Skoči na vsebino
Poraba Skyactiv G - bencin
Napisano

Po 5000km poraba od 6.2 do 6.8 odvisno kdo ga vozi,so pa ve?ina kratke razdalje 3 do 5 km.pa parkrat 15 do 20 km.Na polni tank je razlika pri meni 0.2 litra, ?e zra?unam realno. Sem zelo zadovoljen s porabo ker se vozim bolj dinami?no,sem se pa tudi prepustil prometu in se vozil kot ve?ina v prometu in je bila poraba tudi 5 lit.kar je odli?no za moje pojme za tak avto. Lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Vse... samo fastback vrata namesto bebastega prtlja?nika pa je avto ?isto drugi nivo uporabnosti. Limo trojka ima 440 litrov prtlja?nika in to je dovolj, problem je samo, da ne more? ?isto ni? ve?jega not vtaknit, da o biciklu sploh ne govorim. A je res tako te?ko to narest? Mater v 6-ki so v prej?nji generaciji imeli, potem pa so ukinili to?no tisto, kar ohranja avto ?e lep, aerodinami?en in predvsem uporaben.

Baje,da je tak prtlja?nik z malo odprtino zaradi trdnosti karoserije in ve?je varnosti 5*.Ampak vseeno bi bil lahko druga?en!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

sem pogledal malo to ?udi od novega 508...sptedaj ima tak bebav nasmeh (une kao dnevne lu?i) , kot da bi bil malo prismuknjen. V glavnem neposre?en sprednji del in ?e kar grd avto nasploh. V?asih so pe?oji vsaj izgledali lepo, ?e ?e niso bili kvalitetni avti.

Ni tako hudo, je pa 6tica dost lep?a,3ka je pa tako dosti manj?a....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cene uradnih servisov - tujina
Napisano

Se je pa za vpra?at, kaj vozniki po?nete z vozili, da vam tako crkavajo zavore.

 

Kdor je bil kdaj na MPL ve, kje ?ivim. V spodobnih hribih, kjer so spodobni in dolgi nakloni (12% spust dolg 3 km in podobno)...

 

Na minibusu (Mazda 5) sem menjal plo??ice pribli?no na vsakih prevo?enih 80.000 km in vedno na uradnem servisu, kjer so dali "uradne", se pravi originalne plo??ice. Zavorni diski pa so ?e originalni (252.000 km).

 

Na d?ipu (Mazda BT-50) pa plo??ice na okoli 60.000, diski so ?e original...

To je to. Zoom Zoom
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cene uradnih servisov - tujina
Napisano

?e ima? denar in si komot,potem naredi? tako. Niso vsi prera?unljivi kot ve?ina nas. Nekaj pa servis mora zaslu?it! Poleg tega pa bi zahteval da jih menjajo pod garancijo,ker to niti slu?ajno ni normalno,sploh za zadaj! Vozil sem ?e kak?nih 20.razli?nih avtomobilov in kaj takega se ne sme zgodit. Pod 150000 ni govora. So avti katere nisem menjal niti pri 250000,sprednje pa 2-3krat. ?e se to meni zgodi bojo imeli probleme.... Zoom Zoom

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Cene uradnih servisov - tujina
Napisano

Prilagam izsek kopije ra?una mazde CX-5 D150, servis je bil opravljen v Avstriji:

 

Torej redni letni servis (olje, filter olja, tesnilo, filter kabine ter pregled avta): 390 EUR

 

Poleg tega pa ?e menjava zavornih plo??ic spredaj in zadaj ter zadnjih diskov: 660 EUR

 

Skupaj torej 1050 EUR.

 

Olje zara?unavajo po 25 EUR + 20 % davka = 30 EUR liter

 

Koliko pri nas cenijo olje brez popusta? Verjetno je material pribli?no enako drag, velika razlika pa je seveda v urni postavki, ki v Avstriji zna?a 130 EUR na uro z davkom.

 

Mal hitro ti je pobralo zadnje diske,upam da niso na trojki tudi mehke ko papir!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?e bojo te cene,ni velike razlike. Prej 120 Revol.cena 20.390. Sedaj 122plus ,jurja in pol dra?ja minus nekaj popusta. Bo kar vredu. ?e malo pa bo cenik tu,potem bomo pa videli kdo bo najbli?je,tisti da za pija?o....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava olja
Napisano

Tega jaz o?itno nimam, v nastavitvah na BC lahko nastavim samo kilometre ali ?tevilo mesecev.

Jaz imam isto kot pravi?,pa imam letnik 18. Lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava olja
Napisano

V navodilih za M3 2.0 je takole, mesec dni prej te obvesti prvi? in pri 19k. Zato da pravi ?as opravi? servis, ki je vedno vsakih 20k in 12 mes.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Prej?ne trojke so se delale tam v Mehiki za Ameri?ki in posebej za ostale trge tudi za eu,tako da to ni problem glede razli?ne opreme,varnosti in homologacije!

Verjetno, da ne ?isto, ker razlika v ceni ni tako majhna, da bi bila samo obdav?itev v EU toliko vi?ja. Znano je da okoljovarstvene in pa tudi varnostne zahteve v ZDA niso na takem nivoju kot v EU.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.