Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

A pol si bil ti 14 dni nazaj, ker sem moral ?ez Tuhinjsko saj so AC zaprli na Trojanah. Pa glih sem razmi?ljal ker bimbo se na omejitvi 90 vozi 50. Je naredil kolono za popizdit.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

En velik problem je pri vseh teh testih in sicer se testirajo samo nove gume tako, da za prvo zimo ?e lahko zaupa? tem, ko so gume nove. Kaj pa potem, ko se ?e malo obrabijo in ostarijo? To pa noben ve? ne testira in ve?ino ?asa vozimo "stare" gume, ker le redki so junaki, ki jih menjajo vsako ali pa vsako drugo sezono.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Si se pa prav potrudil, da si na?el kombinacijo, kjer je Mazda slab?a pa ?e to ne zarad motorja ampak menjalnika, ker DSG je skoraj enak ro?nemu menjalniku, medtem ko klasi?na avtomatika v Mazdi pove?a porabo za cca en liter. :lol:

 

Scout z ro?nim menjalnikom in 150KM 6,57 (184KM je samo DSG)

Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 (175KM 6,38)

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Ja ne vem... potem pa? ne zna? vozit Mazde ali pa je nekaj narobe z njo :ne vem:

 

Jaz imam starej?i motor 2.0 pa ima porabo 6,4

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=6285

 

 

Druga?e pa ?e enkrat... tistih podatkov sei nisem izmislil ampak so iz spritmonitorja, kjer ogromno uporabnikov zapisuje svojo porabo in to je edini in najbolj realen pokazatelj koliko kateri avto porabi. ?e ima? dovolj velik vzorec meritev se izni?ijo tudi ekstremi in druge napake, ki so odvisne od posameznikovih specifik in re?imov vo?nje.

 

Aja pa ?e to - Mazda ne mara po?asnih jajcanj in penzionerskih pospe?evanj ampak je treba pospe?it kot se spodobi pri zaviranjih pa je klju? v predvidevanju in ne da goni? do zadnjega trenutka pol pa bumf po bremzi.

 

?e pa spremlja? forum smo imeli ?e 2x poraba izziv in tam lahko preveri? kolk smo na testiranju kurili

 

2013 http://www.mazda-si.net/topic/11085-poraba-izziv-2013/page-4?hl=%20poraba%20%20izziv

in 2012 http://www.mazda-si.net/topic/9321-poraba-izziv-2012/page-4?hl=%20poraba%20%20izziv (tale je sploh zanimiva, ker kljub vzponu na predel in ?e 1x za nazaj so porabe mazd 6 diesel 2.0 in 2.2 bile pod 5,8l/100km

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

No TDI motorji so vseeno bistevno bolj var?ni kot Mazdini. Ne govorim za Skyactive ampak za recimo mazdin 2.2 130 km vs TDI 140 km.

En liter manj pri passatu. Je lacres da je motor anemi?en.

 

Celo bencinski motorji TSI so izredno - presenetljivo var?ni. superb 1.8 TSI 160 km potro?i cca 8,5 litra, medtem ko moja mazda cca 7 litov.

 

Pri VW delajo ?ude?e. Sicer oba notorja tako tsi kot tdi sta anemi?na.

 

A ne to pa ne... vozim namre? tako Passate kot Mazdo 6 pa ti lahko povem, da je oboje zelo zelo podobno. Razlike se v decilitrih merijo, ?e sploh.

 

?e pa meni ne verjame? pojdi pa na spritmonitor.de pa preveri povpre?no statistiko pri velikem vzorcu kar je dejansko najbolj realen pokazatelj

 

Nekaj primerjav z ro?nimi menjalniki

 

Passat B7 (2010-2015) TDI 140KM ima porabo v povpre?ju 6,06l/100km

Mazda 6 III (2012-2015) CD 150KM 5,93l/100km

 

Pa ?e starej?e razli?ice

 

Passat B6 (2005-2010) TDI 140KM 6,46l/100km

Mazda 6 II (2008-2010) CD stari 2.0 motor 140KM 6,65l/100km

Mazda 6 II (2010-2012) CD novi 2.2 motor (125-129KM) 6,50l/100km

 

 

Tudi glede bencinarjev je recimo Mazdin 165KM Skyactive pri porabi 7,29l/100km - se pravi liter manj kot pri enako mo?nem Superbu z nekim hudim TSI motorjem. Celo 2.5 litrski 192KM Skyactiv je enak pri porabi kot 160KM TSI v Superbu. Tolk o downsizingu pa VW superiornosti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Sam to je res - pri nas je S&S res bolj BS, ker redko pride? do situacije, da bi stal ve? kot minuto. Ponavadi ima? pa pri po?asnih premikih po 3x ali 4x ugasnjen in zagnan motor v minuti... ?e je to prihranek sem jaz pape?.

 

To so samo marketin?ki triki, ki z realno uporabo nimajo kej dosti veze ampak dejansko so le v redkih primerih u?inkoviti in so verjetno nekje na nivoju zavajanja z izpusti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Tele teste bi morali izvajati na pravi in vedno isti stezi z gumami in predpisanim tlakom, ki jih dobi? ob nakupu avtomobila in sicer z dvema modeloma (najmanj opremljenim in najbolj). Vozili bi izku?eni vozniki po to?no predpisanem ciklu. In ?e so izven predpisanega koridorja preizkusa je test neveljaven in ga morajo ponoviti. Testiralo bi se jeseni in spomladi nekje pri temperaturi od 15-20 stopinj seveda v suhem. Vo?nja bi bila enkrat v eno smer drugi? v drugo, da se izni?i ?e te?ava z morebitnim vetrom.

 

Vse se da, ?e se ho?e in to je dejansko realen podatek, vse ostalo je BS.

 

Moram pa re?t, da pri Mazdi se niso niti toliko hudo zlagali, da so navedli 5,6, moje povpre?je pa je 6,4. ?e pa bi se vozil do maks 100km/h same relacije pa verjetno pridem tudi na okoli 5 litrov tako, da tole je kr po?tena ocena.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Pa? gre? po desni mimo pa se ne obremenjuje? s tem - takle patron z bimmerjem pa? ni za na cesto, ker se o?itno ne zna obvladat, verjamem pa da pride do situacij, ko bi nekomu z veseljem parkiral pest v nos ampak ?e vedno je najve?ji zmagovalec tisti, ki pa? ne odreagira in da vedet drugemu, da mu pa? dol visi z njegove izpade.

 

In ravno v?eraj sem imel opravka z enim takim prenapete?em - se vra?am iz MB proti LJ in na odseku, kjer potekajo cestna dela je en pas speljan na naprotno stran AC. Omejitev je 80km/h in da ne bom ovira v cesti pa da je ?e vedno varno se vozim 100km/h po ?tevcu. Ampak to o?itno ni dovolj. Za mano se pripelje Italijan z Range Roverjem in se mi prilima na rit (dvomim, da je bilo meter placa) ter tako vztraja ene 500m potem se je pa za?el lightshow. Blendane, hupanje, kot, da bi se mu lahko kam umaknil. In tako smo se vozili ob spremljavi vizualno audio efektov, dokler se spet ni pas pridru?il nazaj, kjer sem se mu lahko umaknil. Ampak tipo ni odnehal - vozil je v?tric in ?e kar trobil ter poskakoval kot razdra?en kozel. Samo odmigal sem z glavo kar ga je razjezilo ?e bolj, da je dal gas in oddrvel naprej, kjer ga je pa nato zelo na tesno izsilil ?e kamion (hehe - prvi? po moje sem pomislil, da je ?koda, da ni pri?lo do trka, ker bi se prav ustavil in se mu re?al na glas ter tolkel po kolenih).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

?e bi bil VW slu?ajno Slovenska firma :lol: bi moral it takoj v ste?aj in se razformirat al pa prodat - glavni navija?i za take ukrepe bi seveda bili Nemci. Tolk o EU in enakih mo?nosti in enakopravnosti ter po?tenosti, ?e ?e kdo sploh verjame, da to v EU res obstaja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano
In kdo je VW prisilil, da so pisali dvojni program za krmilnik motorja? So v Wolsfsburg pri?li Ameri?ani, prepri?ali VW v goljufanje, zato da bi lahko "??itili trg"? VW se je sam ustrelil v koleno - nobene zarote ni.

 

Se ?isto strinjam, da ni zarote oziroma je zarota WV-ja proti vsem. To je ?ista in namenska goljufija brez opravi?ila zato je tudi Winterkorn odstopil. Kot ka?e se ne da tako enostavno narest ?isti izpuh in majhno porabo, da bi zadostila specifikacijam in okoljevarstvenim standardom.

 

?e bi bila cena goriv normalna in neobremenjena s toliko dajatvami bi dejasnko lahko naredili ?istej?e avtomobile, ki pa bi sicer ve? porabili.

 

Ampak danes je pa? na trgu vojna v najni?ji porabi, ki kot ka?e je skoraj enaka dopingu v kolesarstvu - kdor ne goljufa je nekonkuren?en.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Mazda je svojo kazen ?e odpla?ala v ameriki, in to ne samo enkrat.....pa? trg je treba ??ititi.

https://news.google.com/newspapers?nid=1350&dat=19991001&id=s0pPAAAAIBAJ&sjid=6QMEAAAAIBAJ&pg=1795,139230&hl=sl

 

pa smo pri alexovih omembah....samo da je razlog pa so od?kodnine in zbijanje ugleda

 

Tale kazen je ?isto kozmeti?na in nima veze s samimi vozili. Nepravilno ogla?evanje, ki ni ubilo ?e nikogar ali pa ga o?kodovalo in po?kodovalo. To je nekako v stilu, da v reklami danes ne zapi?ejo kolik?en je izpust CO2 kar je itak bedarija brez primere, ker problemati?ni so drugi izpusti in ne CO2.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Po kon?anem testiranju se motor vrne v prvotni program, v katerem naj bi bile emisije vsaj 40% vi?je.

 

?e bi bilo samo 40% razlike se noben ne bi kej preve? sekiral... ?lo naj bi za 40 kratnik (40x) razlik v izpustih NOx-ov

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Terenec
Napisano

pa sej ma? zdej tut diesle z 1.7 motorjem ;)

Ne nima? - 1.7 je bencinar.

 

Se je pa neko? prodajala v Franciji in ?paniji s klasi?nim atmosferskim motorjem diesel 1.9 od Peugeota. Motor je bil pogreb saj se je avto tresel huje kot traktor. Tudi TD 1.9 baje kasneje ni bil dosti bolj?i.

 

Trenutno pa so neki trendi, da bi notri v prihodnje bil fiatov 1.3 JTD motor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Da, toliko kolikor je napisano na nalepki.

 

Zakaj bi imel drugace? :)

 

Zato, ker je na?eloma tisto na nalepki minimum za najbolj udobno vo?njo.

 

?e pa ho?e? od gume najve? je treba it preko te cifre, od par desetink bara, lahko tudi do 7 ali 8 desetink ?ez, odvisno od znamke in tipa gum.

 

?e zadane? pravilno bo guma zdr?ala bistveno ve? km in kar je najbolj pomembno, da bo obraba enakomerna po celotni tekalni povr?ini. Malo bolj napumpane gume poleg tega zmanj?ujejo porabo, dajejo bolj?i ob?utek na volanu in avto je malo manj "gumjast" sploh, ?e so visoke bo?nice.

 

Sicer pa je najve?ji problem v tem, da ve?ina pumpa gume na bencinski in ker se pripeljejo tja so gume ?e bolj ogrete in pritisk ve?ji kot takrat ko so hladne - se pravi ?e samo zaradi tega je treba na pumpi dodati 0,1 ali 0,2 bara.

 

Druga?e pa testirat in testirat za najbolj?i filling in seveda prilagajat tlak tudi obremenitvi vozila - ?e gre? polno nalo?en na morje je treba precej dvignit tlak.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

?e je zdr?ala 26000km do prvega problema je tak super.. :)  na servisu pa itak vedno re?ejo da je to prvi?, ?eprav so polni forumi polni istih te?av in v tujini celo vpoklic..

Kateri motor pa ima??

Hmmm, ne vem ?e bi se glih strinjal, da je to super ?e pri 26.000km. Sploh pa v?igalne tuljave res ne bi smele crkovat predno ne prevozi? vsaj 100kkm. Sicer pa dokler je garancija ni neke panike ampak ob?utek pa verjetno ni glih dober.

 

Boca zakaj pa nisi uporabil MES asistenco in ti oni odpeljejo avto na servis brezpla?no, da se ne matra? in reskira? ?e kak?ne okvare?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Men je sme?no nekaj drugega in sicer, ko so cene ?le gor so tako lepo dra?ili tudi ostale cene izdelkov z izgovorom, da je to zaradi dviga cen energentov. Torej bi jih danes po tej logiki morali spu??ati pa kar dvomim, da jih. Ko pa bo pa spet ?lo malo gor pa bodo takoj imeli izgovor za dvig.

 

Aja, kaj pa dela Klobasa in njegovi kameradi? A ?e ni? ne grozijo s stavko?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Tudi to dr?i... jaz sem jih celotne zbrusil in pofarbal pred menjavo na nove gume. Sej to ni ne vem kak?no te?a?ko delo ampak mora? do vulkanizerja, da ti jih sname, nato se loti? obnove pol pa spet nazaj k vulkanizerju, da ti da nove gume gor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

poleg tega kovinske feltne ve? ali manj po parih zimah zelo na?ne sol in ?e nima? pokrovov, ki pokrijejo ve?ino plati??a je res grdo gledat tisto rjo. Pa ?e tretjino leta jih mora? gledat tako, da se pridru?ujem Thomasu pri njegovem zadnjem stavku.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.