Men je zanimivo to, da ko sem imel rent-a-car KIO Ceed je bil i-Stop privzeto izklopljen in se ga ni dalo priklopit. Imajo to na vseh avtih tako narejeno, ker za njih itak ni prihranka (stranka pla?a gorivo) samo stro?ki vzdr?evanja so ve?ji.
Se vozim s pasatom, ki ima tale i-Stop in se mi kr srce para, k recimo v enem semaforskem intervalu 3x-4x motor zalaufa pa ugasne tako, da ga raje izklopim, ker pri nas dvomim, da ima nek bistven prihranek. Ja ?e popolnoma stoji? minuto ali ve? ampak to je dejansko redko.
uffff... not good, ampak pri?akovano, ker razni i-Stop sistemi dejansko uni?ujejo akumulator. Se pravi menjava akuja na ene 2-3 leta je o?itno kar pravilo.
Za?udil sem se namre? zato, ker imam sam po skoraj sedmih letih starosti avtomobila ?e vedno originalni akumulator in ?e ni? ne ka?e da misli izdihnit.
TMC v Sloveniji ni glih storitev, ki ji je 100% za zaupat. Sem ?e stal v koloni ko je kazalo "zeleno" in normalno vozil kljub temu, da je bil znak rde? kar naj bi pomenilo, da je cesta neprevozna. Tako, da s tem TMC-jem sem naredil kri? in raje poslu?am prometne informacije na radiju.
Fama okoli pokvarljivosti dizlov je predvsem zato, ker je okoli 80% ?estk z dizlom in 20% bencinskih. Se pravi je ?e v povpre?ju 4x bolj pogosto sli?at za te?avo z dizlom kot pa z bencinarjem. Pri tem ne smemo pozabit, da v povpre?ju lastniki dizlc delajo bistveno ve? km kot lastniki bencinarc. Poleg tega je precej dizlov uvo?enih iz bohvedi kje in s koliko km ter prevrtenih tako, da je najbolj pametno, da se takih z nejasno servisno zgodovino in kilometri pa? ogne? v velikem loku.
Razlika med obema motorjema je dokaj majhna saj sta navorsko enaka le mo?nej?a izvedenka ima nekaj ve? mo?i v obmo?ju med 3000 in 4000 obratih, kjer se tudi najbolj ?uti razlika med obema izvedenkama motorja. Ampak ker se dizlov na?eloma kaj dosti ne vozi v teh obratih je to bolj kozmeti?en podatek kot uporaben in je ?isto vseeno kateri motor kupi?. Je pa res da z mo?nej?im motorjem je bila zraven tudi bolj?a oprema tako, da pri pogajanju za ceno lahko tudi tukaj malo cenka?.
Je pa seveda dobro, da se pred nakupom zmeni? ?e s kak?nim priznanim serviserjem, ki se spozna na Mazde da preveri dejasnko ohranjenost avta in "varnost" nakupa.
?e je to prva generacija ?estice in recimo 120KM motor je tole ?isto normalno delovanje. Pri 4000 obratih je izgledalo kot da ga zadu?i in ?e gre? gledat krivulji mo?i in navora to?no ugotovi? zakaj. Pri 136KM motorju je bilo sicer malo bolje ampak spet ne toliko, da bi bil ?lovek navdu?en.
Druga?e pa tako kot pravi uklopko... dizla terat v visoke obrate ni glih fora, ker tam kej dosti iskrivosti ni ve?. Dizla se namre? vozi na navor in ne na obrate.
Glede da vozim ve? razli?nih avtov je pri meni edina logi?na re?itev Garmin, ?e govorimo o namenski napravi. Telefon je jeba ker v trenutku klica je navigacije konec.
Ker ve?ino ?asa niti ne rabim navigacije odpadejo ?e zadnje prednosti vgrajene navigacije saj je dejansko najbolj pomembno to, da je navigacija ?imbolj s sve?imi mapami in posodobitvami.
Pa se to me zanima: opazam, da zjutraj ko prizgem motor, da je glasen in tudi obrati visoki, potem pa po kaksmi minutki padejo in je motor spet normalno tih. Je to zato, dokler se ne segreje?
?estitke za odli?en nakup in mirno vo?njo ter veliko zadovoljstva z Mazdico.
Tole kar opisuje? je lastnost Skyactive motorjev in je popolnoma normalna zadeva tako, da ni? skrbet - tako pa? je.
?e te pa kdo vpra?a zakaj je tako, ti samo reci, da je to varnostna funkcija, ker je motor druga?e tako tih, da ne prebudi morebitno spe?ih muckov ali zaj?kov pod avtomobilom.
Sej niso uspeli.... sem to predal odvetnikom Triglava pa so oni uredili, ker se jim je tudi ?lo, da ne pla?ajo popravila iz mojega kaska ampak, da to pla?a ZM.
No ja pa tudi v poslovalnici ZM v Novem Mestu so se me dobro zapomnili in verjetno ne ?elijo, da pridem ?e kdaj tja.
sam pa sem mnenja, da dokler bodo avtomatiki reagirali na situacijo ne pa jo tudi predvideli ( npr preko GPS), bodo ro?ni v prednosti. To velja samo v smislu bolj dinami?ne vo?nje - oz u?itka v vo?nji..., za eno povpre?no preva?anje od a do b pa je ve?ina avtomatikov ?e sedaj v prednosti.
sva ?e dva, ker imam isto mnenje.... pa ne da je DSG ali automatic slab, dale? od tega samo se vidi, da ne "vidi" na cesto in ne zna ocenit situacije ter se ji prilagodit. Ko bo to enkrat urejeno pa res ne bo ve? nobenega plusa ve? pri ro?nem menjlaniku.
Sej si tud sam kr precej pomagam z ro?nim pretikanjem... jebat ga, ne morem in ne morem se navadit na DSG logiko sploh v teh primerih, zavitih cest in veliko zaviranja in pospe?evanja. Hvala bogu, da je vsaj ro?no mo?no.
Aha, tisti S pa res marsikaj spremeni ?eprav vseeno ni glih najbolj brihten. Lahko bi imel program tako narejen, da v kolikor ne pospe?uje? in vozi? z enakomerno hitrostjo lepo prestavi v var?ne obrate ne pa da pol veselo v drugi ali tretji skozi mesto "tuli" s preko 2000 obrati, ?eprav ni potrebe po tem. Ko bodo zrihtal menjalnik, da bo znal bolj logi?no prestavljat. Sej ne vem, lahko, da sem jaz preve? siten okol tega DSG-ja sam skos imam ob?utek, da bi se ga dalo bolje sprogramirat in bolj pametno prilagodit. :ne vem:
Vo?nja na ?tand gasu je priljubljen ?port voznikov turbo-dizlov; po mojih opa?anjih prednja?ijo VAGovci.
Torej vo?nja pri 1200 obratih ali ni?je, prestavljanje v vi?jo pri 1500 - in seveda hvalisanje, da njegov motor 2500 obratov ?e ni videl.
Hja sej VAG-ov DSG po?ne to?no to - prestavlja tako, da se skoz vozi? nekje na 1200 obratih in ?e g anikoli ne zahodi? pol dejansko te?ko vidi? 2500 obratov pa ?e to verjetno le na AC, ?e si upa? it nad 130km/h.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je bilo ?ist namenoma in ?eprav ne zagovarjam nasilja je po moje ?ist prav, da je dobu po pi?ki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani