Izven Evrope jih je res veliko. Koliko od tega pa jih ima dizelske motorje je pa drugo vpra?anje. Bencinarje imajo japonci dobre, to je znano.
Druga?e pa, ?e bi bila ona Mazda iz zgornjega oglasa res tako dober nakup, bi se ?e zdavnaj "stepli" zanjo in bi bila prodana.
lp
Ljudje v Slo. kupujejo vsi cliote, golfe, audije in bmw. Za drugo verjetno ?e sli?ali niso in je to za njih ?ista eksotika. Zato je te?ko prodat mazdo.
No ja tudi Mazdini bencinarji niso glih nek prese?ek vzdr?ljivosti, zape?eni batni obro?ki in posledi?no poraba olja, 2.3turbo in wankel pa sta itak poglavje zase.
Veliko let je bila mazda na prvem mestu ali vsaj med prvimi tremi po vzdr?ljivosti, kvaliteti in nepokvarljivosti.Se ve, da so bili med prvimi ?tirimi vedno Japonci. Sedaj je to malo druga?e in se kvarijo vsi.Te lestvice niso ve? merodajne.So pa mazdini benzinarji delali po 400000 tiso? kilometrov in ve? brez problema.
Bom kar tule vpra?al - kaj pomeni naslednji izpis na armaturni plo??i: v trikotniku klicaj in opis: In-vehicle network multifunction have the vehicle inspected. To se mi je v moji Mazdi CX-30 pojavilo ?e dvakrat in po dolo?enem ?asu izgine ter nekaj imam te?av z navigacijo-nastavitvijo iskane lokacije. Na displayu se mi poka?e ?isto drugo podro?je kjer se dejansko nahajam (npr. sem v ?i?ki in mi ka?e ulice v Be?igradu). Zanima me tudi kako se posodablja navigacija.
Malo sem po?ekiral po netu in izgleda, da ne bo druge, kot da obi??e? uradni servis. Lahko je narobe marsikaj na avtu. To se dogaja izgleda na novih avtih letnik 2019.Nekdo je imel isti izpis pa je na koncu bilo krivo nekaj na izpu?nem sistemu in so morali pod garancijo zamenjati.
Nejc fiat ima dobre motorje vsaj kolikor pregledam fiat forum jih hvalijo. Lahko pa vpra?am glede tega specifi?no, ker sem ?e vedno registriran gor(moj prvi avto je bil fiat )
Ni vrag, da si ostal na tem forumu za vsak slu?aj, ?e se premisli? in zopet kupi? kakega fiata? Pa ima? ?e rezervirano mesto na forumu in samo nadaljuje?, kjer si kon?al z posti.
Jaz sem s ?estko prve generacije naredil 350k km (italijanska, 2. lastnik v slo, kupil sem jo pri 120k km), potem je za?el vztrajnik malo tresti. ?obe in turbina bp, edino egr ventil sem menjal. Zadnji? sem pogledal na avtolog in vidim, da se ?e vedno vozi, vendar ima 3 leta od moje prodaje le 250k km .
Tip vozi verjetno stalno v rikverc. To se pogosto dogaja na na?ih cestah.In gredo kilometri nazaj. S tem pridobi? na voznih lastnostih in ve? kot ga vozi? na ta na?in, manj mu cena pada.
Zanimivo, moj je bil pri?raufan... tako, da sem ga skoraj zravnal, ostalo sem uredil z okvir?kom in dobil ?isto vodoravno name??eno tablico. Ampak res, a pri Mazdi razmi?ljajo v smeri, da mora lastnik ?e malo dodelat avto po nakupu ... ena taka kit varianta nakupa. Se pravi tablce smo zrihtal, zdaj pa webasto pa subwoofer pa daljinsko odpiranje ?ip pa odmontirat stre?ne sanke pa na ?rno po?trihat ves krom. Dela res ne zmanjka, ?e ma? Mazdo.
... ali pa smo kupci malo razscartani
Kar se ti?e barvanja kroma sem se jaz premislil, ker sode? po odzivih tistih, ki so to postorili, naj bi se po par pranjih ta guma za?ela lu??iti?
?tos je v tem, da se sin veliko raje vozi z ta staro 6-ko,kot pa s ta novo. Sem mu jo parkrat posodil, a vzame raje staro.Kakih povezav na internet v avtu ne pogre?a, ?e manj pa teh raznih pomagal. Pravi, da je enostavno v avtu-najbolj?e.
Pol lahko vsaka napredek v tehniki ozna?i? kot neumnost, ok nekatere stvari so v?asih res mimo, ampak dosti jih je pa uporabnih.
In zakaj za vraga si ne bi olaj?al vo?njo in se pripeljal na cilj bolj udobno, varno...???
Upravljanje temperature, radia itd prek sredinskega zaslona na dotik je ?e ena izmed neumnosti, ki so jo vgradili v avto. Kako je to nevarno za vo?njo.
Dobre stvari so recimo tempomat, opozorilo v ogledalu za avto za tabo, ki te prehiteva, opozorilo, ko gre? rikverc iz parkiri??a in navigacija. Tukaj se nekje to ustavi. Drugo je nepotrebna navlaka, pri kateri je veliko mo?nosti, da se kaj pokvari in ne pripomore kaj dosti pri vo?nji.Prej moti zbranost.
Alex, meni recimo BMW (katerakoli ina?ica) mi je v (?ivo oz. krvavo) rde?i barvi obupno za videt. Mojega Z4 ?rnega nebi menjal za rde?ega niti ob dopla?ilu 5 Smukov, za isti avto, pa? ne gre.
Mah, barve so stvar okusa, tko kot pr ?enskah enim so v?e? ?rne, enim blond... Tak da je brezveze re?t katera barva je lep?a na Mazdi, vsak ma svoj okus.
Sexstrinjam. Ampak zanimivo je, da velika ve?ina bi imela-rde?o mazdo. Ne vem zakaj, ampak tako sem sam ugotovil po reakcijah ljudi. Res pa je tudi, da tudi, ?e bi ga hoteli imeti si ga ne upajo kupit, ker no?ejo bit tako opazni in v centru pozornosti. Druge avte pa ve?inoma ne bi imeli v rde?i barvi. Mogo?e ?e edino to novo kio ?ipka z ?rno streho.Recimo audije pa ve?ina kupuje v beli barvi in srebrni. Nato je na vrsti ?rna.
Imam vpra?anje. Je normalno da vsaki?, ko na parkiri??u nekdo prisloni vrata na mojo mazdo (M6, 2017) pusti odtis na karoseriji? Teh udrtin se je v dveh letih ?e kar nabralo. Kot da je karoserija Mazde iz putra.
Imam kasko, tako da glede popravila ni panike, samo me nervira, ker ne upam normalno parkirati avta, ker folk je o?itno brez filinga, ko odpirajo vrata.
Je problem z mehkim plehom pri mazdah ?e od nekdaj?
Na ?alost je tu bolj problem z na?imi pacienti od voznikov, ki so totalno brezobzirni.
Tako kot vozijo, tudi odpirajo vrata na parkiri??u. Vidi? kako mlado mamico z ramo dr?i prislonjen telefon k u?esu, odpre vrata, bum v druga vrata, izvle?e otroka iz sede?a in gre. In pri tem niti ne opazi, kaj je naredila. Podobno je, ko gredo na parkiri??e in iz njega. Na sigurno, iz prve in ti mimogrede podrajsajo kak odbija?.
Tako, da ja, mogo?e je pleh malo tanj?i a to ni glavni problem.
Tudi meni so pustili podpis k*et*na na zadnjih vratih skoraj takoj, ko sem kupil mazdo.
Ja res kot vidim je ta 2.5 benzin motor in AT menjaln bolj var?en ..moja cx5 2.0.benz.porabi ve?..tako da mi je vedno bolj v?e? ta motor 2.5.benz.treba ?e probat in testirati...glede na moj na?in vo?nje..zoom zoom
Ti s tvojim na?inom vo?nje ne bo? pri?el skozi pod 8 l/100.
no to me je zanimal ja, al mislis konstruktorja al voznika.
ja hyundai se je letos ekipno fajn obnesu, nobenih vecjih tezav z avtom samim ni blo. sm mislu it probat i30N sam se mi je zdel da za 600 km douge voznje pac ne bo dost komfortn.
In koliko delov ima skupnih serijski avto z bolidom za reli.
Jaz pravim obratno, philips top, osram crkuje kot po teko?em traku...
Enako. Zdr?ijo ful. Edino svetilnost se z leti zmanj?a.Nazadnje sem kupil dve 1509 lumnov svetilnosti za eno plafonijero (ekvivalentne 100W) in svetijo, kot da je dan.
Jaz sem imel ?e lani komplikacije z vinjeto, ko se je pacientu na amzs strgala, ko jo je dajal na ?ipo. Verjamem, da so vsako leto bolj tanke in slab?e kvalitete. Ravno danes sem dajal dol s ?ipe avstrijsko deset dnevno. Pa to gre dol z tak?no lahkoto v enem kosu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Veliko let je bila mazda na prvem mestu ali vsaj med prvimi tremi po vzdr?ljivosti, kvaliteti in nepokvarljivosti.Se ve, da so bili med prvimi ?tirimi vedno Japonci. Sedaj je to malo druga?e in se kvarijo vsi.Te lestvice niso ve? merodajne.So pa mazdini benzinarji delali po 400000 tiso? kilometrov in ve? brez problema.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani