A zato pizdim, k se avto vozi slab?e kot prej?nji sploh po ovinkih pa ?e cesta ni idealno gladka. ?e bom malo bolj grobo povedal je ob?utek enak, kot pri avtih izpred dveh desetletij. ?koda res pa od generacije 5 nisem bil ve? Golf hater, ker je bil avto res zelo v redu, zdaj pa ?al o?itno postajam spet
Od kar sem si ponovno kupil bicikel sem ?ele ugotovil kak?ne vse bedarije po?nejo kolesarji - vo?nja v rde?o je verjetno ?e najmanj?i problem, upo?tevanje znakov in vo?nja v napa?no smer je pa samo ?e ?e?nja na smetani - se vozi? po pravi strani kolesarske pa se ti v nasprotno smer prpele napihnjenec in ti zraven ?e gastikulira, da se mu umakne? - aroganca "par excellence". Me je kr rahlo sram na biciklu, ker me vsak gleda kot, da bom glih kar naredu bedarijo.
OK no... od kdaj pa kolesarji znake al pa semaforje upo?tevajo in bi jih tole zmedlo? :ne vem:
Sem poslu?al oba intervjuja pa mi je nekako logi?no, da tetka na turisti?nem uradu ni vedela, redarja pa itak zanimajo v Bohinju le narobe parkirani avtomobili in jim verjetno dol binglja za to?en pomen prometnih znakov. Jaz sem samo pripomnil, da sta znaka postavljena v skladu s prometnimi predpisi.
Sej tole je ?isto pravilna ozna?ba. Pre?rtan znak pove, da je konec kolesarske steze, kvadratni znak pa pove, da gre za del ceste, ki je hkrati tudi kolesarska povezava, ki bi sicer morala spodaj pod kolesom imeti ?e ozna?bo za katero kolesarsko povezavo sploh gre. Ampak takrat, ko so znake postavljali te ozna?be v Bohinju ?e niso dobili tako, da je znak v spodnji tretjini ?e prazen.
Razumem, da tisti, ki ne kolesarijo pomena tega znaka ne razumejo ampak model s kolesom na sliki bi pa vseeno bil lahko malo bolj brihten in bi vedel, da je tole ?isto pravilno ozna?evanje.
?e je samo poraba in cena va?na pol ziher 100KM bencinarja. ?e pa se rada vozi? tudi malo hitreje in v ti?ini pa tudi bolj ?portno potem dizel. Razlika v mo?i in navoru je pa? precej?nja in tudi to privabi nasmeh na obraz.
?V konkretnem primeru (hitra vo?nja do kraja kaznivega dejanja) sta imela policista pri?gane modre lu?i na prednjem delu vozila......
Se pravi jih pri?igajo po potrebi, se pravi enkrat spredi, drugi? zadi, pa mal pri straneh pa ?e kak?na modra neonka je spodaj pod avtom. Bistvo je da tam nimajo pri?ganih modrih lu?i, ki bi lahko motile morebitne snemalce njihovih akcij. Boh pomagaj kak?ni izgovori za v vrtec.
?e ho?e? to?no povpre?je je spritmonitor najbolj relevanten pokazatelj. Seveda so vedno izjeme, ki bodo odstopale gor in dol ampak povpre?je uporabnikov pa najbolj prika?e dejansko porabo.
Tukaj se postavlja vpra?anje a se da dokazat, da so te ustavili ?ele 8-10min kasneje? Ker ?e je tako, se lahko obri?ejo pod nosom, ker ravno pri laserskih meritvah je izjema, da je potrebno kr?itelja takoj ustaviti in mu pokazati izmerjeno hitrost s pi?tole. Ker zraven ni posnetka niti drugega dokaza mora biti postopek strogo izveden po predpisih.
Omenjene zadeve so objavljene v uradnem listu 25/2002 in popravki v 90/2005
v ?lenu 10 pi?e namre? takole
? merjenje iz premikajo?ega se vozila z ro?nimi merilniki hitrosti ni dovoljeno, pri merjenju iz stoje?ega vozila pa ni dovoljeno merjenje skozi stekla vozila. Za dokazilo o pravilni dodelitvi merilnega rezultata kontroliranemu vozilu je treba hkrati uporabljati video sistem ali fotoaparat, ki je ?vrsto pritrjen na merilnik hitrosti, razen v primerih, ko je rezultat merjenja hitrosti mogo?e takoj po meritvi neposredno prikazati vozniku kontroliranega vozila;
Je pa zanimivo kako men zdele delajo bremze veliko bolje, ko sem jih en dan res konkretno matral na Vranskem. Kot ka?e dejansko premal zaviram in bo treba na vsake tolk narest ene par mo?nih bremzanj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam da se neki dela - racionalnost je nepotrebna ... mogo?e pa rabijo sami seb podpisat soglasje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani