaga, ki naj bi simulirala sneg in led ter odna?anje vozila pa da se pri tem ne uni?uje samih gum. Zato se seveda tam bolje obnesejo zimske kot letne. Ampak take podlaga nikjer ni na pravih cestah pa naj bodo ?e tako drse?e. Ker je podlaga tako drse?a (sploh ker je namo?ena) se tam resni?no najbolje obnesejo gume, ki imajo ?im manj?o sti?no povr?ino in najve?jo mehkobo, da se prilimajo podlagi. Preizkusil ta drse?i poligon tako z zimaki kot z letnimi in sploh ni primerjave - z letnimi in to ?isto novimi si ve?ino ?asa vrtavka sploh, ?e pripelje? malo hitreje - z zimskimi (starimi tri sezone) se pa nisem nikoli zavrtel. Za primerjavo pri zaviranju na obi?ajnem asfaltu (navadno prva naloga na treningu) pa je bila zgodba diametralno obrnjena. Z letnimi sem uspel ustaviti pri hitrosti 105km/h, z zimaki pa sem pri 90km/h presegel zadnjo ?rto ustavljanja.
Ti sicer ?isto verjamem, da pazi? in si varen voznik ampak vseh situacij ne more? predvideti in lahko se zgodi, da bo? neko? rabil ravno tiste metre zaviranja, ki ti jih zimska guma ne omogo?a.
Je pa zanimivo da od nem?ke svete trojice (Audi, BMW in Mercedes) so samo lastniki me?k z naskokom najbolj normalni.
In ravno prej?njo soboto, ko sem bil na AC sem mislil, da sem na?el normalnega kvazi olimpijca s ?rnim A6, ki je na zo?anju (dva zo?ana pasova zaradi del) lepo vozil za tovornjakom s hitrostjo 95km/h. No glej ga sem si mislil kon?no normalen in tako naju prehiti nekaj vozil po levem pasu nakar kvaziolimpijcu "pukne" film in se vr?e na levi pas ter se postavi v?tric s kamionom in tako vztraja naslednjih 8km do konca zo?anja ter tako ne pusti nobenemu ve? naprej.
Se pravi, ?e ne more bit agresivni bedak je pa? prepri?an, da mora bit bedast cestni ?erif.
To z du?ami so si izmislili tisti, ki so bili ?e tako nesre?ni, ker njihov jekleni konji?ek ni spadal v nobeno kategorijo prese?nikov tipa najbolj?i, najbol tehnolo?ko dovr?en, najhitrej?i, najvar?nej?i, najbolj zanesljiv, najmanj pokvarljiv, najlep?i, najbolj udoben... itd itd. Hja pol pa ostane samo du?a, ki je noprijemljiv pojem pa ga z lahkoto skrije? kamorkoli saj noben ne more preverit ali jo ima ali nima.***
***Katjaa ne me ubit, sej nisem mislil na Alfo ..... ali pa? . hihi
Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e pove?a? posnetek pi?e vir
Je pa nekaj zanimivo in sicer, da od trenutka, ko je po?ilo in do trenutka, ko je avto po?epnil (se pravi sem stopil na bremzo) je minila to?no sekunda. Se pravi, ker je ?lo za ?isto presene?enje in tudi glede na to, da dogodek ni bil ?isto zraven je reakcijski ?as res okoli sekunde. Tolk o tistih dveh sekundah, ki nam plozajo, da mora biti varnostne razdalje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani