Ok, ne dam roke v ogenj, ampak sli?ati je bilo ?isto spredaj pri hladilniku, ventilator. Tudi smrdelo ni ni? po kakem webastu. Bom naslednji? magari jutri zjutraj preveril. Bom jutri pokukal pod pokrov..
Imas klimo na AUTO in se je mogoce vkljapljal kompresor klime?
bi reku da jaz, boss in mazda6 se veliko peljemo po avtocestah in vemo zakaj je to dobr...
Saj ni tezko drzat stikala za zmigavec... ampak ce bi ze imel tako funkcijo, bi jo s pridom uproabljal ...
Se pa zelo hitro navadis tehle "pomocnikov"... sem zadnjic peljal Yarisa na tehnicnega... ki nima avtomatskih dnevnih luci... Sem jih seveda parkrat pozabil prizgat... pa tudi piskalo je, ko sem zapustil avto, ker sem pozabil luci prizgane ...
Golf V, Golf VI, zadnja Astra, Civic imajo to zadevo in moram re?i, da je meni osebno zelo uporabna in varna re?itev tako, da ?e razmi?ljam, da bi si dal to vgradit.
Marsikdo misli, da je to BS ampak glede na to, da sem kar nekaj prevozil z zgoraj omenjenimi avtomobili je to en bolj domiselnih pripomo?kov in bi ga bilo treba uzakoniti kot obvezno.
Meni je tudi funkcionalnost vsec... sploh ker obvezno uproabljam zmigavce... Sem pa v Gami vprasal... pa mije Majes odsvetoval to, kar so poslali v prospektu... da je to eno kitajsko sranje in ne original... pa sem se potem sprijaznil s tem
majhen off topic: ne spomnim se kako je blo s tisto 6-ko, ki sem jo jaz peljal ampak a ma nova 6-ka tist, da se na rahlo dotikas zmigavca pa sam utripa 3 krat (tko kot majo bolj ali manj vsi evropski avti zdaj)?
Ne nima... je bilo pa v zadnjem reklamenm letaku (spomladanski pregled) navedeno,d a se da dobgradit in mislim, da je bila cena 29? + montaza ... Ni pa baje original Mazda ampak nek kitajski izdelek (tako so mi rekli v Gami)...
Ali je mozno kako nastavit na Mazdi 6 da bi lahko imel stikalo vedno na AUTO
In bi zarometi bili prizgani podnevi in ponoci ko motor laufa.
Ko pa je motor ugasnjen oziroma ni noter kljuca se avtomatsko ugasnejo?
Zdaj se mi luci prizgejo ponoci tudi ce imam stikalo na OFF. Kar me ne moti ampak vseeno bi blo fajn ce bi lahko imel stikalo vedno samo na AUTO.
lp
Sem enkrat nekaj zasledil na enem od nemskih mazda forumov, da se ne da... oz da je treba dokupit oz. zamenjat modul za dnevne luci ... ki stane baje nekje okoli 150? ...
Ok, hvala. ?eprav, pomoje zna biti kaj drugega narobe. Na?eloma bi se morala vsa vrata zakleniti ob prvem kliku. Ob drugem pa vklopi? dvojno zaklepanje. Saj pomoje..
Dvojno zaklenapnje deluje tocno tako, kot si napisal... Ko enkrat pritisnes gumb na daljincu, se vsa vrata zaklenejo normalno... ko pritisnes dvakrat, pa se dvojno zaklenejo, kar pomeni, da se jih z notranje strani ne da s kljuko odpreti... niti s tisto tipko za odklepanje... gre edino z daljincem ali s kljucem... To pa zato, da ce recimo "lopov" razbije steklo, da ne more od znotraj odpreti vrat... in ce ze hoce kaj ven pobrat, mora zlesti v avto skozi razbito okno ... in na enak nacin tudi ven :ne vem:
V vsakem opisu, ki ga objavljajo v motorevijah se nad tem podatkom zgra?ajo in da je to danes nedopustno. To naj bi bila oprema CE z 1.6 motorjem.
Sparsujem zato, ker na uradni strani (www.mazda.si) se ni konkretnih podatkov o opremi (samo goli cenik)... v Zurnalovi predstavitvi tudi nisem zasledil tega... pa recimo v AMZSjevi MotoReviji tudi ne... pa v brezplacniku Mobil tudi ne... vsaj ni bilo tako opisano, da bi to opazil
Jap, sem v temi novice malo o tem napisal, za?ne se s 15 tiso?, 1.6 motorjem, ki je popolnoma enak kot v "stari" trojki, oprema seveda CE. V predstavitvah so pa tako ali tako pri vseh znamkah full opremenjeni avti, je treba dobro reklamo naresti Najbolje da se zapelje? v kak?en salon, kjer jih ?e morajo imeti in pre?ekira? avto, pa naj ti poka?ejo tistega katerega opremo si ?eli?.
V Gami v BTC LJ so jo pred kaksnim tednom ze imeli v salonu... To, da naj pokazejo tistega, katerega opremo si zeli, pa bo tezka... Trenutno jih ni prav veliko... pa tudi kasneje so ponavadi na zalogi samo tisti, ki gredo bolje v promet...
Je pa problem, ce so kilometri realni... ker vecina kupcev zeli za malo denarja dobiti nov avto, z malo kilometri, brez prask, ...
Jaz sem prodajal lani proti koncu leta svojo tastaro sestico z realnimi kilometri, vso zgodovino (racuni od Game, potrjeno servisno knjizico,...) in ker je imela okoli 170.000 km (letnik 2003) je bilo klicev zelo malo... Prodal sem jo potem prijateljevemu sodelavcu... ki se niti ni sel peljat... se je samo not vsedel, enkrat zalaufal... malo pogledal... in rekel... gremo na pivo ... za naslednji dan sva se potem zmenila, da sva uredila prepis in vse zadeve okrog prodaje... Upam, da je zadovoljen z nakupom... Nisem tip coveka , ki bi "nategoval" druge... ker konec koncev ne bi rad, da me kdo potem kasneje preganjal, da nekaj ne stima...
Meni so tudi pri tastari enkrat menjali zavesice... ampak to mi je omenil le tako spotoma, ko sem imel avto na rednem servisu... Nevem pa, kdaj je to bilo... ... je bilo pa vsekakor na Gami v BTCju ...
Zakaj je nova Mazda 6 2.0 na Japonskem 18.400 eur? Pri nas pa tako drago...
Pa v Ameriki 13.400 eur !!! Zakaj....???
Verjetno so cene brez dajatev.. U$ cene so ponavadi brez davkov, ker ima vsaka zvezna drzava svojo stopnjo obdavcitve... Mogoce je na japonskem tudi tako...
V serivsni klnjizici imas verjetno en obrazec za prijavo spremembe lastnika... Sicer imas tam verjetno napisano, da ga poslji k lokalnemu zastopniku v drzavi, iz katere izhaja tvoja mazda... Jaz bi izpolnil to, pa te podatke potem poslal na MMS ... da bos vsaj v bazi lastnikov ... Ce nimas tega obrazca pa sporoci... bom slikal ali skeniral tega, ki ga imam v svoji servisni knjizici... pa potem te podatke poslji uvozniku (MMS)
Notranjost se pa tud meni zdi, da bi bili Japonci lahko malo bolj domiselni. En kulturen zaslon?ek na sredini si menda avto za 30.000 EUR tud zaslu?i. Ker je glih nekdo tudi Mondeota omenil: Ford pa prav pretirava s vojimi svetle?imi dodatni na sredinski konzoli.
Pri opremi, ki ima na koncu besedico "Navy" ali "Navi" krasi armaturo velik, na dotik obcutljiv zaslon, ki sluzi tudi upravljanju audio sistema... Zal je navigacija v Sloveniji zaenkrat neuporabna... Upam, da se na tem kaj spremeni... zal pa zaenkrat bolj slabo kaze
Aja, pa ?e to: Ker servis v LJubljani je najbolj?i za vozit avto? Kak?na izku?nja?
Lep pozdrav,
Grega
Jaz servisiram ze stalno v Gami v BTCju (sedaj ze nekaj casa to vse pase pod ACosmos)... Tam sem servisiral ze Xedos6 V6, pa prejsnjo sestico in ravno prejsnji teden sem imel servis na 20.000 na sedanji sestici...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Topo karte ne rabis... je bolj namenjena pe? popotnikom in kolesarjem... in je edino prikaz malo bolj "poln"... (vec hisic, gozd,...)
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani